Λάουρα Σταυρίδου, 19/3/2024 - 10:45 facebook twitter linkedin Γιατί να Ασφαλίσετε το σπίτι σας; Γιατί Λεφτά δεν Υπάρχουν! Λάουρα Σταυρίδου, 19/3/2024 facebook twitter linkedin Ο Daniel ήταν ένα από τα πολύ άγρια φαινόμενα της κλιματικής κρίσης και για την αποκατάσταση των ζημιών, η Ελλάδα απευθύνθηκε στο Ταμείο Αλληλεγγύης. Όμως χρήματα δεν υπήρχαν. Έτσι για την αποκατάσταση των ζημιών χρησιμοποιούνται κονδύλια, που ο αρχικός τους σκοπός ήταν διαφορετικός. Τι θα γίνει λοιπόν στην επόμενη ζημιά; Γιατί φυσικά θα υπάρξει και επόμενη ζημιά, καθώς η Γη δεν θα σταματήσει να υπερθερμαίνεται, μέσα στα απόμενα 30 χρόνια. Η κλιματική κρίση απειλεί υποδομές, ακτές, σοδειές, κτίρια, κρατικούς προϋπολογισμούς και κρατικά έσοδα. Συνεπώς λοιπόν απειλεί τις κρατικές αποζημιώσεις και φυσικά αυξάνει το κόστος του δανεισμού. Σίγουρα δεν μπορούμε να τα διορθώσουμε όλα, να προλάβουμε όλα τα άσχημα και να ξεφύγουμε από δυσάρεστες συνέπειες ολοκληρωτικά. Αυτό όμως που μπορούμε να κάνουμε είναι να εμποδίσουμε μια μεγάλη καταστροφή, να τη μειώσουμε και να την περιορίσουμε σε βαθμό που να είναι αναστρέψιμη. Πως; Με ένα σωστό ασφαλιστικό σχεδιασμό. Ο Αριστοτέλης μέσα στον ορισμό του Συμφέροντος, είχε πει πως συμφέρον είναι «…η των βλαβερών γεννήσεσθαι διακώλυσις…». Συμφέρον δηλαδή είναι να προσπαθήσεις να εμποδίσεις αυτά που θα φέρουν ζημιά. Αυτή τη στιγμή, η ασφάλιση κατοικίας, είναι μια πολύ προσιτή λύση, που θα σταθεί εμπόδιο, σε μια ολοκληρωτική καταστροφή της περιουσίας σας. Μη διστάσετε να ζητήσετε σήμερα συμβουλή από τον Ασφαλιστικό σας Διαμεσολαβητή. Επίσης κάθε ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής θα πρέπει να μιλήσει σε όσους περισσότερους γίνεται, για την προστασία που παρέχει ένα συμβόλαιο κατοικίας, γιατί….Λεφτά δεν υπάρχουν αφού το Ταμείο Αλληλεγγύης είναι άδειο. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18