Γιώργος Μούζος, 20/7/2023 - 09:14 facebook twitter linkedin Mercedes CLE Coupe: Η επιτομή της πολυτέλειας και της ασφάλειας Γιώργος Μούζος, 20/7/2023 facebook twitter linkedin Η γερμανική μάρκα δημιούργησε ένα πολυτελές coupe μοντέλο, το οποίο συνδυάζει με αριστοτεχνικό τρόπο την ασφάλεια, με την εκλεπτυσμένη σχεδίαση και την πολυτέλεια. Η Mercedes χαρακτηρίζει την CLE Coupe ως ένα dream car, σμιλεμένο από την επιθυμία. Με την εκφραστική της σχεδίαση, τον υπερπλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας και τη σπορ οδηγική συμπεριφορά, το νέο δίθυρο coupe ακολουθεί το δικό του δρόμο. Το λανσάρισμά του στις ευρωπαϊκές αγορές θα ξεκινήσει τον Νοέμβριο. Πολυτελής σχεδιασμός Σε ότι αφορά τη σχεδίαση, η CLE Coupe ξεχωρίζει με την έντονα κεκλιμένη εμπρός κολόνα, αλλά και τους τονισμένος «ώμους» που δημιουργούν ένα μυώδες αμάξωμα. Το προοδευτικά κεκλιμένο μπροστινό τμήμα («μύτη καρχαρία»), οι επίπεδοι προβολείς LED και η πρόσφατα σχεδιασμένη τρισδιάστατη μάσκα εξασφαλίζουν μια αθλητική αλλά εξαιρετικά κομψή εμφάνιση. Εξίσου μυώδες είναι και το πίσω τμήμα με ρέουσες επιφάνειες και φώτα LED με νέα περιγράμματα. Το μήκος της CLE Coupe αγγίζει τα 4.850 χλστ., το πλάτος τα 1.860 χλστ. και το ύψος τα 1.428 χλστ.! Τα νούμερα αυτά κατατάσσουν την CLE ως το μεγαλύτερο coupe στη μεσαία κατηγορία. Φουλ πολυτέλεια και τεχνολογία στην καμπίνα Στο εσωτερικό, η νέα CLE Coupe υιοθετεί μια διάταξη 2+2 θέσεων, με τα εμπρός καθίσματα να έχουν ενσωματωμένα προσκέφαλα, θέρμανση και οσφυϊκή υποστήριξη τεσσάρων κατευθύνσεων. Από εκεί και πέρα, η πολυτέλεια βρίσκεται στο απόγειό της, ενώ ο σχεδιασμός του ταμπλό βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε ό,τι είδαμε στη τελευταία εκδοχή της C-Class με μια οθόνη 12,3 ιντσών εμπρός από τον οδηγό και μια δεύτερη για το infotainment σε διάταξη πορτραίτου και διαγώνιο 11,9 ιντσών να δεσπόζουν. Οι χρωματικοί συνδυασμοί του εσωτερικού μπορούν να φτάσουν τις 64 αποχρώσεις, ενώ τα εμπρός σπορ καθίσματα σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για το μοντέλο. Σύμφωνα με την Mercedes οι χώροι επιβατών είναι μεγαλύτεροι απ’ ότι στην C-Class Coupe, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει η δυνατότητα αποθήκευσης αποσκευών με χωρητικότητα 420 λίτρα. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του πλήθος συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης, ενώ ο πλούσιος βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, Active Brake Assist, Active Lane Keeping Assist, Speed Limit Assist, Active Blind Spot Assist και πλήρες «πακέτο στάθμευσης» με κάμερα οπισθοπορείας. Πλήρης γκάμα κινητήρων Στη βάση της γκάμας της νέας Mercedes-Benz CLE Coupe τοποθετούνται οι δίλιτροι κινητήρες βενζίνης και diesel. Στην πρώτη περίπτωση, εκείνη του δίλιτρου βενζινοκινητήρα, μπορεί κανείς να επιλέξει ανάμεσα σε δύο εκδόσεις ισχύος (204 ή 258 ίπποι), ενώ για τον πετρελαιοκινητήρα των 1.993 κ.εκ. προσφέρεται η διαμόρφωση των 200 ίππων και των 440 Nm ροπής. Για την ώρα, την κορυφαία έκδοση του αυτοκινήτου εφοδιάζει ένας εξακύλινδρος κινητήρας χωρητικότητας 3,0 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 381 ίππους και συνδυάζεται κατά αποκλειστικότητα με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης. Αξίζει να σημειώσουμε ότι όλα τα κινητήρια σύνολα της Mercedes-Benz CLE Coupe διαθέτουν στο πλευρό τους ένα ήπιο υβριδικό σύστημα ή αν προτιμάτε έναν ηλεκτροκινητήρα-εναλλάκτη, ο οποίος συμβάλλει στην κίνηση του αυτοκινήτου με 23 επιπλέον ίππους και 200 Nm ροπής. Στον βασικό εξοπλισμό του γερμανικού coupe συναντάμε επίσης και το αυτόματο κιβώτιο των εννέα σχέσεων, σε αντίθεση με την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση και το σύστημα τετραδιεύθυνσης τα οποία προσφέρονται προαιρετικά. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 12/06/2025 - 09:08 BMW M2 CS: Τι σημαίνει για τους ασφαλιστές η κορυφαία σπορ έκδοση της BMW;
Γιώργος Μούζος, 10/06/2025 - 09:09 Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης
Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00 Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις;
Γιώργος Μούζος, 02/06/2025 - 09:00 Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς
Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές; Οι ασφαλιστές καλούνται να αντιμετωπίσουν νέους κινδύνους και να σχεδιάσουν έξυπνες καλύψεις για την εποχή του Internet of Things (IoT). Η... Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19
AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα; Από τα προγράμματα telematics μέχρι το EU AI Act, η ασφάλιση αυτοκινήτου περνά στην εποχή της προγνωστικής τιμολόγησης και αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11
Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων; Η υποχρεωτική εγκατάσταση του eCall στα νέα οχήματα υπόσχεται άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση ατυχήματος – αλλά μειώνει πραγματικά το κόστος... Γιώργος Μούζος, 22/05/2025 - 08:55
Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές για τις μειωμένες επιδόσεις των ηλεκτρικών οχημάτων και την επίδρασή τους στις αποζημιώσεις; Η ταχεία... Γιώργος Μούζος, 19/05/2025 - 08:55
Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές Πώς οι «over-the-air» αναβαθμίσεις αλλάζουν το τοπίο στην ασφάλιση αυτοκινήτου και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές σήμερα; Η εποχή όπου... Γιώργος Μούζος, 16/05/2025 - 09:07
Η νέα στρατηγική κατά της απάτης με deep learning και data fusion Η ασφαλιστική απάτη δεν είναι απλώς ένα κόστος! Eίναι ένας αόρατος εχθρός που υπονομεύει την αξιοπιστία του συστήματος και μετακυλίει... Γιώργος Μούζος, 14/05/2025 - 09:02