Γιώργος Μούζος, 7/4/2023 - 09:46 facebook twitter linkedin Peugeot 408: Υβριδική τεχνολογία και συστήματα ασφάλειας που γλιτώνουν ατυχήματα! Γιώργος Μούζος, 7/4/2023 facebook twitter linkedin To Peugeot 408 συνεχίζει την δυναμική πορεία της Peugeot συνδυάζοντας μοναδικά χαρακτηριστικά, αλλά το κυριότερο: Μέγιστη ασφάλεια για οδηγό και επιβάτες, συνδυαστικά με αποδοτικά μηχανικά σύνολα. Ουσιαστικά το δυναμικό Peugeot 408 είναι ένα 5θυρο fastback μοντέλο που βασίζεται στην αναβαθμισμένη εκδοχή της πλατφόρμας EMP2. Το Peugeot 408 συνδυάζει την σπορ γραμμή με την συνταγή των SUV, έχει μήκος 4,69 μέτρα, ενώ, το μεγάλο μεταξόνιο, αγγίζει τα 2.79 μέτρα, προσφέροντας πλουσιοπάροχους χώρους! Η άνεση και η ασφάλεια σε πρώτο πλάνο! Το νέο γαλλικό SUV διαθέτει μια πλειάδα συστημάτων υποβοήθησης που υποστηρίζονται από 6 κάμερες και εννέα ραντάρ! Μεταξύ αυτών ξεχωρίζει το προσαρμοζόμενο (Adaptive) Cruise Control με λειτουργία Stop & Go, το σύστημα νυκτερινής ορατότητας (Night Vision), που προειδοποιεί για την παρουσία ζώων, πεζών ή ποδηλατών, στην πορεία του αυτοκινήτου, πριν αυτοί φωτιστούν από τις δέσμες των προβολέων του αυτοκινήτου, ελεγχος τυφλών σημείων μεγάλης εμβέλειας (Long-range blind spot monitoring), 75 μέτρων, προειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας (Rear Traffic Alert), που προειδοποιεί για ενδεχόμενη σύγκρουση. Συστήματα που αν μη τι άλλο εκτιμούν οι ασφαλιστικές εταιρείες. Όμορφο παρουσιαστικό NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Το Peugeot 408 βασίζεται στη γνωστή σχεδιαστική φιλοσοφία της Peugeot, αλλά διαθέτει το κάτι παραπάνω χάρη στην fastback αεροδυναμική σχεδίαση του αμαξώματος. Η μεγάλη κλίση της οροφής προκαλεί το βλέμμα, που σε συνδυασμό με τις μεγάλες διαστάσεις του αμαξώματος δημιουργούν ένα εξαιρετικά δυναμικό και ενδιαφέρον σχήμα. Η απόσταση από το έδαφος είναι μεγάλη, αγγίζοντας τα 189 χλστ.! Συνδυαστικά με τα σκουρόχρωμα προστατευτικά τόσο στους θόλους, όσο και περιμετρικά του αμαξώματος, ενισχύεται ο SUV χαρακτήρας του 408. Πολυτέλεια και άνεση σε άλλο επίπεδο Στο ίδιο εντυπωσιακό τέμπο κινείται και η καμπίνα του Peugeot 408. Σαφώς και η i-cockpit σχεδιαστική φιλοσοφία της γαλλικής εταιρείας δίνει και εδώ δυναμικά το «παρών». Επιπλέον η ποιότητα κατασκευής είναι εξαιρετική, με τα υλικά και η συναρμογή να είναι υπεράνω κριτικής. Στα πλεονεκτήματα του Peugeot 408 ανήκει και η ευρυχωρία που απολαμβάνουν οι επιβάτες. Στο ίδιο μήκος κύματος ευρυχωρίας και άνεσης κινείται και ο χώρος αποσκευών, ο οποίος αγγίζει τα 536 λίτρα. Πλούσια γκάμα κινητήρων Το νέο Peugeot 408 εξοπλίζεται με συστήματα κίνησης τελευταίας γενιάς, που πληρούν τις τελευταίες προδιαγραφές ρύπων Euro 6.4, που διακρίνονται για την υψηλή τους απόδοση και την φιλικότητα προς το περιβάλλον. Η αρχή γίνεται με τον πολύ καλό 3κύλινδρο 1.2 PureTech που αποδίδει 130 ίππους και 230 Nm ροπής, με την κίνηση να μεταδίδεται χάρη στο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Στην υπόλοιπη γκάμα του νέου Peugeot 408 συναντάμε τις επαναφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις, με συνδυαστική ισχύ 180 ή 225 ίππων. Τόσο η έκδοση Hybrid 180, όσο και η Hybrid 225, συνδυάζονται αποκλειστικά με το ειδικά εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων e-EAT. Το plug-in hybrid σύστημα κίνησης του νέου 408 αποτελείται από τον 4κύλινδρο 1.600άρη PureTech κινητήρα με 150 ή 180 ίππους, ένα ηλεκτρομοτέρ 110 ίππων και 320 Nm ροπής. Η ενέργεια αντλείται από μία μπαταρία χωρητικότητας 12,4 kWh που προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία, έπειτα από μία πλήρη φόρτιση διάρκειας μικρότερης των δύο ωρών. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31 Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!
Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12 Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00
Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα; Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται... Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25
Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε; Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να... Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50