Γιώργος Μούζος, 11/12/2019 - 13:06 facebook twitter linkedin Η SEAT σπάει και πάλι το ιστορικό ρεκόρ πωλήσεων της Γιώργος Μούζος, 11/12/2019 facebook twitter linkedin Η SEAT έσπασε ήδη το ιστορικό ρεκόρ πωλήσεων για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Από τον Ιανουάριο μέχρι το Νοέμβριο του 2019, η ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία πούλησε 542.800 αυτοκίνητα, 10,3% περισσότερα από την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους. Με μόλις ένα μήνα πριν από το τέλος του έτους, η SEAT έχει ήδη ξεπεράσει το ρεκόρ πωλήσεων του 2018, όταν πούλησε 517.600 αυτοκίνητα και έσπασε το προηγούμενο ρεκόρ του 2000. Τον προηγούμενο μήνα η SEAT παρουσίασε επίσης νέο ρεκόρ πωλήσεων αφού έφτασε τον όγκο των 44.100 πωληθέντων αυτοκινήτων, 1,9% περισσότερα από το Νοέμβριο του 2018 (43.300). Σύμφωνα με τον SEAT Vice-president for Sales and Marketing and CUPRA CEO Wayne Griffiths «η επίτευξη του υψηλότερου όγκου πωλήσεων στην σχεδόν 70ετή ιστορία της SEAT μας κάνει υπερήφανους για το έργο που επιτελέσαμε τα τελευταία χρόνια και ειδικά το 2019. Το ανταγωνιστικό οικονομικό περιβάλλον δεν μας εμπόδισε να κατακτήσουμε το δεύτερο συνεχόμενο ρεκόρ πωλήσεων και να πετύχουμε διψήφια ανάπτυξη. Οι πωλήσεις CUPRA* συνέβαλαν αποφασιστικά σε αυτά τα αποτελέσματα και από τον Ιανουάριο έως το Νοέμβριο αυξήθηκαν κατά 74,0% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2018. Μέχρι τώρα η CUPRA έχει σημειώσει 22.800 πωλήσεις». Το παγκόσμιο ρεκόρ πωλήσεων που επιτεύχθηκε, στηρίχθηκε σε μεγάλο βαθμό από χώρες όπου η SEAT έχει ήδη ξεπεράσει τα καλύτερα αποτελέσματα της στη διάρκεια του έτους, όπως η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Αυστρία, η Ελβετία, το Ισραήλ και η Δανία. Στη Γερμανία, την κύρια αγορά της SEAT, η εταιρεία σημείωσε αύξηση 16,3%, με συνολικά 125.700 πωληθέντα οχήματα ακολουθούμενη από αύξηση 8,4% στο Ηνωμένο Βασίλειο (65.100), 6.1% στην Αυστρία (19.200), 20,5% στην Ελβετία (12.000), 2,2% στο Ισραήλ (9.100) και 47,7% στη Δανία (6.800). Επιπλέον, η SEAT διατήρησε τις πωλήσεις της στην Ισπανία (103.300) και επέκτεινε την ηγετική της θέση σε μια αγορά που σημείωσε πτώση σχεδόν κατά 6%. Οι παγκόσμιες πωλήσεις αυξήθηκαν επίσης σε βασικές αγορές όπως η Γαλλία και η Ιταλία, όπου η SEAT αυξήθηκε περισσότερο από 20% (34.500, +20.4%) και σχεδόν 30% (24.500, + 8.4%) αντίστοιχα. Επιπλέον, εξαιρετικά θετικά αποτελέσματα επιτεύχθηκαν στις Κάτω Χώρες (10.800, +23.0%), Πορτογαλία (10.400, +13.3%), Σουηδία (8.200, +25.4%) και Ιρλανδία (4.100, +11.4%). Στο Μεξικό, τη μεγαλύτερη αγορά της SEAT εκτός Ευρώπης, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 4,9%, με συνολικά 22.300 πωληθέντα αυτοκίνητα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 10/06/2025 - 09:09 Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης
Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00 Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις;
Γιώργος Μούζος, 02/06/2025 - 09:00 Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς
Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19 Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές;
AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα; Από τα προγράμματα telematics μέχρι το EU AI Act, η ασφάλιση αυτοκινήτου περνά στην εποχή της προγνωστικής τιμολόγησης και αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11
Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων; Η υποχρεωτική εγκατάσταση του eCall στα νέα οχήματα υπόσχεται άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση ατυχήματος – αλλά μειώνει πραγματικά το κόστος... Γιώργος Μούζος, 22/05/2025 - 08:55
Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές για τις μειωμένες επιδόσεις των ηλεκτρικών οχημάτων και την επίδρασή τους στις αποζημιώσεις; Η ταχεία... Γιώργος Μούζος, 19/05/2025 - 08:55
Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές Πώς οι «over-the-air» αναβαθμίσεις αλλάζουν το τοπίο στην ασφάλιση αυτοκινήτου και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές σήμερα; Η εποχή όπου... Γιώργος Μούζος, 16/05/2025 - 09:07
Η νέα στρατηγική κατά της απάτης με deep learning και data fusion Η ασφαλιστική απάτη δεν είναι απλώς ένα κόστος! Eίναι ένας αόρατος εχθρός που υπονομεύει την αξιοπιστία του συστήματος και μετακυλίει... Γιώργος Μούζος, 14/05/2025 - 09:02
Πώς τα Big Data μεταμορφώνουν τις ασφαλίσεις αυτοκινήτων: Από την πρόβλεψη ατυχημάτων στην εξατομίκευση τιμολογίων Οι ασφαλιστικές αξιοποιούν πλέον τα δεδομένα για να προσφέρουν δίκαιες και κερδοφόρες πολιτικές. Τι σημαίνει αυτό για τον κλάδο; Η δυνατότητα... Γιώργος Μούζος, 12/05/2025 - 08:54