Nextdeal newsroom, 19/6/2015 - 08:45 facebook twitter linkedin Μια ασφαλιστική διαφήμιση που δεν αφήνει άνθρωπο ασυγκίνητο! Nextdeal newsroom, 19/6/2015 facebook twitter linkedin Πολλές φορές οι γονείς θα ήθελαν να τρυπώσουν στο κεφάλι των παιδιών τους και να μάθουν τι σκέφτονται. Αυτό ακριβώς ανέλαβε να κάνει στο τελευταίο της διαφημιστικό σποτ η Zurich, ρωτώντας παιδιά από διάφορες χώρες τι αγαπούν και πώς νιώθουν προστατευμένα. Οι γονείς, βλέποντας τις απαντήσεις που δίνουν τα παιδιά τους στην κάμερα, δεν μπορούν παρά να χαμογελάσουν ή ακόμα και να δακρύσουν – όπως άλλωστε κι οι θεατές. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 29/4/2024 Εγκρίθηκαν από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο οι προσωρινές συμφωνίες για την αναθεώρηση του Solvency II και της IRRD!
Nextdeal newsroom, 29/4/2024 Οδική ασφάλεια: Κλείνουν τα «παραθυράκια», εντοπισμός παραβατών στο εξωτερικό!
Νέος επικεφαλής ανάπτυξης της Nexus, ο Steve Willett! Ο κορυφαίος ειδικός Γενικός Διαχειριστής Nexus Group ("Nexus") ανακοίνωσε τον διορισμό του Steve Willett ως Επικεφαλής Ανάπτυξης. Ο Steve διαθέτει σημαντική... Nextdeal newsroom, 23/04/2024 - 13:32 23/4/2024
Στη διάσκεψη #EUTeens4Green, η νεολαία θέτει τις βάσεις για μια συμπεριληπτική πράσινη μετάβαση! Σήμερα στις Βρυξέλλες ολοκληρώνει τις εργασίες της η διάσκεψη #EUTeens4Green, η οποία πραγματοποιείται στο πλαίσιο της φετινής Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Νεολαίας, με σκοπό... Nextdeal newsroom, 19/04/2024 - 10:53 19/4/2024