Γιώργος Μούζος, 14/12/2020 - 16:30 facebook twitter linkedin Ένα επιτυχημένο Case Study εύρεσης απάτης μέσω τεχνητής νοημοσύνης Γιώργος Μούζος, 14/12/2020 facebook twitter linkedin Ο λόγος για την TD (Toroto-Dominionn) Bank και το τμήμα της για τον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτων, όπου χρησιμοποίησαν την προηγμένη τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης για να εντοπίσουν απάτες. Οι μεγαλύτερες συνεισφορές που μπορεί να προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη στα ασφαλιστικά και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα είναι αυτές που οι πελάτες δεν μπορούν να δουν ποτέ, δήλωσε ο Tomi Poutanen, επικεφαλής του κλάδου τεχνητής νοημοσύνης της Toronto-Dominion Bank. Η τράπεζα κυκλοφόρησε λεπτομέρειες σχετικά με τις νέες διατραπεζικές λειτουργίες που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη μέσω της εφαρμογής mobile-banking που προσφέρει, με τον Poutanen να δηλώνει πως η ομάδα εξέλιξης έχει κάνει σημαντικές προόδους και στο κλάδο ασφάλισης και πιο συγκεκριμένα για τις απάτες γύρω από το θέμα των αποζημιώσεων. Τα στελέχη του τμήματος τεχνητής νοημοσύνης και μηχανικής εκμάθησης κατόρθωσαν μέσα από προσεκτική ανάλυση των δεδομένων να εντοπίσουν όλους όσους προσπάθησαν να εξαπατήσουν το ασφαλιστικό τμήμα της τράπεζας. Για την ακρίβεια εντόπισαν όλη την αλυσίδα απάτης, από το κατάστημα επισκευών, την εταιρεία ρυμούλκησης, αλλά και τους κομβικούς πρωταγωνιστές του δικτύου, οι οποίοι υλοποιούσαν πλασματικές αποζημιώσεις. Αυτό που δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής του τμήματος, είναι πως αν μια ασφαλιστική εταιρεία επενδύσει στην ανάλυση των δεδομένων, στην τεχνητή νοημοσύνη, αλλά και στην μηχανική εκμάθηση, τότε δεν κινδυνεύει να εξαπατηθεί και να πληρώνει πλασματικές αποζημιώσεις, οι οποίες δημιουργούν οικονομική αιμορραγία στην εταιρεία. Μάλιστα ο Poutanen ανέφερε πως ο ασφαλιστικός κλάδος, είναι ένας τομέας όπου η τεχνητή νοημοσύνη έχει τεράστιο πεδίο εφαρμογής. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45 Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται
Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10 Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00 Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;
Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25 Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα;
Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε; Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να... Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50
Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας! Ένας σημαντικός οδηγός για ασφαλιστές, που συνδέει οδική ασφάλεια, προστασία παιδιών και ασφαλιστικές πρακτικές. Η οδήγηση με τα παιδιά στο πίσω... Γιώργος Μούζος, 01/10/2025 - 08:45
Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει... Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44
Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα Η μόνιμη ενεργοποίηση της ανακύκλωσης του αέρα μπορεί να ρίχνει την κατανάλωση, αλλά ανεβάζει το ρίσκο στον δρόμο. Όλο και περισσότεροι... Γιώργος Μούζος, 26/09/2025 - 08:47
Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις! Δίνει ο πελάτης σας στο ανήλικο παιδί του το αυτοκίνητο, έστω και για έναν γύρο στο τετράγωνο; Ενημερώστε τον πως... Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03
Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ Μια «αθώα» συνήθεια που αυξάνει τον κίνδυνο τραυματισμού, περιπλέκει τις αποζημιώσεις και φουσκώνει τον δείκτη ζημιών. Πώς πρέπει να συμβουλέψετε... Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55