Ηλίας Προβόπουλος, 10/3/2025 - 09:28 facebook twitter linkedin H ασφάλεια των παιδιών στο αυτοκίνητο Ηλίας Προβόπουλος, 10/3/2025 facebook twitter linkedin Τη δεκαετία του 1940, τα παιδικά καθίσματα αυτοκινήτου ήταν πολύ διαφορετικά από τα ιδιαίτερα ρυθμιζόμενα σχέδια με επίκεντρο την ασφάλεια που έχουμε σήμερα. Εκείνη την εποχή, αυτά τα καθίσματα δεν κατασκευάστηκαν για προστασία από ατυχήματα αλλά μάλλον για ευκολία - επιτρέποντας στους γονείς να κρατούν τα παιδιά τους περιορισμένα και ανεβασμένα κατά την οδήγηση. Τα πρώιμα καθίσματα αυτοκινήτου ήταν συχνά από μεταλλικά ή ξύλινα σκελετά, καλυμμένα με ύφασμα, σχεδιασμένα για να γαντζώνονται πάνω από το πίσω μέρος του μπροστινών θέσεων. Μερικά μοντέλα είχαν τιμόνια συνδεδεμένα με την ψυχαγωγία των παιδιών, ενισχύοντας την ιδέα ότι ήταν περισσότερο για να κρατήσουν τα παιδιά απασχολημένα παρά για να τα κρατήσουν ασφαλή. Αυτά τα καθίσματα δεν είχαν ζώνες ασφαλείας, βάτες ή δομικές ενισχύσεις , που σημαίνει ότι δεν παρείχαν ελάχιστη έως καθόλου προστασία σε περίπτωση σύγκρουσης. Η δεκαετία του 1940 είδε επίσης booster-style καθίσματα φτιαγμένα από μέταλλο και καμβά, ανυψώνοντας τα νήπια για να μπορούν να δουν από το παράθυρο. Ενώ αυτά τα καθίσματα έκαναν τις βόλτες με το αυτοκίνητο πιο ευχάριστες για τα παιδιά, δεν ήταν ασφαλή δεμένες στο όχημα, καθιστώντας τα επικίνδυνα σε ξαφνικές στάσεις ή συγκρούσεις. Δεν ήταν μέχρι τις δεκαετίες του 1960 και του 1970 που οι αυτοκινητοβιομηχανίες και ειδικοί ασφάλειας άρχισαν να δίνουν προτεραιότητα στην ασφάλεια των παιδικών καθισμάτων αυτοκινήτου, οδηγώντας στην ανάπτυξη καλωδίων, αγκράφες και υλικών ανθεκτικών στην κρούση. Οι σημερινοί αυστηροί κανονισμοί και νόμοι για τα crash-test απέχουν πολύ από τα χαλαρά, μη ασφαλή σχέδια της δεκαετίας του 1940. Ενώ τα πρώτα καθίσματα αυτοκινήτου της δεκαετίας του 1940 είναι συναρπαστικά κομμάτια ιστορίας, χρησιμεύουν ως υπενθύμιση του πόσο μακριά έχει προχωρήσει η ασφάλεια των παιδιών κατά τη διάρκεια των δεκαετιών. Πηγή: Old Historical Photos Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Ηλίας Προβόπουλος, 20/05/2025 - 09:03 Πως αντιμετωπίσθηκαν οι πρώτοι πρόσφυγες στην Αιτωλοακαρνανία και το Αγρίνιο το 1914
Ηλίας Προβόπουλος, 19/05/2025 - 09:22 Γιατί καθιερώθηκε η 19η Μαΐου ως Ημέρα Μνήμης της Ποντιακής Γενοκτονίας
Έως τις 22 Μαΐου η Εικόνα της Παναγίας Σουμελά στο Αγρίνιο Σε πανηγυρική ατμόσφαιρα η Ιερά Μητρόπολη Αιτωλίας και Ακαρνανίας και η προσφυγική Ενορία των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Αγρινίου υποδέχθηκαν... Ηλίας Προβόπουλος, 19/05/2025 - 09:09
Ηλίας Προβόπουλος: Τιμητική εκδήλωση για την προσφορά στη δημοτική παράδοση Ο Πρύτανης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών καθηγητής Γεράσιμος Σιάσος έχει την τιμή να σας προσκαλέσει στην εκδήλωση που διοργανώνουν... Ηλίας Προβόπουλος, 19/05/2025 - 09:02
Ηλίας Προβόπουλος: Το Εργαστήρι «Παναγία Ελεούσα» στη «Μεικτή ποδηλατάδα-Special Olympics» Το Εργαστήρι «ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΛΕΟΥΣΑ», Νομού Αιτωλ/νίας, Μεσολόγγι-Αγρίνιο, για άτομα με νοητική αναπηρία, την Πέμπτη 15 Μαΐου 2025, συμμετείχε σε μια... Ηλίας Προβόπουλος, 16/05/2025 - 09:22
Οι μαθητές του 7ου Γυμνασίου Αγρινίου «ζωντάνεψαν»την αρχαία Πλευρώνα Στην καρδιά της άνοιξης, στο θέατρο της αρχαίας Πλευρώνας, μαθητές του 7ου Γυμνασίου Αγρινίου έγιναν μύθοι, στήνοντας μια παράσταση-γιορτή για... Ηλίας Προβόπουλος, 16/05/2025 - 09:11
Ηλίας Προβόπουλος: Ο θεσμός της Διεθνούς Ημέρας Μουσείων Το Διεθνές Συμβούλιο Μουσείων (ICOM), στην προσπάθειά του να αναδείξει τον ρόλο των μουσείων στη σύγχρονη κοινωνία, καθιέρωσε από το... Ηλίας Προβόπουλος, 16/05/2025 - 09:01
Tου Οσίου Θεοδώρου του Ηγιασμένου Σήμερα, Παρασκευή 16 Μαΐου, σύμφωνα με το εορτολόγιο του 2025 τιμάται η μνήμη των Ιερομαρτύρων Αύδα και Αυδιησού και των... Ηλίας Προβόπουλος, 16/05/2025 - 08:55