Γιώργος Καλούμενος, 19/6/2025 - 11:42 facebook twitter linkedin Οδική βοήθεια: Ποιοι ήταν οι κύριοι λόγοι κλήσης το 2024 στην Ελλάδα Γιώργος Καλούμενος, 19/6/2025 facebook twitter linkedin Η μηχανική βλάβη ήταν ο κύριος λόγος κλήσης της οδικής βοήθειας το 2024 στην Ελλάδα. Η μειωμένη απόδοση της μπαταρίας, η οποία δεν μπορούσε να βάλει σε λειτουργία τον κινητήρα του αυτοκινήτου ήταν η αμέσως επόμενη αιτία κλήσης, ενώ στην 3η θέση βρέθηκαν τα ελαστικά. Τα ποσοστά κλήσης της οδικής βοήθειας λόγω μηχανικής βλάβης ήταν αυξημένα όσο μεγάλωνε η ηλικία του οχήματος. Στα αυτοκίνητα έως 5 ετών οι τρεις βασικοί λόγοι κλήσης της οδικής βοήθειας είχαν να κάνουν με την μηχανική βλάβη (31%), την μπαταρία (39%), το ελαστικό (25%). Τα αυτοκίνητα ηλικίας 6-15 ετών ακινητοποιούνται λόγω μηχανικής βλάβης σε ποσοστό 51%, λόγω μπαταρίας σε ποσοστό 32% και λόγω ελαστικού σε ποσοστό 14%, ενώ στα οχήματα που βρίσκονταν μεταξύ των ετών 16-25, (μέσα στον μέσο όρο της ηλικίας των αυτοκινήτων στην Ελλάδα) η βασική αιτία ακινητοποίησης ήταν η μηχανική βλάβη(63%), η μπαταρία (25%) και ελαστικό (9%). Στα αυτοκίνητα άνω των 30 ετών, τα αντίστοιχα ποσοστά σύμφωνα με τα στοιχεία της ασφαλιστικής Hellas Direct, η ακινητοποίηση οφειλόταν κατά 70% σε μηχανική βλάβη, κατά 21% στην μπαταρία και κατά 4% στο ελαστικό. Δηλαδή σε αυτή την περίπτωση το ποσοστό μηχανικής βλάβης υπερδιπλασιάστηκε σε σχέση με τα καινούρια αυτοκίνητα. Οι οδηγοί αυτοκινήτων κάλεσαν επίσης, αλλά σε πολύ μικρά ποσοστά για όχημα που ξέμεινε από καύσιμα (0,49%) ή για ανάσυρση και επαναφορά στον δρόμο (0,75%). Αντίστοιχα στις καινούργιες μηχανές έως 5 ετών, οι λόγοι κλήσης της οδικής βοήθειας ήταν κατά σειρά μηχανική βλάβη 65%, μπαταρία 24% και ελαστικό 8%, με τα αντίστοιχα ποσοστά για τις μηχανές άνω των 30 ετών να είναι 80% για μηχανική βλάβη, 8% για μπαταρία και 8% για το ελαστικό. Οι κλήσεις για μηχανές περιλάμβαναν και ακινητοποίηση λόγω καυσίμου (0,43%). Από την άλλη ένας ακόμη σημαντικός παράγοντας ήταν η απόσταση που διάνυσε κατά μέσο όρο η οδική βοήθεια μεταφέροντας το αυτοκίνητο ή τη μηχανή των πελατών. Τον Ιούλιο η απόσταση ήταν η μεγαλύτερη από όλους τους υπόλοιπους μήνες για τα αυτοκίνητα, καθώς ένα μεγάλο ποσοστό οχημάτων βρίσκεται σε καλοκαιρινούς προορισμούς. Ακολούθησαν οι μήνες του Αυγούστου, του Σεπτεμβρίου και του Δεκεμβρίου. Οι αντίστοιχοι μήνες για τις μηχανές ήταν του Ιουνίου, του Ιουλίου, του Σεπτεμβρίου και του Οκτωβρίου. Πηγή: ΑΠΕ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Καλούμενος, 11/11/2025 - 09:45 Τράπεζα Κύπρου: Καθαρά κέρδη 353 εκατ. ευρώ στο 9μηνο - Στο 18,4% η απόδοση στα ίδια κεφάλαια
Γιώργος Καλούμενος, 11/11/2025 - 09:20 Τράπεζες: Έβγαλαν καθαρά κέρδη πάνω από 1 δις ευρώ στο 3ο 3μηνο και 2,5 δις στο 9μηνο 2025
Γιώργος Καλούμενος, 10/11/2025 - 10:40 Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές - Ναι μεν αλλά...
ΠΦΣ: Οδηγός Εμβολιασμών Ενηλίκων 2025 - 2026 Τον οδηγό εμβολιασμών ενηλίκων για το 2025-6 δημοσιεύει ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος. Πιο αναλυτικά: 1. Πεδίο εφαρμογής και πολιτική χορήγησης Χορηγείται αποκλειστικά το απλό... Γιώργος Καλούμενος, 07/11/2025 - 10:50
Νέα δάνεια ύψους 780 εκ. ευρώ σε επιχειρήσεις - Οι όροι και ποιους αφορούν Υπεγράφη από τον αναπληρωτή υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκο Παπαθανάση, η τροποποιητική απόφαση για την νέα αύξηση των πόρων... Γιώργος Καλούμενος, 07/11/2025 - 09:57
Euronext: Βασικά σημεία αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου Το Γ’ Τρίμηνο του 2025 αποτέλεσε το έκτο συνεχόμενο τρίμηνο διψήφιας ανάπτυξης εσόδων για την Euronext με αύξηση στα έσοδα κατά... Γιώργος Καλούμενος, 07/11/2025 - 09:20
Όμιλος Qualco: Συνεχίζει τη Στρατηγική Πορεία Ανάπτυξης με τη Σύσταση της Qualco Technology A.E. Στον στρατηγικό διαχωρισμό της Qualco Technology Α.Ε. ως ξεχωριστής εταιρικής οντότητας που θα παραμείνει 100% θυγατρική του οργανισμού, προχωρά ο όμιλος Qualco. Η ενέργεια... Γιώργος Καλούμενος, 06/11/2025 - 12:00
Εθνική Τράπεζα: Ο ισχυρός ισολογισμός και η ανθεκτική κερδοφορία «απορροφούν» την πτώση επιτοκίων στο 9μηνο Ισχυρή και ανθεκτική κερδοφορία που απορροφά την πτώση των επιτοκίων, με την απόδοση η ενσώματων Ιδίων Κεφαλαίων (RoTE) στο 15,6%... Γιώργος Καλούμενος, 06/11/2025 - 10:48
Σεμινάριο Ασφαλούς Οδηγικής Συμπεριφοράς από τον Όμιλο Σαρακάκη - Αυξάνονται συνεχώς τα θανατηφόρα τροχαία, ανυπολόγιστο το ασφαλιστικό κόστος Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Εταιρικής Υπευθυνότητας: "In Motion for Safety", ανακοίνωσε τη συνεργασία του με το... Γιώργος Καλούμενος, 05/11/2025 - 12:42