close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Τράπεζες

ΤΡAΠΕΖΕΣ

Eurobank: Ψηφιακές λύσεις, 24/7, απλά & εύκολα για όλους!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
23/2/2021 - 13:54
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Eurobank: Ψηφιακές λύσεις, 24/7, απλά & εύκολα για όλους!

Nextdeal newsroom, 23/2/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Eurobank συμπληρώνει φέτος 21 χρόνια παρουσίας στην ψηφιακή τραπεζική και είναι σε θέση, ειδικά στην τρέχουσα δύσκολη συγκυρία της πανδημικής κρίσης, να παρέχει στους πελάτες της ένα πλήρες, ψηφιακό δίκτυο, προϊόντων και υπηρεσιών. Η Τράπεζα αξιοποιεί όλα τα εναλλακτικά κανάλια, και, συγκεκριμένα, το e-Banking -για επιχειρήσεις και για ιδιώτες-, το Eurobank Mobile app (m-Banking) -για ιδιώτες και για επιχειρήσεις- από κινητά τηλέφωνα και tablet, αλλά και το v-Banking, την πρωτοποριακή υπηρεσία -που πρώτη εισήγαγε-, με στόχο μια ευκολότερη καθημερινότητα για τους πελάτες της, 24/7, με ασφαλή, απλό και λειτουργικό τρόπο.

Η αναγκαιότητα που επιβάλλει η πανδημία, λόγω των διαδοχικών lockdown, δρα καταλυτικά για την ολοκλήρωση του ψηφιακού μετασχηματισμού του Ομίλου, που είναι μια πολυετής στρατηγική προτεραιότητα για την Eurobank, με ιδιαίτερη βαρύτητα και στο νέο, δεκαετές αναπτυξιακό σχέδιο του Οργανισμού για την “Eurobank 2020–2030”. Στόχος είναι μια απλή, λιτή, σύγχρονη ψηφιακή τράπεζα, με ευελιξία αναβάθμισης, σύμφωνα με τα νέα καταναλωτικά πρότυπα και συνήθειες, σε περιβάλλον οξύτατου ανταγωνισμού και από μη παραδοσιακούς παίκτες. Μόνο κατά την τελευταία τριετία, η Eurobank έχει επενδύσει άνω των 150 εκατ. ευρώ για την τεχνολογική της αναβάθμιση και συνεχίζει, ακόμη πιο δυναμικά, το επενδυτικό της πλάνο, με στόχο μια νέα γενιά προϊόντων και υπηρεσιών με τον πελάτη στο επίκεντρο.

  • Από 700 πελάτες στο e–Banking, το 2000, σήμερα η Τράπεζα έχει περισσότερους από 2,2 εκατομμύρια ψηφιακούς πελάτες ενώ, μετά από 20 χρόνια, έφτασε να εξυπηρετεί ψηφιακά:

- 120.000 πελάτες την ώρα,
- 3.400 πελάτες τo λεπτό,
- 90 πελάτες το δευτερόλεπτο.

  • Μέσω των ψηφιακών καναλιών της Τράπεζας εκτελούνται 478.000 εγχρήματες συναλλαγές την μέρα, 43.000 την ώρα ή 1.400 τo λεπτό, αντίστοιχα.
  • Το 2020 οι πελάτες που χρησιμοποίησαν τις υπηρεσίες e-Banking και m-Banking ήταν 30% περισσότεροι σε σχέση με το 2019 ενώ, το 52% αυτών χρησιμοποίησαν το Mobile Αpp, σημειώνοντας αύξηση σχεδόν 42% σε ετήσια βάση.
    Στο διάστημα 16 Μαρτίου 2020 - 31 Ιανουαρίου 2021 οι συναλλαγές μέσω Eurobank Mobile Banking αυξήθηκαν κατά 70%. Tο 70% των Mobile χρηστών χρησιμοποιεί, αποκλειστικά, το Eurobank Mobile App για τις συναλλαγές του με την Τράπεζα ενώ νέες, διευρυμένες λειτουργικότητες παρέχει το αναβαθμισμένο Eurobank Business App.
  • Κατά το διάστημα Μαρτίου 2020 – Δεκεμβρίου 2020:

- Tο 29% των συνολικών αιτήσεων πιστωτικών καρτών έγινε μέσω e–Banking ενώ καταγράφηκε ετήσια αύξηση 38% στις εκδόσεις προπληρωμένων καρτών.
- Καταγράφηκε αύξηση 21% στη συνολική παραγωγή ψηφιακών πωλήσεων.
- Η εξυπηρέτηση μέσω των Social Media σημείωσε άνοδο 70% ενώ αύξηση 50% παρουσίασε η εξυπηρέτηση μέσω της ιστοσελίδας www.eurobank.gr, με την Τράπεζα να σημειώνει τη μεγαλύτερη αύξηση σε αναζητήσεις χρηστών για το e–Banking.

  • Η διαθεσιμότητα των εναλλακτικών καναλιών του e-Banking, του m-Banking και του v–Banking, προσεγγίζει ήδη το 100% ενώ στο διάστημα 16 Μαρτίου 2020 – 31 Ιανουαρίου 2021, οι συνολικές εγγραφές μέσω Digital On Boarding αυξήθηκαν κατά 156% σε ετήσια βάση.
  • Η πρωτοποριακή υπηρεσία v-Banking με νέες διευρυμένες υπηρεσίες για ιδιώτες και επιχειρήσεις, εξυπηρετεί, ήδη, 12.000 επαγγελματίες και 2.500 ιδιώτες πελάτες της Τράπεζας και παρουσιάζει αλματώδη άνοδο στον αριθμό κλήσεων από πελάτες, κατά 48% στο πρώτο δίμηνο του 2021 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020. Αυξημένες κατά σχεδόν 55,5% είναι οι ημερήσιες video κλήσεις σε ετήσια βάση. Μόνο κατά την διάρκεια του πρώτου διμήνου Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου 2021, έγιναν 7.306 κλήσεις για την εξυπηρέτηση πελατών μέσω v-Banking, δηλαδή 220 και πλέον κλήσεις την ημέρα.
  • Η Eurobank παρέχει εμπλουτισμένες ψηφιακές δυνατότητες και υπηρεσίες: ü Δυνατότητα απόκτησης Online προϊόντων όπως, Προσωπικό Δάνειο έως €30.000 και χωρίς εξασφάλιση, απόκτηση Πιστωτικής Κάρτας, αλλά και πρωτοποριακές υπηρεσίες όπως Cards Control και Account Aggregation. ü Ανέπαφες πληρωμές από το κινητό τηλέφωνο, γρήγορα και με ασφάλεια μέσω του Eurobank Wallet. ü Tο πρόγραμμα Business Banking e–Commerce solutions, ένα ολοκληρωμένο όχημα που περιλαμβάνει τόσο τραπεζικές όσο και μη τραπεζικές υπηρεσίες –και με τη συνεργασία τρίτων εταιρειών- για τη μετάβαση των επιχειρήσεων στο e–commerce, οι υπηρεσίες PayGate και Cheque Express για τη διευκόλυνση των εισπράξεων, το Exportgate για την ενίσχυση της εξωστρέφειας και το Digital Academy for Business για την ψηφιακή ετοιμότητα των επιχειρήσεων.

Η Eurobank επενδύει σε πολυετείς συνεργασίες με ισχυρούς, διεθνείς ομίλους, όπως η Microsoft, η Accenture, η IBM, η Deloitte, η Cisco και η HPE, για την ψηφιακή της εξέλιξη. Να σημειωθεί επίσης πως η Eurobank είναι μια από τις λίγες ελληνικές εταιρείες που εξασφάλισαν, άμεσα και μαζικά, πολύ υψηλά ποσοστά τηλεργασίας, με περισσότερους από 6.000 εργαζομένους του Ομίλου να έχουν τη δυνατότητα να είναι πλήρως λειτουργικοί εξ’ αποστάσεως, συμβάλλοντας στη συλλογική προσπάθεια για την ανάσχεση της πανδημίας.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Eurobank
  • ψηφιακή τραπεζική
  • digital banking
  • ψηφιακές λύσεις
  • 21 χρόνια

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Eurobank: Πρόγραμμα «Bridge Financing Εξοικονομώ»
    Nextdeal newsroom, 22/2/2021

    Eurobank: Πρόγραμμα «Bridge Financing Εξοικονομώ»

  • Eurobank Asset Management ΑΕΔΑΚ: Για 13η χρονιά στην κορυφή των διαχειριστών αμοιβαίων κεφαλαίων
    Nextdeal newsroom, 4/2/2021

    Eurobank Asset Management ΑΕΔΑΚ: Για 13η χρονιά στην κορυφή των διαχειριστών αμοιβαίων κεφαλαίων

  • Eurobank: Οι προοπτικές ανάπτυξης της διεθνούς οικονομίας το 2021

    Eurobank: Οι προοπτικές ανάπτυξης της διεθνούς οικονομίας το 2021

    Ο Τομέας Οικονομικής Ανάλυσης και Έρευνας Διεθνών Κεφαλαιαγορών της Eurobank, με επικεφαλής τον Αναπληρωτή Γενικό Διευθυντή, Δρ. Τάσο Αναστασάτο, εξέδωσε...
    Nextdeal newsroom, 07/01/2021 - 11:17 7/1/2021
  • Eurobank Payment Link: "Click Away" με 1 κλικ ακόμη και χωρίς φυσικό POS

    Eurobank Payment Link: "Click Away" με 1 κλικ ακόμη και χωρίς φυσικό POS

    Η Eurobank αντιλαμβανόμενη πλήρως την επιτακτική ανάγκη των επιχειρήσεων να ανταποκριθούν ομαλά στην τρέχουσα δύσκολη συγκυρία για πωλήσεις μέσα από...
    Nextdeal newsroom, 14/12/2020 - 10:13 14/12/2020

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ξεκίνησε η αποστολή emails στους πολίτες για να γίνουν δωρητές οργάνων
13:30 Ξεκίνησε η αποστολή emails στους πολίτες για να γίνουν δωρητές οργάνων
  • 13:17 Συνάντηση Εκπροσώπων LLOYD’s και Μελών Συνδέσμου Συνεργαζομένων με Μεσίτες LLOYD’s στην Ελλάδα
  • 13:06 Σύλλογος Εργαζομένων Ομίλου ERGO: Πολιτιστικό Φθινόπωρο 2025
  • 12:47 Προς μια νέα πολιτική πραγματικότητα....
  • 12:43 Την 38η διάσκεψη του ACI Europe φιλοξένησε ο Νέος Διεθνής Αερολιμένας Ηρακλείου Κρήτης
  • 11:50 Όμιλος Interamerican - Γιάννης Καντώρος
  • 11:40 Affidea Ελλάδος - Θεόδωρος Καρούτζος
  • 11:10 Government Trends 2025: πώς θα μοιάζει η δημόσια διοίκηση του αύριο - Οι εννέα τάσεις που επαναπροσδιορίζουν την έννοια της διακυβέρνησης σύμφωνα με τη νέα έκθεση της Deloitte
  • 10:23 Ανάληψη καθηκόντων CEO Brokers Union από τον κ. Αναστάσιο Παπαδόπουλο
  • 10:00 Ερρίκος Ντυνάν: Μέγιστη ακρίβεια στην απεικόνιση PET/CT με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ)
  • 09:43 Εγκαίνια για τον 6ο σε σειρά παιδικό σταθμό από την Eurolife FFH, αυτή τη φορά στην Κάσο
  • 09:38 Υπουργείο Υγείας και Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης για την αξιολόγηση των ασθενών στα Νοσοκομεία του ΕΣΥ και τα πρώτα στατιστικά από το Ενιαίο Ηλεκτρονικό Σύστημα Ραντεβού
  • 09:21 Μα τι έχει συμβεί στους ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές;
  • 09:06 Εθνική Τράπεζα - Next by NBG: Η τράπεζα της νέας γενιάς και της φοιτητικής καθημερινότητας
  • 09:00 Έξι χρόνια ανάπτυξης, ιστορική πτώση για το ελληνικό χρέος, και η Ασία «ψηφίζει» Ελλάδα και το «δώρο» Τσίπρα στη Ν.Δ
  • 08:50 Το πρώτο χιόνι στον Σμόλικα
  • 15:38 Η Carglass® συμμετείχε δυναμικά στον 17ο Αγώνα Greece Race for the Cure®
  • 14:49 Κ. Πιερρακάκης: «Η αναβάθμιση από τον R&I ενισχύει τη θέση της Ελλάδας στις διεθνείς αγορές»
  • 13:35 Η ΒΟC εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων Μ.Ε.Π.Ε. υπέγραψε τριετή συμφωνία συνεργασίας με τη ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική για την υιοθέτηση λογισμικού BPM
  • 13:30 Δεκτό το αίτημα του Πάνου Ρούτσι για τοξικολογικές εξετάσεις
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 3/10 Στη Χαλκιδική οι κορυφαίοι συνεργάτες της Δύναμις Ασφαλιστικής
  2. 2/10 Η Κοινή Υπουργική Απόφαση για τον Δείκτη Υγείας
  3. 30/9 Κώστας Καραμανλής: Να βάλουμε τη SYNDEA σε κάθε σπίτι
  4. 3/10 Κοινωνικό leasing αυτοκινήτου: Έρχεται με 100 ευρώ το μήνα - Ενδιαφέρει τον ασφαλιστικό κλάδο
  5. 3/10 Τα υπερ και τα κατά του νέου δείκτη υγείας - Μια πρώτη προσέγγιση
  6. 6/10 Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
  7. 30/9 Εγκαίνια στο ασφαλιστικό γραφείο Brocare Insurance - Κουτουλέα στη Μάνη με παρουσία εκπροσώπων ασφαλιστικών εταιρειών, πελατών και συνεργατών

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube