close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

MetLife Alico: Ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης παραπόνων
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
8/5/2013 - 13:31
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

MetLife Alico: Ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης παραπόνων

Nextdeal newsroom, 8/5/2013
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η πελατοκεντρική προσέγγιση αποτελεί βασικό πυλώνα της φιλοσοφίας της MetLife Alico, έχοντας ως στόχο να προσφέρει στους ασφαλισμένους της Εταιρείας μια μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης από την πρώτη στιγμή μέχρι και τη λήξη του ασφαλιστηρίου τους.

Στα πλαίσια αυτά, αλλά και ανταποκρινόμενη στα νέα δεδομένα που προκύπτουν μετά την αλλαγή του κανονιστικού πλαισίου, η MetLife Alico έχει ήδη θέσει σε εφαρμογή την νέα πολιτική διαχείρισης παραπόνων. Η πολιτική αυτή αποτελεί εξέλιξη της αντίστοιχης που η εταιρεία εφάρμοζε μέχρι σήμερα, ενσωματώνοντας παράλληλα τις νέες ρυθμίσεις της Πράξης Εκτελεστικής Επιτροπής της Τράπεζας της Ελλάδος.

Το ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης παραπόνων της MetLife Alico δίνει τη δυνατότητα σε κάθε ασφαλισμένο της Εταιρείας να υποβάλλει σχετική αιτίαση ή παράπονο με τον τρόπο που τον εξυπηρετεί καλύτερα, μέσα από μια σειρά επιλογών που περιλαμβάνουν:

  • Τηλεφωνική επικοινωνία στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας.
  • Αποστολή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (μέσω της ιστοσελίδας www.metlifealico.gr και ειδικότερα μέσω του συνδέσμου «Επικοινωνήστε μαζί μας»).
  • Ειδική φόρμα επικοινωνίας που βρίσκεται διαθέσιμη σε όλα τα μέλη της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-services για τους ασφαλισμένους της εταιρείας.
  • Αποστολή Fax.
  • Επικοινωνία μέσω των Γραφείων Πωλήσεων της Εταιρείας σε όλη την Ελλάδα.
  • Επιστολή που θα αποσταλεί ταχυδρομικά στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας.


Αποτελεί δέσμευση της MetLife Alico ότι εντός δύο εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του αιτήματος ή του παραπόνου η Εταιρεία θα ανταποκρίνεται με σχετική ενημέρωση προς τον αποστολέα ότι παρέλαβε την αναφορά του και θα φροντίσει για την άμεση απάντηση στο ζήτημά του. Παράλληλα, εφ’όσον ζητηθεί, θα του χορηγεί περιγραφή της διαδικασίας που θα ακολουθήσει η εταιρεία για την επίλυση του θέματός του, καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας του προσώπου που θα το χειριστεί. Το χρονικό διάστημα αποστολής της τελικής απάντησης της εταιρίας δεν θα υπερβαίνει τις 30 ημερολογιακές ημέρες από τη λήψη του αιτήματος.

H πολιτική έχει αναρτηθεί σε ειδικό εμφανές σημείο της ιστοσελίδας της MetLife Alico, ενώ θα περιλαμβάνεται επίσης και στο υλικό που λαμβάνει ο ενδιαφερόμενος με την αίτηση ασφάλισης ή σε κάθε άλλη επαφή του με την Εταιρεία.

Σε σχετική αναφορά του στο θέμα αυτό, ο Διευθυντής Επικοινωνίας της MetLife Alico κ. Μ. Φουσκαρής αναφέρει μεταξύ άλλων τα εξής:

“Η τήρηση οργανωμένης και αποτελεσματικής Πολιτικής Διαχείρισης Παραπόνων, εκτός από επιταγή της Eποπτικής Aρχής, αποτελεί στρατηγική επιλογή της MetLife Alico, αφού είμαστε απόλυτα πεπεισμένοι ότι αποτελεί ένα σημαντικό στοιχείο διαφοροποίησης και συγκριτικό πλεονέκτημα της Εταιρείας μας στην αγορά. Παράλληλα, αποτελεί ένα πολύ σημαντικό εργαλείο αναγνώρισης και παρακολούθησης θεμάτων που μπορεί να προκύπτουν σχετικά με την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων μας και τα οποία ενδέχεται να απαιτούν παρεμβάσεις, στα πλαίσια της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας που ακολουθεί η MetLife Alico”.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Συνέδριο Insurance Europe: Κλιματική αλλαγή και αποταμιεύσεις στις πρώτες προτεραιότητες
    Nextdeal newsroom, 5/6/2025

    Συνέδριο Insurance Europe: Κλιματική αλλαγή και αποταμιεύσεις στις πρώτες προτεραιότητες

  • CNP Ασφαλιστική: Ασφάλεια και Υγεία στην Εργασία | Παρουσίαση - «Χημικά Προϊόντα και Ψηφιοποίηση»
    Nextdeal newsroom, 5/6/2025

    CNP Ασφαλιστική: Ασφάλεια και Υγεία στην Εργασία | Παρουσίαση - «Χημικά Προϊόντα και Ψηφιοποίηση»

  • Cypriot Insurance Market: A strong flirt with the Banks

    Cypriot Insurance Market: A strong flirt with the Banks

    Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) By our Correspondent in Cyprus, GIANNIS SEITANIDIS The insurance industry in Cyprus confirms...
    Γιάννης Σεϊτανίδης, 04/06/2025 - 11:25 4/6/2025
  • Ισχυρό τραπεζικό «φλερτ» στην κυπριακή ασφαλιστική αγορά

    Ισχυρό τραπεζικό «φλερτ» στην κυπριακή ασφαλιστική αγορά

    Αναδημοσίευση από την ειδική έκδοση της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Του Ανταποκριτή μας στην Κύπρο, Γιάννη Σεϊτανιδη Ο ασφαλιστικός τομέας της Κύπρου επιβεβαιώνει...
    Γιάννης Σεϊτανίδης, 04/06/2025 - 11:20 4/6/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Συνέδριο Insurance Europe: Κλιματική αλλαγή και αποταμιεύσεις στις πρώτες προτεραιότητες
17:00 Συνέδριο Insurance Europe: Κλιματική αλλαγή και αποταμιεύσεις στις πρώτες προτεραιότητες
  • 15:50 Γιάννης Στουρνάρας (Τράπεζα της Ελλάδος): Χρειάζεται να εστιάσουμε στην προσαρμογή στην αλλαγή του κλίματος και στην προστασία του φυσικού περιβάλλοντος
  • 15:25 Με αφιερώματα στην καινοτομία στην υγεία και τα Κέντρα Αντιμετώπισης Εγκεφαλικών κυκλοφόρησε το νέο Health Next Generation και σε ηλεκτρονική μορφή!
  • 15:00 Insurance Europe: Η νεότερη γενιά δηλώνει ότι η ασφάλιση πρέπει να γίνει πιο απλή
  • 14:43 Αποκαλυπτήρια αγάλματος Μαριάννας Β. Βαρδινογιάννη στο Ογκολογικό Νοσοκομέιο Παίδων «ΜΑΡΙΑΝΝΑ Β. ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ-ΕΛΠΙΔΑ»
  • 14:00 Boehringer Ingelheim Ελλάς | Δράσεις ουσίας για ένα πιο πράσινο μέλλον
  • 13:20 Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt
  • 13:18 Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες
  • 12:48 New technologies, the driving force for health and economy
  • 12:46 Οι νέες τεχνολογίες κινητήριος δύναμη για την υγεία και την οικονομία
  • 12:28 Το Αρσάκειο-Τοσίτσειο Νηπιαγωγείο Εκάλης τραγουδά για την Ελλάδα μέσα από τις μελωδίες του Μίκη Θεοδωράκη
  • 12:18 Συνεργασία του Γ.Ν.Α “ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ” και της Α΄ Μ/Γ Κλινικής ΕΚΠΑ με τη HOPEgenesis!
  • 12:00 ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως στη Βουλή: Από τους 660.000 Έλληνες που έφυγαν στο εξωτερικό, 420.000 έχουν ήδη επιστρέψει
  • 11:55 The uninsured Greeks, their money available and the penetration of insurers in the market!
  • 11:35 Οι ανασφάλιστοι Έλληνες, τα διαθέσιμα χρήματά τους και η διείσδυση των ασφαλιστών στην αγορά!
  • 11:20 Πως ο ΕΟΠΥΥ αποκλείει τους ασθενείς με Σακχαρώδη Διαβήτη από την πρόσβαση σε νέες τεχνολογίες!
  • 11:00 Το Ε.Β.Ε.Π. ζητά να ενταχθεί η Ελλάδα στον Ευρωπαϊκό κατάλογο μονάδων ανακύκλωσης πλοίων
  • 10:40 Με αφιερώματα στην καινοτομία στην υγεία και τα Κέντρα Αντιμετώπισης Εγκεφαλικών κυκλοφόρησε το νέο Health Next Generation!
  • 09:45 ΥΠΕΘΟ: Σε διαβούλευση νομοσχέδιο ενίσχυσης πολιτών που διαμένουν σε ενοίκιο, των συνταξιούχων, υπερηλίκων και ατόμων με αναπηρία
  • 09:36 CNP Ασφαλιστική: Ασφάλεια και Υγεία στην Εργασία | Παρουσίαση - «Χημικά Προϊόντα και Ψηφιοποίηση»
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/5 Το πάρτι των αλλαγών ξεκίνησε με την Generali πρωταγωνίστρια!
  2. 2/6 Υπασφαλισμένος: Ποιά τράπεζα εξαγοράζει ποιά ασφαλιστική - Μύθοι και πραγματικότητα
  3. 2/6 «Ψήνεται» deal Εθνικής με ασφαλιστική, η πτώση ρεκόρ της ανεργίας και το «κενό» θέσεων εργασίας, το επτάμηνο ράλι στο Χ.Α και το πρόβλημα της ασφάλισης των επιχειρήσεων
  4. 30/5 Ιδιωτική ασφάλιση υγείας: Τελικά, αξίζει ή όχι;
  5. 3/6 ΕΑΕΕ: Δημοσίευση Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου
  6. 2/6 Σε ισχύ από χτες 1η Ιουνίου η υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών σε οχήματα και επιχειρήσεις: Τι λέει ο νόμος για επιπτώσεις και πρόστιμα
  7. 5/6 Πως να προστατευτούν οι επιχειρήσεις από την υπασφάλιση, εν όψει της υποχρεωτικής ασφάλισης έναντι φυσικών καταστροφών;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube