Γιώργος Μούζος, 18/5/2020 - 12:38 facebook twitter linkedin «Των φρονίμων τα παιδιά, πριν την πάθουν... ασφαλίζονται»! Γιώργος Μούζος, 18/5/2020 facebook twitter linkedin Κάνοντας μια μικρή παράφραση της λαϊκής ρήσης, η οποία αντικατοπτρίζει πλήρως ότι σε ότι αφορά τις ασφαλιστικές καλύψεις, είναι καλύτερα να προλαμβάνετε σε ότι αφορά την ασφάλεια του αυτοκινήτου σας. Αυτό που θα πρέπει να γίνει αντιληπτό από τους πελάτες σας, είναι πως η βασική κάλυψη, όπως μαρτυρά και το όνομά της, καλύπτει βασικές ανάγκες ασφάλισης του οχήματος, έχοντας και τον οδηγό νομικά καλυμμένο, όπως ορίζει κι η σχετική νομοθεσία. Όμως πρέπει να δοθεί μεγάλη βάση και σε ότι αφορά τις προαιρετικές καλύψεις, οι οποίες ναι μεν δεν είναι υποχρεωτικές, ωστόσο είναι άκρως χρήσιμες. Είναι αυτές που πολλοί αγνοούν, λέγοντας «έλα μωρέ δεν χρειάζεται», ωστόσο θα έρθει σίγουρα η στιγμή που θα παρακαλούσες να τις έχεις. Οδική βοήθεια: Ο φύλακας άγγελός σας! Μια κάλυψη η οποία πρέπει να υπάρχει σε κάθε ασφαλιστήριο, ακόμα κι αν αφορά ένα καινούργιο όχημα. Η συγκεκριμένη κάλυψη σου προσφέρει το πλεονέκτημα της επιτόπου επισκευής του αυτοκινήτου σου (αν αυτό είναι δυνατόν) από το αρμόδιο άτομο που θα έρθει στο μέρος που παρουσίασε βλάβη το αυτοκίνητο και αν είναι ανέφικτο, το όχημα ρυμουλκείται δωρεάν στο συνεργείο. Ανάλογα με την ασφαλιστική εταιρεία, υπάρχει ενδεχόμενο να καλύπτονται επίσης, μεταξύ άλλων, τα έξοδα επαναπατρισμού του αυτοκινήτου καθώς και τα έξοδα διαμονής σε κάποιο ξενοδοχείο. Νομική προστασία: Για να καλυφθούν τα δικαστικά έξοδα! Η νομική προστασία πρόκειται για μία από τις χρησιμότερες καλύψεις, που δεν θα πρέπει να λείπει από καμία ασφάλεια αυτοκινήτου, καθώς καλύπτει τα δικαστικά έξοδα που μπορεί να προκύψουν από ένα ατύχημα. Πρόκειται για μια κάλυψη με την οποία η ασφαλιστική εταιρεία αναλαμβάνει τη διεκδίκηση της αποζημίωσης, όποτε αυτό κρίνεται απαραίτητο, ενώ καλύπτονται και τα έξοδα ποινικής υπεράσπισης, σε όποιες περιπτώσεις χρειαστούν. Η θραύση κρυστάλλων είναι απαραίτητη Η συνολική αύξηση των ασφαλίστρων είναι πολύ μικρή, που αν τη συγκρίνετε με το κόστος αντικατάστασης ενός κρυστάλλου θα διαπιστώσετε αμέσως το βαθμό στον οποίο σε συμφέρει αυτή η κάλυψη. Αλλά αυτό δεν είναι το μοναδικό πλεονέκτημα. Στην παραπάνω επιβάρυνση συμπεριλαμβάνονται και φθορές (ραγίσματα, σπασίματα κτλ.) σε περιπτώσεις απόπειρας κλοπής όχι μόνο για το μπροστινό τζάμι (παρμπρίζ) αλλά για όλα κρύσταλλα του αυτοκινήτου. Εξαιρούνται η ηλιοροφή και τα φανάρια, εκτός αν έχεις κάνει ειδική συμφωνία με την εταιρεία που είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητό σου. Θωρακίστε τους πελάτες σας από τα ανασφάλιστα Μπορεί η νομοθεσία να είναι αυστηρή σε ότι αφορά τα ανασφάλιστα οχήματα, όμως αυτά δεν παύουν να υπάρχουν. Με τη συγκεκριμένη κάλυψη, ο πελάτης σας αποζημιώνεται από την ασφαλιστική του και στην περίπτωση που εμπλακεί σε ατύχημα (το οποίο δεν προκάλεσε) με ανασφάλιστο όχημα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10 Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00 Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;
Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25 Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα;
Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας! Ένας σημαντικός οδηγός για ασφαλιστές, που συνδέει οδική ασφάλεια, προστασία παιδιών και ασφαλιστικές πρακτικές. Η οδήγηση με τα παιδιά στο πίσω... Γιώργος Μούζος, 01/10/2025 - 08:45
Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει... Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44
Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα Η μόνιμη ενεργοποίηση της ανακύκλωσης του αέρα μπορεί να ρίχνει την κατανάλωση, αλλά ανεβάζει το ρίσκο στον δρόμο. Όλο και περισσότεροι... Γιώργος Μούζος, 26/09/2025 - 08:47
Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις! Δίνει ο πελάτης σας στο ανήλικο παιδί του το αυτοκίνητο, έστω και για έναν γύρο στο τετράγωνο; Ενημερώστε τον πως... Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03
Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ Μια «αθώα» συνήθεια που αυξάνει τον κίνδυνο τραυματισμού, περιπλέκει τις αποζημιώσεις και φουσκώνει τον δείκτη ζημιών. Πώς πρέπει να συμβουλέψετε... Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55
Πέρα από την τιμή: Πώς θα διατηρήσετε τους πελάτες σας; Μήπως η ανανέωση κρίνεται και από άλλους παράγοντες και δεν είναι μόνο θέμα τιμής; Πώς μπορείτε να διατηρήσετε το χαρτοφυλάκιο... Γιώργος Μούζος, 17/09/2025 - 08:57