close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πώς η ψηφιακή αναγγελία ζημιάς στον τόπο του ατυχήματος μειώνει το ασφαλιστικό κόστος στον κλάδο αυτοκινήτου;
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
12/9/2022 - 09:04
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς η ψηφιακή αναγγελία ζημιάς στον τόπο του ατυχήματος μειώνει το ασφαλιστικό κόστος στον κλάδο αυτοκινήτου;

Γιώργος Μούζος, 12/9/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Σύμφωνα με τελευταίες αναλύσεις η ταχύτητα αλλά κι η ακρίβεια κατά την αναγγελία ζημιάς, απόρροια ενός ατυχήματος, μειώνει σημαντικά το ασφαλιστικό κόστος. Πώς επιτελείται όμως αυτό;

Ατυχήματα στους δρόμους συμβαίνουν συνέχεια. Έρευνες στην άλλη μεριά του Ατλαντικού έχουν δείξει πως ένα ατύχημα συντελείται ανά 10 δευτερόλεπτα. Μάλιστα δεν είναι μόνο η συχνότητα των ατυχημάτων που έχει αυξηθεί, αλλά κι η σοβαρότητά τους. Όπως κατέγραψαν μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες των Η.Π.Α. το μέσο κόστος ζημιάς άγγιξε τα 950 δολάρια ή διαφορετικά σε ετήσια κλίμακα τα 3 δις. δολάρια.

Επιπρόσθετα, η αναγγελία ζημιάς είναι αυτή που δημιουργεί την αλληλεπίδραση με τον ασφαλιστή, κάτι που βελτιώνει σημαντικά την εμπειρία του ασφαλισμένου. Επιπλέον η άμεση αναγγελία ζημιάς τη στιγμή που έχει συμβεί το ατύχημα μειώνει τον συνολικό χρόνο κύκλου ατυχήματος κατά 7,5 ημέρες κατά μέσο όρο, σύμφωνα με τα δεδομένα της Agero. Αυτό βελτιώνει τη συνολική εμπειρία του αντισυμβαλλομένου, επαναφέροντας τα οχήματα σε κατάσταση λειτουργίας άμεσα στο δρόμο. 

Η τεχνολογία ανίχνευσης σύγκρουσης μπορεί να βελτιώσει τον τρόπο δήλωσης ατυχήματος

Η χρήση συνδεδεμένων οχημάτων είναι ακόμα υπό ανάπτυξη και δεν είναι πολλοί οι κάτοχοι συνδεδεμένων αυτοκινήτων, ούτε χρησιμοποιούν smart εφαρμογές, παρόλο που καθιστούν την ανάλυση ενός ατυχήματος παιχνιδάκι. Μέσω των εφαρμογών αυτών, η ανίχνευση μιας σύγκρουσης μπορεί να σώσει ζωές και να μειώσει τα έξοδα αποζημίωσης με την άμεση ειδοποίηση των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης, ενώ κι ο ασφαλιστής γνωρίζει ότι ένας πελάτης του έχει εμπλακεί σε ατύχημα. Οι ασφαλιστικές εταιρείες εργάζονται σκληρά για να αξιοποιήσουν την τεχνολογία ανίχνευσης σύγκρουσης για να βελτιώσουν την εμπειρία και παράλληλα να μειώσουν τα ποσά των αποζημιώσεων. 

Η μεγαλύτερη πρόκληση των ασφαλιστικών εταιρειών είναι να πείσουν τους πελάτες τους πως η τεχνολογία ανίχνευσης σύγκρουσης τους ωφελεί σημαντικά και θα πρέπει να βάλουν στην άκρη τους όποιους ενδοιασμούς είτε για την έξτρα χρέωση, είτε για το φόβο των δεδομένων τους. Τα οποία είναι πλήρως διασφαλισμένα. 

Ατυχήματα θα συμβαίνουν! Θωρακίστε τους πελάτες σας!

Η γνώση είναι δύναμη. Τα ατυχήματα προκαλούν άγχος και αναστάτωση και όταν συμβεί πολλοί ασφαλισμένοι δεν ξέρουν τι να κάνουν. Αν όμως αυτοματοποιηθεί η διαδικασία τότε φεύγει ένα σημαντικό άγχος από τους πελάτες σας. Οι ασφαλισμένοι μπορεί να μην γνωρίζουν ότι οι καθυστερήσεις στην υποβολή μιας ασφαλιστικής αποζημίωσης αυξάνει αντίστοιχα το χρόνο επιστροφής του αυτοκινήτου τους στην πρότερη κατάστασή του. 

Αυτό είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να δείξετε στους πελάτες σας πως η τεχνολογία ανίχνευσης, ανάλυσης κι αναγγελίας ατυχήματος θα τους επιτρέψει να το χειριστούν καλύτερα. 

Επιπρόσθετα η αυτοματοποιημένη διαδικασία αναγγελίας ατυχήματος μειώνει τον αριθμό των τηλεφωνικών κλήσεων προς τον ασφαλιστή και την εταιρεία, μιας και τα πάντα θα γίνονται ηλεκτρονικά. 

Ένας βασικός παράγοντας που επηρεάζει την επιτυχία της ψηφιακής αναγγελίας ζημιάς είναι το πόσο εύκολη και διαισθητική είναι η εφαρμογή που χρησιμοποιείται για την αναφορά του ατυχήματος. Όσο πιο εύκολη είναι στη χρήση της, τόσο καλύτερα για τους πελάτες σας!

Τα ατυχήματα δεν είναι ευχάριστα γεγονότα, αλλά σίγουρα μπορούν να αντιμετωπιστούν καλύτερα. Τα καλά νέα είναι πως η αναπτυσσόμενη τεχνολογία βοηθάει τον ασφαλιστικό κλάδο να ενσωματώσει νέα εργαλεία που διευκολύνουν την αναγγελία και την ανάλυση ενός ατυχήματος. Κάτι που μειώνει σημαντικά και το ποσοστό της ασφαλιστικής απάτης. Η βασικότερη όμως αρχή που πρέπει σύσσωμες οι ασφαλιστικές να ακολουθήσουν είναι να ενσωματώσουν τις νέες τεχνολογίες, αλλά κυρίως να εκπαιδεύσουν σε αυτές τους ασφαλιστές, αλλά και τους πελάτες τους. 
 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ψηφιακή αναγγελία ζημιάς
  • τεχνολογία
  • τροχαία ατυχήματα
  • ασφαλιστικό κόστος
  • κλάδος αυτοκινήτου
  • κλάδος αυτοκίνητων
  • ασφαλιστικές εταιρίες

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Νέο Audi Q3: Η τεχνολογία ασφαλείας συναντά την premium καθημερινότητα - Τι βοηθά τον ασφαλιστή;
    Γιώργος Μούζος, 23/06/2025 - 09:04

    Νέο Audi Q3: Η τεχνολογία ασφαλείας συναντά την premium καθημερινότητα - Τι βοηθά τον ασφαλιστή;

  • Η Τεχνητή Νοημοσύνη αναδιατυπώνει τους κανόνες της ασφάλισης οχημάτων
    Γιώργος Μούζος, 20/06/2025 - 09:05

    Η Τεχνητή Νοημοσύνη αναδιατυπώνει τους κανόνες της ασφάλισης οχημάτων

  • Ανάλυση τηλεματικών δεδομένων: Το «κλειδί» για μείωση ζημιών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
    Γιώργος Μούζος, 16/06/2025 - 09:00

    Ανάλυση τηλεματικών δεδομένων: Το «κλειδί» για μείωση ζημιών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

  • BMW M2 CS: Τι σημαίνει για τους ασφαλιστές η κορυφαία σπορ έκδοση της BMW;
    Γιώργος Μούζος, 12/06/2025 - 09:08

    BMW M2 CS: Τι σημαίνει για τους ασφαλιστές η κορυφαία σπορ έκδοση της BMW;

  • Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης

    Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης

    Οι άμεσες μετρήσεις από τη μπαταρία, τη θερμοκρασία και τη συμπεριφορά του οδηγού καθιστούν την πρόληψη ζημιών πρακτικό εργαλείο για...
    Γιώργος Μούζος, 10/06/2025 - 09:09
  • Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις;

    Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις;

    Η τεχνολογία blockchain υπόσχεται επανάσταση στη διαχείριση απαιτήσεων, μειώνοντας δραστικά την απάτη και το κόστος για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Οι ψευδείς...
    Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00
  • Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς

    Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς

    Η ραγδαία άνοδος των υβριδικών αλλάζει τους όρους εκτίμησης κινδύνου και απαιτεί από τους ασφαλιστές νέες στρατηγικές, τεχνογνωσία και εργαλεία. Μέχρι...
    Γιώργος Μούζος, 02/06/2025 - 09:00
  • Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές;

    Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές;

    Οι ασφαλιστές καλούνται να αντιμετωπίσουν νέους κινδύνους και να σχεδιάσουν έξυπνες καλύψεις για την εποχή του Internet of Things (IoT). Η...
    Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19
  • AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα;

    AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα;

    Από τα προγράμματα telematics μέχρι το EU AI Act, η ασφάλιση αυτοκινήτου περνά στην εποχή της προγνωστικής τιμολόγησης και αλλάζει...
    Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11
  • Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων;

    Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων;

    Η υποχρεωτική εγκατάσταση του eCall στα νέα οχήματα υπόσχεται άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση ατυχήματος – αλλά μειώνει πραγματικά το κόστος...
    Γιώργος Μούζος, 22/05/2025 - 08:55

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Κυριάκος Πιερρακάκης: «Η επένδυση της UniCredit αποτελεί ηχηρή απόδειξη της εμπιστοσύνης στην ελληνική οικονομία»
13:00 Κυριάκος Πιερρακάκης: «Η επένδυση της UniCredit αποτελεί ηχηρή απόδειξη της εμπιστοσύνης στην ελληνική οικονομία»
  • 12:56 Μια μαγική βραδιά στη μνήμη της Ακακίας Κορδόση
  • 12:50 Ηλίας Προβόπουλος: Το 4ο Φεστιβάλ Βιβλίου Χανίων
  • 12:20 HDI Global SE, Hellas: 30 Χρόνια Ηγετικής Παρουσίας στην Ασφάλιση Επιχειρηματικών Κινδύνων
  • 12:05 ΕΑΕΕ: Σε €7,2 εκατ. εκτιμώνται οι αποζημιώσεις των ασφαλιστικών επιχειρήσεων για τα ακραία καιρικά φαινόμενα που έπληξαν την Ελλάδα 29.3-2.4.2025
  • 11:55 2ο ΣΦΕΕ Summit: Η υγεία ως μοχλός ανάπτυξης - Η καινοτομία ανεβάζει το ΑΕΠ
  • 10:54 Συνάντηση Andrea Orcel και Βασίλη Ψάλτη με τον Πρωθυπουργό (βίντεο)
  • 10:45 Forscope: Γιατί η έμμεση διανομή λογισμικού αποτελεί στρατηγική επιλογή για σύγχρονες επιχειρήσεις
  • 09:48 Οχήματα: «Ρολά» από 1ης Ιουλίου σε συνεργεία, φανοποιεία, πλυντήρια λόγω ψηφιακού πελατολογίου - Ενδιαφέρει και ασφαλιστές
  • 09:40 ΕΑΕΕ: Δημοσίευση νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) - Νόμος 5209/13.6.2025, ΦΕΚ Α΄ 100
  • 09:22 To βραβείο «ACI EUROPE Best Airport Award» στην κατηγορία 25-40 εκατ. επιβατών στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών!
  • 09:16 Συνεχίζεται η μάχη με τις φλόγες στη Χίο - Τρία μηνύματα 112 για απομάκρυνση από οικισμούς
  • 09:10 Το ανοδικό ρελάνς των αγορών, το κυβερνητικό «πρέσινγκ» στις τράπεζες και η «απάντηση» σχέδιο της Alpha για το στεγαστικό, ισχυρό ενδιαφέρον για το ομόλογο της Πειραιώς και η «απάντηση» του ΟΤΕ στη…ΔΕΗ
  • 09:00 Ασφάλιση είναι…Πείθουμε τον πελάτη να αγοράσει την ιδέα του Ασφαλιστικού Θεσμού, πριν το προϊόν!
  • 15:53 Για πρώτη φορά στην Αθήνα το International Committee του Ομίλου Reale - Φιλοξενία από την Υδρόγειο Ασφαλιστική
  • 15:00 Νίκος Κωστόπουλος στο Europa Next: Η Ευρωπαϊκή Ένωση χρειάζεται μια κοινή στρατηγική πλατφόρμα για την άμυνα
  • 14:53 Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto
  • 14:50 Μέχρι 20% η συμμετοχή της «ΑΛΦΑ-ΔΕΛΤΑ Ασφαλιστικές διαμεσολαβήσεις Α.Ε.» στην «ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ Ανώνυμη Ασφαλιστική Εταιρία Ζωής»
  • 14:23 Κ. Πιερρακάκης: Οι τράπεζες πρέπει να ανταποκριθούν και να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων
  • 14:19 Το ΒΕΑ ζητά “φρένο” στην εφαρμογή του Ψηφιακού Πελατολογίου
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 18/6 Αποκλειστικό: Δημήτρης Σπυράκος - Ο Δείκτης ΙΟΒΕ δεν ίσχυσε ποτέ - Άκυρες οι αυξήσεις των ασφαλίστρων νοσοκομειακής περίθαλψης με βάση το Δείκτη ΙΟΒΕ
  2. 23/6 Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto
  3. 20/6 Netcompany: Τα έργα που υλοποιεί στον ασφαλιστικό κλάδο με ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ και ERGO - Με ποιες εταιρίες είναι σε συζητήσεις για νέες συμφωνίες
  4. 23/6 Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
  5. 18/6 NN Hellas: Ο πελάτης δίνει το ρυθμό! (βίντεο)
  6. 18/6 HDI Global SE: 30 χρόνια προσφοράς στις βιομηχανικές και επαγγελματικές ασφαλίσεις στην Ελλάδα (βίντεο)
  7. 20/6 Το νέο διοικητικό συμβούλιο του ΕΙΑΣ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube