Γιώργος Μούζος, 12/7/2023 - 09:21 facebook twitter linkedin Οι αποσκευές μπορούν να γίνουν απειλή για τους επιβάτες; Γιώργος Μούζος, 12/7/2023 facebook twitter linkedin Οι διακοπές είναι προ των πυλών και οι περισσότεροι θα χρησιμοποιήσουν το αυτοκίνητό τους. Για να μην γίνουν όμως οι διακοπές εφιάλτης, η φόρτωση των αποσκευών πρέπει να γίνει σωστά και με ασφάλεια. Μπορεί σε σας, αλλά και στους πελάτες σας, να φαίνεται υπερβολικό αλλά δεν είναι! Μία από τις πιο απαιτητικές διαδικασίες της προετοιμασίας του ταξιδιού με το αυτοκίνητο είναι η φόρτωση του χώρου αποσκευών. Και ειδικά όταν μιλάμε για την περίπτωση μιας οικογένειας η διαδικασία αυτή είναι ακόμα πιο δύσκολη. Σαφώς υπάρχουν κάποιοι βασικοί κανόνες που όλοι ανεξαιρέτως πρέπει να ακολουθούμε, ώστε οι αποσκευές να μην γίνουν απειλή για τους επιβάτες. Μην αφήνετε τίποτα στην τύχη Η τοποθέτηση των αποσκευών πρέπει να γίνεται σωστά και με γνώμονα πάντοτε την ασφάλεια. Τα βαρύτερα αντικείμενα πρέπει να βρίσκονται χαμηλά και προς τις πλάτες των πίσω καθισμάτων, ενώ αντίθετα τα ελαφριά πιο ψηλά και προς την πόρτα του πορτμπαγκάζ. Με αυτόν τον τρόπο, σε περίπτωση σύγκρουσης θα ασκηθούν μικρότερες δυνάμεις στις πλάτες των καθισμάτων. Τώρα εντός της καμπίνας καλό είναι να μην υπάρχουν αντικείμενα. Σαφώς και κάτι τέτοιο δεν είναι πάντοτε εφικτό, για αυτό καλό είναι να τοποθετήσετε τα αντικείμενα αυτά στα πόδια των επιβατών. Εννοείται πως απαγορεύεται να ταξιδεύουμε με αντικείμενα στην εταζέρα, αφού σε περίπτωση ατυχήματος ή ακόμα και απότομης επιβράδυνσης θα εκτοξευθούν τραυματίζοντάς τους επιβαίνοντες. Σε περίπτωση που είναι αναγκαίο να μεταφερθεί ένα ογκώδες αντικείμενο στην καμπίνα, καλό είναι να σταθεροποιηθεί με τη ζώνη ασφαλείας. Ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας είναι ξεκάθαρος Σύμφωνα με την παράγραφο 2 του Άρθρου 32 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, το φορτίο του οχήματος πρέπει να τακτοποιείται και να στοιβάζεται κατά τρόπον ώστε: να μην εκτίθεται σε κίνδυνο πρόσωπα και να μην προκαλούνται ζημιές από διαρροή ή πτώση αυτού στην οδό, να μην περιορίζεται ή παρεμποδίζεται η ορατότητα του οδηγού, να μην εμποδίζεται η οδήγηση του οχήματος και να μη μειώνεται η σταθερότητα αυτού. Σε περίπτωση που η αστυνομία εντοπίσει ένα όχημα να είναι επικίνδυνα φορτωμένο, έχει το δικαίωμα να επιβάλλει πρόστιμο 80 ευρώ στον οδηγό, ακόμη και ακινητοποίηση του αυτοκινήτου. Τι ισχύει για κοτσαδόρους-τρέιλερ; Σύμφωνα με τη νομοθεσία απαγορεύεται η έλξη ρυμουλκούμενου από όχημα, χωρίς να μας έχει χορηγηθεί άδεια ρυμούλκησης από την αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου συγκοινωνιών. Παράλληλα απαιτείται δίπλωμα κατηγορίας Β+Ε, όταν το μέγιστο βάρος ρυμουλκού και ρυμουλκούμενου ξεπερνάει τους 3,5 τόνους ή το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος του ρυμουλκούμενου υπερβαίνει το βάρος του αυτοκινήτου. Τέλος, στην περίπτωση που τοποθετηθεί κοτσαδόρος, θα πρέπει οι πελάτες σας να το δηλώσουν στην ασφαλιστική τους εταιρεία. Τέλος όσον αφορά στα τρέιλερ χωρίς αμορτισέρ δεν επιτρέπεται να κινούνται με πάνω από 80 χλμ./ώρα, ενώ με αμορτισέρ επιτρέπεται μέχρι 100 χλμ./ώρα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 12/06/2025 - 09:08 BMW M2 CS: Τι σημαίνει για τους ασφαλιστές η κορυφαία σπορ έκδοση της BMW;
Γιώργος Μούζος, 10/06/2025 - 09:09 Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης
Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00 Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις;
Γιώργος Μούζος, 02/06/2025 - 09:00 Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς
Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές; Οι ασφαλιστές καλούνται να αντιμετωπίσουν νέους κινδύνους και να σχεδιάσουν έξυπνες καλύψεις για την εποχή του Internet of Things (IoT). Η... Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19
AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα; Από τα προγράμματα telematics μέχρι το EU AI Act, η ασφάλιση αυτοκινήτου περνά στην εποχή της προγνωστικής τιμολόγησης και αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11
Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων; Η υποχρεωτική εγκατάσταση του eCall στα νέα οχήματα υπόσχεται άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση ατυχήματος – αλλά μειώνει πραγματικά το κόστος... Γιώργος Μούζος, 22/05/2025 - 08:55
Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές για τις μειωμένες επιδόσεις των ηλεκτρικών οχημάτων και την επίδρασή τους στις αποζημιώσεις; Η ταχεία... Γιώργος Μούζος, 19/05/2025 - 08:55
Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές Πώς οι «over-the-air» αναβαθμίσεις αλλάζουν το τοπίο στην ασφάλιση αυτοκινήτου και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές σήμερα; Η εποχή όπου... Γιώργος Μούζος, 16/05/2025 - 09:07
Η νέα στρατηγική κατά της απάτης με deep learning και data fusion Η ασφαλιστική απάτη δεν είναι απλώς ένα κόστος! Eίναι ένας αόρατος εχθρός που υπονομεύει την αξιοπιστία του συστήματος και μετακυλίει... Γιώργος Μούζος, 14/05/2025 - 09:02