Γιώργος Μούζος, 2/9/2019 - 15:04 facebook twitter linkedin MINI Cooper S E Countryman ALL4: Οικονομία & οδηγική απόλαυση σε ένα! Γιώργος Μούζος, 2/9/2019 facebook twitter linkedin Η ΜΙΝΙ φημίζεται για την δημιουργία αυτοκινήτων που μιλούν στην καρδιά του οδηγού. Ένα εξ᾽ αυτών είναι και το MINI Cooper S E Countryman ALL4, το οποίο προσφέρεται για πρώτη φορά στην ιστορία της Βρετανικής premium μάρκας σε έκδοση plug-in hybrid, χωρίς να αφήνει στην άκρη την οδηγική απόλαυση, έχοντας όμως και οικολογικό προφίλ χάρη στους μηδενικούς ρύπους. Κι όλα αυτά με τιμή που ξεκινάει από τα 44.300 ευρώ, με την οικονομία κίνησης του να είναι εξαιρετική, μιας και σε καθημερινά δρομολόγια δεν θα κάψει πάνω από μόλις 1 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα. Γνώριμη σχεδιαστική ταυτότητα! Ανέκαθεν τα μοντέλα της MINI ξεχώριζαν για το όμορφο και δυναμικό παρουσιαστικό τους και το MINI Cooper S E Countryman ALL4, δεν ξεφεύγει από τον κανόνα. Οι καμπύλες του αμαξώματος σου κεντρίζουν το ενδιαφέρον, ενώ ο ξεχωριστός χαρακτήρας του, τονίζεται από τα μοναδικά αισθητικά γνωρίσματα, όπως είναι κίτρινα λογότυπα «S» και το σήμα «e» που βρίσκεται και στα εμπρός φτερά στα δύο καπάκια, με το αριστερό να ανοίγει για τη σύνδεση με το καλώδιο φόρτισης. Πολυτέλεια και εργονομία και στο εσωτερικό! Το εσωτερικό του MINI Cooper S E Countryman ALL4, ακολουθεί την ίδια λογική με την σχεδίαση του αμαξώματος, έχοντας κοινά στοιχεία με τις… απλές εκδόσεις, με μικρές πινελιές διαφοροποίησης. Ξεκινάμε με τον πίνακα οργάνων, ο οποίος ενσωματώνει όλη την απαραίτητη πληροφορία για την ηλεκτρική κίνηση – ενέργεια του αυτοκινήτου, ενώ το button εκκίνησης είναι σε κίτρινο και όχι σε κόκκινο χρώμα. Και στο Cooper S E Countryman ALL4, ξεχωρίζει το μεγάλο στρογγυλό όργανο που συναντάμε και σε άλλα μοντέλα της MINI στο κέντρο του ταμπλό, με οθόνη αφής των 6,5 ιντσών του συστήματος πολυμέσων (προαιρετικά 8,8 ιντσών), ενώ τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι κορυφαία. Οι προσφερόμενοι χώροι κρίνονται πολύ καλοί και με άνεση θα μεταφέρει πέντε ενήλικες και τις αποσκευές τους στο 405 λίτρων πορτ μπαγκάζ. Σημειωτέων είναι μικρότερο κατά 45 λίτρα λόγω της ύπαρξης των μπαταριών. 224 «πράσινοι» ίπποι και μπόλικη τεχνολογία To plug-in hybrid σύστημα κίνησης αποτελείται από ένα 3κύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης 1.5 λτ. απόδοσης 136 ίππων και 220 Nm ροπής, ο οποίος συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 88 ίππων και 165 Nm ροπής. Συνδυαστικά, ο οδηγός απολαμβάνει 224 ίππους και ροπή 385 Nm, με την μετάδοση της κίνησης να γίνεται μέσω ενός τροποποιημένου 6τάχυτου κιβωτίου Steptronic που μεταφέρει την ισχύ στους εμπρός τροχούς, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας που βρίσκεται κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών μεταφέρει την ισχύ στον πίσω άξονα μέσω κιβωτίου μιας σχέσης και δύο σταδίων. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 7.6 kWh και φορτίζει πλήρως σε 2,5 ώρες με ισχύ φόρτισης 3.6 kW ή σε 3 ώρες και δεκαπέντε λεπτά σε οικιακή πρίζα. Ο οδηγός μέσω του eDRIVE μπορεί να επιλέξει τρία οδηγικά προφίλ. AUTO eDRIVE, MAX eDRIVE και Battery (το κάθε ένα μεταβάλει το ποσοστό εμπλοκής του κινητήρα, ενώ το τελευταίο αναλαμβάνει τη διατήρηση της μπαταρίας σε συγκεκριμένη στάθμη). Στην πράξη, το MINI Cooper S E Countryman ALL4 είναι ένα εξαιρετικά γρήγορο SUV, το οποίο καταφέρνει να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,8 δευτερόλεπτα, ενώ έχει τελική ταχύτητα που φτάνει τα 198 χλμ./ώρα. Επιπρόσθετα προσφέρει τη δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής λειτουργίας για έως 51 χιλιόμετρα, ενώ η μέση κατανάλωσή του διαφέρει ουσιαστικά αναλόγως συνθηκών και χρήση ηλεκτροκινητήρα. Η BMW ανακοινώνει 1,8 λίτρα/100 χλμ. με τις μπαταρίες γεμάτες. Απολαυστικό στο δρόμο! Ραχοκοκκαλιά του MINI Cooper S E Countryman ALL4 είναι πλατφόρμα UKL2, η ίδια που χρησιμοποιείται από το Clubman και τη BMW X1. Το μοντέλο ξεχωρίζει από τη στιβαρότητα που επιδεικνύει σε κάθε είδους διαδρομή, ενώ οι μικρές κλίσεις του αμαξώματος δίνουν τη σιγουριά που απαιτεί ο σβέλτος οδηγός. Το τιμόνι είναι ξυράφι, μεταφέροντας άφθονη πληροφόρηση, ενώ θα σας ενθουσιάσει και το κιβώτιο ταχυτήτων με την γρηγοράδα του. Και αν του ζητήσετε να πατήσετε χώμα δεν θα σας αρνηθεί μιας και η επαρκής απόσταση από το έδαφος ικανοποιεί. Πίνακας κόστους ασφάλισης Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12 Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά
Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45 Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται
Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10 Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00
Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα; Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται... Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25
Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε; Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να... Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50
Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας! Ένας σημαντικός οδηγός για ασφαλιστές, που συνδέει οδική ασφάλεια, προστασία παιδιών και ασφαλιστικές πρακτικές. Η οδήγηση με τα παιδιά στο πίσω... Γιώργος Μούζος, 01/10/2025 - 08:45
Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει... Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44
Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα Η μόνιμη ενεργοποίηση της ανακύκλωσης του αέρα μπορεί να ρίχνει την κατανάλωση, αλλά ανεβάζει το ρίσκο στον δρόμο. Όλο και περισσότεροι... Γιώργος Μούζος, 26/09/2025 - 08:47