Γιώργος Μούζος, 22/11/2021 - 13:20 facebook twitter linkedin Ασφαλιστές, οι χρήστες των ασφαλιστικών προγραμμάτων τηλεματικής ζητούν επιπλέον διαφάνεια για τα δεδομένα τους! Γιώργος Μούζος, 22/11/2021 facebook twitter linkedin Αυτό αναφέρει η έρευνα που διεξήγαγε το Consumer Reports, σημειώνοντας πως αρκετοί χρήστες προγραμμάτων τηλεματικής θέλουν περισσότερη διαφάνεια σε ότι αφορά τα δεδομένα που συλλέγουν οι ασφαλιστικές. Η συγκεκριμένη έρευνα σημείωσε πως μεγάλος αριθμός χρηστών δεν γνωρίζει τον όγκο των δεδομένων που συλλέγονται και πιστεύουν πως αρκετά προγράμματα τηλεματικής συλλέγουν παραπάνω δεδομένα από όσα τελικά απαιτούνται. Το επιτελείο του Consumer Reports έκανε μια ενδελεχή έρευνα σε περισσότερα από 10 ασφαλιστικές εταιρείες που παρέχουν τηλεματικά προγράμματα ασφάλισης. Η πλειοψηφία των χρηστών πως η ασφάλιση βάσει χρήσης (UBI) έχει θετικές πτυχές, όπως η σύνδεση των ασφαλίστρων ή των εκπτώσεων με την οδηγική συμπεριφορά του χρήστη, ενώ θετικά αποτιμούν την παροχή επιπλέον οικονομικού κινήτρου σε όσους είναι προσεκτικοί πίσω από το τιμόνι. Άλλωστε οι εκπτώσεις αυτές προσέλκυσαν το 40% των καταναλωτών να αγοράσουν ένα πρόγραμμα ασφάλισης τηλεματικής, ενώ το 34% των ερωτηθέντων δηλώνει πως σίγουρα στο άμεσο μέλλον θα δοκιμάσει ένα τέτοιο πρόγραμμα ασφάλισης. Η τηλεματική μπορεί να εκτοξεύσει τα ασφαλιστικά έσοδα Η μελέτη της Mckinsey είναι ξεκάθαρη: Τα μελλοντικά έσοδα από την τηλεματική μπορούν να δημιουργήσουν τζίρο που θα αγγίξει τα 1,5 τρις δολάρια για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, ενώ αντίστοιχου μεγέθους μπορούν να είναι τα έσοδα για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Βέβαια το μεγαλύτερο όφελος προκύπτει από την μείωση του τελικού αριθμού αποζημιώσεων ως συνέπεια της μείωσης των ατυχημάτων. Η τεχνητή νοημοσύνη & η Μηχανική εκμάθηση αναλαμβάνουν δράση Η πλειοψηφία των νέων αυτοκίνητων στο προσεχές μέλλον θα είναι συνδεδεμένα στο διαδίκτυο. Αυτό παρέχει τη δυνατότητα τα αυτοκίνητα να συνδέονται με τις «έξυπνες πόλεις» και να είναι σε θέση να επικοινωνούν με συστήματα διαχείρισης της κυκλοφορίας χρησιμοποιώντας Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) και Μηχανική Εκμάθηση (ML). Οι ασφαλιστές θα έχουν επομένως πρόσβαση σε πολύ περισσότερα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, ενώ τα συγκεκριμένα δεδομένα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την ανάλυση και κατ’ επέκταση τη σωστή αποζημίωση ενός τροχαίου ατυχήματος. Σε βάθος χρόνου βέβαια και καθώς τα αυτόνομα οχήματα θα πληθαίνουν, η βιομηχανία ασφάλισης αυτοκινήτων ενδέχεται να αντιμετωπίσει μείωση των ασφαλίστρων, μιας κι εκτιμάται ότι τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό θα μειώσουν κατά 90% τον κίνδυνο ατυχημάτων. Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη θα έχει ενεργό ρόλο και θα μειώνει την πιθανότητα ενός ατυχήματος, το επιχειρηματικό μοντέλο ασφάλισης αυτοκινήτου πιθανότατα θα εξελιχθεί καθώς οι κίνδυνοι που συνδέονται με την οδήγηση θα μετακυλίσει από τους οδηγούς, προς τις εταιρείες που διαχειρίζονται την αυτονομία του οχήματος. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10 Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00 Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;
Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25 Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα;
Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας! Ένας σημαντικός οδηγός για ασφαλιστές, που συνδέει οδική ασφάλεια, προστασία παιδιών και ασφαλιστικές πρακτικές. Η οδήγηση με τα παιδιά στο πίσω... Γιώργος Μούζος, 01/10/2025 - 08:45
Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει... Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44
Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα Η μόνιμη ενεργοποίηση της ανακύκλωσης του αέρα μπορεί να ρίχνει την κατανάλωση, αλλά ανεβάζει το ρίσκο στον δρόμο. Όλο και περισσότεροι... Γιώργος Μούζος, 26/09/2025 - 08:47
Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις! Δίνει ο πελάτης σας στο ανήλικο παιδί του το αυτοκίνητο, έστω και για έναν γύρο στο τετράγωνο; Ενημερώστε τον πως... Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03
Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ Μια «αθώα» συνήθεια που αυξάνει τον κίνδυνο τραυματισμού, περιπλέκει τις αποζημιώσεις και φουσκώνει τον δείκτη ζημιών. Πώς πρέπει να συμβουλέψετε... Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55
Πέρα από την τιμή: Πώς θα διατηρήσετε τους πελάτες σας; Μήπως η ανανέωση κρίνεται και από άλλους παράγοντες και δεν είναι μόνο θέμα τιμής; Πώς μπορείτε να διατηρήσετε το χαρτοφυλάκιο... Γιώργος Μούζος, 17/09/2025 - 08:57