close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Λάουρα Σταυρίδου: Τρείς απλές βασικές αρχές στη πώληση που δεν πρέπει να ξεχνιούνται!
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου,
1/9/2023 - 08:35
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Λάουρα Σταυρίδου: Τρείς απλές βασικές αρχές στη πώληση που δεν πρέπει να ξεχνιούνται!

Λάουρα Σταυρίδου, 1/9/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Κάθε Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, έχει ακούσει συμβουλές πωλήσεων, έχει διαβάσει τα σχετικά βιβλία και έχει συμμετάσχει σε πολλά σεμινάρια πωλήσεων.

Έχει πλέον διαμορφώσει το δικό του πωλησιακό στυλ.

Απλώς είναι ορισμένα μικρά, αλλά πολύ σημαντικά πραγματάκια, που μέσα στο τρέξιμο της ημέρας καμιά φορά τα ξεχνάμε.

Κι όμως κάνουν μεγάλη διαφορά!

Μάλιστα μερικά από αυτά δεν μας περνάνε καν από το μυαλό, όπως:

1. Δώστε προσοχή στη συζήτηση. Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα, το να είσαι προσεκτικός και αφοσιωμένος είναι η νούμερο ένα πιο αποτελεσματική στρατηγική για την οικοδόμηση σχέσης με τους δυνητικούς πελάτες.

Αυτό βέβαια λέγεται πιο εύκολα από ότι γίνεται. Η κούραση και το άγχος διασπούν τη προσοχή μας. Αυτό δεν είναι κάτι προσωπικό προς τον πελάτη. Όμως το εκλαμβάνει ως προσωπικό!

Έχετε σκεφτεί ότι μια πώληση δεν πέτυχε γιατί ο πελάτης είχε την αίσθηση ότι τον απορρίπτετε ως προσωπικότητα αλλά τον δέχεστε ως «δουλειά»;

2. Για να διατηρήσετε μια φιλική και εξυπηρετική στάση, ειδικά αν ένας δυνητικός πελάτης έχει μια επικριτική συμπεριφορά, δοκιμάστε να φανταστείτε τον εαυτό σας να κάθεται στην ίδια πλευρά του τραπεζιού με τον πελάτη.

Μπείτε στη θέση του. Τι μπορεί να σκέφτεται; Τι τον ενοχλεί και έχει αρνητικά συναισθήματα; Μήπως νιώθει ότι υπάρχει τόση πολλή πληροφορία που τελικά δεν μπορεί να την απορροφήσει και νιώθει υποδεέστερος;

Κρατήστε μια ειλικρινή, ευθεία και τολμηρή στάση. Ρωτήστε: «Βλέπω ότι δεν αισθάνεστε βολικά. Είναι κάτι που μπορώ να κάνω για να το αλλάξω; Μια καλή συζήτηση είναι ένα σύστημα. Αποκλείεται να νιώθετε άσχημα και εγώ να μην ευθύνομαι καθόλου!».

Εστιάστε στο συμφέρον του πελάτη, ειδικά αν είναι δύσκολο να συνεργαστείτε μαζί του. Αυτό άλλωστε είναι και η ουσία της ασφαλιστικής εργασίας. Κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα σε μια δεύτερη ευκαιρία και η ασφάλιση του δίνει μία!

3. Ποτέ μα ποτέ μην κακολογείτε τους ανταγωνιστές σας σε έναν δυνητικό πελάτη. Πέρα από το γεγονός ότι είναι αντιδεοντολογικό, δείχνει σημάδια αδυναμίας. Αν οι ανταγωνιστές σας κάνουν κάτι καλά, πείτε το ανοιχτά.

Επικεντρωθείτε στο γεγονός πως ο πελάτης δεν θα αγοράσει το πιο καλό αλλά το πιο ταιριαστό για τις δικές του ανάγκες πρόγραμμα. Φροντίστε να το επισημάνετε, υπογραμμίζοντας ότι δεν πρόκειται για διαγωνισμό αλλά για φροντίδα συμφερόντων. Αυτό στέλνει το μήνυμα ότι είστε και ειλικρινείς και σίγουροι για τη δική σας αξία.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Δυο είναι μόνο τα μυστικά για την επιτυχία του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή και είναι απλά!
    Λάουρα Σταυρίδου, 01/10/2025 - 08:55

    Δυο είναι μόνο τα μυστικά για την επιτυχία του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή και είναι απλά!

  • Έχουν οι Έλληνες οικονομική δυνατότητα ν΄ ασφαλιστούν; Τι δείχνουν τα νούμερα
    Λάουρα Σταυρίδου, 29/09/2025 - 09:03

    Έχουν οι Έλληνες οικονομική δυνατότητα ν΄ ασφαλιστούν; Τι δείχνουν τα νούμερα

  • Το παιδικό καρεκλάκι το μπουφάν και ο καφές στο στόχαστρο ελέγχων
    Λάουρα Σταυρίδου, 25/09/2025 - 08:51

    Το παιδικό καρεκλάκι το μπουφάν και ο καφές στο στόχαστρο ελέγχων

  • Ισόβιος - Ένα πρόγραμμα από το παρελθόν, που λύνει πολλά θέματα σήμερα!
    Λάουρα Σταυρίδου, 24/09/2025 - 09:27

    Ισόβιος - Ένα πρόγραμμα από το παρελθόν, που λύνει πολλά θέματα σήμερα!

  • Επηρέασε αρνητικά η πανδημία τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές;

    Επηρέασε αρνητικά η πανδημία τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές;

    Πολλά άρθρα ασφαλιστικών εταιριών παγκοσμίως, αναπτύσσουν τη θετική πλευρά της πανδημίας στην διεύρυνση των Ασφαλιστικών εργασιών, καθώς αυξήθηκε η συνειδητοποίηση...
    Λάουρα Σταυρίδου, 23/09/2025 - 09:45
  • Οι εκπληκτικές καλύψεις που περιλαμβάνει ένα συμβόλαιο Cyber Risk!

    Οι εκπληκτικές καλύψεις που περιλαμβάνει ένα συμβόλαιο Cyber Risk!

    Οι κυβερνοεπιθέσεις που δέχτηκαν τα αεροδρόμια Χίθροου, Βρυξελών και Βερολίνου – Βρανδεμβούργου, φέρνουν πάλι στο προσκήνιο τις κυβερνοεπιθέσεις και τις...
    Λάουρα Σταυρίδου, 22/09/2025 - 08:57
  • Ασφάλιση Ζωής και αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο που βοηθούν τους πελάτες του Διαμεσολαβητή

    Ασφάλιση Ζωής και αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο που βοηθούν τους πελάτες του Διαμεσολαβητή

    Σημαντικές αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο φέρνει η πρόταση της ειδικής επιτροπής υπό τον καθηγητή Απόστολο Γεωργιάδη. Το πιο δύσκολο ζήτημα είναι...
    Λάουρα Σταυρίδου, 17/09/2025 - 09:19
  • Η Τροποποίηση του Ν 4583/2018 για την αίτηση Ασφάλισης

    Η Τροποποίηση του Ν 4583/2018 για την αίτηση Ασφάλισης

    Με τον Ν. 5193 και συγκεκριμένα με το Άρθρο 85 με τίτλο «Αίτηση ασφάλισης» γίνεται τροποποίηση της παρ. 3 του άρθρου...
    Λάουρα Σταυρίδου, 16/09/2025 - 09:52
  • Ασφάλιση έναντι της πλημμύρας…Οι πελάτες γνωρίζουν τα γεγονότα;

    Ασφάλιση έναντι της πλημμύρας…Οι πελάτες γνωρίζουν τα γεγονότα;

    Πέρασε το καλοκαίρι και μαζί του έφυγε και η απειλή για δασικές φωτιές. Αυτό λοιπόν που θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε...
    Λάουρα Σταυρίδου, 15/09/2025 - 09:40
  • Άγχος στην πώληση; Ένας Βατραχάνθρωπος προτείνει:

    Άγχος στην πώληση; Ένας Βατραχάνθρωπος προτείνει:

    Είναι σίγουρο ότι όλοι μας έχουμε βιώσει στιγμές υψηλού άγχους, με μικρότερη ή μεγαλύτερη διάρκεια. Συνήθως μεγαλύτερο άγχος για τον Ασφαλιστικό...
    Λάουρα Σταυρίδου, 12/09/2025 - 09:05

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Διαβάστε στο Nextdeal που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή για τον πρωταγωνιστικό ρόλο της Interamerican στην Ευρώπη σε αποκλειστική συνέντευξη με τον Πάνο Κούβαλη
11:45 Διαβάστε στο Nextdeal που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή για τον πρωταγωνιστικό ρόλο της Interamerican στην Ευρώπη σε αποκλειστική συνέντευξη με τον Πάνο Κούβαλη
  • 11:10 Syndea: Synθεση επιτυχίας και υπεροχής στη Βιέννη
  • 11:04 Από σήμερα, 1η Οκτωβρίου, τα ραντεβού εξωτερικών ιατρείων των Νοσοκομείων του ΕΣΥ εντάσσονται στο Ενοποιημένο Σύστημα Ηλεκτρονικών Ραντεβού
  • 10:44 Φθινόπωρο 2025: Θρυαλλίδα αναδιάταξης του πολιτικού σκηνικού
  • 10:37 ΙΣΑ: Ενώνει δυνάμεις με Ιατρικούς Συλλόγους όλης της χώρας για την αντιμετώπιση υπογονιμότητας και δημογραφικού
  • 10:34 Πλαγίως: Το Τρίτο Κουδούνι
  • 10:30 Το μέλλον σου θα είναι καλό, αν τακτοποιήσεις σωστά το παρόν - «Εὔ σοι τὸ μέλλον ἔξει, ἐὰν τὸ παρόν εὖ τιθῇς.» Ισοκράτης
  • 10:00 Οδηγός επιβίωσης στη γενική απεργία
  • 09:48 Ειρήνη Αγαπηδάκη στο HealthWorld Conference: Η Ελλάδα από παρατηρητής, διαμορφωτής πολιτικών υγείας σε διεθνές επίπεδο
  • 09:12 Roche Diagnostics Hellas: Οι ψηφιακές διαγνωστικές λύσεις είναι στρατηγική επένδυση για ισχυρότερα συστήματα υγείας!
  • 09:06 Από ποιες επενδύσεις των ασφαλιστών προκύπτουν οι αποδόσεις των συμβολαίων και οι αποζημιώσεις των πελατών;
  • 09:00 Το ιστορικό ρεκόρ του Χ.Α, ο δύσκολος Οκτώβριος για τις αγορές, ο «πλούτος» των ελληνικών νοικοκυριών και οι ισχυρές επιδόσεις της Σκλαβενίτης
  • 08:55 Δυο είναι μόνο τα μυστικά για την επιτυχία του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή και είναι απλά!
  • 08:45 Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας!
  • 08:40 Ο ερχομός του Οκτωβρίου
  • 16:00 Κώστας Καραμανλής: Να βάλουμε τη SYNDEA σε κάθε σπίτι
  • 15:45 Ενημερωνόμαστε, προλαμβάνουμε, ασφαλίζουμε!
  • 15:15 Εγκαίνια στο ασφαλιστικό γραφείο Brocare Insurance - Κουτουλέα στη Μάνη με παρουσία εκπροσώπων ασφαλιστικών εταιρειών, πελατών και συνεργατών
  • 13:41 ΜΗΤΕΡΑ: Πρωτοπορία για τη βέλτιστη φροντίδα στην εγκυμοσύνη με τη σύσταση της Επιστημονικής Επιτροπής Κύησης Υψηλού Κινδύνου
  • 13:07 Παραγωγή ασφαλίστρων: Δυο ενθαρρυντικά μηνύματα για τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές (πίνακας)
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 29/9 Περίπτωση Μπισμπίκη: Το ασφαλιστικό σκέλος και τι προβλέπει ο ΚΟΚ και ο νόμος για εγκατάλειψη τόπου ατυχήματος
  2. 26/9 Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα
  3. 25/9 INTERASCO: Στρατηγικό όραμα, επενδύσεις στην καινοτομία και έμφαση στον ανθρώπινο παράγοντα
  4. 26/9 5ο Ημερήσιο Ηπειρωτικό Πανηγύρι στο Πεδίον του Άρεως
  5. 30/9 Κώστας Καραμανλής: Να βάλουμε τη SYNDEA σε κάθε σπίτι
  6. 26/9 Γιορτή Ψαριού στο Αιτωλικό
  7. 24/9 Εγκαινιάστηκε το πρώτο κατάστημα «νεας εμπειρίας» CrediaBank στη Σκουφά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube