close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Μειώθηκε το ποσοστό των νεκρών από τροχαία ατυχήματα
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
9/4/2015 - 08:27
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Μειώθηκε το ποσοστό των νεκρών από τροχαία ατυχήματα

Nextdeal newsroom, 9/4/2015
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την οδική ασφάλεια δείχνει μικρή βελτίωση το 2014 στα 28 κράτη μέλη. Πολύ καλύτερα τα ποσοστά ως προς την βελτίωση του δείκτη οδικής ασφάλειας στην Ελλάδα από τον Ευρωπαϊκό μέσο όρο.

Μετά από δύο χρόνια σταθερής μείωσης του αριθμού των ατόμων που χάνουν τη ζωή τους στους δρόμους της Ευρώπης, οι πρώτες εκθέσεις σχετικά με τους θανάτους από τροχαία ατυχήματα το 2014 είναι απογοητευτικές. Σύμφωνα με τα αριθμητικά στοιχεία που δόθηκαν πρόσφατα στη δημοσιότητα, το ποσοστό των νεκρών από τροχαία ατυχήματα μειώθηκε κατά 1% περίπου σε σύγκριση με το 2013. Το 2012 και το 2013, αντιθέτως, το ποσοστό της μείωσης ήταν 8%. Τα αριθμητικά στοιχεία δείχνουν ότι οι θάνατοι από τροχαία ατυχήματα το 2014 και στα 28 κράτη μέλη της ΕΕ έφτασαν τις 25.700. Παρόλο που είναι κατά 5.700 λιγότεροι από ό,τι το 2010, υπολείπονται ωστόσο του στόχου που είχε καθορισθεί.

Στην Ελλάδα, το 2014, οι θάνατοι λόγω τροχαίου δυστυχήματος μειώθηκαν κατά 9% σε σχέση με το 2013, επίδοση κατά 8 μονάδες καλύτερη από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Επίσης, συνολικά για την περίοδο 2010-2014, η μείωση των θανάτων που οφείλονται σε τροχαία ατυχήματα ανέρχεται στο 37%, ποσοστό που κατατάσσει την χώρα μας στην πρώτη θέση ως προς τη βελτίωση του δείκτη οδικής ασφάλειας και ενώ ο αντίστοιχος ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι μόλις στο 18%.

Η Violeta Bulc, Επίτροπος της ΕΕ για τις μεταφορές, δήλωσε: «Είναι λυπηρό και δύσκολο να δεχτούμε ότι σχεδόν 70 Ευρωπαίοι πεθαίνουν στους δρόμους μας κάθε μέρα, με πολλούς ακόμα να τραυματίζονται σοβαρά. Τα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν σήμερα πρέπει να είναι μια κλήση αφύπνισης. Πίσω από τους αριθμούς και τα στατιστικά στοιχεία υπάρχουν σύζυγοι, γονείς, παιδιά, αδέλφια, συνάδελφοι και φίλοι που θρηνούν. Μπορούν επίσης να μας υπενθυμίσουν ότι η οδική ασφάλεια απαιτεί συνεχή προσοχή και πρέπει να καταβληθούν περαιτέρω προσπάθειες ."Και πρόσθεσε:" Πρέπει να εντείνουμε τη συνεργασία μας για τα επόμενα χρόνια, για να επιτευχθεί ο επιθυμητός στόχος μείωσης κατά το ήμισυ του αριθμού των θανάτων από τροχαία ατυχήματα το 2020 στην ΕΕ. Ας συνεργαστούμε για να βεβαιωθούμε ότι περισσότεροι άνθρωποι θα επιστρέφουν στο σπίτι με ασφάλεια στο τέλος της διαδρομής τους. Αυτή είναι μία από τις προτεραιότητές μου και θα πρέπει να είναι μία από τις προτεραιότητες όλων των κυβερνήσεων σε όλα τα κράτη μέλη! ".

Το 2014, οι συγκεκριμένες στατιστικές ανά χώρα, δείχνουν ότι ο αριθμός των θανάτων σε τροχαία ατυχήματα εξακολουθεί να ποικίλλει σε μεγάλο βαθμό σε ολόκληρη την ΕΕ. Ο μέσος όρος θνησιμότητας της ΕΕ για το 2014 αναμένεται να είναι 51 θάνατοι ανά εκατομμύριο κατοίκους. Η Μάλτα, η Ολλανδία, η Σουηδία και το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζουν να καταγράφουν τα χαμηλότερα ποσοστά οδικών θανατηφόρων ατυχημάτων, με λιγότερο από 30 θανάτους ανά εκατομμύριο κατοίκους. Τέσσερις χώρες εξακολουθούν να καταγράφουν ποσοστά θνησιμότητας άνω των 90 νεκρών ανά εκατομμύριο κατοίκων: η Βουλγαρία, η Λετονία, η Λιθουανία και η Ρουμανία.

Ωστόσο, τα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν σήμερα δείχνουν ότι ο συνολικός αριθμός των θανάτων σε τροχαία ατυχήματα στην ΕΕ μειώθηκε κατά 18,2% από το 2010. Ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες παρουσιάζουν μια καλύτερη από το μέσο όρο βελτίωση της οδικής ασφάλειας κατά τη διάρκεια των ετών αυτών. Αυτή είναι η περίπτωση της Ελλάδας, της Πορτογαλίας και της Ισπανίας. Επίσης η Δανία, η Κροατία, η Μάλτα, η Κύπρος, η Ρουμανία, η Ιταλία, η Σλοβενία και η Τσεχική Δημοκρατία αναφέρουν μια μείωση των θανάτων από τροχαία ατυχήματα πάνω από το μέσο όρο της ΕΕ για την περίοδο 2010-2014.

Στόχοι και δράσεις για την οδική ασφάλεια

Για την επίτευξη του στρατηγικού στόχου της μείωσης κατά το ήμισυ του αριθμού των θανάτων σε τροχαία ατυχήματα την περίοδο 2010-2020 στην ΕΕ, απαιτούνται περαιτέρω προσπάθειες που χρειάζεται να γίνουν τώρα. Οι περισσότερες δράσεις για την οδική ασφάλεια κάθε μέρα γίνονται σε τοπικό ή εθνικό επίπεδο, για παράδειγμα μέσω της επιβολής των κανόνων οδικής κυκλοφορίας, τις εκστρατείες εκπαίδευσης και την ανάπτυξη και συντήρηση των υποδομών. Η ΕΕ συμβάλλει με της νομοθεσίας και τις συστάσεις σχετικά με θέματα κοινού ενδιαφέροντος, για παράδειγμα, σχετικά με τις ελάχιστες απαιτήσεις για τις τεχνικές επιθεωρήσεις των οχημάτων και την εναρμόνιση στις τεχνικές προδιαγραφές.

Τι θα κάνει η Επιτροπή στη συνέχεια:

  • Ολοκλήρωση μιας ενδιάμεσης έκθεσης στην ΕΕ σχετικά με την πολιτική απολογισμού για την οδική ασφάλεια και τον καθορισμό της ημερήσιας διάταξης για τα επόμενα πέντε χρόνια. Η έκθεση αναμένεται να εκδοθεί τον Μάιο 2015.
  • Να συνεχιστούν οι εργασίες για τη νέα ανάλυση των σοβαρών τραυματισμών οδικής κυκλοφορίας. Η Επιτροπή σκοπεύει να θέσει σύντομα ένα νέο στόχο για τη μείωση των σοβαρών τραυματισμών στο δρόμο και να καθορίσει μια στρατηγική για την επίτευξη αυτού του στόχου.
  • Μια αναθεώρηση των κανόνων σχετικά με την κατάρτιση και τα προσόντα των επαγγελματιών οδηγών. Η πρόταση της Επιτροπής αναμένεται να εγκριθεί μέχρι το τέλος του 2016.
  • Μια αναθεώρηση του πλαισίου της ΕΕ για τους οδηγούς διαχείρισης της ασφάλειας των υποδομών. Η πρόταση της Επιτροπής αναμένεται να εγκριθεί μέχρι το τέλος του 2016

Για περισσότερες πληροφορίες

  • Ενημερωτικό δελτίο για την οδική ασφάλεια στην ΕΕ
  • Το έργο της οδικής ασφάλειας της Επιτροπής και τα στατιστικά στοιχεία για την οδική ασφάλεια της ΕΕ: http://ec.europa.eu/roadsafety

 

Πηγή: Ι.Ο.ΑΣ. - ioas.gr

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων;
    Γιώργος Μούζος, 22/5/2025

    Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων;

  • Παγκόσμια Ημέρα Οδικής Ασφάλειας: Πώς προστατεύουμε τα παιδιά στο αυτοκίνητο
    Nextdeal newsroom, 19/5/2025

    Παγκόσμια Ημέρα Οδικής Ασφάλειας: Πώς προστατεύουμε τα παιδιά στο αυτοκίνητο

  • Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση

    Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση

    Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές για τις μειωμένες επιδόσεις των ηλεκτρικών οχημάτων και την επίδρασή τους στις αποζημιώσεις; Η ταχεία...
    Γιώργος Μούζος, 19/05/2025 - 08:55 19/5/2025
  • Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές

    Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές

    Πώς οι «over-the-air» αναβαθμίσεις αλλάζουν το τοπίο στην ασφάλιση αυτοκινήτου και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές σήμερα; Η εποχή όπου...
    Γιώργος Μούζος, 16/05/2025 - 09:07 16/5/2025
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΟΕΝΓΕ: Έντονη αντίδραση των νοσοκομειακών γιατρών για έγγραφο της 4ης ΥΠΕ σχετικά με τα απογευματινά χειρουργεία
15:39 ΟΕΝΓΕ: Έντονη αντίδραση των νοσοκομειακών γιατρών για έγγραφο της 4ης ΥΠΕ σχετικά με τα απογευματινά χειρουργεία
  • 15:32 Σπύρος Καπράλος: Καμία θέση για την Τουρκία στην ευρωπαϊκή άμυνα
  • 15:25 Το άγχος στη δουλειά «τρώει» το 70% των εργαζόμενων - «Ζ» και «Millennials» ψάχνουν τον εργασιακό σκοπό
  • 15:17 Ανακοινώθηκε η 48ωρη απεργία στα ταξί: Ποιες ημέρες - Η ανακοίνωση του ΣΑΤΑ
  • 15:03 Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου: Έδειξε τα νοσοκομεία ως υπεύθυνα για τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας
  • 14:29 Οι θέσεις και οι προτάσεις του ΟΕΕ για τον νέο αναπτυξιακό νόμο
  • 14:21 Η Alpha Bank και η Visa ανακοινώνουν πολυετή αποκλειστική στρατηγική συνεργασία
  • 14:07 Πως θα προστατεύσουν οι μαθητές τα μάτια τους από το πολύωρο διάβασμα για τις Πανελλαδικές!
  • 13:54 ΒΕΑ: Ζητά παράταση προθεσμίας και επανεξέταση του πλαισίου ασφάλισης των μικρών επιχειρήσεων
  • 13:30 H Boehringer Ingelheim Ελλάς χρυσός χορηγός στη 10η εκστρατεία Αιγαίου «Με Οδηγό το Διαβήτη»
  • 13:15 Τάσος Ηλιακόπουλος: Αναλαμβάνει καθήκοντα CEO στην Howden Agents
  • 12:55 Καιρός: Έρχεται κοκτέιλ ζέστης και αφρικανικής σκόνης - Οι περιοχές που επηρεάζονται
  • 12:50 Η βιταμίνη D φαίνεται ότι προστατεύει από τη βιολογική γήρανση
  • 12:29 ΕΟΠΥΥ: Νέες τροποποιήσεις αλλάζουν τις παροχές - Ποιες εξετάσεις είναι δωρεάν και που αυξάνεται η συμμετοχή
  • 12:25 Eurolife FFH: Νέα προγράμματα Ασφάλισης Έργου My Protection Combo
  • 11:55 Η τέχνη συναντά την υγεία στο Ερρίκος Ντυνάν - εγκαινιάστηκε η έκθεση Phytobiosomes του Costas Picadas! (βίντεο)
  • 11:30 Υπασφαλισμένος: Ένας απών ο Υπουργός Τάκης Θεοδωρικάκος, το πιο πολυσυζητημένο πρόσωπο στο ασφαλιστικό συνέδριο της Ύδρας
  • 10:55 «Λουδίτες και Τ.Ν.: Ο παραλληλισμός με τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές»
  • 10:26 Φαρμακεία: Περίπου 1.000 δεν έχουν κάνει συμβάσεις για την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικής τιμολόγησης
  • 10:10 Forscope: Αξιοποίηση παλαιού λογισμικού Microsoft - Πώς από κόστος μετατρέπεται σε πλεονέκτημα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 19/5 Εθνική Ασφαλιστική: Αναστέλει την ισχύ της εγκυκλίου για τα παλαιά συμβόλαια υγείας
  2. 19/5 Δικαστήριο επιβεβαιώνει μετά από 26 χρόνια την εξαίρεση ασφαλιστικής κάλυψης σε οδηγό χωρίς δίπλωμα - Ζητά επιστροφή 190.755 ευρώ
  3. 19/5 Ασφαλίσεις υγείας: Ηρθε η ώρα για μια γενναία συμφωνία
  4. 21/5 Μεγάλη έρευνα Nextdeal: Τι φέρνει η τεχνητή νοημοσύνη στην ασφαλιστική αγορά
  5. 21/5 Αριστοτέλης Παντελιάδης: Γιατί πούλησε τη ΔΙΟΝ στη Howden Hellas ενώ ήταν κερδοφόρα
  6. 20/5 Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον
  7. 19/5 ΤτΕ: Χρειάζεται αλλαγή μοντέλου στην ασφάλιση υπηρεσιών Υγείας

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube