Λάουρα Σταυρίδου, 26/5/2023 - 09:00 facebook twitter linkedin Πως ασφαλίζονται τα γραφεία που έχουν «ιδιαίτερα αντικείμενα» υψηλής αξίας; Λάουρα Σταυρίδου, 26/5/2023 facebook twitter linkedin Ο χρόνος εργασίας έχει αυξηθεί και είναι αρκετοί οι επιχειρηματίες που θέλουν στο γραφείο να νιώθουν…σαν το σπίτι τους. Γραφεία από φυσικό ξύλο, καρέκλες από γνήσιο δέρμα, επώνυμοι καναπέδες, ακριβός φωτισμός, χαλιά και αυτά χωρίς να συμπεριλάβουμε τα έργα τέχνης. Πως ασφαλίζονται αυτά τα γραφεία; Κατ’ αρχήν θα διευκρινίσουμε ότι η πλειοψηφία των συμβολαίων ασφάλισης γραφείων δεν περιλαμβάνει ασφάλιση «κατονομαζόμενων αντικειμένων». Συγκεκριμένα στα περισσότερα συμβόλαια δεν αναφέρεται καν αυτός ο όρος. Αν αθροίσετε την αξία των αντικειμένων και απλώς τα συμπεριλάβετε στο κεφάλαιο κάλυψης, ένα είναι σίγουρο, ότι αν έρθει η στιγμή της αποζημίωσης θα υπάρξει πρόβλημα. Καμία Ασφαλιστική εταιρεία δεν θα αποζημιώσει μετά από μια φωτιά, ένα γραφείο μασίφ καρυδιά- συλλεκτικό Λουί – Κενζ μπαρόκ 100% χειροποίητο, με κόστος 8.000€. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Δύσκολη η θέση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή που θα πρέπει κατά τη διάρκεια διαπραγματεύσεων μιας αποζημίωσης να εξηγήσει ότι, η διευθυντική δερμάτινη και επώνυμη πολυθρόνα κοστίζει 2.180€ για να αντικατασταθεί και πως είναι σετ με τις καρέκλες των επισκεπτών, τις οποίες αν τις ψάξετε στο διαδίκτυο θα βρείτε να γράφουν: «ρωτήστε μας για την τιμή»! Τι και αν δεν παρατηρήσαμε ότι την ώρα που συζητάγαμε για την ασφάλιση καθόμασταν σε καναπέ Chesterfield και ότι τα διαχωριστικά μεταξύ των γραφείων είναι από φυσητό γυαλί Μουράνο… Γραφεία κλασσικά ή με βιομηχανικό σχεδιασμό και αρχιτεκτονικές παρεμβάσεις, μπορεί να «κρύβουν» πολλές εκπλήξεις για τις αξίες των αντικειμένων. Κάποιες εταιρείες καλύπτουν αντικείμενα ιδιαίτερης αξίας, όπως η Allianz, που προβλέπει στο συμβόλαιο ασφάλισης επιχείρησης την κάλυψη τέτοιων αντικειμένων μέχρι του ποσού των 2.000€ έκαστο. Συνεπώς κατ’ αρχήν θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε ένα ξεχωριστό συμβόλαιο, έργων τέχνης, διότι σίγουρα σε έναν τέτοιο χώρο υπάρχουν αρκετά. Στη συνέχεια θα πρέπει να γίνει μια λίστα με ακριβή περιγραφή και αποτίμηση κάθε αντικειμένου, ώστε να μιλήσετε με την ασφαλιστική εταιρεία που θα δεχθεί να τα ασφαλίσει. Φυσικά οι φωτογραφίες θα βοηθήσουν και αν υπάρχει αντιστοίχιση μεταξύ φωτογραφίας και περιγραφής αντικειμένου, θα γίνουν τα πράγματα πιο εύκολα! Σημαντικό ρόλο θα παίξει η παρατηρητικότητα σας, ώστε να μην ξεχαστεί κάτι! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α; Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34