close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστική Αγορά
  • Διαμεσολάβηση

ΔΙΑΜΕΣΟΛAΒΗΣΗ

Το κόστος των χαμένων κλήσεων
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
8/12/2014 - 16:37
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το κόστος των χαμένων κλήσεων

Nextdeal newsroom, 8/12/2014
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πολλές είναι οι προϋποθέσεις ενός επιτυχημένου τηλεφωνικού κέντρου. Χαρούμενο και πρόθυμο προσωπικό. Αποτελεσματικές διαδικασίες υποβολής αναφορών. Αξιόπιστη τεχνολογία. Ωστόσο, έρευνα του ενημερωτικού-συμβουλευτικού οργανισμού CallCentre.co.uk με αντικείμενο τα τηλεφωνικά κέντρα των Βρετανών ασφαλειομεσιτικών εταιρειών αποκάλυψε ότι πολλά από αυτά δεν τα καταφέρνουν ούτε στα βασικά, όπως να απαντήσουν στις κλήσεις!

Η έρευνα του CallCentre.co.uk ανέλυσε τις… τηλεφωνικές επιδόσεις 200 μεσιτικών γραφείων. Αυτό περιλάμβανε τον χρόνο απάντησης στις κλήσεις, σε ώρες αιχμής και μη, τον αριθμό των αυτοματοποιημένων επιλογών που παρέχονταν, την ασφάλεια των πληρωμών με πιστωτικές κάρτες και τη δυνατότητα σύνδεσης από το ένα τμήμα στο άλλο προκειμένου να λυθεί ένα πρόβλημα με την πρώτη τηλεφωνική επαφή.

Η έρευνα λοιπόν διαπίστωσε ότι το 16% των κλήσεων έμεναν αναπάντητες ακόμα και ύστερα από 5 λεπτά αναμονή. Αυτό το διάστημα αρκεί ώστε ακόμα και ο πιο υπομονετικός τηλεφωνικός συνομιλητής να κατεβάσει το ακουστικό και να απευθυνθεί αλλού.

Το 16% μπορεί να φαίνεται σχετικά χαμηλό ποσοστό, αλλά, αν αναλογιστεί κανείς το μέγεθος του μέσου τηλεφωνικού κέντρου μιας βρετανικής ασφαλειομεσιτικής, τον αριθμό των κλήσεων που μπορούν να λαμβάνονται ανά ημέρα, το ποσοστό των εισερχόμενων κλήσεων που καταλήγουν σε πώληση και τα τυπικά περιθώρια κέρδους κάθε πώλησης, τότε αυτό το 16% μεταφράζεται σε πέταμα… 1.300.000 λιρών.

Κι αυτό χωρίς να συνυπολογιστούν αστάθμητοι παράγοντες, όπως το πλήγμα στο κύρος της εταιρείας από την αρνητική κριτική που θα ακολουθήσει, και οι χαμένες ευκαιρίες πώλησης επιπλέον/ακριβότερων προϊόντων (upselling).

Από τις πρώτες εντυπώσεις που αποκομίζει ο πελάτης είναι το πόση ώρα χρειάζεται για να του απαντήσουν στο τηλέφωνο. Όσο καλά εκπαιδευμένη ή επιδέξια κι αν είναι η ομάδα των πωλήσεων, αυτό δεν βοηθά αν ο πιθανός πελάτης αποθαρρύνεται από τη μακρά αναμονή.

Το πρόβλημα δεν είναι καινούριο και εντοπίζεται κυρίως στη δύσκολη εξισορρόπηση μεταξύ του αριθμού του προσωπικού και του φόρτου των κλήσεων. Η παρούσα έρευνα όμως δείχνει ξεκάθαρα ότι η επένδυση σε τεχνολογία και προσωπικό, ώστε να εξασφαλιστεί ότι δεν μένει καμία κλήση αναπάντητη, αξίζει και με το παραπάνω.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Ποιες περιπτώσεις ορίζουν ως «νοσηλεία» τα ασφαλιστήρια υγείας και ποιες όχι;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 5/6/2025

    Ποιες περιπτώσεις ορίζουν ως «νοσηλεία» τα ασφαλιστήρια υγείας και ποιες όχι;

  • Πως να προστατευτούν οι επιχειρήσεις από την υπασφάλιση, εν όψει της υποχρεωτικής ασφάλισης έναντι φυσικών καταστροφών;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 5/6/2025

    Πως να προστατευτούν οι επιχειρήσεις από την υπασφάλιση, εν όψει της υποχρεωτικής ασφάλισης έναντι φυσικών καταστροφών;

  • Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα consent μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet

    Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα consent μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet

    Με στόχο τον περιορισμό ακόμα και της ψηφιακής γραφειοκρατίας, την ψηφιακή μετάβαση της Δημόσιας Διοίκησης και την αναβάθμιση της καθημερινότητας...
    Nextdeal newsroom, 23/05/2025 - 09:59 23/5/2025
  • ΙΣΧΥΣ: Ημερίδα για την Προστασία Εμπορικών Επιχειρήσεων και Ξενοδοχειακών Μονάδων από Φυσικές Καταστροφές και Πυρκαγιές

    ΙΣΧΥΣ: Ημερίδα για την Προστασία Εμπορικών Επιχειρήσεων και Ξενοδοχειακών Μονάδων από Φυσικές Καταστροφές και Πυρκαγιές

    Στις 14 Μαΐου 2025, ο Σύλλογος Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφάλιση Δωδεκανήσου "ΙΣΧΥΣ", σε συνεργασία με το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου, διοργάνωσε με επιτυχία...
    Nextdeal newsroom, 21/05/2025 - 11:29 21/5/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Συνέδριο Insurance Europe: Κλιματική αλλαγή και αποταμιεύσεις στις πρώτες προτεραιότητες
17:00 Συνέδριο Insurance Europe: Κλιματική αλλαγή και αποταμιεύσεις στις πρώτες προτεραιότητες
  • 15:50 Γιάννης Στουρνάρας (Τράπεζα της Ελλάδος): Χρειάζεται να εστιάσουμε στην προσαρμογή στην αλλαγή του κλίματος και στην προστασία του φυσικού περιβάλλοντος
  • 15:25 Με αφιερώματα στην καινοτομία στην υγεία και τα Κέντρα Αντιμετώπισης Εγκεφαλικών κυκλοφόρησε το νέο Health Next Generation και σε ηλεκτρονική μορφή!
  • 15:00 Insurance Europe: Η νεότερη γενιά δηλώνει ότι η ασφάλιση πρέπει να γίνει πιο απλή
  • 14:43 Αποκαλυπτήρια αγάλματος Μαριάννας Β. Βαρδινογιάννη στο Ογκολογικό Νοσοκομέιο Παίδων «ΜΑΡΙΑΝΝΑ Β. ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ-ΕΛΠΙΔΑ»
  • 14:00 Boehringer Ingelheim Ελλάς | Δράσεις ουσίας για ένα πιο πράσινο μέλλον
  • 13:20 Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt
  • 13:18 Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες
  • 12:48 New technologies, the driving force for health and economy
  • 12:46 Οι νέες τεχνολογίες κινητήριος δύναμη για την υγεία και την οικονομία
  • 12:28 Το Αρσάκειο-Τοσίτσειο Νηπιαγωγείο Εκάλης τραγουδά για την Ελλάδα μέσα από τις μελωδίες του Μίκη Θεοδωράκη
  • 12:18 Συνεργασία του Γ.Ν.Α “ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ” και της Α΄ Μ/Γ Κλινικής ΕΚΠΑ με τη HOPEgenesis!
  • 12:00 ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως στη Βουλή: Από τους 660.000 Έλληνες που έφυγαν στο εξωτερικό, 420.000 έχουν ήδη επιστρέψει
  • 11:55 The uninsured Greeks, their money available and the penetration of insurers in the market!
  • 11:35 Οι ανασφάλιστοι Έλληνες, τα διαθέσιμα χρήματά τους και η διείσδυση των ασφαλιστών στην αγορά!
  • 11:20 Πως ο ΕΟΠΥΥ αποκλείει τους ασθενείς με Σακχαρώδη Διαβήτη από την πρόσβαση σε νέες τεχνολογίες!
  • 11:00 Το Ε.Β.Ε.Π. ζητά να ενταχθεί η Ελλάδα στον Ευρωπαϊκό κατάλογο μονάδων ανακύκλωσης πλοίων
  • 10:40 Με αφιερώματα στην καινοτομία στην υγεία και τα Κέντρα Αντιμετώπισης Εγκεφαλικών κυκλοφόρησε το νέο Health Next Generation!
  • 09:45 ΥΠΕΘΟ: Σε διαβούλευση νομοσχέδιο ενίσχυσης πολιτών που διαμένουν σε ενοίκιο, των συνταξιούχων, υπερηλίκων και ατόμων με αναπηρία
  • 09:36 CNP Ασφαλιστική: Ασφάλεια και Υγεία στην Εργασία | Παρουσίαση - «Χημικά Προϊόντα και Ψηφιοποίηση»
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/5 Το πάρτι των αλλαγών ξεκίνησε με την Generali πρωταγωνίστρια!
  2. 2/6 Υπασφαλισμένος: Ποιά τράπεζα εξαγοράζει ποιά ασφαλιστική - Μύθοι και πραγματικότητα
  3. 2/6 «Ψήνεται» deal Εθνικής με ασφαλιστική, η πτώση ρεκόρ της ανεργίας και το «κενό» θέσεων εργασίας, το επτάμηνο ράλι στο Χ.Α και το πρόβλημα της ασφάλισης των επιχειρήσεων
  4. 30/5 Ιδιωτική ασφάλιση υγείας: Τελικά, αξίζει ή όχι;
  5. 3/6 ΕΑΕΕ: Δημοσίευση Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου
  6. 5/6 Πως να προστατευτούν οι επιχειρήσεις από την υπασφάλιση, εν όψει της υποχρεωτικής ασφάλισης έναντι φυσικών καταστροφών;
  7. 2/6 Σε ισχύ από χτες 1η Ιουνίου η υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών σε οχήματα και επιχειρήσεις: Τι λέει ο νόμος για επιπτώσεις και πρόστιμα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube