close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Διεθνή

ΔΙΕΘΝΗ

Aviva: Καινοτόμα τεχνολογικά μέσα για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
19/9/2014 - 07:25
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Aviva: Καινοτόμα τεχνολογικά μέσα για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη

Nextdeal newsroom, 19/9/2014
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η βρετανική Aviva αξιοποιεί τις δυνατότητες της νεφοϋπολογιστικής με την πλατφόρμα διαχείρισης ιδεών της εταιρείας Wazoku, ενόψει του νέου της Customer Cup, του διεθνή διαγωνισμού που διοργανώνει η ασφαλιστική προκειμένου να αντλήσει τις πιο καινοτόμες και πελατοκεντρικές ιδέες από τους 31.000 υπαλλήλους της.

Στο Customer Cup, που πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια, ομάδες υπαλλήλων διαγωνίζονται υποβάλλοντας προτάσεις για τη βελτίωση της καταναλωτικής εμπειρίας των πελατών της Aviva.

Θέλοντας λοιπόν να ενθαρρύνει τη συνεργασία μεταξύ των εργαζομένων, να αυτοματοποιήσει τη διεξαγωγή του Customer Cup και να καταστήσει ευκολότερη και απλούστερη τη συμμετοχή, η Aviva επέλεξε την πλατφόρμα software-as-a-service (SaaS) Idea Spotlight της Wazoku. Η εν λόγω πλατφόρμα επιτρέπει στους οργανισμούς να δημιουργήσουν εσωτερικές ή εξωτερικές κοινότητες με στόχο την προώθηση ιδεών, καινοτομιών, σχολίων και γνώσεων.

«To Customer Cup σχεδιάστηκε για να ενθαρρύνει τους υπαλλήλους μας, σε όλες τις βαθμίδες, να κάνουν τη διαφορά για τους πελάτες παρατηρώντας τις δραστηριότητές μας όπως είναι σήμερα και βρίσκοντας πώς μπορούμε να τις κάνουμε σημαντικά καλύτερες» εξηγεί η Jan Gooding, διευθύντρια μάρκας του ομίλου Aviva. «Η χρήση της (πλατφόρμας της) Wazoku θα κάνει το Customer Cup ακόμα καλύτερο – η ευελιξία και η δυνατότητά της να διαχειριστεί εύκολα μεγάλους όγκους χρηστών και ιδεών προωθεί την αυξημένη συνεργασία μεταξύ των ομάδων και βοηθά τους ανθρώπους να εμπνεύσουν ο ένας τον άλλο».

Με την πλατφόρμα Idea Spotlight οι ιδέες υποβάλλονται σε ένα εύχρηστο σύστημα, πλήρως προσαρμοσμένο στις εταιρικές προδιαγραφές, όπου οι εργαζόμενοι μπορούν να συζητήσουν, να αναπτύξουν και να ψηφίσουν τις καλύτερες ιδέες. Ως σύστημα που βασίζεται σε υπολογιστικό νέφος, μπορεί να κλιμακωθεί πλήρως και επιτρέπει στην Aviva να διαχειριστεί τον μεγάλο όγκο των διεθνών καταχωρίσεων.

Οι ομάδες θα κριθούν για τα οφέλη της ιδέας τους και τη θετική της επίδρασή στους πελάτες, ενώ ο διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί μεταξύ 18 και 20 18-20 Μαΐου 2015 με τον Μεγάλο Τελικό στη Βαρσοβία, όπου οι φιναλίστ θα παρουσιάσουν τις προτάσεις τους μπροστά στην κριτική επιτροπή.

Δεν είναι όμως η πρώτη φορά που η Αviva εκδηλώνει το ενδιαφέρον της για τη νεφοϋπολογιστική. To 2013 ανακοίνωσε ότι λέει αντίο στα λογιστικά φύλλα και υιοθετεί για τις ασφαλιστικές και αποταμιευτικές της δραστηριότητες ένα ανάλογο σύστημα προβλέψεων της εταιρείας Anaplan. Φέτος ανανέωσε τη 17ετή συνεργασία της με τη Vodafone για άλλα 7 χρόνια, με μια συμφωνία ύψους πολλών εκατομμυρίων λιρών, που αφορά την αποθήκευση και τη συνδεσιμότητα δεδομένων μέσω υπολογιστικού νέφους για τα υποκαταστήματα της εταιρείας σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ιρλανδία.

Η Vodafone θα παρέχει στην Aviva μια προηγμένη υπηρεσία κέντρου επικοινωνίας, που θα υποστηρίζει 12.000 υπαλλήλους της εταιρείας, σε διάφορες περιοχές της Μ. Βρετανίας και της Ιρλανδίας, στην επαφή τους με τους πελάτες.

Επιπλέον, το 2015 η Vodafone θα προσφέρει στους υπαλλήλους της ασφαλιστικής νέα εργαλεία για τη μεταξύ τους συνεργασία, π.χ. για την κοινοποίηση εγγράφων, την αποστολή άμεσων μηνυμάτων και την πραγματοποίηση τηλεδιασκέψεων, με βάση τη σειρά προϊόντων ενοποιημένης επικοινωνίας Vodafone One Net.

Η Αviva πιστεύει ότι οι εν λόγω υπηρεσίες νέφους θα βοηθήσουν το προσωπικό της να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών ανεβάζοντας το επίπεδο των υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η Apollo διορίζει τον Steve Portman ως Επικεφαλής του Τομέα Ενέργειας
    Nextdeal newsroom, 19/6/2025

    Η Apollo διορίζει τον Steve Portman ως Επικεφαλής του Τομέα Ενέργειας

  • Ισραήλ-Παλαιστίνιοι: Πυρά ισραηλινών αρμάτων μάχης σκότωσαν 51 ανθρώπους οι οποίοι περίμεναν φορτηγά που μεταφέρουν βοήθεια στη Γάζα
    Γιώργος Καλούμενος, 17/6/2025

    Ισραήλ-Παλαιστίνιοι: Πυρά ισραηλινών αρμάτων μάχης σκότωσαν 51 ανθρώπους οι οποίοι περίμεναν φορτηγά που μεταφέρουν βοήθεια στη Γάζα

  • ΗΠΑ - δασμοί: Η ΕΕ δεν προτείνει μια δίκαιη συμφωνία και η Ιαπωνία είναι "σκληρή", δήλωσε ο πρόεδρος Τραμπ

    ΗΠΑ - δασμοί: Η ΕΕ δεν προτείνει μια δίκαιη συμφωνία και η Ιαπωνία είναι "σκληρή", δήλωσε ο πρόεδρος Τραμπ

    Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε σήμερα ότι ο υπουργός Οικονομικών της χώρας Σκοτ Μπέσεντ παρέμεινε στον Καναδά όπου συνεχίζεται...
    Γιώργος Καλούμενος, 17/06/2025 - 13:10 17/6/2025
  • Aon: Η έκθεση "Global Cyber Risk Report 2025" αποκαλύπτει ότι περιστατικά φήμης μπορούν να μειώσουν την αξία των μετόχων κατά 27%

    Aon: Η έκθεση "Global Cyber Risk Report 2025" αποκαλύπτει ότι περιστατικά φήμης μπορούν να μειώσουν την αξία των μετόχων κατά 27%

    Η Aon δημοσίευσε την Έκθεση Κυβερνοκινδύνων για το 2025 (Global Cyber Risk Report 2025), η οποία αποκαλύπτει ότι τα κυβερνοεπεισόδια...
    Nextdeal newsroom, 17/06/2025 - 13:00 17/6/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Επίσκεψη του Προέδρου του ΙΕΕΕ στην Ελλάδα - Συνάντηση με τον Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος
14:50 Επίσκεψη του Προέδρου του ΙΕΕΕ στην Ελλάδα - Συνάντηση με τον Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος
  • 14:39 ΒΙΑΝ: Νέα γενιά συμπληρωμάτων διατροφής σε μορφή ζελέ UPSA Nourished 7 in 1 Gummies!
  • 14:33 ΤτΕ- Έκθεση για τη Νομισματική Πολιτική 2024-2025: Αισιόδοξες προοπτικές ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας
  • 14:16 Νέο στεγαστικό δάνειο από την Πειραιώς «Σπίτι 25»
  • 13:59 Χρυσό Βραβείο στη Merck για πρωτοβουλίες σχετιζόμενες με το well-being των εργαζομένων της!
  • 13:31 Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ ενσωματώνει τις καλύψεις Φυσικών Καταστροφών στα προγράμματα ασφάλισης οχημάτων
  • 13:13 O ΣΦΕΕ στηρίζει την υιοθέτηση Ψηφίσματος για τις Σπάνιες Παθήσεις από την Παγκόσμια Συνέλευση Υγείας!
  • 13:05 Εργασιομανία στον Κλάδο των Ασφαλειών: Ένας Ορατός αλλά Υποτιμημένος Κίνδυνος
  • 12:54 Η Apollo διορίζει τον Steve Portman ως Επικεφαλής του Τομέα Ενέργειας
  • 12:29 Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στα 5,9 δισ. ευρώ η συνεισφορά του στο ΑΕΠ της Ελλάδας το 2024 - Υποστηρίζει συνολικά 37.000 θέσεις εργασίας
  • 12:15 Ο ΣΑΕΚ παρουσίασε τις βασικές του θέσεις και τις επετειακές του δράσεις για την ενίσχυση της ασφαλιστικής αγοράς
  • 12:00 Alpha Bank Κύπρου και Altius συζητούν για το μέλλον της συνεργασίας τους
  • 11:42 Οδική βοήθεια: Ποιοι ήταν οι κύριοι λόγοι κλήσης το 2024 στην Ελλάδα
  • 11:36 CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ και Yπ. Άμυνας ενώνουν δυνάμεις για την καλλιέργεια υπεύθυνης οδικής συμπεριφοράς
  • 11:07 ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Πρωτοποριακή Εξατομικευμένη Αρθροπλαστική Γόνατος με το Σύστημα Symbios: Το μέλλον της Ορθοπαιδικής είναι προσωποποιημένο
  • 10:33 Όμιλος Eurobank: Καταλύτης επιχειρηματικής διασύνδεσης Ελλάδας – Κύπρου - Ινδίας
  • 10:29 «Άρωμα Χίου 2025» στο Σύνταγμα
  • 10:25 Άγιος Ιούδας ο Απόστολος
  • 10:22 Το Διεθνές Κέντρο Καρδιοχειρουργικής Ελλάδος/ΥΓΕΙΑ εντάσσεται στo διεθνές δίκτυο Smart Hospital Alliance
  • 09:50 Optima bank: Εντυπωσιακή υπερκάλυψη πάνω από 11 φορές για την έκδοση ομολόγου Tier II ύψους €150 εκατ.
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 18/6 Αποκλειστικό: Δημήτρης Σπυράκος - Ο Δείκτης ΙΟΒΕ δεν ίσχυσε ποτέ - Άκυρες οι αυξήσεις των ασφαλίστρων νοσοκομειακής περίθαλψης με βάση το Δείκτη ΙΟΒΕ
  2. 13/6 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  3. 16/6 Οι «βόμβες» στην ελληνική οικονομία, η μεγάλη ανησυχία της κυβέρνησης, η «ιστορική» απόφαση του ΣτΕ και η ηγετική παρουσία της Aktor στη Ρουμανία
  4. 18/6 NN Hellas: Ο πελάτης δίνει το ρυθμό! (βίντεο)
  5. 18/6 HDI Global SE: 30 χρόνια προσφοράς στις βιομηχανικές και επαγγελματικές ασφαλίσεις στην Ελλάδα (βίντεο)
  6. 16/6 ΤτΕ: Ανακοίνωση για την ασφαλιστική εταιρία "Insurance JSC Dallbogg: Life and Health"
  7. 18/6 Υπασφαλισμένος: Έρχονται τα "μπιλετάκια" για τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube