Γιώργος Μούζος, 11/11/2021 - 13:18 facebook twitter linkedin Πώς θα κινηθεί η ευρωπαϊκή αγορά τηλεματικής μέχρι το 2030; Γιώργος Μούζος, 11/11/2021 facebook twitter linkedin Οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις εφαρμόζουν ενεργά ευνοϊκές πολιτικές για την προώθηση και την ενσωμάτωση της τηλεματικής τεχνολογίας στα νέα οχήματα. Όπως για παράδειγμα, την υποχρεωτική ενσωμάτωση του eCall σε όλα τα νέα ελαφρά επαγγελματικά κι επιβατικά αυτοκίνητα, τα οποία κινούνται στα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η αυξανόμενη πίεση για βελτίωση της οδικής ασφάλειας στα νέα αυτοκίνητα έχει ωθήσει την ευρωπαϊκή αγορά τηλεματικής αυτοκινήτου σε ανάπτυξη που θα αγγίξει το 16,1% για το διάστημα 2020–2030. Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα εκτιμήσεις η αγορά απέφερε έσοδα 7,3 εκατομμυρίων δολαρίων το 2019 και αναμένεται να φτάσει τα 37,3 εκατομμύρια δολάρια έως το 2030. Η αυξημένη κίνηση στους δρόμους και ο συνεχώς αυξανόμενος αριθμός τροχαίων ατυχημάτων, με σοβαρούς τραυματισμούς και θανάτους, που οφείλονται κυρίως σε ανθρώπινα λάθη, μπορούν να μειωθούν μέσω της εγκατάστασης συσκευών τηλεματικής. Τα επιβατικά αυτοκίνητα που προορίζονται για την ευρωπαϊκή αγορά υιοθετούν τον υψηλότερο αριθμό λύσεων τηλεματικής, λόγω της αυξανόμενης ζήτησης για επιπλέον ασφάλεια και συμμόρφωση στις πρόσφατες κοινοτικές οδηγίες για οδική ασφάλεια. Επιπλέον, οι αυτοκινητοβιομηχανίες εγκαθιστούν επίσης συσκευές τηλεματικής σε επαγγελματικά οχήματα, με την αυξανόμενη υιοθέτηση του πρωτοκόλλου τηλεματικής επόμενης γενιάς (NGTP) για τη βελτίωση της παροχής υπηρεσιών τηλεματικής. Αυτό θα οδηγήσει σε περαιτέρω αύξηση της ανάπτυξης των χαρακτηριστικών παρακολούθησης οχημάτων επιταχύνονοντας την εγκατάσταση αυτών των συσκευών και σε επαγγελματικά οχήματα. Το τμήμα υπηρεσιών της ευρωπαϊκής αγοράς τηλεματικής αυτοκινήτου κατηγοριοποιείται στους τομείς της ασφάλειας και της αντικλεπτικής προστασίας, αλλά και στην επικοινωνία μεταξύ των οχημάτων (V2X). Στο σύνολο τους όλες αυτές οι υπηρεσίες υποβοηθούν σημαντικά τον ασφαλιστικό κλάδο, που αναμένεται να παρουσιάσει την ταχύτερη ανάπτυξη στην προβλεπόμενη περίοδο. Επιπλέον, η έλευση των αυτόνομων και ημιαυτόνομων οχημάτων θα έχει εξίσου θετικό αντίκτυπο στην ανάπτυξη της αγοράς της συγκεκριμένης κατηγορίας. Για το λόγο αυτό οι πάροχοι λύσεων τηλεματικής κι οι κατασκευαστές εξοπλισμού τηλεματικής (OEM), μαζί με τις κατασκευάστριες εταιρείες συνάπτουν συνεργασίες για να βελτιώσουν το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων τους, μοιράζοντας παράλληλα την τεχνογνωσία που κάθε ένας διαθέτει. Τρανό παράδειγμα αυτό της HARMAN International Industries Inc. Που συνεργάστηκε με τη Volkswagen, τον Οκτώβριο του 2019, για να παρέχει τα προϊόντα ήχου & ψυχαγωγίας που κατασκευάζει στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. Ομοίως, τον Φεβρουάριο του 2020, η Masternaut Ltd. συνήψε μακροπρόθεσμη σύμβαση με την Fraikin SAS, έναν ευρωπαϊκό πάροχο υπηρεσιών στόλου επαγγελματικών οχημάτων, για την παροχή συνδεδεμένων υπηρεσιών που αφορούν τη διαχείριση στόλου για τα 3.000 οχήματα της Fraikin στη Μεγάλη Βρετανία. Όλα τα δεδομένα δείχνουν πως η ασφάλεια, η αυτόνομη οδήγηση και η τηλεματική είναι αυτά που επιζητούν οι κυβερνήσεις σε όλη την Ευρώπη ως μια προσπάθεια μείωσης των τροχαίων ατυχημάτων. Υπό αυτό το πρίσμα, η υιοθέτηση συσκευών τηλεματικής θα αυξηθεί σημαντικά τα επόμενα χρόνια στην Ευρώπη. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44 Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες
Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03 Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις!
Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55 Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ
Πέρα από την τιμή: Πώς θα διατηρήσετε τους πελάτες σας; Μήπως η ανανέωση κρίνεται και από άλλους παράγοντες και δεν είναι μόνο θέμα τιμής; Πώς μπορείτε να διατηρήσετε το χαρτοφυλάκιο... Γιώργος Μούζος, 17/09/2025 - 08:57
Κρύβει τις πινακίδες του ο πελάτης σας; Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται και για τις κρυμμένες πινακίδες προβλέπει αυστηρά πρόστιμα, μέσω του άρθρου 94! Τι πρέπει να... Γιώργος Μούζος, 15/09/2025 - 08:55
Γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα: Ακόμα ένας πονοκέφαλος της ασφαλιστικής αγοράς Η παραποίηση των χιλιομέτρων που έχουν διανύσει τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα αποτελεί σοβαρό πρόβλημα για την ασφαλιστική αγορά στην Ελλάδα, επηρεάζοντας... Γιώργος Μούζος, 11/09/2025 - 08:55
Νοθευμένα καύσιμα και ασφαλιστικές επιπτώσεις! Πώς μια παραβατική πρακτική δημιουργεί νέους κινδύνους στην αυτοκινητική ασφάλιση Η νοθεία καυσίμων είναι ένα αέναο πρόβλημα που ταλανίζει χρόνια την... Γιώργος Μούζος, 08/09/2025 - 08:52
Ελαστικά: Οι λεπτομέρειες που πληρώνει ακριβά η ασφαλιστική αγορά Η αμέλεια στον έλεγχο τους αυξάνει τα ατυχήματα, τις αποζημιώσεις και πιέζει ολόκληρη την ασφαλιστική αγορά. Οι περισσότεροι οδηγοί ξοδεύουν ώρες... Γιώργος Μούζος, 05/09/2025 - 08:58
Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων Ο κανόνας που κάθε ασφαλιστής πρέπει να γνωρίζει και να μεταφέρει στους πελάτες του αν θέλει να μειώσει τις αποζημιώσεις... Γιώργος Μούζος, 03/09/2025 - 08:50