Γιώργος Μούζος, 3/9/2020 - 16:16 facebook twitter linkedin Πώς τα ανταλλακτικά της Nissan περιορίζουν τη χρήση της οδικής βοήθειας; Γιώργος Μούζος, 3/9/2020 facebook twitter linkedin Η Nissan εξέλιξε μια σημαντική καινοτομία κατά την παραγωγή ανταλλακτικών από ανθρακονήματα, κατορθώνοντας να αναπτύξει εξαρτήματα που καθιστούν τα αυτοκίνητα ασφαλέστερα, αλλά και πιο οικονομικά κατά την οδήγηση. Ένα υλικό που χρησιμοποιείται σε αεροπλάνα, πυραύλους αλλά και σε σπορ αυτοκίνητα μπορεί πλέον να χρησιμοποιηθεί σε περισσότερα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής, χάρη σε μια νέα διαδικασία παραγωγής που ανέπτυξε η Nissan. Η νέα διαδικασία επιταχύνει την ανάπτυξη ανταλλακτικών αυτοκινήτων που κατασκευάζονται από πλαστικά ενισχυμένα με ανθρακονήματα, ή CFRP. Ελαφρύ αλλά και εξαιρετικά ανθεκτικό, αυτό το υλικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να κάνει τα αυτοκίνητα ασφαλέστερα και πιο οικονομικά στην κατανάλωση καυσίμου. Όμως ένα ανταλλακτικό το οποίο προσφέρει τρομερή αξιοπιστία έχει κι όφελος για τον ασφαλιστικό κλάδο, μιας και τα αυτοκίνητα είναι ανθεκτικά (άρα δεν γίνεται χρήση της οδικής βοήθειας), ενώ παράλληλα αποκλείεται μια πιθανή αστοχία υλικού και κατά συνέπεια η πρόκληση ενός ατυχήματος. Με ότι αυτό συνεπάγεται για τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις. Η Nissan στοχεύει να χρησιμοποιήσει τη νέα διαδικασία για μαζική παραγωγή ανταλλακτικών CFRP και να τα διαθέσει σε περισσότερα αυτοκίνητα πελατών της. Η καινοτομία μπορεί να μειώσει το χρόνο παράδοσης για την ανάπτυξη τέτοιων εξαρτημάτων έως και στο ήμισυ και αντίστοιχα τον απαιτούμενο χρόνο για χύτευση κατά περίπου 80%, σε σύγκριση με τις συμβατικές μεθόδους. Η Nissan βρήκε μια νέα προσέγγιση στην υπάρχουσα μέθοδο παραγωγής, γνωστή ως συμπιεσμένη έκχυση ρητίνης σε εκμαγείο. Η υπάρχουσα μέθοδος περιλαμβάνει τη διαμόρφωση ινών άνθρακα στο σωστό σχήμα και την τοποθέτηση σε μια μήτρα με ένα μικρό κενό μεταξύ της άνω πλευράς της μήτρας και των ινών άνθρακα. Στη συνέχεια, η ρητίνη εγχύεται στην ίνα και αφήνεται προς σκλήρυνση. Οι μηχανικοί της Nissan ανέπτυξαν τεχνικές για να προσομοιώσουν με ακρίβεια τη διαπερατότητα της ρητίνης σε ανθρακονήματα, ενώ απεικονίζουν τη συμπεριφορά της ροής της ρητίνης σε μια μήτρα χρησιμοποιώντας έναν αισθητήρα θερμοκρασίας εντός της μήτρας και μια διαφανή μήτρα. Το αποτέλεσμα της επιτυχούς προσομοίωσης ήταν ένα συστατικό υψηλής ποιότητας με μικρότερο χρόνο ανάπτυξης. Δείτε το video: Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 11/12/2025 - 08:40 Telematics και εξατομικευμένη τιμολόγηση: Η νέα “χρυσή εποχή” για τον ασφαλιστή που ξέρει να διαβάζει δεδομένα
Γιώργος Μούζος, 09/12/2025 - 08:55 Over-the-air ενημερώσεις: Η νέα πρόκληση για ασφαλιστικές και συνεργεία
Γιώργος Μούζος, 01/12/2025 - 09:38 Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα
Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών Το να κολλήσει το γκάζι είναι ο χειρότερος εφιάλτης κάθε οδηγού. Και ναι, μπορεί να συμβεί τόσο σε εσάς, όσο... Γιώργος Μούζος, 28/11/2025 - 12:27
Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος Το συνεργείο του 2025 δεν είναι πλέον μόνο μια αίθουσα με εργαλεία. Είναι ένας ψηφιακός κόμβος δεδομένων και αυτό αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/11/2025 - 08:54
Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών! Η ηλεκτροκίνηση ανοίγει μια τεράστια αγορά. Ταυτόχρονα, όμως, δημιουργεί σύνθετους κινδύνους που ο ασφαλιστικός κλάδος δεν μπορεί πλέον να αγνοεί. Η... Γιώργος Μούζος, 24/11/2025 - 10:41
Οι πελάτες σας ξέρουν τι να κάνουν αν τρακάρουν με ανασφάλιστο όχημα; Ένας πρακτικός, επίκαιρος και καθόλου θεωρητικός οδηγός για το τι οφείλετε να έχετε ήδη εξηγήσει στους ασφαλισμένους σας, ώστε να... Γιώργος Μούζος, 21/11/2025 - 08:40
ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια; Τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού μειώνουν τα ατυχήματα, αλλά φέρνουν ακριβότερες ζημιές, γκρίζες ζώνες ευθύνης και νέο πονοκέφαλο για κάθε ασφαλιστή... Γιώργος Μούζος, 19/11/2025 - 14:47
Όταν «ρίχνει καρέκλες», βρέχει ζημιές! Γιατί κάθε καταιγίδα είναι stress test για τα συμβόλαιά σου και πώς μπορείς να μειώσεις τις ζημιές πριν σηκώσει ο... Γιώργος Μούζος, 17/11/2025 - 09:09