Nextdeal newsroom, 17/1/2011 - 15:39 facebook twitter linkedin 13.724 οι καταγγελίες στο Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών Θεσσαλονίκης Nextdeal newsroom, 17/1/2011 facebook twitter linkedin To 2010, το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών Θεσσαλονίκης (ΚΕ.Π.ΚΑ.) δέχθηκε 13.724 καταγγελίες – παράπονα Καταναλωτών όπως πληροφορήθηκε το www.nextdeal.gr. Η ποσοστιαία ανάλυση των παραπόνων – καταγγελιών είναι: Α/Α Κατηγορία Αριθμός Ποσοστό 1 Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες 3.918,00 28,55 2 Ελαττωματικά προϊόντα-Εγγυήσεις 1.772,00 12,91 3 Υπηρεσίες κοινωνικού ενδιαφέροντος 1.636,00 11,92 Πάροχοι τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών 1.386,00 Ε.Υ.Α.Θ. 34,00 Φυσικό Αέριο 34,00 Δ.Ε.Η. 86,00 Λοιπές υπηρεσίες κοινωνικού ενδιαφέροντος 96,00 4 Διαμαρτυρία κατά Μέρκελ 1.395,00 5 Διαμαρτυρία για το Πτωχευτικό Δίκαιο Καταναλωτών 937,00 6,83 6 Κακή παροχή υπηρεσιών από ελεύθερους επαγγελματίες 614,00 4,47 7 Τουριστικές υπηρεσίες 608,00 4,43 8 Φόρος Β Κατοικίας 484,00 3,53 9 Δημόσιες υπηρεσίες - Υπηρεσίες Ο.Τ.Α. 374,00 2,73 10 Ασφαλιστικές υπηρεσίες 302,00 2,20 11 Ακατάλληλα τρόφιμα 280,00 2,04 12 Παραπλανητική διαφήμιση 254,00 1,85 13 Ινστιτούτα - Γυμναστήρια 250,00 1,82 14 Ενοίκια - Κοινόχρηστα 228,00 1,66 15 Λοιπά 180,00 1,31 16 Αυξήσεις τιμών 154,00 1,12 17 Προκαταβολές 94,00 0,68 18 Πωλήσεις εκτός εμπορικού καταστήματος 68,00 0,50 19 Πωλήσεις από απόσταση 62,00 0,45 20 Νοθεία καυσίμων 52,00 0,38 21 Σούπερμάρκετ 36,00 0,26 22 Εκπτώσεις 26,00 0,19 Σύνολο 13.724,00 100,00 Ένα μεγάλο τμήμα των παραπάνω αφορούν συμβουλές που ζητήθηκαν κυρίως από μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. Το 99,62% των καταγγελιών επιλύθηκαν υπέρ των καταναλωτών μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ., στους προμηθευτές. 2 καταγγελίες παραπέμφθηκαν στην Ε.Φ.Δ., και κερδήθηκαν υπέρ των καταναλωτών. 50 καταγγελίες δεν επιλύθηκαν λόγω ελλιπών ή ψευδών στοιχείων που προσκόμισαν οι καταναλωτές ή λόγω αδράνειας της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή να επιβάλλει κυρώσεις. Οι Καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν με τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ. με το ποσό των 498.913,64 ευρώ. Αύξηση σε σχέση με το 2010, 18%. Αναλυτικά από: Αντικατάσταση ελαττωματικών προϊόντων: 159.660,32 ευρώ Ακυρώσεις συμβολαίων ινστιτούτων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων: 115.617,54 ευρώ Αντιλογισμούς χρεώσεων Τραπεζών: 113.316,40 ευρώ Ασφαλιστικές εταιρείες: 43.321,16 ευρώ Επιστροφές χρεώσεων και ακυρώσεις συμβολαίων παρόχων τηλεπικοινωνιών: 28.996,88 ευρώ Επιστροφές προκαταβολών: 8.800,00 ευρώ Ακυρώσεις πωλήσεων εκτός εμπορικού καταστήματος: 8.336,00 ευρώ Τουριστικές επιχειρήσεις: 8.244,40 ευρώ Αποζημιώσεις από ΟΤΑ - Δημόσιες υπηρεσίες: 6.157,94 ευρώ Αποζημιώσεις, από επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών κοινωνικού ενδιαφέροντος: 3.510,00 ευρώ Αποζημιώσεις για κακή εξυπηρέτηση από ελεύθερους επαγγελματίες: 2.129,20 ευρώ Αποζημιώσεις λόγω παραπλανητικής διαφήμισης: 648,20 ευρώ Ακυρώσεις πωλήσεων από απόσταση: 175,60 ευρώ Το 2010 ήταν η χρονιά των τραπεζών και των υπερχρεωμένων νοικοκυριών. Έτσι, τα παράπονα, οι καταγγελίες, τα αιτήματα για συμβουλές και οι διαμαρτυρίες εκτοξεύτηκαν, στην πρώτη θέση του καταλόγου του ΚΕ.Π.ΚΑ. Για το θέμα αυτό, οι αριθμοί είναι: Συλλογή 937 υπογραφών για να πιεστεί η Κυβέρνηση να ψηφίσει το νόμο για τη ρύθμιση των οφειλών υπερχρεωμένων καταναλωτών, τις οποίες το ΚΕ.Π.ΚΑ. απέστειλε στο Υπουργείο Οικονομικών και στο τ. Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας. Το ΚΕ.Π.ΚΑ. συνδράμει τα μέλη του στη διαδικασία ρύθμισης οφειλών υπερχρεωμένων καταναλωτών. Στα πλαίσια αυτής της δραστηριότητας: Περισσότεροι από 2260 καταναλωτές ζήτησαν πληροφόρηση και συμβουλές από το ΚΕ.Π.ΚΑ. είτε τηλεφωνικά, είτε επισκεπτόμενοι τα γραφεία του. Ακόμη περισσότεροι βρήκαν τις πληροφορίες αυτές στην ιστοσελίδα ή στους λογαριασμούς του ΚΕ.Π.ΚΑ., στο facebook και στο twitter και 246 καταναλωτές γράφτηκαν μέλη. Όλοι αυτοί παρέλαβαν ενημερωτικό υλικό και αιτήσεις για τις τράπεζες ώστε να ξεκινήσουν τη διαδικασία. 157 καταναλωτές κατέθεσαν τα δικαιολογητικά τους. 135 καταναλωτές συναντήθηκαν με τους ειδικούς του ΚΕ.Π.ΚΑ. και προετοιμάστηκαν οι προτάσεις προς τις τράπεζες. 120 φάκελοι απεστάλησαν προς τις τράπεζες. Πρέπει να επισημανθεί ότι κάθε φάκελος αφορά ένα ή και περισσότερους καταναλωτές (οικογένεια), μία έως και 11 τράπεζες, ένα έως και πενήντα χρηματοδοτικά προϊόντα. Αυτό σημαίνει ότι οι 120 φάκελοι που απεστάλησαν στις τράπεζες αντιστοιχούν σε 439 σχέδια ρύθμισης οφειλών. *Για καταγγελίες ή περισσότερες πληροφορίες στο ΚΕ.Π.ΚΑ.: τηλ. 2310-233333, ώρες 09:00 – 14:30. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Aπεβίωσε ο Γιάννης Παντελίδης! Απεβίωσε χθες ο γνωστός σε όλους στην ασφαλιστική αγορά δικηγόρος Ιωάννης Παντελίδης. Ο Ιωάννης Παντελίδης υπήρξε ιδρυτής και διαχειριστής της PD... Nextdeal newsroom, 18/09/2024 - 10:25 18/9/2024
Πλαγίως: η αστακομακαρονάδα και τα κότερα! Αργότερα, αργότερα, φανήκανε ……… τα κότερα! Η Νέα Αστακομακαρονάδα # 3 Για όσους ακόμη δεν κατάλαβαν ….. Πλαγίως, 18/09/2024 - 09:09 18/9/2024