close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Τεχνολογία

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Real Time Analytics: Το κλειδί για την εξαγωγή των customer insights και τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom, 9/7/2019 - 13:13
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Real Time Analytics: Το κλειδί για την εξαγωγή των customer insights και τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών

Nextdeal newsroom, 9/7/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το Harvard Business Review Analytics Services πραγματοποίησε έρευνα για τα Real Time Analytics τον Φεβρουάριο και Μάρτιο του 2019, στην οποία συμμετείχαν 560 business leaders.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη της SAS, της Intel και της Accenture Applied Intelligence. Περίπου 2 στους 3 ερωτηθέντες δήλωσαν πως τα real-time consumer analytics είναι σημαντικά για την συνολική επίδοση του οργανισμού τους σήμερα, ενώ ακόμη περισσότεροι – σχεδόν 8 στους 10 – δήλωσαν πως θα παίξουν σημαντικό ρόλο μέσα στα επόμενα 2 χρόνια.  

Οι πελάτες σήμερα έχουν υψηλές προσδοκίες και περιμένουν από τις επιχειρήσεις να ανταπεξέλθουν σε αυτές όπου κι αν βρίσκονται, οποιαδήποτε στιγμή. Ανταποκρίνονται σε εμπειρίες που είναι επίκαιρες, στοχευμένες και ειδικά διαμορωμένες για τις δικές τους ανάγκες – ενώ απορρίπτουν εκείνες που δεν είναι. Για να ικανοποιήσουν αυτές τις απαιτήσεις των πελατών, οι εταιρείες πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να διαφοροποιήσουν τα brand τους αξιοποιώντας τα real-time analytics. Πλέον, αυτό είναι εφικτό χάρη στις εξελιγμένες τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη, το Internet of Things και το cloud computing. Τα προηγμένα customer data analytics, σε εξαιρετικά υψηλές ταχύτητες και ακρίβεια, δεν είναι απλά χρήσιμα σήμερα – είναι επιτακτικά για τις εταιρείες που θέλουν να αποκτήσουν καλές σχέσεις με το κοινό τους. 

Η SAS συνεργάστηκε με το Harvard Business Review Analytics Services, με στόχο να εξετάσει πόσο σημαντική είναι αυτή η νέα τάση για τους σύγχρονους business leaders και να εξάγει σημαντικά συμπεράσματα για το μέλλον του κλάδου των analytics. 560 business leaders ανταποκρίθηκαν στην έρευνα εκ των οποίων το 54% εργάζεται σε οργανισμούς άνω των 10.000 εργαζομένων και το 61% κατέχει θέση senior ή executive management. Οι τομείς στους οποίους εργάζεται η πλοιοψηφία των ερωτηθέντων είναι ο τραπεζικός τομέας, ο τομέας της υγείας, ο τομέας του λιανεμπορίου, ο κατασκευαστικός τομέας, οι τηλεπικοινωνίες και ο τομέας των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών.  

Τα βασικότερα συμπεράσματα που προέκυψαν πό την έρευνα παρατίθενται παρακάτω:

  • Περίπου 6 στους 10 ερωτηθέντες – 58 τοις εκατό – δήλωσαν πως η εταιρεία τους παρατήρησε σημαντική αύξηση στο customer retention και το loyalty ως αποτέλεσμα της χρήσης customer analytics.
  • Λίγοι πάνω από τους μισούς ερωτηθέντες δήλωσαν πως η χρήση των real-time customer analytics τους προσέφερε σημαντικά καλύτερη κατανόηση αλλά και ενδυνάμωση του customer journey. 
  • Περίπου οι μισοί ερωτηθέντες δήλωσαν πως η χρήση των customer analytics προσέφερε σημαντική αύξηση στα έσοδα της εταιρείας τους.
  • Περίπου τα τρία τέταρτα των ερωτηθέντων δήλωσαν πως έχουν αυξήσει τις δαπάνες τους για λύσεις real-time consumer analytics σε σχέση με την περασμένη χρονιά.

Η τάση των real-time consumer analytics ξεκίνησε από ορισμένους καταναλωτικούς κλάδους – και πιο συγκεκριμένα από το λιανεμπόριο, τον τραπεζικό τομέα και τις τηλεπικοινωνίες που αποτέλεσαν τους early adapters. Ενώ αυξημένη χρήση παρατηρείται και από τις εταιρείες που γεννήθηκαν στην ψηφιακή εποχή. Αυτές οι εταιρείες εξοπλίζουν τους εργαζομένους τους με real-time data και εργαλεία με στόχο να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους. 

Για τα συνολικά αποτελέσματα της έρευνας και το σχετικό white paper πατήστε εδώ.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Real Time Analytics
  • customer insights
  • πελάτες
  • έρευνα
  • Harvard Business Review Analytics Services
  • SAS

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • SAS: Οι ελληνικές επιχειρήσεις δεν αξιοποιούν τα Analytics και την ΑΙ γιια την καταπολέμηση της απάτης στις προμήθειες
    Nextdeal newsroom, 16/4/2019

    SAS: Οι ελληνικές επιχειρήσεις δεν αξιοποιούν τα Analytics και την ΑΙ γιια την καταπολέμηση της απάτης στις προμήθειες

  • Η SAS συνεργάζεται με τη NVIDIA για deep learning και ρομποτική όραση
    Nextdeal newsroom, 28/3/2019

    Η SAS συνεργάζεται με τη NVIDIA για deep learning και ρομποτική όραση

  • SAS: Τα Analytics και η Τεχνητή Νοημοσύνη στη νέα εποχή!

    SAS: Τα Analytics και η Τεχνητή Νοημοσύνη στη νέα εποχή!

    Με μεγάλη επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε και φέτος το Roadshow της SAS με θέμα "Building a smarter organization with...
    Nextdeal newsroom, 14/03/2019 - 19:00 14/3/2019
  • Με μεγάλη επιτυχία διοργανώθηκε το IFRS17: Business Networking Brunch της SAS για τις ασφαλιστικές εταιρείες

    Με μεγάλη επιτυχία διοργανώθηκε το IFRS17: Business Networking Brunch της SAS για τις ασφαλιστικές εταιρείες

    Η SAS διοργάνωσε τη περασμένη εβδομάδα ειδική ενημερωτική εκδήλωση για την αγορά των ασφαλιστικών εταιρειών σχετικά με τα νέα διεθνή...
    Nextdeal newsroom, 17/10/2018 - 13:15 17/10/2018

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Απεβίωσε ο πατέρας του συνεργάτη  μας Λ. Καραγεώργου
10:49 Απεβίωσε ο πατέρας του συνεργάτη μας Λ. Καραγεώργου
  • 10:37 Καρδιολογική Εταιρεία: Προσοχή στις παραπλανητικές διαφημίσεις με προώθηση σκευασμάτων για τις καρδιαγγειακές παθήσεις!
  • 10:10 Υλικές ζημιές κατά την απόπειρα κλοπής του αυτοκινήτου αποζημιώνονται από το ασφαλιστήριο;
  • 10:08 Πως θα πάρω αποζημίωση από ανασφάλιστο όχημα;
  • 10:05 Καλύπτουν τα ασφαλιστήρια υγείας αφαίρεση τατουάζ;
  • 09:08 Πανσέληνος Αυγούστου: Όλες οι εκδηλώσεις στους αρχαιολογικούς χώρους και στα μνημεία που θα παραμείνουν ανοικτά
  • 08:49 Το νέο, προσωρινό Διοικητικό Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Πίστης
  • 08:22 Εποπτεύων Χ.: Το νέο ηλεκτροσόκ, ο καφές...της Coca Cola και τα νέα σχέδια της Lamda
  • 14:21 Ζητείται ιατρός μαιευτήρας - γυναικολόγος για απασχόληση σε ερευνητικό πρόγραμμα!
  • 14:12 Αραρίσκοντας Ηλίας Προβόπουλος: Το μεσημέρι μιας συκιάς
  • 13:17 Γιατί πρέπει να αποφεύγετε τις σαγιονάρες το καλοκαίρι!
  • 12:30 Ωτοσκλήρυνση: Αίτια, διάγνωση και αντιμετώπιση
  • 10:50 Η φροντίδα του ποδιού το καλοκαίρι στα άτομα με σακχαρώδη διαβήτη!
  • 10:16 Συνεργασία "Ιόνιος New Agency" του Μάρκου Ροντογιάννη με Μανώλη Χαραλάμπη AEGEAN ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
  • 09:43 Πτήσεις με βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα (SAF) και από το αεροδρόμιο της Αθήνας, από την AEGEAN και τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ
  • 09:33 Ερώτηση της Ευρωκοινοβουλευτικής Ομάδας του ΚΚΕ για τις παρακολουθήσεις από την ΕΥΠ και την χρήση κατασκοπευτικού λογισμικού
  • 09:25 Contract: «30 Χρόνια συνεργασίας με την Allianz, 28 χρόνια Contract, γράφουμε τη δική μας ασφαλιστική ιστορία»
  • 08:30 Εποπτεύων Χ.: Το τέλος(;) της bear market, το "στοίχημα" των 900 μονάδων και η εποπτεία έως το... 2059
  • 15:39 Έν ολίγοις....."καλοκαιριάτικα"!
  • 15:35 Ήρθε η ώρα για Νομική Προστασία Καταναλωτή. MUST-HAVE ασφαλιστικό προϊόν από την ARAG!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 11/8 Συνεργασία "Ιόνιος New Agency" του Μάρκου Ροντογιάννη με Μανώλη Χαραλάμπη AEGEAN ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
  2. 11/8 Contract: «30 Χρόνια συνεργασίας με την Allianz, 28 χρόνια Contract, γράφουμε τη δική μας ασφαλιστική ιστορία»
  3. 8/8 Το φαρμακείο των διακοπών!
  4. 9/8 Μεγάλη αύξηση του δείκτη τιμών καταναλωτή στα ανταλλακτικά αυτοκινήτων, ελάχιστη αύξηση στο ασφάλιστρο αυτοκινήτου (πίνακας)
  5. 8/8 Εποπτεύων Χ.: Το "φάντασμα" των εκλογών, η "επανάσταση", το "παράδοξο" της Wall και η νέα κίνηση της Lamda
  6. 12/8 Εποπτεύων Χ.: Το νέο ηλεκτροσόκ, ο καφές...της Coca Cola και τα νέα σχέδια της Lamda
  7. 8/8 Πανσέληνος Αυγούστου: Ανοικτοί 105 αρχαιολογικοί χώροι και μνημεία - Όλες οι εκδηλώσεις

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube