Γιώργος Μούζος, 30/11/2021 - 13:34 facebook twitter linkedin H τεχνητή νοημοσύνη και η προηγμένη τεχνολογία του GPS κάνουν αποδοτικότερη την παροχή οδικής βοήθειας! Γιώργος Μούζος, 30/11/2021 facebook twitter linkedin Ο ψηφιακός μετασχηματισμός έχει αλλάξει πολλές παραμέτρους των ασφαλιστικών εταιρειών, συμπεριλαμβανομένης της εμπειρίας της οδικής βοήθειας. «Οι πελάτες αναμένουν αποτελεσματική και αξιόπιστη εξυπηρέτηση και ευτυχώς, η τεχνολογία έχει εξελιχθεί γρήγορα τα τελευταία χρόνια για να παρέχει μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία», λέει ο Dave Powell, αντιπρόεδρος του τμήματος αποζημιώσεων στην εταιρεία Travelers. Και συνεχίζει λέγοντας: «Η αναπτυσσόμενη τεχνολογία γύρω από τον τομέα της οδικής βοήθειας ωθεί γενικότερα την ασφαλιστική βιομηχανία σε μια νέα κατεύθυνση, παίρνοντας τις χειροκίνητες διαδικασίες και επαναπροσδιορίζοντάς τες ως ψηφιακές, διαφανείς και απολύτως συνδεδεμένες». Η εξέλιξη προς μια πιο πολυκαναλική προσέγγιση και η απομακρυσμένη πρόσβαση σε υπηρεσίες, είναι κάτι που συμβαίνει εδώ και αρκετά χρόνια, αλλά η πανδημία του COVID-19 επιτάχυνε σημαντικά τις διαδικασίες και αύξησε κατά πολύ τις προσδοκίες των καταναλωτών αναφέρει, λέει ο Chris Small, αντιπρόεδρος της Agero, μια εταιρεία παροχής λογισμικού οδικής βοήθειας για εταιρείες. Εταιρείες ανάλογες με την Agero συνεργάζονται με μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες με σκοπό να προσθέσουν νέες δυνατότητες στα προϊόντα οδικής βοήθειας που παρέχουν, ενσωματώνοντας μεγάλες δόσεις τεχνολογίας, όπως τεχνητή νοημοσύνη, αλλά και δυνατότητες παρακολούθησης μέσω GPS. Επιπρόσθετα υπάρχουν νέα εργαλεία συνομιλίας με χρήση τεχνητής νοημοσύνης τα οποία δημιουργούν μια πιο αποτελεσματική εμπειρία οδικής βοήθειας για τους καταναλωτές. Ο νέος βοηθός εικονικής συνομιλίας διαθέτει βελτιωμένη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, της μηχανική εκμάθηση, ενώ η επεξεργασία φυσικής γλώσσας συμβάλλει στη βελτίωση της αυτοεξυπηρέτησης των καταναλωτών. Επιπλέον η καλύτερη επεξεργασία της φυσικής γλώσσας, αλλά κι η εικονική συνομιλία επιταχύνουν την όλη διαδικασία της οδικής βοήθειας μειώνοντας σημαντικά τους χρόνους αναμονής. Η εξέλιξη της τεχνολογίας γύρω από τη φυσική γλώσσα και τη μηχανική μάθηση και τη συνομιλία με χρήση τεχνητής νοημοσύνης προσφέρει μια ολιστική εμπειρία στους ασφαλισμένους η οποία γίνεται εξαιρετικά εύκολη, απλά μιλώντας. Αυτό είναι κάτι που βελτιώνει σημαντικά την εμπειρία του πελάτη, συμβάλλοντας στη μεγιστοποίηση της εξυπηρέτησης από την ασφαλιστική του εταιρεία. Επιπλέον η χρήση των δεδομένων και η συνεχής παρακολούθηση αυτών, αυξάνει την ασφάλεια που νιώθει ο πελάτης, μιας και η εταιρεία παροχής οδικής βοήθειας μπορεί να προσφέρει ακριβείς χρόνους άφιξης κι εξυπηρέτησης. Άλλωστε σε περίπτωση βλάβης ή ατυχήματος ο πελάτης θέλει να σηκώσει απλά το τηλέφωνο και να εξυπηρετηθεί άμεσα. Κι όταν αυτό του προσφέρεται άμεσα και με συνέπεια θα παραμείνει πιστός στην ασφαλιστική του εταιρεία. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 29/08/2025 - 08:51 Μπορεί ένας αλγόριθμος να αποφασίζει ποιος είναι υπεύθυνος για ένα ατύχημα;
Γιώργος Μούζος, 25/08/2025 - 08:50 Γιατί οι σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων κρατούν σε εγρήγορση τον ασφαλιστικό κλάδο;
Γιώργος Μούζος, 20/08/2025 - 08:55 Τελικά μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μειώσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις;
Ο πιο επικίνδυνος «συνεπιβάτης» του καλοκαιριού δεν είναι η κούραση. Είναι το μυαλό. Η ύπνωση του αυτοκινητόδρομου σκοτώνει χωρίς να το καταλάβεις – κυριολεκτικά. Και ναι, έχεις πελάτες που κινδυνεύουν αυτό το Δεκαπενταύγουστο. Η... Γιώργος Μούζος, 14/08/2025 - 08:49
Ξέρετε τι είναι το «φαινόμενο του ελέφαντα»; Οι πελάτες σας το αγνοούν και κινδυνεύουν και στις διακοπές τους! Πίσω καθίσματα χωρίς ζώνη, βαλίτσες χωρίς στήριξη και επιβάτες που μετατρέπονται σε απρόβλεπτο κίνδυνο. Πράγματα που δεν ξέρουν οι πελάτες... Γιώργος Μούζος, 11/08/2025 - 10:58
Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές; Από την οδήγηση με σαγιονάρες μέχρι την αφυδάτωση, το καλοκαίρι κρύβει παγίδες που οι πελάτες σας αγνοούν. Πώς θα τους... Γιώργος Μούζος, 07/08/2025 - 08:53
Ο «ασφαλιστικός» κίνδυνος της ανακύκλωσης αέρα στα οχήματα! Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές; Η παρατεταμένη χρήση του συστήματος ανακύκλωσης αέρα μπορεί να δημιουργήσει συνθήκες επικίνδυνες για τη ζωή των επιβατών, επηρεάζοντας σοβαρά την... Γιώργος Μούζος, 04/08/2025 - 08:55
Μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων: Η “καρδιά” των EV είναι ο νέος πονοκέφαλος των ασφαλιστικών Ο εξελισσόμενος σχεδιασμός μπαταριών στα ηλεκτρικά οχήματα φέρνει νέες προκλήσεις για τον ασφαλιστικό κλάδο, αλλά και ευκαιρίες για καινοτόμα προϊόντα... Γιώργος Μούζος, 30/07/2025 - 09:26
Καύσωνας και αυτοκίνητο: Ο κίνδυνος στην καμπίνα και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές! Οι ακραίες θερμοκρασίες στο εσωτερικό των οχημάτων εγκυμονούν κινδύνους για οδηγούς και επιβάτες. Ακολουθούν χρήσιμες συμβουλές πρόληψης για το πώς... Γιώργος Μούζος, 28/07/2025 - 08:55