Γιώργος Μούζος, 23/12/2021 - 14:00 facebook twitter linkedin Πάνω από το 50% των καταναλωτών ενδιαφέρονται για προγράμματα τηλεματικής Γιώργος Μούζος, 23/12/2021 facebook twitter linkedin Το ενδιαφέρον του ασφαλιστικού κοινού αυξάνεται για αυτά τα προηγμένα προγράμματα ασφάλισης, ωστόσο μόνο τρεις στους δέκα γνωρίζουν αναλυτικές λεπτομέρειες για τις παροχές και τη διαθεσιμότητα τους. Αυτό τουλάχιστον αποκαλύπτει η ενδιαφέρουσα έρευνα που διεξήγαγε η Natiowide σχετικά με τα ασφαλιστικά προγράμματα τηλεματικής και κατά πόσο το κοινό είναι ενήμερο για αυτά. Το εντυπωσιακό είναι πως το 46% των ερωτηθέντων δηλώνει πρόθυμο σε ασφάλιση ανάλογα με τα διανυθέντα χιλιόμετρα, ενώ ένα 45% εκδηλώνει ενδιαφέρον για ασφαλιστικό πρόγραμμα που θα επιβραβεύει την ασφαλή οδήγηση με εκπτώσεις. Η Nationwide διεξήγαγε την έρευνα διαδικτυακά από τον Ιούνιο έως τον Ιούλιο του 2021, λαμβάνοντας ένα σημαντικό δείγμα από 400 ανεξάρτητους ασφαλιστικούς πράκτορες των Η.Π.Α., αλλά και από 1.000 καταναλωτές ώστε να μπορέσει να αξιολογηθεί ανάλογα το ενδιαφέρον για την τεχνολογία της τηλεματικής. Η πλειοψηφία των συμμετεχόντων ανέφεραν πως η κύρια ανησυχία τους είναι το αυξανόμενο κόστος ασφάλισης, αλλά και η ασφάλεια στους δρόμους. Σύμφωνα με αυτούς η τηλεματική θα μπορούσε να είναι η λύση και στις δύο αυτές περιπτώσεις. Για τους ασφαλιστές που χρησιμοποιούν σήμερα την τηλεματική τεχνολογία, το 78% συμμετέχει στο πρόγραμμα για να λάβει εκπτώσεις στο ασφαλιστήριο συμβόλαιό του, ενώ το 38% για να βελτιωθεί η οδική συμπεριφορά τους. Αύξηση κατά 15% συγκριτικά με το 2020, ήταν το ποσοστό των καταναλωτών που ανησυχεί ιδιαίτερα για το αυξανόμενο κόστος της ασφάλισης αυτοκινήτου. Ωστόσο, η έρευνα διαπίστωσε ότι μόνο το 45% των ασφαλιστών προσφέρουν προϊόντα τηλεματικής στους πελάτες τους. Από τη μεριά τους οι ασφαλιστές που απάντησαν στην έρευνα υποστήριξαν ότι η έλλειψη πρόθεσης αγοράς ήταν ο κύριος λόγος για τη μη προσφορά. Όπως ανέφερε κι η Sarah Jacobs, αντιπρόεδρος ανάπτυξης προϊόντων της Nationwide, «Στόχος αυτής της έρευνας είναι να βελτιώσουμε την κατανόησή μας για τις ανάγκες των πελατών, αλλά και των ασφαλιστών. Κάνουμε αυτές τις έρευνες για να εξετάσουμε τι πρέπει να καθοδηγεί τις προτεραιότητές μας και να μοιραζόμαστε τα ευρήματα με τους συνεργάτες της εταιρείας μας για να παρέχουμε ουσιαστικές πληροφορίες σχετικά με την εμπειρία των πελατών, ώστε να την κάνουμε καλύτερη». Το ενθαρρυντικό είναι βέβαια πως οι ασφαλιστές εξοικειώνονται σιγά, σιγά με τα προϊόντα τηλεματικής με το 60% να δηλώνει πως γνωρίζουν τα διαφορετικά προγράμματα τηλεματικής που είναι διαθέσιμα. Ωστόσο, μόνο το 58% των καταναλωτών αναφέρει πως έχει συζητήσει για την τηλεματική με τον ασφαλιστή τους, ενώ μόνο το 49% των ασφαλιστών δηλώνει πως ενημερώνει τους πελάτες του για τα προγράμματα που επιβραβεύουν την ασφαλή οδήγηση κι αξιολογούν την οδηγική συμπεριφορά χρησιμοποιώντας μια εφαρμογή ή μια συσκευή τηλεματικής. Αυτό που κάνει ξεκάθαρο η συγκεκριμένη έρευνα είναι πως αρκετοί ασφαλιζόμενοι, αισθάνονται ότι δεν είναι κατάλληλοι για προϊόντα τηλεματικής, μιας και δεν θεωρούν τους εαυτούς τους προσεκτικούς οδηγούς. Όμως υπάρχει μια τεράστια ευκαιρία για τους ασφαλιστές να βοηθήσουν τους πελάτες τους να κατανοήσουν τις επιλογές που βασίζονται στη χρήση προϊόντων τηλεματικής, τα πλεονεκτήματα που προσφέρει αυτή η τεχνολογία, αλλά και τις ανάγκες που μπορεί να καλύψει! Άλλωστε όπως έχουμε ξαναπεί το μέλλον της ασφάλισης είναι η τηλεματική! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12 Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά
Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45 Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται
Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10 Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00
Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα; Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται... Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25
Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε; Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να... Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50
Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας! Ένας σημαντικός οδηγός για ασφαλιστές, που συνδέει οδική ασφάλεια, προστασία παιδιών και ασφαλιστικές πρακτικές. Η οδήγηση με τα παιδιά στο πίσω... Γιώργος Μούζος, 01/10/2025 - 08:45
Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει... Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44
Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα Η μόνιμη ενεργοποίηση της ανακύκλωσης του αέρα μπορεί να ρίχνει την κατανάλωση, αλλά ανεβάζει το ρίσκο στον δρόμο. Όλο και περισσότεροι... Γιώργος Μούζος, 26/09/2025 - 08:47