Γιώργος Μούζος, 14/12/2020 - 16:30 facebook twitter linkedin Ένα επιτυχημένο Case Study εύρεσης απάτης μέσω τεχνητής νοημοσύνης Γιώργος Μούζος, 14/12/2020 facebook twitter linkedin Ο λόγος για την TD (Toroto-Dominionn) Bank και το τμήμα της για τον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτων, όπου χρησιμοποίησαν την προηγμένη τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης για να εντοπίσουν απάτες. Οι μεγαλύτερες συνεισφορές που μπορεί να προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη στα ασφαλιστικά και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα είναι αυτές που οι πελάτες δεν μπορούν να δουν ποτέ, δήλωσε ο Tomi Poutanen, επικεφαλής του κλάδου τεχνητής νοημοσύνης της Toronto-Dominion Bank. Η τράπεζα κυκλοφόρησε λεπτομέρειες σχετικά με τις νέες διατραπεζικές λειτουργίες που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη μέσω της εφαρμογής mobile-banking που προσφέρει, με τον Poutanen να δηλώνει πως η ομάδα εξέλιξης έχει κάνει σημαντικές προόδους και στο κλάδο ασφάλισης και πιο συγκεκριμένα για τις απάτες γύρω από το θέμα των αποζημιώσεων. Τα στελέχη του τμήματος τεχνητής νοημοσύνης και μηχανικής εκμάθησης κατόρθωσαν μέσα από προσεκτική ανάλυση των δεδομένων να εντοπίσουν όλους όσους προσπάθησαν να εξαπατήσουν το ασφαλιστικό τμήμα της τράπεζας. Για την ακρίβεια εντόπισαν όλη την αλυσίδα απάτης, από το κατάστημα επισκευών, την εταιρεία ρυμούλκησης, αλλά και τους κομβικούς πρωταγωνιστές του δικτύου, οι οποίοι υλοποιούσαν πλασματικές αποζημιώσεις. Αυτό που δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής του τμήματος, είναι πως αν μια ασφαλιστική εταιρεία επενδύσει στην ανάλυση των δεδομένων, στην τεχνητή νοημοσύνη, αλλά και στην μηχανική εκμάθηση, τότε δεν κινδυνεύει να εξαπατηθεί και να πληρώνει πλασματικές αποζημιώσεις, οι οποίες δημιουργούν οικονομική αιμορραγία στην εταιρεία. Μάλιστα ο Poutanen ανέφερε πως ο ασφαλιστικός κλάδος, είναι ένας τομέας όπου η τεχνητή νοημοσύνη έχει τεράστιο πεδίο εφαρμογής. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55 Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ
Γιώργος Μούζος, 15/09/2025 - 08:55 Κρύβει τις πινακίδες του ο πελάτης σας; Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται
Γιώργος Μούζος, 11/09/2025 - 08:55 Γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα: Ακόμα ένας πονοκέφαλος της ασφαλιστικής αγοράς
Νοθευμένα καύσιμα και ασφαλιστικές επιπτώσεις! Πώς μια παραβατική πρακτική δημιουργεί νέους κινδύνους στην αυτοκινητική ασφάλιση Η νοθεία καυσίμων είναι ένα αέναο πρόβλημα που ταλανίζει χρόνια την... Γιώργος Μούζος, 08/09/2025 - 08:52
Ελαστικά: Οι λεπτομέρειες που πληρώνει ακριβά η ασφαλιστική αγορά Η αμέλεια στον έλεγχο τους αυξάνει τα ατυχήματα, τις αποζημιώσεις και πιέζει ολόκληρη την ασφαλιστική αγορά. Οι περισσότεροι οδηγοί ξοδεύουν ώρες... Γιώργος Μούζος, 05/09/2025 - 08:58
Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων Ο κανόνας που κάθε ασφαλιστής πρέπει να γνωρίζει και να μεταφέρει στους πελάτες του αν θέλει να μειώσει τις αποζημιώσεις... Γιώργος Μούζος, 03/09/2025 - 08:50
Η κλιματική αλλαγή ανεβάζει τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου: Πώς επηρεάζονται οι ασφαλιστές; Μετά την αγορά κατοικίας, η επόμενη μεγάλη πίεση για την ασφαλιστική βιομηχανία έρχεται από την ασφάλιση αυτοκινήτου. Η κλιματική αλλαγή δεν... Γιώργος Μούζος, 01/09/2025 - 09:02
Μπορεί ένας αλγόριθμος να αποφασίζει ποιος είναι υπεύθυνος για ένα ατύχημα; Τεχνητή νοημοσύνη, τηλεματική & big data: Η νέα πραγματικότητα στην απόδοση ευθύνων; Για δεκαετίες, η απόδοση ευθύνης σε ένα τροχαίο βασιζόταν... Γιώργος Μούζος, 29/08/2025 - 08:51
OTA Updates: O νέος πονοκέφαλος του ασφαλιστικού κλάδου Αν οι οδηγοί αγνοούν τις ασύρματες ενημερώσεις, ίσως οι ασφαλιστικές να κληθούν να πληρώσουν μεγάλο λογαριασμό. Η αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζει με ρυθμούς... Γιώργος Μούζος, 27/08/2025 - 09:11