close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οι καταναλωτικές τάσεις στην ασφάλιση αυτοκινήτων!
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
14/5/2021 - 14:09
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Οι καταναλωτικές τάσεις στην ασφάλιση αυτοκινήτων!

Γιώργος Μούζος, 14/5/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Μια ενδιαφέρoυσα έρευνα της Accenture έδειξε πως οι προσδοκίες των καταναλωτών έχουν αλλάξει κατά πολύ! Η επιθυμία τους για ψηφιακές υπηρεσίες είναι μεγαλύτερη από ποτέ, όπως επίσης και η ανάγκη τους για εξατομικευμένες υπηρεσίες!

Η πανδημία του COVID-19 άλλαξε κατά πολύ την «συμβίωση» μας με το αυτοκίνητο, αφού οι μετακινήσεις σχεδόν απαγορεύτηκαν. Αυτό έφερε αυξημένη ζήτηση για εξατομικευμένη ασφάλιση αυτοκινήτου, όπου περίπου το 70% των καταναλωτών εξέφρασε ενδιαφέρον για την ασφάλιση pay-as-you-drive, όπου όσο λιγότερο οδηγεί κάποιος, τόσο λιγότερο πληρώνει. Ποσοστό σίγουρα αυξημένο, συγκριτικά με το 52% των καταναλωτών προ 2ετίας. Επιπλέον, το 76% ενδιαφέρεται για ασφάλιση η οποία συνδέεται με την ασφαλή οδήγηση. Εξίσου σημαντικό ποσοστό συγκριτικά με το 54% που υπήρχε πριν 2 έτη.

Η έρευνα αποκάλυψε επίσης πως υπάρχει έντονη ζήτηση οι υπηρεσίες ασφάλισης ενός οχήματος να είναι διαθέσιμες στο σημείο που πωλείται ένα όχημα. Περίπου το 43% των καταναλωτών ενδιαφερόταν για μια τέτοια δυνατότητα, αφού θα τους διευκόλυνε αρκετά. Γενικότερα αναδεικνύεται πως υπάρχει έντονη επιθυμία για εξατομικευμένες, αλλά και συνδυασμένες υπηρεσίες, με τους καταναλωτές να είναι πιο πρόθυμοι να αγοράσουν ασφαλιστικά προϊόντα από μη παραδοσιακούς παρόχους. Ενδεικτικά, αναφέρει η Accenture πως πλέον το 39% θα σκεφτεί σοβαρά το ενδεχόμενο να αγοράσει ασφάλιση αυτοκινήτου μέσω ενός εμπόρου αυτοκινήτων, συγκριτικά με το 22% πριν από δύο χρόνια.

Νέα εποχή!

Πώς μεταφράζονται όμως όλα αυτά για τους ασφαλιστές; Το μόνο σίγουρο είναι πως αυτές τις νέες και μεγάλες προκλήσεις δεν μπορούν να τις αντιμετωπίσουν μόνοι τους. Αντ 'αυτού, πρέπει να δημιουργήσουν συνεργασίες με αυτοκινητοβιομηχανίες, ακόμα και με άλλες εταιρείες υπηρεσιών κινητικότητας για τη δημιουργία και εμπορία προϊόντων που ανταποκρίνονται στις νέες προσδοκίες των καταναλωτών. Παρόλο που πολλοί ασφαλιστές το συνειδητοποιούν, παραμένει ένα βασικό ερώτημα: μπορούν να δημιουργηθούν συνεργασίες που δημιουργούν ωφέλιμες λύσεις για τον ασφαλιστή κι εν γένει για τον πελάτη; Η απάντηση είναι ναι. Παρακάτω, σας παραθέτουμε μερικές αξιοσημείωτες συνεργασίες μεταξύ ασφαλιστικών εταιρειών και αυτοκινητοβιομηχανιών στην Ευρώπη τα τελευταία χρόνια. Δίνουν τροφή για σκέψη για τους ασφαλιστές που επιθυμούν να προσαρμόσουν τις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών, συμπεριλαμβανομένης της αξιοποίησης νέων τεχνολογιών, όπως συστήματα υποστήριξης οδηγού και αυτόνομα οχήματα.

  • Το 2017, η Groupama συνεργάστηκε με την εταιρεία τηλεματικής Scope Technologies και τη Renault για να δημιουργήσουν για πρώτη φορά την ασφάλιση βάσει χρήσης στη γαλλική αγορά. Οι οδηγοί του ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Renault, του ZOE, μπορούσαν να λάβουν εκπτώσεις στα ασφάλιστρα τους έως και 36% με βάση την οδική συμπεριφορά τους.
  • Το 2018, η Generali και η Fiat συνεργάστηκαν για την ανάπτυξη εξατομικευμένων ασφαλιστικών υπηρεσιών για συνδεδεμένα αυτοκίνητα. Αυτό περιελάμβανε την καθοδήγηση για ασφαλή τρόπο οδήγησης σε πραγματικό χρόνο, η οποία προειδοποιούσε τους οδηγούς για επικίνδυνη οδική συμπεριφορά και επιβράβευε τους προσεκτικούς.
  • Το 2020, η Toyota Insurance Services συνεργάστηκε με την Swiss Re σε μια συμφωνία που προέβλεπε τη διάθεση των δεδομένων οδήγησης των οχημάτων Toyota, στον αντασφαλιστικό όμιλο μέσω προηγμένης πλατφόρμας με σκοπό την αξιολόγηση κινδύνου. Πλέον κι η BMW παρέχει τέτοιου είδους δεδομένα στην πλατφόρμα. Τα δεδομένα αυτά επιτρέπουν στους ασφαλιστές να προσδιορίσουν τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούνται τα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης.
  • Το 2020, η Swiss Re και η Daimler Insurance Services δημιούργησαν το Movinx , μια κοινοπραξία για την ανάπτυξη πλήρως ψηφιακών λύσεων ασφάλισης αυτοκινήτων και κινητικότητας. Η συνεργασία στοχεύει στην ανάπτυξη ασφαλιστικών λύσεων που υποστηρίζουν νέες τεχνολογίες αυτοκινήτων, όπως προηγμένα συστήματα βοήθειας οδήγησης και αυτόνομα αυτοκίνητα.

Αυτές οι συνεργασίες, αλλά κι άλλες που θα αναπτυχθούν, δείχνουν ότι είναι δυνατό να δημιουργηθούν συνεργασίες που ωφελούν πολλούς, συμπεριλαμβανομένου του τελικού πελάτη. Καθώς οι προτιμήσεις των καταναλωτών αλλάζουν και καθώς η τεχνολογία των οχημάτων ωριμάζει οι συνεργασίες αυτές θα καταστούν βασικές για την επιτυχημένη πορεία ενός ασφαλιστή! Think out of the box!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Accenture
  • έρευνα
  • καταναλωτές
  • καταναλωτικές τάσεις
  • ασφάλιση αυτοκινήτων

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ελαστικά: Οι λεπτομέρειες που πληρώνει ακριβά η ασφαλιστική αγορά
    Γιώργος Μούζος, 05/09/2025 - 08:58

    Ελαστικά: Οι λεπτομέρειες που πληρώνει ακριβά η ασφαλιστική αγορά

  • Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων
    Γιώργος Μούζος, 03/09/2025 - 08:50

    Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων

  • Η κλιματική αλλαγή ανεβάζει τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου: Πώς επηρεάζονται οι ασφαλιστές;
    Γιώργος Μούζος, 01/09/2025 - 09:02

    Η κλιματική αλλαγή ανεβάζει τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου: Πώς επηρεάζονται οι ασφαλιστές;

  • Μπορεί ένας αλγόριθμος να αποφασίζει ποιος είναι υπεύθυνος για ένα ατύχημα;
    Γιώργος Μούζος, 29/08/2025 - 08:51

    Μπορεί ένας αλγόριθμος να αποφασίζει ποιος είναι υπεύθυνος για ένα ατύχημα;

  • OTA Updates: O νέος πονοκέφαλος του ασφαλιστικού κλάδου

    OTA Updates: O νέος πονοκέφαλος του ασφαλιστικού κλάδου

    Αν οι οδηγοί αγνοούν τις ασύρματες ενημερώσεις, ίσως οι ασφαλιστικές να κληθούν να πληρώσουν μεγάλο λογαριασμό. Η αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζει με ρυθμούς...
    Γιώργος Μούζος, 27/08/2025 - 09:11
  • Γιατί οι σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων κρατούν σε εγρήγορση τον ασφαλιστικό κλάδο;

    Γιατί οι σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων κρατούν σε εγρήγορση τον ασφαλιστικό κλάδο;

    Η ηλεκτροκίνηση τρέχει, αλλά μαζί της μεγαλώνουν οι κίνδυνοι: πυρκαγιές σε κλειστούς χώρους, ηλεκτροπληξίες, κυβερνοεπιθέσεις, διακοπές λειτουργίας και νέες ρυθμιστικές...
    Γιώργος Μούζος, 25/08/2025 - 08:50
  • Τελικά μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μειώσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις;

    Τελικά μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μειώσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις;

    Συσκευές παρακολούθησης και έξυπνα προγράμματα υπόσχονται λιγότερα ατυχήματα. Αλλά το κλειδί είναι πώς θα τα χρησιμοποιήσουν οι ασφαλιστικές. Είναι γεγονός πως...
    Γιώργος Μούζος, 20/08/2025 - 08:55
  • Ο πιο επικίνδυνος «συνεπιβάτης» του καλοκαιριού δεν είναι η κούραση. Είναι το μυαλό.

    Ο πιο επικίνδυνος «συνεπιβάτης» του καλοκαιριού δεν είναι η κούραση. Είναι το μυαλό.

    Η ύπνωση του αυτοκινητόδρομου σκοτώνει χωρίς να το καταλάβεις – κυριολεκτικά. Και ναι, έχεις πελάτες που κινδυνεύουν αυτό το Δεκαπενταύγουστο. Η...
    Γιώργος Μούζος, 14/08/2025 - 08:49
  • Ξέρετε τι είναι το «φαινόμενο του ελέφαντα»; Οι πελάτες σας το αγνοούν και κινδυνεύουν και στις διακοπές τους!

    Ξέρετε τι είναι το «φαινόμενο του ελέφαντα»; Οι πελάτες σας το αγνοούν και κινδυνεύουν και στις διακοπές τους!

    Πίσω καθίσματα χωρίς ζώνη, βαλίτσες χωρίς στήριξη και επιβάτες που μετατρέπονται σε απρόβλεπτο κίνδυνο. Πράγματα που δεν ξέρουν οι πελάτες...
    Γιώργος Μούζος, 11/08/2025 - 10:58
  • Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;

    Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;

    Από την οδήγηση με σαγιονάρες μέχρι την αφυδάτωση, το καλοκαίρι κρύβει παγίδες που οι πελάτες σας αγνοούν. Πώς θα τους...
    Γιώργος Μούζος, 07/08/2025 - 08:53

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η ομιλία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην ΔΕΘ (LIVE)
19:33 Η ομιλία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην ΔΕΘ (LIVE)
  • 15:45 Howden Re: Όσοι καινοτομούν και προσαρμόζονται θα ευδοκιμήσουν στην εξελιγμένη αγορά αντασφάλισης
  • 15:40 Προειδοποίηση ΕΟΠΥΥ για εκστρατεία εξαπάτησης μέσω e-mail (phishing) - Πώς να αναγνωρίσετε τα παραπλανητικά μηνύματα
  • 14:08 Αποκλειστικό: Υποχρεωτική από 1η Οκτωβρίου η ασφάλιση αστικής ευθύνης στις βραχυχρόνιες μισθώσεις (τύπου Airbnb)
  • 14:00 Altrazeal®: Καινοτόμος θεραπεία για την αποτελεσματική αντιμετώπιση τραυμάτων και ελκών!
  • 13:21 ΔΕΘ: Η αγορά ζητάει 72-120 δόσεις - Γιατί είναι σημαντικό για την ασφαλιστική αγορά
  • 12:15 Το μηδέν είναι προορισμός - και η δουλειά μας έχει σκοπό
  • 11:30 Interamerican: Με ρυθμούς-ρεκόρ «τρέχει» η παραγωγή ασφαλίστρων
  • 11:24 Ιουλία Τσέτη: Βιώσιμη ανάπτυξη & καινοτομία, πυλώνες για μία ισχυρή και ενωμένη Ευρώπη - Ομιλία της στο 4ο Πολιτιστικό Φεστιβάλ Χίου
  • 11:16 ΕΣΑΠΕ-ΕΙΑΣ-ΕΕΑ: Εκπαιδευτικό σεμινάριο «Ηγεσίας και Πωλήσεων στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, AI»
  • 10:53 Το HEALTH NEXT GENERATION παρών στην 89η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης
  • 10:15 Θεόδωρος Κοκκάλας: Η Ergo κορυφαίος οργανισμός με στόχο τη βιώσιμη και κερδοφόρο ανάπτυξη
  • 09:52 Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες;
  • 09:44 Νταγιάκας (ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ): Η πυροσβεστική εντός του επιχειρηματικού πάρκου μειώνει τα ασφαλιστικά κόστη
  • 09:32 Έρευνα Plum: Γιατί οι Έλληνες δυσκολεύονται να αποταμιεύουν και τα Κενά Εμπιστοσύνης στην Επίτευξη Οικονομικών Στόχων
  • 09:19 Σεπτεμβριανά 1955: Ο ξεριζωμός των Ελλήνων της Κωνσταντινούπολης
  • 09:15 Το 53ο Φεστιβάλ Βιβλίου στο Πεδίον του Άρεως
  • 09:13 Η ετυμηγορία της DBRS, η Alpha στηρίζει τον τουρισμό, υψηλές οι επιδόσεις του Aktor και ο σύγχρονος…Γκόρτσος
  • 09:09 Ο κλάδος Μεταφερομένων Εμπορευμάτων σε πτώση!
  • 09:06 Πρώτο Πανελλήνιο πρωτάθλημα ανεμοπτεριστών στο Μαυρομμάτι
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 4/9 Αποκλειστικό: Έληξε η συνεργασία του Αναστάσιου Παπαδόπουλου με την ERGO
  2. 3/9 Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων
  3. 4/9 Γιώργος Ζερβουδάκης: «Χτίζουμε την Εθνική Ασφαλιστική τού αύριο, με ανθρώπινο πρόσωπο και ψηφιακή δύναμη»
  4. 1/9 1η Σεπτεμβρίου: Η αρχή της Ινδίκτου και του εκκλησιαστικού έτους
  5. 2/9 Με αποκλειστική συνέντευξη του Θ. Κοκκάλα - ERGO και 2 σημαντικών στελεχών Εθνικής και Allianz κυκλοφορεί το «ΝΑΙ»
  6. 4/9 Ισαβέλλα Βήτου: H Allianz µιλάει τη «γλώσσα» της ελληνικής αγοράς
  7. 1/9 Πώς η Επιτροπή Ανταγωνισμού βάζει φρένο στον δείκτη υγείας στο Nextdeal που κυκλοφορεί

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube