Γιώργος Μούζος, 13/3/2020 - 16:42 facebook twitter linkedin Ποιες οι ενέργειες της Nissan για την μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, της 5ηςκύριας αιτίας θανάτου; Γιώργος Μούζος, 13/3/2020 facebook twitter linkedin Σύμφωνα με υψηλόβαθμα στελέχη της ιαπωνικής μάρκας, τα ηλεκτρικά οχήματα μπορούν να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση της κλιμακούμενης ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Στην Ασία και την Ωκεανία, περίπου τέσσερα δισεκατομμύρια άνθρωποι, δηλαδή το 92% του πληθυσμού της Ασίας και του Ειρηνικού, εκτίθενται σε επίπεδα ατμοσφαιρικής ρύπανσης που ενέχουν σημαντικό κίνδυνο για την υγεία. Αυτό τονίστηκε περαιτέρω τον περασμένο Φεβρουάριο, με τη δημοσίευση των σχετικών στοιχείων από την μεγαλύτερη στον κόσμο τράπεζα δεδομένων, σε πραγματικό χρόνο, για την ποιότητα του αέρα, στο πλαίσιο του Προγράμματος των Ηνωμένων Εθνών για το Περιβάλλον (UNEP), υποδεικνύοντας ότι μεγάλο μέρος της συγκεκριμένης περιοχής παραμένει σε “ανθυγιεινά” επίπεδα ποιότητας του αέρα.Στην πραγματικότητα, η ατμοσφαιρική ρύπανση είναι παγκοσμίως η πέμπτη κύρια αιτία θανάτου, με το 9% των θανάτων να προέρχονται από αυτή.Για να αντιμετωπιστεί αυτό το φαινόμενο, στο πλαίσιο της δέσμευσής της για μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, η Nissan, ως κατασκευάστρια του Nissan LEAF, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος (EV) στον κόσμο, ανέλυσε το περιβαλλοντικό αποτύπωμα που είχε το μοντέλο, σε παγκόσμια κλίμακα, από το ντεμπούτο του το 2010. Ταυτόχρονα, η συγκεκριμένη ανάλυση προσφέρει σημαντικά δεδομένα που καταδεικνύουν πώς η ηλεκτρική κινητικότητα μπορεί να αποτελεί μέρος των λύσεων για την αντιμετώπιση των επιπέδων ρύπανσης της ατμόσφαιρας. Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μπορεί να εξοικονομήσει 4,6 μετρικούς τόνους αερίων θερμοκηπίου ετησίως, πράγμα που ισοδυναμεί με την φύτευση 209 δένδρων.Μέχρι σήμερα, πάνω από 460.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων LEAF έχουν συνεισφέρει: Περίπου 2,1 εκατομμύρια μετρικούς τόνους εξοικονόμησης CO2. Για να αντιληφθούμε το μέγεθος αυτό, χρειάζονται περισσότερα από 81 εκατομμύρια δέντρα για να “απορροφήσουν” αυτό το μέγεθος CO2, σε ένα χρόνο. Πάνω από 13 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα με μηδενικές εκπομπές, όσο η (υποτιθέμενη) απόσταση οδήγησης στο φεγγάρι για περισσότερο από 33.800 φορές! Με τη μείωση κατά 55% των σημερινών εκπομπών CO2 να είναι ο απαιτούμενος στόχος έως το 2030 για να σταματήσει η υπερθέρμανση του πλανήτη, το 2020 θα μπορούσε να αποτελέσει μια καταλυτική χρονιά, όπου μια μεγάλη μερίδα του αγοραστικού κοινού θα επιλέξει ένα ηλεκτρικό όχημα. Επιλογή που θα βοηθήσει άμεσα στην μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 22/12/2025 - 14:24 EV & PHEV: Το πραγματικό ρίσκο δεν είναι η μπαταρία! Είναι να το ασφαλίσεις «σαν απλό Ι.Χ.»
Γιώργος Μούζος, 17/12/2025 - 09:00 Τα real-time δεδομένα οδήγησης αλλάζουν την τιμολόγηση: Ο ασφαλιστής ως data analyst!
Γιώργος Μούζος, 15/12/2025 - 08:45 Συνδεδεμένα αυτοκίνητα: Ποιος ελέγχει πραγματικά τα δεδομένα του αυτοκινήτου;
Γιώργος Μούζος, 11/12/2025 - 08:40 Telematics και εξατομικευμένη τιμολόγηση: Η νέα “χρυσή εποχή” για τον ασφαλιστή που ξέρει να διαβάζει δεδομένα
Over-the-air ενημερώσεις: Η νέα πρόκληση για ασφαλιστικές και συνεργεία Οι ενημερώσεις λογισμικού μέσω διαδικτύου φέρνουν άνεση, λειτουργικότητα και φυσικά ασφάλεια. Ελλοχεύουν όμως και νέους κινδύνους, συχνά αθέατους, για την... Γιώργος Μούζος, 09/12/2025 - 08:55
Κάμερες στο ταμπλό: Αλλάζει τους κανόνες για τον ασφαλιστή Οι κάμερες στο ταμπλό γίνονται το νέο «μαύρο κουτί» των οχημάτων. Για τον ασφαλιστή φέρνουν ευκαιρίες, όπως επίσης νομικές και... Γιώργος Μούζος, 03/12/2025 - 08:50
Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα Οι στόλοι οχημάτων γίνονται στόχος οργανωμένων κυβερνοεπιθέσεων. Για τις ασφαλιστικές εταιρείες, αυτό δεν είναι τεχνολογικό ζήτημα. Είναι κίνδυνος επιχειρησιακής κατάρρευσης. Μέχρι... Γιώργος Μούζος, 01/12/2025 - 09:38
Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών Το να κολλήσει το γκάζι είναι ο χειρότερος εφιάλτης κάθε οδηγού. Και ναι, μπορεί να συμβεί τόσο σε εσάς, όσο... Γιώργος Μούζος, 28/11/2025 - 12:27
Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος Το συνεργείο του 2025 δεν είναι πλέον μόνο μια αίθουσα με εργαλεία. Είναι ένας ψηφιακός κόμβος δεδομένων και αυτό αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/11/2025 - 08:54
Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών! Η ηλεκτροκίνηση ανοίγει μια τεράστια αγορά. Ταυτόχρονα, όμως, δημιουργεί σύνθετους κινδύνους που ο ασφαλιστικός κλάδος δεν μπορεί πλέον να αγνοεί. Η... Γιώργος Μούζος, 24/11/2025 - 10:41