close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Χρήστος Θεοδωρίδης: Η Allianz προωθεί κορυφαίες υπηρεσίες
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
30/4/2024 - 10:06
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Χρήστος Θεοδωρίδης: Η Allianz προωθεί κορυφαίες υπηρεσίες

Nextdeal newsroom, 30/4/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Χρήστος Θεοδωρίδης, διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας, CRM και Customer Call Centers

Την επικοινωνιακή στρατηγική της Allianz Ελλάδος «ξεδιπλώνει» σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «NextDeal» o κ. Χρήστος Θεοδωρίδης, διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας, CRM και Customer Call Centers της εταιρείας. Κεντρικό σημείο θα είναι η δημιουργία μιας νέας εταιρικής καμπάνιας που θαεπικοινωνεί τι πρεσβεύουμε σαν εταιρεία, τονίζειο κ. Θεοδωρίδης, σημειώνοντας ότι η Allianz Ελλάδος θα συνεχίσει να επενδύει στη φροντίδα για την ευημερία των ανθρώπων και της κοινωνίας. Ερωτηθείς σχετικά, τονίζει ότι βασικός μας στόχος στην Allianz είναι να παρέχουμε στους ασφαλισμένους μας τρόπους να απολαμβάνουν την κάθε στιγμή και να διαμορφώνουν με ασφάλεια το δικό τους βιώσιμο μέλλον.

Η Allianz εισέρχεται σε μια νέα εποχή στην Ελλάδα μετά την απορρόφηση της Ευρωπαϊκής Πίστης Ποια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά αυτής της μετάβασης από την πλευρά του Marketing;

Ίσως η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζεται σε κάθε συγχώνευση είναι η εφαρμογή ενός κοινού οράματος, τόσο μέσα στον νέο οργανισμό όσο και προς τους εξωτερικούς stakeholders. Η εναρμόνιση και ο κοινός βηματισμός σε όλα τα επίπεδα ήταν ένα μεγάλο στοίχημα για εμάς.

Ήταν όμως ένα στοίχημα στο οποίο θεωρώ ότι πετύχαμε απόλυτα. Ο λόγος της επιτυχίας μας σε αυτόν τον καθοριστικό σταθμό για την πορεία και το μέλλον της Allianz στην Ελλάδα ήταν ότι ο σχεδιασμός μας είχε έναν και μοναδικό σκοπό: η συγχώνευση να έχει θετικό πρόσημο για τους συνεργάτες, τους πελάτες, και τους εργαζομένους μας. Καθ’ όλη τη διάρκεια της μετάβασης, υλοποιήσαμε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εσωτερικής επικοινωνίας για την εναρμόνιση της εταιρικής κουλτούρας και των αξιών μεταξύ των δύο εταιρειών, κάτω από ένα ενιαίο πνεύμα συνεργασίας και κοινού στόχου με δέσμευση στην ανάπτυξη, στην καινοτομία και την παροχή ακόμη καλύτερων υπηρεσιών προς τους πελάτες μας στην Ελλάδα και ακόμη μεγαλύτερης αξίας προς στους συνεργάτες μας.

Με προσήλωση στις ανάγκες του μεγαλύτερου στην Ελλάδα δικτύου πωλήσεων, προχωρήσαμε στον επανασχεδιασμό και τη βελτιστοποίηση των προσφερόμενων προϊόντων και ασφαλιστικών μας προτάσεων με στόχο να ανταποκρίνονται ακόμη περισσότερο στις ανάγκες των πελατών, προσφέροντας την κάλυψη και τις υπηρεσίες που χρειάζονται σήμερα.

Σε αυτή την κατεύθυνση τα ψηφιακά εργαλεία που παρέχουμε και οι ομάδες εξυπηρέτησης συνεργατών και πελατών ευθυγραμμίστηκαν για να προσφέρουν πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση που μας επέτρεψε να διαχειριστούμε με επιτυχία τα μεγέθη που δημιουργήθηκαν από την αύξηση του αριθμού συνεργατών και πελατών.

Και φυσικά προχωρήσαμε και ολοκληρώσαμε το απαιτητικό έργο του rebranding όλων των assets της Ευρωπαϊκής Πίστης για να αντικατοπτρίζουν τη νέα ενοποιημένη ταυτότητα και τις αξίες που πρεσβεύουμε σαν μία πλέον εταιρεία.

Πώς αντιμετωπίζετε την επανατοποθέτηση του Ομίλου Allianz επικοινωνιακά στην ελληνική αγορά; Ποιες είναι οι στρατηγικές στόχευσης;

Επικοινωνιακά στοχεύουμε σε μια ολοκληρωμένη προσέγγιση που θα αναδείξει τις αξίες και το όραμα της εταιρείας προς τα διαφορετικά κοινά, καθώς και τις ιδιαίτερες δράσεις και τη θέση της στην εγχώρια και παγκόσμια αγορά. Βασική μας επιδίωξη αποτελεί τόσο η εδραίωσή μας ανάμεσα στις τρεις κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρείες σε αναγνωρισιμότητα στην αγορά όσο και η διατήρηση της θέσης μας ως Loyalty Leader της ασφαλιστικής αγοράς στη μέτρηση του NPS, καθώς και η αξιοποίηση της θέσης της Allianz ως του κορυφαίου brand παγκοσμίως στην ασφαλιστική αγορά για 5η συνεχόμενη χρονιά.

Κεντρικό σημείο της στρατηγικής μας για το επόμενο διάστημα αποτελεί η δημιουργία μιας νέας εταιρικής καμπάνιας σε όλα τα μέσα που θα επικοινωνεί τι πρεσβεύουμε σαν εταιρεία. Παράλληλα, ως Χορηγοί των Ολυμπιακών & Παραολυμπιακών Αγώνων 2024, σχεδιάζουμε δράσεις ευαισθητοποίησης, συνδέοντας τις αξίες του ολυμπιακού ιδεώδους με τα σημεία της εταιρικής μας κουλτούρας που βασίζονται στην αριστεία, στην αλληλεγγύη και την ενίσχυση της κοινότητας μέσα από την λειτουργία μας. Ένας τομέας επίσης που θα συνεχίσουμε να επενδύουμε είναι η φροντίδα για την ευημερία των ανθρώπων και της κοινωνίας. Εκεί επιλέγουμε δράσεις με ουσιαστική συνεισφορά, όπως ήταν η πρόσφατη ενίσχυση των πληγέντων από τις πλημύρες στη Θεσσαλία, με βασικούς άξονες την κοινωνία, εστιάζοντας στις ομάδες με άμεση ανάγκη, στους νέους, καθώς και στο περιβάλλον.

Τι αλλαγές θα πρέπει να περιμένουν οι συνεργάτες της «νέας» Allianz στη σχέση τους με την εταιρεία;

Η υποστήριξη του δικτύου μας με κορυφαίες λύσεις και υπηρεσίες παραμένει προτεραιότητα στη στρατηγική μας. Οι συνεργάτες μας σταδιακά θα απολαμβάνουν νέα και βελτιωμένα εργαλεία, πάντα με την εγγύηση και την αναγνωρισιμότητα που παρέχει το brand Allianz.

Σε αυτή την κατεύθυνση συνεχίζουμε και θα συνεχίσουμε να εξελίσσουμε τις παροχές μας ώστε να τους προσφέρουμε κορυφαία προϊόντα σε όλες τις κατηγορίες, αλλά και πολυεπίπεδη και ταχύτατη εξυπηρέτηση, αξιοποιώντας σύγχρονες μεθόδους και τις εξιδεικευμένες ομάδες μας που διαθέτουν μεγάλη τεχνογνωσία, για να βοηθήσουμε την επιτυχία τους, ενισχύοντάς τους στη διατήρηση του πελατολογίου τους.

Στα ποικίλα αυτά εργαλεία αξίζει να αναφερθεί η ανάλυση πελατολογίου που προσφέρουμε για την πιο στοχευμένη και με μεγάλη επιτυχία συνδυαστική πώληση προϊόντων, αλλά και η πρόσβαση σε δεδομένα και ασφαλιστικές πρακτικές του παγκοσμίως αναγνωρισμένου Ομίλου Allianz.

Και φυσικά από την πλευρά του marketing, αφουγκραζόμαστε διαρκώς τις ανάγκες τους για να αναβαθμίζουμε και να σχεδιάζουμε βέλτιστες λύσεις και παροχές στο δίκτυό μας, μέσα από τη διεξαγωγή της καθιερωμένης ετήσιας έρευνας ικανοποίησης συνεργατών που αποτελεί πυξίδα για τα επόμενα μας βήματα.

Ποιες θα είναι οι πρωτοβουλίες της εταιρείας σε σχέση με τους ασφαλισμένους της;

Βασικός μας στόχος στην Allianz είναι να παρέχουμε στους ασφαλισμένους μας τρόπους να απολαμβάνουν την κάθε στιγμή και να διαμορφώνουν με ασφάλεια το δικό τους βιώσιμο μέλλον. Η πρόσφατη συγχώνευση έφερε τεχνογνωσία μέσα από την ενσωμάτωση των βέλτιστων πρακτικών των δύο εταιρειών ως προς την ενημέρωση και την εξυπηρέτηση των πελατών μας, αλλά και μια αναδιοργάνωση των ψηφιακών μας εργαλείων (Portal, Chatbot, Wallet, Mobile Apps & Site) για να διευκολύνουν τις συναλλαγές τους με την Allianz, σε συνδυασμό με μια σειρά από κορυφαία προγράμματα.

Θα εστιάσω όμως σε δύο σημαντικά, κατά την άποψή μου, εργαλεία. Το πρώτο είναι το πρόγραμμα παροχών «Ασφαλιστικός Γονέας» που οι πελάτες μας δείχνουν ιδιαίτερα να εκτιμούν και πλέον έχουν όλοι πρόσβαση. Πρόκειται για το κορυφαίο και πολυβραβευμένο πρόγραμμα πιστότητας της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς με ιδιαίτερα σημαντικά οφέλη. Το δεύτερο είναι το εργαλείο Voice Of The Customer (VoC), μέσω του οποίου οι πελάτες μπορούν να αξιολογήσουν την εμπειρία τους σε σχέση με την εταιρεία, επιτρέποντάς μας να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι για αυτούς. Γιατί μόνο μέσα από την ανοικτή επικοινωνία με τους ασφαλισμένους μπορούμε διαρκώς να εξελισσόμαστε.


Ποιος είναι ο Χρήστος Θεοδωρίδης

Ο Δρ Χρήστος Θεοδωρίδης είναι διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας, CRM και Customer Call Centers στην Allianz Ελλάδος. Είναι απόφοιτος του Οικονομικού Τμήματος του University of Houston (SUMMA CUM LAUDE & Outstanding Graduate of the Year) και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο University of Houston, όπου του απονεμήθηκαν τα πτυχία M.A. και Ph.D.

Ο Δρ Θεοδωρίδης διαθέτει πολύχρονη επαγγελματική εμπειρία στο Marketing. Εκτός από τη θέση του στην Allianz, έχει διατελέσει διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας και CRM στην ERGO Ασφαλιστική, καθώς και επικεφαλής των τμημάτων CRM στη WIND και στην Hellas Online. Στο κομμάτι του Marketing, έχει επίσης εργαστεί ως Manager στα τμήματα της FORTHnet και της AT&T (ΗΠΑ) με αντικείμενο τη δημιουργία νέων προϊόντων. Ο Δρ Θεοδωρίδης έχει πολυετή εμπειρία και στον κλάδο παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών με προϋπηρεσία ως Manager στην Kantor και στην Ernst & Young (ΗΠΑ) με ειδίκευση στη στρατηγική μεγάλων επιχειρήσεων.

Ο Δρ Θεοδωρίδης, τέλος, έχει διδάξει Οικονομικά στο University of Houston και έχει συγγράψει και δημοσιεύσει άρθρα σε μερικά από τα κορυφαία Journals παγκοσμίως.

Για μεγέθυνση πατήστε ΕΔΩ

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Allianz

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali και οι αλλαγές στις σχέσεις ασφαλιστικών και νοσοκομείων στο NextDeal που κυκλοφορεί!
    Nextdeal newsroom, 30/7/2025

    Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali και οι αλλαγές στις σχέσεις ασφαλιστικών και νοσοκομείων στο NextDeal που κυκλοφορεί!

  • ΕΑΕΕ: Απευθείας ηλεκτρονική διαβίβαση δικαιολογητικών ασφαλιστικών διαμεσολαβητών - Ψήφιση νόμου με τίτλο «Εθνικός Τελωνειακός Κώδικας και άλλες διατάξεις - Συνταξιοδοτικές διατάξεις»
    Nextdeal newsroom, 30/7/2025

    ΕΑΕΕ: Απευθείας ηλεκτρονική διαβίβαση δικαιολογητικών ασφαλιστικών διαμεσολαβητών - Ψήφιση νόμου με τίτλο «Εθνικός Τελωνειακός Κώδικας και άλλες διατάξεις - Συνταξιοδοτικές διατάξεις»

  • Κώστας Καραμανλης: Η Syndea προοδεύει σε μια ασφαλιστική αγορά πυλώνα σταθερότητας

    Κώστας Καραμανλης: Η Syndea προοδεύει σε μια ασφαλιστική αγορά πυλώνα σταθερότητας

    Η Syndea πραγματοποίησε στις 25 Ιουλίου την 46η Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων της και την 2η μετά την μετονομασία της...
    Nextdeal newsroom, 29/07/2025 - 14:35 29/7/2025
  • Στο Ελσίνκι και το Ταλίν το φετινό ταξίδι επιβράβευσης του Εταιρικού Δικτύου Πωλήσεων της ERGO Ασφαλιστικής

    Στο Ελσίνκι και το Ταλίν το φετινό ταξίδι επιβράβευσης του Εταιρικού Δικτύου Πωλήσεων της ERGO Ασφαλιστικής

    Η ERGO Ασφαλιστική επιβράβευσε και φέτος τους συνεργάτες του Εταιρικού της Δικτύου που διακρίθηκαν στον ετήσιο Διαγωνισμό Πωλήσεων του 2024, διοργανώνοντας ένα...
    Nextdeal newsroom, 29/07/2025 - 12:00 29/7/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Σπάνια ιστορική συνέντευξη του Μίκη Θεοδωράκη στον Φρέντυ Γερμανό από το ΕΡΤNEWS
10:15 Σπάνια ιστορική συνέντευξη του Μίκη Θεοδωράκη στον Φρέντυ Γερμανό από το ΕΡΤNEWS
  • 09:45 Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali και οι αλλαγές στις σχέσεις ασφαλιστικών και νοσοκομείων στο NextDeal που κυκλοφορεί!
  • 09:35 ΕΑΕΕ: Απευθείας ηλεκτρονική διαβίβαση δικαιολογητικών ασφαλιστικών διαμεσολαβητών - Ψήφιση νόμου με τίτλο «Εθνικός Τελωνειακός Κώδικας και άλλες διατάξεις - Συνταξιοδοτικές διατάξεις»
  • 09:30 Πειραιώς: Δυναμική επέκταση μεγεθών κατά το 1ο εξάμηνο 2025
  • 09:26 Μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων: Η “καρδιά” των EV είναι ο νέος πονοκέφαλος των ασφαλιστικών
  • 09:06 Το άρθρο 68 του Συντάγματος, το «δωράκι» του Ανδρουλάκη, το «πολιτικό μυαλό» της Ζωής, οι ψεκασμένοι και οι πυρκαγιές και η αλλαγή πίστας για την Metlen
  • 08:59 Νεώτερο μνημείο η πατρική οικία των Μίκη και Γιάννη Θεοδωράκη στον Γαλατά Χανίων
  • 15:52 Διακοπές με αυτοκίνητο: Εσύ ξέρεις το λάθος που δεν πρέπει να κάνεις;
  • 15:45 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Μίκης Θεοδωράκης - Θρησκεία μου είναι η Ελλάδα»
  • 14:35 Κώστας Καραμανλης: Η Syndea προοδεύει σε μια ασφαλιστική αγορά πυλώνα σταθερότητας
  • 14:13 Γερμανία: Σε ύψος ρεκόρ το χρέος του δημόσιου τομέα προς τράπεζες και ιδιωτικές επιχειρήσεις
  • 14:00 Munich Re: Ασφαλισμένες ζημίες ύψους 80 δισ. δολαρίων το Α’ εξάμηνο του 2025 - Η δεύτερη υψηλότερη καταγραφή στην ιστορία
  • 12:49 Η Εθνική Τράπεζα στηρίζει το ΕΚΑΒ με την παροχή ελικοπτέρου για τις ανάγκες αεροδιακομιδών κατά τη θερινή περίοδο
  • 12:46 Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ ΟΠΑ - Qualco Intelligent Finance για τη σύνδεση ακαδημαϊκής γνώσης με τις ανάγκες της σύγχρονης οικονομίας
  • 12:13 «Ο παγκόσμιος Μίκης Θεοδωράκης»
  • 12:00 Στο Ελσίνκι και το Ταλίν το φετινό ταξίδι επιβράβευσης του Εταιρικού Δικτύου Πωλήσεων της ERGO Ασφαλιστικής
  • 11:10 E.E: Το κρίσιμο δεύτερο εξάμηνο του 2025 και οι μεγάλες εκκρεμότητες
  • 10:40 Κυρ. Πιερρακάκης: Θετική εξέλιξη η συμφωνία ΕΕ-ΗΠΑ - Μελετούμε σε βάθος τις λεπτομέρειες
  • 10:36 «Ψηφιακή Ακαδημία Καταναλωτή» ετοιμάζει το Υπουργείο Ανάπτυξης
  • 10:20 Solvency II: Η Insurance Europe ζητά εξυπνότερους κανόνες κεφαλαιακής επάρκειας για την ενίσχυση των επενδύσεων και της ανάπτυξης στην ΕΕ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 25/7 Έφυγε από την ζωή ο Ιωάννης Μακρυμίχαλος, ιδρυτικό στέλεχος του ΣΕΜΑ
  2. 23/7 Brokers Union: Συνέδριο & Βραβεύσεις Συνεργατών 2024 - Μια βραδιά αφιερωμένη σε όσους χτίζουν το αύριο και φέρνουν στον όμιλο 57 εκατ. μικτά ασφάλιστρα
  3. 25/7 Ατύχημα στη Δονούσα: Τι θα γινόταν αν η ασθενής ήταν ασφαλισμένη;
  4. 29/7 Κώστας Καραμανλης: Η Syndea προοδεύει σε μια ασφαλιστική αγορά πυλώνα σταθερότητας
  5. 24/7 ΑΤΜ: Στις 11 Αυγούστου σε εφαρμογή η νέα νομοθετική ρύθμιση για τις τραπεζικές προμήθειες σε αναλήψεις μετρητών - Η τροπολογία
  6. 28/7 Οι μεγάλες φωτιές και τι συμβαίνει με την ασφάλιση επιχειρήσεων και την αποζημίωση τους
  7. 28/7 Εν ολίγοις…Ιουλιανά ΄25

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube