close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Τεχνολογία

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Real Time Analytics: Το κλειδί για την εξαγωγή των customer insights και τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
9/7/2019 - 13:13
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Real Time Analytics: Το κλειδί για την εξαγωγή των customer insights και τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών

Nextdeal newsroom, 9/7/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το Harvard Business Review Analytics Services πραγματοποίησε έρευνα για τα Real Time Analytics τον Φεβρουάριο και Μάρτιο του 2019, στην οποία συμμετείχαν 560 business leaders.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη της SAS, της Intel και της Accenture Applied Intelligence. Περίπου 2 στους 3 ερωτηθέντες δήλωσαν πως τα real-time consumer analytics είναι σημαντικά για την συνολική επίδοση του οργανισμού τους σήμερα, ενώ ακόμη περισσότεροι – σχεδόν 8 στους 10 – δήλωσαν πως θα παίξουν σημαντικό ρόλο μέσα στα επόμενα 2 χρόνια.  

Οι πελάτες σήμερα έχουν υψηλές προσδοκίες και περιμένουν από τις επιχειρήσεις να ανταπεξέλθουν σε αυτές όπου κι αν βρίσκονται, οποιαδήποτε στιγμή. Ανταποκρίνονται σε εμπειρίες που είναι επίκαιρες, στοχευμένες και ειδικά διαμορωμένες για τις δικές τους ανάγκες – ενώ απορρίπτουν εκείνες που δεν είναι. Για να ικανοποιήσουν αυτές τις απαιτήσεις των πελατών, οι εταιρείες πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να διαφοροποιήσουν τα brand τους αξιοποιώντας τα real-time analytics. Πλέον, αυτό είναι εφικτό χάρη στις εξελιγμένες τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη, το Internet of Things και το cloud computing. Τα προηγμένα customer data analytics, σε εξαιρετικά υψηλές ταχύτητες και ακρίβεια, δεν είναι απλά χρήσιμα σήμερα – είναι επιτακτικά για τις εταιρείες που θέλουν να αποκτήσουν καλές σχέσεις με το κοινό τους. 

Η SAS συνεργάστηκε με το Harvard Business Review Analytics Services, με στόχο να εξετάσει πόσο σημαντική είναι αυτή η νέα τάση για τους σύγχρονους business leaders και να εξάγει σημαντικά συμπεράσματα για το μέλλον του κλάδου των analytics. 560 business leaders ανταποκρίθηκαν στην έρευνα εκ των οποίων το 54% εργάζεται σε οργανισμούς άνω των 10.000 εργαζομένων και το 61% κατέχει θέση senior ή executive management. Οι τομείς στους οποίους εργάζεται η πλοιοψηφία των ερωτηθέντων είναι ο τραπεζικός τομέας, ο τομέας της υγείας, ο τομέας του λιανεμπορίου, ο κατασκευαστικός τομέας, οι τηλεπικοινωνίες και ο τομέας των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών.  

Τα βασικότερα συμπεράσματα που προέκυψαν πό την έρευνα παρατίθενται παρακάτω:

  • Περίπου 6 στους 10 ερωτηθέντες – 58 τοις εκατό – δήλωσαν πως η εταιρεία τους παρατήρησε σημαντική αύξηση στο customer retention και το loyalty ως αποτέλεσμα της χρήσης customer analytics.
  • Λίγοι πάνω από τους μισούς ερωτηθέντες δήλωσαν πως η χρήση των real-time customer analytics τους προσέφερε σημαντικά καλύτερη κατανόηση αλλά και ενδυνάμωση του customer journey. 
  • Περίπου οι μισοί ερωτηθέντες δήλωσαν πως η χρήση των customer analytics προσέφερε σημαντική αύξηση στα έσοδα της εταιρείας τους.
  • Περίπου τα τρία τέταρτα των ερωτηθέντων δήλωσαν πως έχουν αυξήσει τις δαπάνες τους για λύσεις real-time consumer analytics σε σχέση με την περασμένη χρονιά.

Η τάση των real-time consumer analytics ξεκίνησε από ορισμένους καταναλωτικούς κλάδους – και πιο συγκεκριμένα από το λιανεμπόριο, τον τραπεζικό τομέα και τις τηλεπικοινωνίες που αποτέλεσαν τους early adapters. Ενώ αυξημένη χρήση παρατηρείται και από τις εταιρείες που γεννήθηκαν στην ψηφιακή εποχή. Αυτές οι εταιρείες εξοπλίζουν τους εργαζομένους τους με real-time data και εργαλεία με στόχο να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους. 

Για τα συνολικά αποτελέσματα της έρευνας και το σχετικό white paper πατήστε εδώ.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Real Time Analytics
  • customer insights
  • πελάτες
  • έρευνα
  • Harvard Business Review Analytics Services
  • SAS

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • SAS: Οι ελληνικές επιχειρήσεις δεν αξιοποιούν τα Analytics και την ΑΙ γιια την καταπολέμηση της απάτης στις προμήθειες
    Nextdeal newsroom, 16/4/2019

    SAS: Οι ελληνικές επιχειρήσεις δεν αξιοποιούν τα Analytics και την ΑΙ γιια την καταπολέμηση της απάτης στις προμήθειες

  • Η SAS συνεργάζεται με τη NVIDIA για deep learning και ρομποτική όραση
    Nextdeal newsroom, 28/3/2019

    Η SAS συνεργάζεται με τη NVIDIA για deep learning και ρομποτική όραση

  • SAS: Τα Analytics και η Τεχνητή Νοημοσύνη στη νέα εποχή!

    SAS: Τα Analytics και η Τεχνητή Νοημοσύνη στη νέα εποχή!

    Με μεγάλη επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε και φέτος το Roadshow της SAS με θέμα "Building a smarter organization with...
    Nextdeal newsroom, 14/03/2019 - 19:00 14/3/2019
  • Με μεγάλη επιτυχία διοργανώθηκε το IFRS17: Business Networking Brunch της SAS για τις ασφαλιστικές εταιρείες

    Με μεγάλη επιτυχία διοργανώθηκε το IFRS17: Business Networking Brunch της SAS για τις ασφαλιστικές εταιρείες

    Η SAS διοργάνωσε τη περασμένη εβδομάδα ειδική ενημερωτική εκδήλωση για την αγορά των ασφαλιστικών εταιρειών σχετικά με τα νέα διεθνή...
    Nextdeal newsroom, 17/10/2018 - 13:15 17/10/2018

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η ΝΝ Hellas στηρίζει το Make-A-Wish Ελλάδος για να εκπληρώσει τις ευχές παιδιών που δίνουν τη δική τους μάχη
15:53 Η ΝΝ Hellas στηρίζει το Make-A-Wish Ελλάδος για να εκπληρώσει τις ευχές παιδιών που δίνουν τη δική τους μάχη
  • 15:40 Π. Λαζαρίδου: Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ηγείται του μετασχηματισμού των υποδομών της χώρας μας
  • 15:35 IWG: Πώς προετοιμάζονται οι CEOs για το 2026: Αισιοδοξία, Έλεγχος Κόστους και Ευελιξία μέσω AI
  • 14:55 5 μύθοι και αλήθειες για την όραση
  • 14:09 Αλλαγή σκυτάλης στην ARAG Hellas
  • 12:56 Bancassurance, AI και πίεση στο αυτοκίνητο: Τα μηνύματα της νέας έκθεσης της KPMG για την ασφαλιστική αγορά
  • 12:53 ΕΑΕΕ: Ενσωμάτωση Οδηγίας Omnibus (EE) 2025/794 επίλυση θέματος αναφορικά με την υποβολή εκθέσεων βιωσιμότητας σε ενοποιημένη βάση
  • 12:45 Πολιτικές τάσεις, εντάσεις και ανατροπές στις χώρες του Δούναβη
  • 12:40 Αffidea neuraCare: Η Πρώτη F-18 FDOPA PET/CT στην Ελλάδα Εισάγει μια Νέα Εποχή στη Νευροαπεικόνιση
  • 12:28 Από τη γραφειοκρατία στην εμπειρία πελάτη: Τι αποκάλυψε το πάνελ COO της KPMG
  • 11:45 Ελληνική διάκριση στον διεθνή διαγωνισμό «Together 4 a Better World» του Ιδρύματος Reale, με την υποστήριξη της Υδρογείου Ασφαλιστικής
  • 10:46 Τέλη κυκλοφορίας: Διευκρινίσεις της ΑΑΔΕ που πρέπει να γνωρίζουν οι ιδιοκτήτες
  • 10:41 Ρυθμίσεις στήριξης για τους πληγέντες στο Μάτι και στη Μάνδρα
  • 10:35 ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως στο 27ο Annual Capital Link: «Πως κατάφερε η Ελλάδα να επιτύχει τη μεγαλύτερη μείωση ανεργίας στην ΕΕ»
  • 10:28 Τι περιλαμβάνει η κάλυψη «Απώλεια Ενοικίων»; Ας δούμε τις Interamerican, Eurolife και Μινέττα
  • 10:25 Κυριάκος Μητσοτάκης: Χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό για έργα που θα μείνουν πίσω στη λήξη του Ταμείου Ανάκαμψης
  • 10:15 ΕΑΕΕ: Δημοσίευση από τον OECD της ετήσιας έκθεσης «Pension in Focus 2025»
  • 10:10 Ηλεκτρονικά μέσω gov.gr η αναγγελία ζημιών αυτοκινήτων
  • 10:00 Έκτη παγκοσμίως η Ελλάδα το 2025, οι θετικές προοπτικές για το χρέος, το αναποτελεσματικό σύστημα δικαιοσύνης και η «Κρίση της Δημοκρατίας σήμερα»
  • 09:54 Γιατί είναι αναγκαία η ασφάλιση υλικών ζημιών επιχειρήσεων (PD) και διακοπής των εργασιών τους (BI);
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 5/12 Αποκλειστικό | Εθνική Ασφαλιστική: Νέα διοικητική ομάδα “νίκης” συγκροτεί ο Μαζαράκης - Αποχωρούν Δασκαλόπουλος, Καραγρηγορίου
  2. 3/12 Καταγγελίες συμβάσεων συντονιστών-διαμεσολαβητών στην Groupama
  3. 4/12 Ασφαλιστική αγορά: Ήρθε η ώρα της Εθνικής Τράπεζας
  4. 9/12 Ηλεκτρονικά μέσω gov.gr η αναγγελία ζημιών αυτοκινήτων
  5. 8/12 Πως αποζημιώνεται η φωτιά σε κατοικία που ξεκίνησε από τζάκι;
  6. 4/12 Επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα - Ιδιαίτερες καλύψεις από τις Syndea, Hellas Direct και Μινέττα
  7. 3/12 The Fair Five: Η Eurolife FFH μεταμορφώνει τη διαδικασία των αποζημιώσεων στην ασφάλιση οχήματος

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube