Γιώργος Μούζος, 14/5/2024 - 08:52 facebook twitter linkedin «Τελειώνει» τα αδρανή οχήματα η κυβέρνηση! Γιώργος Μούζος, 14/5/2024 facebook twitter linkedin Η Ελληνική Κυβέρνηση βάζει στο στόχαστρο τα αδρανή οχήματα τα οποία θα τα διαγράφει οριστικά από τα μητρώα οχημάτων των αρμόδιων υπηρεσιών, με την παρέλευση 7 ετών. Αναλυτικότερα, το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών στο νομοσχέδιο που έχει αναρτήσει σε δημόσια διαβούλευση από την Παρασκευή 10 Μαΐου 2024, περιγράφει αναλυτικά πως τα οχήματα αυτά θα διαγράφονται οριστικά ακόμα και εν αγνοία του ιδιοκτήτη. Περιλαμβάνονται επίσης και οχήματα που έχουν κλαπεί αλλά δείχνουν ακόμη ενεργά στο σύστημα. Το νομοσχέδιο είναι συγκεκριμένο και ορίζει πως τα οχήματα θα αποσυρθούν αυτόματα χωρίς ενέργεια του ιδιοκτήτη, αν δεν έχουν ενημερωθεί και τακτοποιηθεί οι απαιτούμενες οικονομικές υποχρεώσεις για τουλάχιστον επτά συνεχή έτη. Αυτό σημαίνει πως για επτά έτη ο ιδιοκτήτης δεν έχει πληρώσει τέλη κυκλοφορίας, ασφάλεια και φυσικά δεν έχει υλοποιήσει έλεγχο ΚΤΕΟ. Φυσικά υπάρχει πρόβλεψη και για τα οχήματα που έχουν κλαπεί, αλλά και για όσα οι ιδιοκτήτες έχουν καταθέσει τις πινακίδες τους. Σε αυτές τις περιπτώσεις οι κάτοχοι θα πρέπει να ενημερώσουν τις αρχές για να προχωρήσει η απόσυρσή τους από το μητρώο. Μόνο έτσι δεν θα υπάρχουν οι διοικητικές ή νομικές υποχρεώσεις. Βέβαια στις περιπτώσεις όπου έχει σημειωθεί κλοπή οχήματος, οι κάτοχοι αντιμετωπίζουν την υποχρέωση να υποβάλουν στις αρμόδιες αρχές επίσημη αναφορά του περιστατικού, προκειμένου να απαλλαγούν από τυχόν νομικές και οικονομικές επιπτώσεις. Αν το όχημα που έχει κλαπεί ανακαλυφθεί, ο ιδιοκτήτης θα ενημερωθεί αμέσως για να ξεκινήσει η διαδικασία επανεγγραφής του στα μητρώα, εφόσον το επιθυμεί. Αντίστοιχα, στην περίπτωση που ένα όχημα δεν έχει κλαπεί αλλά έχει γίνει κατάθεση των πινακίδων του, ο κάτοχος οφείλει να κοινοποιήσει την απόφαση αυτή στις αρχές. Αυτό εξασφαλίζει ότι το όχημα θα μπει επίσημα στην κατηγορία των ακινητοποιημένων, αποφεύγοντας την συσσώρευση χρεών ή προστίμων, και δεν θα εμφανίζεται ως ενεργό μέχρι να υπάρξει νέα εντολή από τον ιδιοκτήτη. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55 Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ
Γιώργος Μούζος, 15/09/2025 - 08:55 Κρύβει τις πινακίδες του ο πελάτης σας; Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται
Γιώργος Μούζος, 11/09/2025 - 08:55 Γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα: Ακόμα ένας πονοκέφαλος της ασφαλιστικής αγοράς
Νοθευμένα καύσιμα και ασφαλιστικές επιπτώσεις! Πώς μια παραβατική πρακτική δημιουργεί νέους κινδύνους στην αυτοκινητική ασφάλιση Η νοθεία καυσίμων είναι ένα αέναο πρόβλημα που ταλανίζει χρόνια την... Γιώργος Μούζος, 08/09/2025 - 08:52
Ελαστικά: Οι λεπτομέρειες που πληρώνει ακριβά η ασφαλιστική αγορά Η αμέλεια στον έλεγχο τους αυξάνει τα ατυχήματα, τις αποζημιώσεις και πιέζει ολόκληρη την ασφαλιστική αγορά. Οι περισσότεροι οδηγοί ξοδεύουν ώρες... Γιώργος Μούζος, 05/09/2025 - 08:58
Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων Ο κανόνας που κάθε ασφαλιστής πρέπει να γνωρίζει και να μεταφέρει στους πελάτες του αν θέλει να μειώσει τις αποζημιώσεις... Γιώργος Μούζος, 03/09/2025 - 08:50
Η κλιματική αλλαγή ανεβάζει τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου: Πώς επηρεάζονται οι ασφαλιστές; Μετά την αγορά κατοικίας, η επόμενη μεγάλη πίεση για την ασφαλιστική βιομηχανία έρχεται από την ασφάλιση αυτοκινήτου. Η κλιματική αλλαγή δεν... Γιώργος Μούζος, 01/09/2025 - 09:02
Μπορεί ένας αλγόριθμος να αποφασίζει ποιος είναι υπεύθυνος για ένα ατύχημα; Τεχνητή νοημοσύνη, τηλεματική & big data: Η νέα πραγματικότητα στην απόδοση ευθύνων; Για δεκαετίες, η απόδοση ευθύνης σε ένα τροχαίο βασιζόταν... Γιώργος Μούζος, 29/08/2025 - 08:51
OTA Updates: O νέος πονοκέφαλος του ασφαλιστικού κλάδου Αν οι οδηγοί αγνοούν τις ασύρματες ενημερώσεις, ίσως οι ασφαλιστικές να κληθούν να πληρώσουν μεγάλο λογαριασμό. Η αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζει με ρυθμούς... Γιώργος Μούζος, 27/08/2025 - 09:11