Γιώργος Μούζος, 12/7/2023 - 09:21 facebook twitter linkedin Οι αποσκευές μπορούν να γίνουν απειλή για τους επιβάτες; Γιώργος Μούζος, 12/7/2023 facebook twitter linkedin Οι διακοπές είναι προ των πυλών και οι περισσότεροι θα χρησιμοποιήσουν το αυτοκίνητό τους. Για να μην γίνουν όμως οι διακοπές εφιάλτης, η φόρτωση των αποσκευών πρέπει να γίνει σωστά και με ασφάλεια. Μπορεί σε σας, αλλά και στους πελάτες σας, να φαίνεται υπερβολικό αλλά δεν είναι! Μία από τις πιο απαιτητικές διαδικασίες της προετοιμασίας του ταξιδιού με το αυτοκίνητο είναι η φόρτωση του χώρου αποσκευών. Και ειδικά όταν μιλάμε για την περίπτωση μιας οικογένειας η διαδικασία αυτή είναι ακόμα πιο δύσκολη. Σαφώς υπάρχουν κάποιοι βασικοί κανόνες που όλοι ανεξαιρέτως πρέπει να ακολουθούμε, ώστε οι αποσκευές να μην γίνουν απειλή για τους επιβάτες. Μην αφήνετε τίποτα στην τύχη Η τοποθέτηση των αποσκευών πρέπει να γίνεται σωστά και με γνώμονα πάντοτε την ασφάλεια. Τα βαρύτερα αντικείμενα πρέπει να βρίσκονται χαμηλά και προς τις πλάτες των πίσω καθισμάτων, ενώ αντίθετα τα ελαφριά πιο ψηλά και προς την πόρτα του πορτμπαγκάζ. Με αυτόν τον τρόπο, σε περίπτωση σύγκρουσης θα ασκηθούν μικρότερες δυνάμεις στις πλάτες των καθισμάτων. Τώρα εντός της καμπίνας καλό είναι να μην υπάρχουν αντικείμενα. Σαφώς και κάτι τέτοιο δεν είναι πάντοτε εφικτό, για αυτό καλό είναι να τοποθετήσετε τα αντικείμενα αυτά στα πόδια των επιβατών. Εννοείται πως απαγορεύεται να ταξιδεύουμε με αντικείμενα στην εταζέρα, αφού σε περίπτωση ατυχήματος ή ακόμα και απότομης επιβράδυνσης θα εκτοξευθούν τραυματίζοντάς τους επιβαίνοντες. Σε περίπτωση που είναι αναγκαίο να μεταφερθεί ένα ογκώδες αντικείμενο στην καμπίνα, καλό είναι να σταθεροποιηθεί με τη ζώνη ασφαλείας. Ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας είναι ξεκάθαρος Σύμφωνα με την παράγραφο 2 του Άρθρου 32 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, το φορτίο του οχήματος πρέπει να τακτοποιείται και να στοιβάζεται κατά τρόπον ώστε: να μην εκτίθεται σε κίνδυνο πρόσωπα και να μην προκαλούνται ζημιές από διαρροή ή πτώση αυτού στην οδό, να μην περιορίζεται ή παρεμποδίζεται η ορατότητα του οδηγού, να μην εμποδίζεται η οδήγηση του οχήματος και να μη μειώνεται η σταθερότητα αυτού. Σε περίπτωση που η αστυνομία εντοπίσει ένα όχημα να είναι επικίνδυνα φορτωμένο, έχει το δικαίωμα να επιβάλλει πρόστιμο 80 ευρώ στον οδηγό, ακόμη και ακινητοποίηση του αυτοκινήτου. Τι ισχύει για κοτσαδόρους-τρέιλερ; Σύμφωνα με τη νομοθεσία απαγορεύεται η έλξη ρυμουλκούμενου από όχημα, χωρίς να μας έχει χορηγηθεί άδεια ρυμούλκησης από την αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου συγκοινωνιών. Παράλληλα απαιτείται δίπλωμα κατηγορίας Β+Ε, όταν το μέγιστο βάρος ρυμουλκού και ρυμουλκούμενου ξεπερνάει τους 3,5 τόνους ή το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος του ρυμουλκούμενου υπερβαίνει το βάρος του αυτοκινήτου. Τέλος, στην περίπτωση που τοποθετηθεί κοτσαδόρος, θα πρέπει οι πελάτες σας να το δηλώσουν στην ασφαλιστική τους εταιρεία. Τέλος όσον αφορά στα τρέιλερ χωρίς αμορτισέρ δεν επιτρέπεται να κινούνται με πάνω από 80 χλμ./ώρα, ενώ με αμορτισέρ επιτρέπεται μέχρι 100 χλμ./ώρα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 07/08/2025 - 08:53 Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;
Γιώργος Μούζος, 04/08/2025 - 08:55 Ο «ασφαλιστικός» κίνδυνος της ανακύκλωσης αέρα στα οχήματα! Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές;
Γιώργος Μούζος, 30/07/2025 - 09:26 Μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων: Η “καρδιά” των EV είναι ο νέος πονοκέφαλος των ασφαλιστικών
Γιώργος Μούζος, 28/07/2025 - 08:55 Καύσωνας και αυτοκίνητο: Ο κίνδυνος στην καμπίνα και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές!
Geely EX5: Το EV με διπλή πεντάστερη πιστοποίηση που επανακαθορίζει το ασφαλιστικό ρίσκο Με διπλή πεντάστερη αξιολόγηση, 16 ενεργητικά συστήματα ασφαλείας και ανθεκτική μπαταρία, το νέο SUV της Geely αποτελεί σημείο αναφοράς για... Γιώργος Μούζος, 25/07/2025 - 08:56
Πώς τα πρότυπα Euro NCAP αλλάζουν το τοπίο στα ασφαλιστικά τιμολόγια; Η αξιολόγηση ασφάλειας των αυτοκινήτων επαναπροσδιορίζει το ρίσκο και το κόστος ασφάλισης Τα τελευταία χρόνια, τα πρότυπα ασφαλείας Euro NCAP αποκτούν... Γιώργος Μούζος, 23/07/2025 - 09:00
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις διακοπές: Τι πρέπει να γνωρίζει ο ασφαλιστής για τη σωστή κάλυψη του πελάτη του; Αυξημένη ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων σημαίνει νέες ανάγκες ασφάλισης και ενημέρωσης των πελατών σας. Η στροφή των καταναλωτών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα διαμορφώνει... Γιώργος Μούζος, 21/07/2025 - 08:50
AI-driven Predictive Modeling: Πώς αλλάζει την πρόβλεψη αναγκών συντήρησης οχημάτων και τι σημαίνει για τις ασφαλιστικές εταιρείες; Η τεχνητή νοημοσύνη μετασχηματίζει τις ασφαλίσεις αυτοκινήτου, προβλέποντας τις ανάγκες συντήρησης πριν γίνουν ζημιές. Πώς επηρεάζεται η αγορά και τι... Γιώργος Μούζος, 17/07/2025 - 09:00
Blockchain: Η επανάσταση στην καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης στον κλάδο αυτοκινήτου Πώς η τεχνολογία blockchain μετασχηματίζει τον τρόπο με τον οποίο οι ασφαλιστικές εταιρείες αντιμετωπίζουν τις απάτες. Η ασφαλιστική απάτη στον κλάδο... Γιώργος Μούζος, 14/07/2025 - 08:57
Adaptive Cruise Control: Άνεση με κόστος την ασφάλεια; Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές; Νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι το Adaptive Cruise Control ενδέχεται να αυξάνει την πιθανότητα ατυχημάτων. Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές... Γιώργος Μούζος, 11/07/2025 - 09:37