Γιώργος Μούζος, 23/12/2021 - 14:00 facebook twitter linkedin Πάνω από το 50% των καταναλωτών ενδιαφέρονται για προγράμματα τηλεματικής Γιώργος Μούζος, 23/12/2021 facebook twitter linkedin Το ενδιαφέρον του ασφαλιστικού κοινού αυξάνεται για αυτά τα προηγμένα προγράμματα ασφάλισης, ωστόσο μόνο τρεις στους δέκα γνωρίζουν αναλυτικές λεπτομέρειες για τις παροχές και τη διαθεσιμότητα τους. Αυτό τουλάχιστον αποκαλύπτει η ενδιαφέρουσα έρευνα που διεξήγαγε η Natiowide σχετικά με τα ασφαλιστικά προγράμματα τηλεματικής και κατά πόσο το κοινό είναι ενήμερο για αυτά. Το εντυπωσιακό είναι πως το 46% των ερωτηθέντων δηλώνει πρόθυμο σε ασφάλιση ανάλογα με τα διανυθέντα χιλιόμετρα, ενώ ένα 45% εκδηλώνει ενδιαφέρον για ασφαλιστικό πρόγραμμα που θα επιβραβεύει την ασφαλή οδήγηση με εκπτώσεις. Η Nationwide διεξήγαγε την έρευνα διαδικτυακά από τον Ιούνιο έως τον Ιούλιο του 2021, λαμβάνοντας ένα σημαντικό δείγμα από 400 ανεξάρτητους ασφαλιστικούς πράκτορες των Η.Π.Α., αλλά και από 1.000 καταναλωτές ώστε να μπορέσει να αξιολογηθεί ανάλογα το ενδιαφέρον για την τεχνολογία της τηλεματικής. Η πλειοψηφία των συμμετεχόντων ανέφεραν πως η κύρια ανησυχία τους είναι το αυξανόμενο κόστος ασφάλισης, αλλά και η ασφάλεια στους δρόμους. Σύμφωνα με αυτούς η τηλεματική θα μπορούσε να είναι η λύση και στις δύο αυτές περιπτώσεις. Για τους ασφαλιστές που χρησιμοποιούν σήμερα την τηλεματική τεχνολογία, το 78% συμμετέχει στο πρόγραμμα για να λάβει εκπτώσεις στο ασφαλιστήριο συμβόλαιό του, ενώ το 38% για να βελτιωθεί η οδική συμπεριφορά τους. Αύξηση κατά 15% συγκριτικά με το 2020, ήταν το ποσοστό των καταναλωτών που ανησυχεί ιδιαίτερα για το αυξανόμενο κόστος της ασφάλισης αυτοκινήτου. Ωστόσο, η έρευνα διαπίστωσε ότι μόνο το 45% των ασφαλιστών προσφέρουν προϊόντα τηλεματικής στους πελάτες τους. Από τη μεριά τους οι ασφαλιστές που απάντησαν στην έρευνα υποστήριξαν ότι η έλλειψη πρόθεσης αγοράς ήταν ο κύριος λόγος για τη μη προσφορά. Όπως ανέφερε κι η Sarah Jacobs, αντιπρόεδρος ανάπτυξης προϊόντων της Nationwide, «Στόχος αυτής της έρευνας είναι να βελτιώσουμε την κατανόησή μας για τις ανάγκες των πελατών, αλλά και των ασφαλιστών. Κάνουμε αυτές τις έρευνες για να εξετάσουμε τι πρέπει να καθοδηγεί τις προτεραιότητές μας και να μοιραζόμαστε τα ευρήματα με τους συνεργάτες της εταιρείας μας για να παρέχουμε ουσιαστικές πληροφορίες σχετικά με την εμπειρία των πελατών, ώστε να την κάνουμε καλύτερη». Το ενθαρρυντικό είναι βέβαια πως οι ασφαλιστές εξοικειώνονται σιγά, σιγά με τα προϊόντα τηλεματικής με το 60% να δηλώνει πως γνωρίζουν τα διαφορετικά προγράμματα τηλεματικής που είναι διαθέσιμα. Ωστόσο, μόνο το 58% των καταναλωτών αναφέρει πως έχει συζητήσει για την τηλεματική με τον ασφαλιστή τους, ενώ μόνο το 49% των ασφαλιστών δηλώνει πως ενημερώνει τους πελάτες του για τα προγράμματα που επιβραβεύουν την ασφαλή οδήγηση κι αξιολογούν την οδηγική συμπεριφορά χρησιμοποιώντας μια εφαρμογή ή μια συσκευή τηλεματικής. Αυτό που κάνει ξεκάθαρο η συγκεκριμένη έρευνα είναι πως αρκετοί ασφαλιζόμενοι, αισθάνονται ότι δεν είναι κατάλληλοι για προϊόντα τηλεματικής, μιας και δεν θεωρούν τους εαυτούς τους προσεκτικούς οδηγούς. Όμως υπάρχει μια τεράστια ευκαιρία για τους ασφαλιστές να βοηθήσουν τους πελάτες τους να κατανοήσουν τις επιλογές που βασίζονται στη χρήση προϊόντων τηλεματικής, τα πλεονεκτήματα που προσφέρει αυτή η τεχνολογία, αλλά και τις ανάγκες που μπορεί να καλύψει! Άλλωστε όπως έχουμε ξαναπεί το μέλλον της ασφάλισης είναι η τηλεματική! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44 Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες
Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03 Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις!
Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ Μια «αθώα» συνήθεια που αυξάνει τον κίνδυνο τραυματισμού, περιπλέκει τις αποζημιώσεις και φουσκώνει τον δείκτη ζημιών. Πώς πρέπει να συμβουλέψετε... Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55
Πέρα από την τιμή: Πώς θα διατηρήσετε τους πελάτες σας; Μήπως η ανανέωση κρίνεται και από άλλους παράγοντες και δεν είναι μόνο θέμα τιμής; Πώς μπορείτε να διατηρήσετε το χαρτοφυλάκιο... Γιώργος Μούζος, 17/09/2025 - 08:57
Κρύβει τις πινακίδες του ο πελάτης σας; Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται και για τις κρυμμένες πινακίδες προβλέπει αυστηρά πρόστιμα, μέσω του άρθρου 94! Τι πρέπει να... Γιώργος Μούζος, 15/09/2025 - 08:55
Γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα: Ακόμα ένας πονοκέφαλος της ασφαλιστικής αγοράς Η παραποίηση των χιλιομέτρων που έχουν διανύσει τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα αποτελεί σοβαρό πρόβλημα για την ασφαλιστική αγορά στην Ελλάδα, επηρεάζοντας... Γιώργος Μούζος, 11/09/2025 - 08:55
Νοθευμένα καύσιμα και ασφαλιστικές επιπτώσεις! Πώς μια παραβατική πρακτική δημιουργεί νέους κινδύνους στην αυτοκινητική ασφάλιση Η νοθεία καυσίμων είναι ένα αέναο πρόβλημα που ταλανίζει χρόνια την... Γιώργος Μούζος, 08/09/2025 - 08:52
Ελαστικά: Οι λεπτομέρειες που πληρώνει ακριβά η ασφαλιστική αγορά Η αμέλεια στον έλεγχο τους αυξάνει τα ατυχήματα, τις αποζημιώσεις και πιέζει ολόκληρη την ασφαλιστική αγορά. Οι περισσότεροι οδηγοί ξοδεύουν ώρες... Γιώργος Μούζος, 05/09/2025 - 08:58