close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Η επανεκκίνηση θα περάσει μέσα από σύγχρονες μεθόδους ψηφιακής επικοινωνίας
Σοφία Καλλέργη
Σοφία Καλλέργη,
14/5/2020 - 10:17
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η επανεκκίνηση θα περάσει μέσα από σύγχρονες μεθόδους ψηφιακής επικοινωνίας

Σοφία Καλλέργη, 14/5/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η κρίση συχνά γεννάει καινοτομία. Η πανδημία Covid-19 δεν είναι μόνο μια κρίση δημόσιας υγείας και οικονομίας, αλλά μια κρίση που επωάζει νέες ιδέες για τους διοικούντες κάθε τομέα. Μέσα σε ένα τέτοιο περιβάλλον αντανακλάται η έλλειψη, αλλά και η ευκαιρία. Οι ηγεσίες των εταιρειών θα χρειαστεί να επανεκκινήσουν τη λειτουργία τους υιοθετώντας πιο γρήγορα και άμεσα πρακτικές καινοτομίας που δεν ήταν στα άμεσα σχέδιά τους, καθώς προσέκρουαν σε παλιές αλλά «κλασικές και αγαπημένες» πρακτικές.

Η επανεκκίνηση θα περάσει μέσα από σύγχρονες μεθόδους ψηφιακής επικοινωνίας με τον πελάτη, που θα μπορεί μέσα από chatbot «ψηφιακούς βοηθούς» να λαμβάνει κάθε πληροφορία που τον ενδιαφέρει ελαχιστοποιώντας την επικοινωνία face to face.

Ο σύγχρονος πελάτης θα θέλει να μπορεί να έχει πρόσβαση σε απομακρυσμένους τρόπους εξυπηρέτησης, και αυτό θα είναι απαίτηση και όχι επιθυμία. Άλλωστε, τέτοια μοντέλα έχουν ήδη αξιοποιηθεί με μεγάλη επιτυχία όχι μόνο στο εξωτερικό, αλλά και στην ελληνική αγορά, σε τομείς αερομεταφορών, όπως αεροδρόμια (εξυπηρέτηση επιβατών μέσω AthMessenger), τηλεπικοινωνίας και λιανικής (ΑΒητάκι chatbot της ΑΒ Βασιλόπουλος, Nestle κ.α), ενώ αρκετές ασφαλιστικές εταιρείες έχουν ήδη αρχίσει την αναζήτηση και κάποιες το έχουν κιόλας εντάξει στην customer care στρατηγική τους.

Μέσα από έναν «ψηφιακό βοηθό»-chatbot, όπως το mysocialpass της Mpass, ο πελάτης της ασφαλιστικής εταιρείας θα μπορεί να παρακολουθεί το συμβόλαιό του, καθώς και πρακτικά θέματα αποζημιώσεων, διαγνωστικών κέντρων, νοσοκομείων, ανά πάσα στιγμή, απλώς «συνομιλώντας» μέσω messenger ή viber με τον ψηφιακό βοηθό. Θα μπορεί να υπολογίσει ασφάλιστρα για ένα απλό ασφαλιστήριο συμβόλαιο, να παρακολουθήσει την αποζημίωσή του, να λάβει κατεύθυνση σε γενικά ερωτήματα χρήσης του συμβολαίου, αλλά και να έχει πρόσβαση σε προσωποποιημένη πληροφόρηση που τον αφορά και που θα χρειαζόταν να δαπανήσει χρόνο σε τηλεφωνικές αναμονές ή πλοηγήσεις στο εταιρικό site. Ενώ η ασφαλιστική θα μπορεί να συλλέγει χρήσιμες πληροφορίες real time, που θα της επιτρέπουν ένα πιο αποτελεσματικό monitoring των διαδικασιών της, μειώνοντας σημαντικά τους χρόνους ανταπόκρισης και εξασφαλίζοντας μια πιο άμεση επικοινωνία με τους πελάτες της.

Η επανεκκίνηση όμως θα χρειαστεί και ένα συνεχώς ενημερωμένο και όσο γίνεται κινητοποιημένο στελεχιακό δυναμικό... εξ αποστάσεως. Η νέα πραγματικότητα της τηλεργασίας φαίνεται πως ήρθε για να παγιωθεί, ειδικά σε ρόλους που δεν απαιτείται η φυσική παρουσία στους χώρους εργασίας.

Η τηλεργασία έρχεται ως μια λύση «εξ ουρανού» για να απαντήσει σε υπαρκτά προβλήματα των επιχειρήσεων, που αφορούν κυρίως σε υψηλά πάγια λειτουργικά κόστη καθώς και κόστη διατήρησης εγκαταστάσεων. Οι εταιρείες θα χρειάζονται, ίσως περισσότερο από ποτέ, να κρατούν σε υψηλό επίπεδο την κινητοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού με όρους μετρήσιμους και να εξασφαλίζουν ότι η εταιρική κουλτούρα θα εξακολουθεί να διέπει τις βασικές της λειτουργίες.

Προς αυτόν το στόχο, οι gamified πλατφόρμες διάδρασης, συστηματικής ενημέρωσης και κινητοποίησης μεγάλων ομάδων εργαζομένων -όπως η Gaiming πλατφόρμα της Mpass- είναι ένα μέσο που θα διασυνδέσει δίκτυα πωλήσεων, υπαλλήλους και διοίκηση, καταρρίπτοντας «όρια» όπως ο τόπος και η απόσταση.


* Η Σοφία Καλλέργη είναι ανώτερο διοικητικό στέλεχος με εικοσαετή θητεία στον ασφαλιστικό και τον τραπεζικό κλάδο στην ανάπτυξη εναλλακτικών καναλιών διανομής της ασφαλιστικής υπηρεσίας ως μιας επιχειρηματικής λειτουργίας που οργανώνεται στη βάση σύγχρονων μεθόδων management και πωλήσεων. Απόφοιτος του μεταπτυχιακού τμήματος Ασφαλίσεων και Διαχείρισης Κινδύνων (MSc Risk Management & Insurance) του Cass Business School -του City University- Λονδίνου, και του τμήματος Ευρωπαϊκής Διοίκησης και Ευρωπαϊκού Δικαίου του Southbank University-Λονδίνου, έχει εκπονήσει επιστημονικές μελέτες για την επίδραση της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας στην ανάπτυξη της ασφαλιστικής υπηρεσίας και των καναλιών διανομής. Διαθέτει πιστοποίηση Marsh Marine Insurance CII (London, UK), Environmental Risk & Liability, και Μεσίτη ασφαλίσεων. Είναι μέλος διοίκησης της Mpass Ltd και σύμβουλος υλοποίησης έργων διασύνδεσης καινοτόμων λύσεων τεχνολογίας με την ασφαλιστική λειτουργία.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • επανεκκίνηση
  • τεχνολογία
  • ψηφιακή επικοινωνία
  • επικοινωνία
  • τηλεργασία
  • chatbot
  • πανδημία
  • κορονοϊός
  • Covid-19

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Η επανεκκίνηση θα περάσει μέσα από σύγχρονες μεθόδους ψηφιακής επικοινωνίας
    Σοφία Καλλέργη, 14/05/2020 - 10:17

    Η επανεκκίνηση θα περάσει μέσα από σύγχρονες μεθόδους ψηφιακής επικοινωνίας

  • Περί... και προσωπικών δεδομένων υγείας, ανασφάλειας, και ιδιωτικότητας και πως εκλάπησαν 4,4 εκατ. αρχεία ασθενών!
    Σοφία Καλλέργη, 25/11/2019 - 13:59

    Περί... και προσωπικών δεδομένων υγείας, ανασφάλειας, και ιδιωτικότητας και πως εκλάπησαν 4,4 εκατ. αρχεία ασθενών!

  • Η ανάπτυξη του INTERNET OF THINGS στην υγεία και πρόληψη
    Σοφία Καλλέργη, 11/06/2019 - 10:15

    Η ανάπτυξη του INTERNET OF THINGS στην υγεία και πρόληψη

  • Artificial ’Insurance Intelligence’: η σοφία της καινοτομίας και της πληροφορικής στην ασφαλιστική υπηρεσία!
    Σοφία Καλλέργη, 21/02/2019 - 15:47

    Artificial ’Insurance Intelligence’: η σοφία της καινοτομίας και της πληροφορικής στην ασφαλιστική υπηρεσία!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Με αποκλειστικό θέμα ολόκληρη τη συζήτηση του Αλέξανδρου Σαρρηγεωργίου στο Πανεπιστήμιο Columbia για την ασφαλιστική αγορά κυκλοφορεί το NextDeal
17:15 Με αποκλειστικό θέμα ολόκληρη τη συζήτηση του Αλέξανδρου Σαρρηγεωργίου στο Πανεπιστήμιο Columbia για την ασφαλιστική αγορά κυκλοφορεί το NextDeal
  • 15:30 Δύο στους τρεις πέτυχαν στις εξετάσεις της Τράπεζας της Ελλάδος
  • 15:00 ΕΑΕΕ: Διαδικτυακή ημερίδα «Προκλήσεις στην εφαρμογή της Οδηγίας για την Περιβαλλοντική Ευθύνη (Environmental Liability Directive - ELD): Χρηματοοικονομική ασφάλεια, το πρόγραμμα LIFE PROFILE και το ψηφιακό εργαλείο SAFER»
  • 13:35 Η Euroins χορηγός στην εκδήλωση της ΣΕΣΑΕ - Μια εκδήλωση προσφοράς και αλληλεγγύης
  • 13:24 Νέο πρόγραμμα EXPERT NATURE PROTECT από την Groupama Ασφαλιστική για την προστασία επιχειρήσεων από φυσικούς κινδύνους
  • 13:00 Κυρ. Μητσοτάκης: Υπάρχουν προβλήματα στην ψυχική υγεία των παιδιών από την κατάχρηση των social media που θα απαιτήσει και κυβερνητική παρέμβαση
  • 12:46 Νέο Audi Q3: Πέντε “διαστάσεις” εμπειρίας
  • 12:13 Η επίσκεψη του Ζελένσκι στην Αθήνα και η διαμόρφωση του γεωπολιτικού χάρτη την επόμενη μέρα
  • 11:25 Ο Σύλλογος Ασφαλιστών Δωδεκανήσου "ΙΣΧΥΣ" με την πολύτιμη συνδρομή της Τροχαίας Ρόδου και την συμμετοχή του Ρόδιου Παραολυμπιονίκη Μιχάλη Σεΐτη, μιλάει στους νέους για την ευθύνη πίσω από το τιμόνι
  • 10:28 Η Euronext έλαβε όλες τις απαραίτητες κανονιστικές εγκρίσεις από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς για την ΕΧΑΕ
  • 10:24 Η UniCredit μπήκε στην AlphaLife
  • 09:54 Πρώτη εφαρμογή εικονικής πραγματικότητας για την ανακούφιση του πόνου και του άγχους σε παιδιατρικό νοσοκομείο στην Ελλάδα
  • 09:45 ΕΛΤΑ: Τι απαντούν για το ασφαλιστήριο συμβόλαιο διοικητικού συμβουλίου
  • 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
  • 09:30 Το μήνυμα της Γκίλφοϊλ και στόχος τα λιμάνια, και νεκρούς «ανασταίνει» η ΑΑΔΕ, τα ρεκόρ των ΕΛΠΕ, στο «άρμα» του Euronext το ελληνικό χρηματιστήριο
  • 09:25 Καφούνης (ΕΣΕΕ): Σημαντική νίκη η επιβολή δασμών από το πρώτο ευρώ στα δέματα από τρίτες χώρες
  • 09:20 Η ERGO Ασφαλιστική στον 42ο Αυθεντικό Μαραθώνιο Αθήνας: Δίπλα στον Άνθρωπο και την Κοινωνία
  • 09:15 Όταν η πόλη δοκιμάζεται από το νερό - Ο ρόλος της ασφάλισης σε μια μεγάλη πλημμύρα σήμερα
  • 09:08 Τα 2/3 των ακινήτων στην Ελλάδα είναι ανασφάλιστα για σεισμό! Περιοχές της Ελλάδας με αυξημένο σεισμικό κίνδυνο, που είναι υπασφαλισμένες!
  • 09:05 ΚΕΔ: Πλήγμα και στην ενημέρωση από το λουκέτο στα ΕΛΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 11/11 Αποκλειστικό: Καταδίκες για την υπόθεση Ασπίς Πρόνοια
  2. 13/11 Ηλεκτρικά Πατίνια: Εσύ ξέρεις τι ισχύει στην Ελλάδα και πώς αντιμετωπίζεται ένα ατύχημα;
  3. 10/11 Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές - Ναι μεν αλλά...
  4. 13/11 Υποχρεωτική ασφάλιση αστικής ευθύνης: Κρίσιμες Αλήθειες & Πρακτικά Tips για Ασφαλιστές
  5. 12/11 Κύπρος: «Βραχυκυκλώνει» την αγορά η ρύθμιση για την ασφάλιση οδηγών άνω των 70
  6. 14/11 Η απόφαση της Τράπεζας της Ελλάδος για την απόκτηση της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς
  7. 11/11 11/11/25 Χρόνια Πολλά φίλοι ασφαλιστές και με…παιδεία!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube