close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Οικονομία

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

KPMG: Ο κορωνοϊός «ανασχεδιάζει» τα customer journeys, εφοδιαστικές αλυσίδες και στρατηγικές προτεραιότητες για τις επιχειρήσεις
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
5/5/2020 - 17:56
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

KPMG: Ο κορωνοϊός «ανασχεδιάζει» τα customer journeys, εφοδιαστικές αλυσίδες και στρατηγικές προτεραιότητες για τις επιχειρήσεις

Nextdeal newsroom, 5/5/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Σε περιόδους κρίσης, οι οργανισμοί πρέπει να επαναπροσδιορίζουν τους στρατηγικούς τους στόχους, να δημιουργούν ειδικές «ομάδες δράσης» για την αντιμετώπιση επιμέρους προβλημάτων σε ρευστότητα και operations, κυρίως όμως να διατηρούν ανοιχτούς τους διαύλους διαλόγου με καταναλωτές, πελάτες, προμηθευτές και συνεργάτες. Αυτές είναι οι βασικές αρχές που διέπουν τις στρατηγικές επιλογές των επιχειρήσεων και τη θεώρησή τους για την πελατοκεντρικότητα εν μέσω πανδημίας, όπως συζητήθηκαν στο τρίτο live video webcast της KPMG για την επίδραση του κορωνοϊού στο επιχειρείν, το οποίο πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 30 Απριλίου.

Σε διεθνές και εγχώριο επίπεδο, οι ανάγκες και τα συναισθήματα των καταναλωτών αλλάζουν. Σύμφωνα με τον Ηλία Μανούσο, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Kantar Ελλάδας, η ανησυχία των Ελλήνων για την υγεία τους τους ώθησε να αξιοποιήσουν τις ψηφιακές δυνατότητες σε κάθε σημείο του customer journey τους, από την επιλογή του προϊόντος μέχρι την πληρωμή. Σε αυτό το πλαίσιο «έχει σημασία να κατανοήσουν οι οργανισμοί ότι το digitization του customer journey δεν σημαίνει ότι οι καταναλωτές διατηρούν τις “αναλογικές” τους συνήθειες σε ψηφιακό περιβάλλον», τόνισε ο Η. Μανούσος χαρακτηριστικά.

Στο ίδιο μήκος κύματος, ο Αναστάσιος Πάντος, Senior Manager, Management Consulting της KPMG στην Ελλάδα επεσήμανε ότι «καθώς μεταφερόμαστε από το “experience economy” στο “social distancing economy”, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επανεξετάσουν τα κίνητρα και τις ανάγκες των καταναλωτών, αλλά και τους τρόπους με τους οποίους θα διεκδικούν την προσοχή τους, από εδώ και πέρα, και να ανασχεδιάσουν εξολοκλήρου τα customer journeys».

Οι νέες καταναλωτικές ανάγκες που διαμορφώθηκαν ως απόρροια της πανδημίας και του εγκλεισμού επηρέασαν ασύμμετρα τη ζήτηση προϊόντων ανά κλάδο. Στην παρουσίασή του Δημήτρης Παπακανέλλου, Γενικός Διευθυντής, Management Consulting της KPMG στην Ελλάδα εξήγησε ότι ο ακριβής προσδιορισμός της ζήτησης που αντιμετωπίζουν οι οργανισμοί διαμορφώνει τον χάρτη των στρατηγικών επιλογών τους σε μεσοπρόθεσμο επίπεδο.

Ωστόσο, για αυτούς που αντιμετωπίζουν προβλήματα ρευστότητας, απαιτείται μια σημαντική αλλαγή νοοτροπίας: όπως επεσήμανε η Μαρίνα Καπετανάκη, επικεφαλής του Deal Advisory της KPMG στην Ελλάδα «θα πρέπει οι επιχειρήσεις να διοικούνται με γνώμονα τη ρευστότητα, και όχι το κέρδος». Από την πλευρά της «προσφοράς», ο Αλέξανδρος Κανόνης, Manager, Management Consulting της KPMG στην Ελλάδα, τόνισε ότι είναι ανάγκη οι επιχειρήσεις να «χαρτογραφήσουν» τα σημεία «διαταραχής» στην εφοδιαστική αλυσίδα και να ανοίξουν εκ νέου τον διάλογο με τους προμηθευτές, με ρεαλισμό και ενσυναίσθηση, για την αντιμετώπιση των κρίσεων.

Ένα μεγάλο στοίχημα για τις επιχειρήσεις είναι να μην «υποχωρήσουν από τον ψηφιακό μετασχηματισμό που “έφερε” ο κορωνοϊός», όπως διατράνωσε ο Διονύσης Διαμαντόπουλος, Γενικός Διευθυντής, Management Consulting της KPMG στην Ελλάδα, «η απομακρυσμένη εργασία και η ψηφιοποίηση της καθημερινότητας των καταναλωτών αναδεικνύουν την ανάγκη για αυτοματοποίηση των επιχειρησιακών διαδικασιών και επένδυση σε chatbots και RPAs».

Η τεχνολογία και η διάθεση του κατάλληλου εξοπλισμού αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την απομακρυσμένη εργασία· ωστόσο, όπως επεσήμανε στην παρουσίασή της η Βερώνη Παπατζήμου, Γενική Διευθύντρια Συμβουλευτικών Υπηρεσιών Ανθρώπινου Δυναμικού της KPMG στην Ελλάδα «η εξ αποστάσεως διοίκηση ομάδων απαιτεί ξεκάθαρη επικοινωνία των προσδοκιών της επιχείρησης από τους εργαζόμενους, τακτικό feedback και μια σωστή ισορροπία ανάμεσα στην αυτονομία του ατόμου και τον έλεγχο των εργασιών».

Μείνετε συντονισμένοι για την ημερομηνία πραγματοποίησης των επόμενων webcast: www.kpmgevents.gr.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • KPMG
  • webcast
  • καταναλωτές
  • customer journeys
  • εφοδιαστικές αλυσίδες
  • επιχειρήσεις

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • KPMG: Ταχεία προσαρμογή των νομικών υπηρεσιών στην COVID-19 εποχή
    Nextdeal newsroom, 29/4/2020

    KPMG: Ταχεία προσαρμογή των νομικών υπηρεσιών στην COVID-19 εποχή

  • KPMG: Ραγδαία ψηφιοποίηση, πολιτική σταθερότητα και νέα μέτρα στήριξης της οικονομίας οι «παράπλευρες» συνέπειες του κορωνοϊού
    Nextdeal newsroom, 7/4/2020

    KPMG: Ραγδαία ψηφιοποίηση, πολιτική σταθερότητα και νέα μέτρα στήριξης της οικονομίας οι «παράπλευρες» συνέπειες του κορωνοϊού

  • Τι αποκαλύπτει έρευνα της KPMG για τις συνθήκες εργασίας στην εποχή του COVID-19;

    Τι αποκαλύπτει έρευνα της KPMG για τις συνθήκες εργασίας στην εποχή του COVID-19;

    Εναρμονισμένοι με τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την εξ αποστάσεως εργασία οι Έλληνες εργαζόμενοι σύμφωνα την KPMG. Ειδικότερα οι νεότερες γενιές...
    Nextdeal newsroom, 24/04/2020 - 11:18 24/4/2020
  • KPMG: Συνεχής αύξηση των προμηθειών στο κλάδο αυτοκινήτου!

    KPMG: Συνεχής αύξηση των προμηθειών στο κλάδο αυτοκινήτου!

    Στο 20% έχουν φτάσει οι προμήθειες τα τελευταία χρόνια το κλάδο αυτοκινήτου, σύμφωνα με την Ετήσια Έκθεση της KPMG για την Ασφαλιστική Αγορά...
    Nextdeal newsroom, 08/04/2020 - 10:21 8/4/2020

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τετραπλασιάστηκε η ζήτηση λόγω της υποχρεωτικής ασφάλισης, δηλωνει στην κάμερα του Nextdeal.gr ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου
17:05 Τετραπλασιάστηκε η ζήτηση λόγω της υποχρεωτικής ασφάλισης, δηλωνει στην κάμερα του Nextdeal.gr ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου
  • 16:35 Το Πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Παντού» του Ομίλου HHG ταξίδεψε στη Μήλο
  • 15:50 Groupama: «Ξηλώνει» το παλιό ο Hassène Feki
  • 15:25 Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App - Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη
  • 15:07 2ο ΣΦΕΕ Summit: Αποκλειστική δήλωση του προέδρου του ΣΦΕΕ Ολύμπιου Παπαδημητρίου στην κάμερα του Healthng.gr! (βίντεο)
  • 14:35 Νέα διαχειριστική επιτροπή στο Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης - Πρόεδρος παραμένει ο Τάσσος Παγώνης
  • 14:30 Kavita Patel (Roche Hellas): Η Ελλάδα μπορεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς για επενδύσεις στον κλάδο των βιοεπιστημών
  • 14:00 Νέα καμπάνια από την ΕΑΕΕ για την ασφάλιση κατοικιών και επιχειρήσεων έναντι φυσικών καταστροφών
  • 13:53 Σπύρος Σαπουνάς: Η καινοτομία της ιατρικής τεχνολογίας στην πρόληψη και διαχείριση του σακχαρώδoυς διαβήτη!
  • 13:21 “Your Community Matters” Week 2025: Κάθε χρόνο, οι εργαζόμενοι της ΝΝ Hellas αποδεικνύουν τη δέσμευσή τους να κάνουν τη φροντίδα για τον συνάνθρωπο, πράξη
  • 13:11 Βίκυ Τσάμη (Gilead Sciences): Δεν μιλάμε απλώς για τον ασθενή, μιλάμε με τον ασθενή και τον ακούμε!
  • 12:48 Καιρός: Καύσωνας και ακραίες θερμοκρασίες σε τμήματα της χώρας έως το Σάββατο
  • 12:26 Δραματική αύξηση των κυβερνοεπιθέσεων κατά παρόχων υγειονομικής περίθαλψης!
  • 12:08 Σκέφτονται ασφαλιστικά οι Έλληνες;
  • 11:50 Βρυξέλλες: Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο, η γεμάτη ατζέντα και η ανησυχία για τα ανοιχτά μέτωπα
  • 11:45 Alpha Bank: Οι επιπτώσεις στην ελληνική οικονομία από μία παρατεταμένη σύγκρουση Ισραήλ - Ιράν
  • 10:45 Martjin Ham (Interamerican): Η τεχνολογία αποκτά αξία όταν ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική
  • 10:25 Εθνική Τράπεζα: Tο Πρόγραμμα NBG Business Seeds έκλεισε 15 χρόνια στήριξης και επιβράβευσης των καινοτόμων επιχειρήσεων
  • 10:05 Τράπεζα Πειραιώς: Χρηματοδοτεί το πρώτο δεξαμενόπλοιο τύπου LR2 στον κόσμο που αξιοποιεί αιολική ενέργεια
  • 10:00 Η Generali τίμησε τα Δίκτυα των Συνεργατών της στέλνοντας ένα δυναμικό μήνυμα για το αύριο της ασφαλιστικής αγοράς
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 25/6 Μεγάλη φωτιά σε αποθήκες της Cosmodata στον Κολωνό - Η επιχείρηση καταστράφηκε ολοσχερώς
  2. 26/6 Groupama: «Ξηλώνει» το παλιό ο Hassène Feki
  3. 23/6 Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto
  4. 24/6 «Πάνος Δημητρίου: Η Generali θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο, με στρατηγική και οδηγό την Αριστεία»
  5. 20/6 Netcompany: Τα έργα που υλοποιεί στον ασφαλιστικό κλάδο με ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ και ERGO - Με ποιες εταιρίες είναι σε συζητήσεις για νέες συμφωνίες
  6. 23/6 Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
  7. 24/6 Οχήματα: «Ρολά» από 1ης Ιουλίου σε συνεργεία, φανοποιεία, πλυντήρια λόγω ψηφιακού πελατολογίου - Ενδιαφέρει και ασφαλιστές

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube