Γιώργος Μούζος, 30/11/2021 - 13:34 facebook twitter linkedin H τεχνητή νοημοσύνη και η προηγμένη τεχνολογία του GPS κάνουν αποδοτικότερη την παροχή οδικής βοήθειας! Γιώργος Μούζος, 30/11/2021 facebook twitter linkedin Ο ψηφιακός μετασχηματισμός έχει αλλάξει πολλές παραμέτρους των ασφαλιστικών εταιρειών, συμπεριλαμβανομένης της εμπειρίας της οδικής βοήθειας. «Οι πελάτες αναμένουν αποτελεσματική και αξιόπιστη εξυπηρέτηση και ευτυχώς, η τεχνολογία έχει εξελιχθεί γρήγορα τα τελευταία χρόνια για να παρέχει μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία», λέει ο Dave Powell, αντιπρόεδρος του τμήματος αποζημιώσεων στην εταιρεία Travelers. Και συνεχίζει λέγοντας: «Η αναπτυσσόμενη τεχνολογία γύρω από τον τομέα της οδικής βοήθειας ωθεί γενικότερα την ασφαλιστική βιομηχανία σε μια νέα κατεύθυνση, παίρνοντας τις χειροκίνητες διαδικασίες και επαναπροσδιορίζοντάς τες ως ψηφιακές, διαφανείς και απολύτως συνδεδεμένες». Η εξέλιξη προς μια πιο πολυκαναλική προσέγγιση και η απομακρυσμένη πρόσβαση σε υπηρεσίες, είναι κάτι που συμβαίνει εδώ και αρκετά χρόνια, αλλά η πανδημία του COVID-19 επιτάχυνε σημαντικά τις διαδικασίες και αύξησε κατά πολύ τις προσδοκίες των καταναλωτών αναφέρει, λέει ο Chris Small, αντιπρόεδρος της Agero, μια εταιρεία παροχής λογισμικού οδικής βοήθειας για εταιρείες. Εταιρείες ανάλογες με την Agero συνεργάζονται με μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες με σκοπό να προσθέσουν νέες δυνατότητες στα προϊόντα οδικής βοήθειας που παρέχουν, ενσωματώνοντας μεγάλες δόσεις τεχνολογίας, όπως τεχνητή νοημοσύνη, αλλά και δυνατότητες παρακολούθησης μέσω GPS. Επιπρόσθετα υπάρχουν νέα εργαλεία συνομιλίας με χρήση τεχνητής νοημοσύνης τα οποία δημιουργούν μια πιο αποτελεσματική εμπειρία οδικής βοήθειας για τους καταναλωτές. Ο νέος βοηθός εικονικής συνομιλίας διαθέτει βελτιωμένη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, της μηχανική εκμάθηση, ενώ η επεξεργασία φυσικής γλώσσας συμβάλλει στη βελτίωση της αυτοεξυπηρέτησης των καταναλωτών. Επιπλέον η καλύτερη επεξεργασία της φυσικής γλώσσας, αλλά κι η εικονική συνομιλία επιταχύνουν την όλη διαδικασία της οδικής βοήθειας μειώνοντας σημαντικά τους χρόνους αναμονής. Η εξέλιξη της τεχνολογίας γύρω από τη φυσική γλώσσα και τη μηχανική μάθηση και τη συνομιλία με χρήση τεχνητής νοημοσύνης προσφέρει μια ολιστική εμπειρία στους ασφαλισμένους η οποία γίνεται εξαιρετικά εύκολη, απλά μιλώντας. Αυτό είναι κάτι που βελτιώνει σημαντικά την εμπειρία του πελάτη, συμβάλλοντας στη μεγιστοποίηση της εξυπηρέτησης από την ασφαλιστική του εταιρεία. Επιπλέον η χρήση των δεδομένων και η συνεχής παρακολούθηση αυτών, αυξάνει την ασφάλεια που νιώθει ο πελάτης, μιας και η εταιρεία παροχής οδικής βοήθειας μπορεί να προσφέρει ακριβείς χρόνους άφιξης κι εξυπηρέτησης. Άλλωστε σε περίπτωση βλάβης ή ατυχήματος ο πελάτης θέλει να σηκώσει απλά το τηλέφωνο και να εξυπηρετηθεί άμεσα. Κι όταν αυτό του προσφέρεται άμεσα και με συνέπεια θα παραμείνει πιστός στην ασφαλιστική του εταιρεία. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 07/08/2025 - 08:53 Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;
Γιώργος Μούζος, 04/08/2025 - 08:55 Ο «ασφαλιστικός» κίνδυνος της ανακύκλωσης αέρα στα οχήματα! Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές;
Γιώργος Μούζος, 30/07/2025 - 09:26 Μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων: Η “καρδιά” των EV είναι ο νέος πονοκέφαλος των ασφαλιστικών
Γιώργος Μούζος, 28/07/2025 - 08:55 Καύσωνας και αυτοκίνητο: Ο κίνδυνος στην καμπίνα και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές!
Geely EX5: Το EV με διπλή πεντάστερη πιστοποίηση που επανακαθορίζει το ασφαλιστικό ρίσκο Με διπλή πεντάστερη αξιολόγηση, 16 ενεργητικά συστήματα ασφαλείας και ανθεκτική μπαταρία, το νέο SUV της Geely αποτελεί σημείο αναφοράς για... Γιώργος Μούζος, 25/07/2025 - 08:56
Πώς τα πρότυπα Euro NCAP αλλάζουν το τοπίο στα ασφαλιστικά τιμολόγια; Η αξιολόγηση ασφάλειας των αυτοκινήτων επαναπροσδιορίζει το ρίσκο και το κόστος ασφάλισης Τα τελευταία χρόνια, τα πρότυπα ασφαλείας Euro NCAP αποκτούν... Γιώργος Μούζος, 23/07/2025 - 09:00
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις διακοπές: Τι πρέπει να γνωρίζει ο ασφαλιστής για τη σωστή κάλυψη του πελάτη του; Αυξημένη ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων σημαίνει νέες ανάγκες ασφάλισης και ενημέρωσης των πελατών σας. Η στροφή των καταναλωτών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα διαμορφώνει... Γιώργος Μούζος, 21/07/2025 - 08:50
AI-driven Predictive Modeling: Πώς αλλάζει την πρόβλεψη αναγκών συντήρησης οχημάτων και τι σημαίνει για τις ασφαλιστικές εταιρείες; Η τεχνητή νοημοσύνη μετασχηματίζει τις ασφαλίσεις αυτοκινήτου, προβλέποντας τις ανάγκες συντήρησης πριν γίνουν ζημιές. Πώς επηρεάζεται η αγορά και τι... Γιώργος Μούζος, 17/07/2025 - 09:00
Blockchain: Η επανάσταση στην καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης στον κλάδο αυτοκινήτου Πώς η τεχνολογία blockchain μετασχηματίζει τον τρόπο με τον οποίο οι ασφαλιστικές εταιρείες αντιμετωπίζουν τις απάτες. Η ασφαλιστική απάτη στον κλάδο... Γιώργος Μούζος, 14/07/2025 - 08:57
Adaptive Cruise Control: Άνεση με κόστος την ασφάλεια; Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές; Νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι το Adaptive Cruise Control ενδέχεται να αυξάνει την πιθανότητα ατυχημάτων. Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές... Γιώργος Μούζος, 11/07/2025 - 09:37