close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Μελέτη: Οι καταναλωτές εμπιστεύονται τους ασφαλιστές και όχι τα αυτοματοποιημένα ψηφιακά συστήματα
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
11/2/2021 - 08:18
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Μελέτη: Οι καταναλωτές εμπιστεύονται τους ασφαλιστές και όχι τα αυτοματοποιημένα ψηφιακά συστήματα

Nextdeal newsroom, 11/2/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Σύμφωνα με νέα μελέτη της Accenture, παρόλο που τα τελευταία δύο χρόνια έχει αυξηθεί ο αριθμός των καταναλωτών που επιθυμούν να μοιραστούν δεδομένα για την υγεία και τον τρόπο ζωής τους με την ασφαλιστική τους εταιρεία, με στόχο τη μείωση των ασφαλίστρων, η εμπιστοσύνη τους προς τις ασφαλιστικές εταιρείες για την προστασία των δεδομένων αυτών βαίνει μειούμενη.

Η μελέτη της Accenture "Global Insurance Consumer Study" βασίστηκε σε έρευνα >47.000 καταναλωτών σε παγκόσμιο επίπεδο και αποκαλύπτει τις προτιμήσεις των καταναλωτών και τις τάσεις στον κλάδο της ασφάλισης, συμπληρώνοντας παρόμοιες μελέτες που διεξήχθησαν το 2017 και το 2019.

Σε μια εποχή όπου οι ασφαλιστικές εταιρείες αναπτύσσουν συνεργασίες -υποστηριζόμενες από την τεχνολογία- για τη βελτίωση της ευεξίας των πελατών τους, το ~69% των καταναλωτών δηλώνει διατεθειμένο να παραχωρήσει δεδομένα σχετικά με την υγεία, την άσκηση και την οδηγική του συμπεριφορά, με αντάλλαγμα χαμηλότερες τιμές, σε σύγκριση με 58% πριν από δύο χρόνια. Επιπλέον, το 66% των καταναλωτών αναφέρει ότι είναι πρόθυμο να μοιραστεί επίσης δεδομένα με στόχο εξατομικευμένες υπηρεσίες για την πρόληψη τραυματισμών και απώλειας – σε σύγκριση με 54% στη μελέτη του 2019.

Παρόλο που οι καταναλωτές παρουσιάζονται πιο πρόθυμοι να μοιραστούν τα προσωπικά τους δεδομένα, οι ανησυχίες τους σε θέματα παρέμβασης στην ιδιωτικότητα και του αντίκτυπού της στα ασφάλιστρα έχουν αυξηθεί, ενώ η εμπιστοσύνη τους στην ικανότητα των ασφαλιστικών εταιρειών να προστατεύουν τα δεδομένα τους έχει μειωθεί. Για παράδειγμα, μόνο το 32% των καταναλωτών δηλώνει ότι εμπιστεύεται τις ασφαλιστικές εταιρείες για την προστασία των δεδομένων τους, σε σχέση με το 40% στη μελέτη του 2019.

«Οι καταναλωτές αγκαλιάζουν τη λογική της παροχής δεδομένων για εξατομικευμένη τιμολόγηση και επιθυμούν οι ασφαλιστικές εταιρείες να ανταμείψουν τις προσπάθειές τους για βελτίωση της ευημερίας τους, αλλά η τάση αυτή συνοδεύεται από μειωμένη εμπιστοσύνη προς τις ασφαλιστικές εταιρείες και ανάγκη για έλεγχο των δεδομένων τους», δήλωσε ο Λάμπρος Τσόλκας, Αντιπρόεδρος της Accenture. «Οι ασφαλιστικές εταιρείες επιδιώκουν τεχνολογικές συνεργασίες με στόχο να παρέχουν στους πελάτες τους πιο ευέλικτα, εξατομικευμένα ασφαλιστικά προϊόντα βάσει της συμπεριφοράς και των αναγκών τους. Ωστόσο, για να στεφθούν αυτές οι συνεργασίες με επιτυχία, οι ασφαλιστικές εταιρείες καλούνται να αντιμετωπίσουν με διαφάνεια και υπευθυνότητα τα δεδομένα των πελατών τους. Συνεπώς, για να κερδίσουν την εμπιστοσύνη, οι ασφαλιστικές εταιρείες θα πρέπει να αποδείξουν ότι η ευημερία των πελατών τους βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής τους.»

Καθώς η ασφάλιση ψηφιοποιείται, οι σύμβουλοι ασφάλισης μπορούν να συμβάλλουν στην αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των πελατών

Η μελέτη διαπιστώνει επίσης ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες θα πρέπει να επανεκτιμήσουν το ρόλο των εργαζομένων τους, καθώς η πανδημία έχει επιταχύνει δραστικά την υιοθέτηση ψηφιακών ασφαλιστικών υπηρεσιών. Για παράδειγμα, ο αριθμός των ερωτηθέντων άνω των 55 ετών που δήλωσαν ότι θα επιθυμούσαν η διαδικτυακή συνομιλία και η βιντεοκλήση να αντικαταστήσει την παραδοσιακή διαπροσωπική επαφή στη διαδικασία ασφαλιστικών αιτημάτων αποζημίωσης, αυξήθηκε κατά τρεις ποσοστιαίες μονάδες σε 71%.

Ωστόσο, οι καταναλωτές εξακολουθούν να εμπιστεύονται τους ασφαλιστικούς συμβούλους περισσότερο από τα ψηφιακά σημεία διεπαφής για ορισμένες υπηρεσίες. Πιο συγκεκριμένα, το 49% των καταναλωτών εμπιστεύονται περισσότερο έναν ασφαλιστικό σύμβουλο σε ένα υποκατάστημα όταν υποβάλλουν ένα αίτημα ασφάλισης, ενώ μόνο το 12% εμπιστεύεται μια αυτοματοποιημένη ψηφιακή υπηρεσία και μόλις το 7% εμπιστεύεται ένα chatbot.

«Οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν μεγάλο δρόμο ακόμα να διανύσουν προκειμένου να κατανοήσουν πλήρως τις νέες καταναλωτικές συμπεριφορές και ανάγκες που προκλήθηκαν από την πανδημία, συμπεριλαμβανομένων των συνεχώς αυξανόμενων προσδοκιών σχετικά με τις ψηφιακές εμπειρίες», δήλωσε ο Αλέξανδρος Λυρίγκος, Financial Services Principal Director της Accenture. «Οι ασφαλιστικές εταιρείες πρέπει να επιτύχουν τη λεπτή ισορροπία, συνδυάζοντας απλές, ψηφιακές επιλογές αυτοεξυπηρέτησης καθώς και την ανθρώπινη διεπαφή για πιο περίπλοκα ζητήματα που απαιτούν ενσυναίσθηση ή εξατομικευμένη συμβουλή. Προκειμένου οι ασφαλιστικές εταιρείες να εξασφαλίσουν μια μακροπρόθεσμη αλλαγή, είναι σημαντικό να ενισχύσουν το ανθρώπινο δυναμικό τους παρέχοντας τις κατάλληλες γνώσεις και τεχνολογίες για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών και την οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες τους.»

Διαβάστε εδώ αναλυτικά τη μελέτη "Global Insurance Consumer Study".

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • μελέτη
  • Accenture
  • καταναλωτές
  • ασφάλιση
  • δεδομένα
  • εξατομικευμένα ασφάλιστρα
  • εμπιστοσύνη
  • ασφαλιστικές εταιρίες
  • ασφάλεια δεδομένων
  • ασφαλιστές
  • ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Accenture: Οι εταιρίες που θα επιταχύνουν την ψηφιακή μετάβαση μαζί με την βιωσιμότητα θα ανακάμψουν ταχύτερα από την κρίση
    Nextdeal newsroom, 4/2/2021

    Accenture: Οι εταιρίες που θα επιταχύνουν την ψηφιακή μετάβαση μαζί με την βιωσιμότητα θα ανακάμψουν ταχύτερα από την κρίση

  • Ετήσια μελέτη Fjord Trends 2021: Οι επτά τάσεις που θα επηρεάσουν το επιχειρείν, τους καταναλωτές και την κοινωνία!
    Nextdeal newsroom, 19/1/2021

    Ετήσια μελέτη Fjord Trends 2021: Οι επτά τάσεις που θα επηρεάσουν το επιχειρείν, τους καταναλωτές και την κοινωνία!

  • Accenture: Η απότομη μετάβαση στην ψηφιακή τραπεζική μειώνει ραγδαία την εμπιστοσύνη των καταναλωτών

    Accenture: Η απότομη μετάβαση στην ψηφιακή τραπεζική μειώνει ραγδαία την εμπιστοσύνη των καταναλωτών

    Οι τράπεζες οφείλουν να κερδίσουν πάλι την εμπιστοσύνη των καταναλωτών προκειμένου να είναι σε θέση να προσφέρουν επικερδείς συμβουλευτικές υπηρεσίες,...
    Nextdeal newsroom, 16/12/2020 - 13:37 16/12/2020
  • Accenture: Η πανδημία κάνει επιτακτική την ανάγκη μετασχηματισμού των συστημάτων πληρωμών των τραπεζών

    Accenture: Η πανδημία κάνει επιτακτική την ανάγκη μετασχηματισμού των συστημάτων πληρωμών των τραπεζών

    Η Accenture προβλέπει ότι καταναλωτικές δαπάνες ύψους $7 τρισεκατομμυρίων θα πραγματοποιούνται με κάρτες και ψηφιακές πληρωμές αντί μετρητών έως το...
    Nextdeal newsroom, 02/12/2020 - 11:18 2/12/2020

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Απεβίωσε ο Πρόεδρος του Παγκρητίου Συλλόγου Φίλων Μίκη Θεοδωράκη, Γιώργος Αγοραστάκης
18:48 Απεβίωσε ο Πρόεδρος του Παγκρητίου Συλλόγου Φίλων Μίκη Θεοδωράκη, Γιώργος Αγοραστάκης
  • 12:03 Generali Hellas: Οι εταιρείες κρίνονται όχι μόνο από τους αριθμούς αλλά και το ήθος τους
  • 08:53 Τι μορφή παίρνει το τρίγωνο που αλλάζει;
  • 08:50 Αξίζει να γίνει ολική εξαγορά ασφαλιστηρίου συμβολαίου;
  • 08:44 Το καλοκαιρινό «χτύπημα» του Αλέξη και η… επιστροφή στη Θεσσαλονίκη, «ανάσα» στη φορολόγηση των ενοικίων, «σορτάρουν» 5 δισ. δολ. κατά της ΑΙ και η κόντρα για το ΕΣΥ
  • 11:31 Διεθνής γεωπολιτική σκακιέρα: προβληματισμός για τα ανοιχτά μέτωπα
  • 11:20 Tιμάται ο Απόστολος Θαδδαίος
  • 11:15 Allianz: Η συγχώνευση έφερε έκρηξη παραγωγής και κερδοφορίας
  • 10:58 Πανηγύρεις για την Παναγία Προυσιώτισσα και τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό
  • 09:13 Η Προσωπική Αξία και η Δύναμη του "Γνώθι σαυτόν"
  • 08:52 Το super deal και η επιβεβαίωση του «Ν», τα F-35, το μεταναστευτικό και η ελευθερία των ΜΜΕ, ισχυρός ο Aktor στη Ρουμανία, στα 4.000 δολ. τα «στοιχήματα» για το χρυσό
  • 12:00 Eurolife FFH AEAZ: Άλμα στο μερίδιο αγοράς το 2024 - Όλα τα στοιχεία για την παραγωγή της εταιρείας και του Ομίλου
  • 11:26 Η αναμονή για τη διμερή συνάντηση Ζελένσκι-Πούτιν και η συζήτηση για το ευρωπαϊκό μέλλον της Ουκρανίας
  • 11:06 Η παγκόσμια επενδυτική δραστηριότητα Ιδιωτικών Κεφαλαίων επιβραδύνεται σημαντικά εν μέσω της αυξανόμενης γεωπολιτικής και εμπορικής αβεβαιότητας
  • 10:53 Πέθανε ο πανεπιστημιακός Ευτύχης Μπιτσάκης
  • 09:42 Mνήμη του Προφήτου Σαμουήλ
  • 09:41 Ανάγλυφη απεικόνιση του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού
  • 08:55 Τελικά μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μειώσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις;
  • 08:51 Νέα δάνεια 13 δισ. από τις τράπεζες το 2025, η UBS «ψηφίζει» Ελλάδα και ελληνικές τράπεζες, ο ΟΠΕΚΕΠΕ, το Ουκρανικό, η ΕΛΒΟ και CrediaBank: Η … άλλη τράπεζα
  • 08:45 Άλλο πράγμα είναι οι διασταυρούμενες πωλήσεις και άλλο πράγμα το cross-selling!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 21/8 Allianz: Η συγχώνευση έφερε έκρηξη παραγωγής και κερδοφορίας
  2. 22/8 Generali Hellas: Οι εταιρείες κρίνονται όχι μόνο από τους αριθμούς αλλά και το ήθος τους
  3. 20/8 Eurolife FFH AEAZ: Άλμα στο μερίδιο αγοράς το 2024 - Όλα τα στοιχεία για την παραγωγή της εταιρείας και του Ομίλου
  4. 18/8 Δημήτρης Μαζαράκης: Με αυτοπεποίθηση ανοίγουμε νέο συναρπαστικό κεφάλαιο στην Εθνική Ασφαλιστική
  5. 18/8 Μινέττα Ασφαλιστική: Νοικοκυρεμένη, κερδοφόρα και με λελογισμένη επέκταση σε λοιπούς κλάδους γενικών ασφαλίσεων
  6. 22/8 Το καλοκαιρινό «χτύπημα» του Αλέξη και η… επιστροφή στη Θεσσαλονίκη, «ανάσα» στη φορολόγηση των ενοικίων, «σορτάρουν» 5 δισ. δολ. κατά της ΑΙ και η κόντρα για το ΕΣΥ
  7. 21/8 Πανηγύρεις για την Παναγία Προυσιώτισσα και τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube