Γιώργος Μούζος, 17/7/2019 - 13:58 facebook twitter linkedin Honda HR-V 1,5 130 PS: Διαχρονική αξία! Γιώργος Μούζος, 17/7/2019 facebook twitter linkedin Η 2η γενιά του HR-V δέχτηκε facelift και διατίθεται με βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων και 130 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης CVT, σε προσθιοκίνητες, πλούσια εξοπλισμένες εκδόσεις. Το HR-V μετρά αρκετά χρόνια καριέρας, μιας και η πρώτη γενιά του παρουσιάστηκε το 1998 κι έφτασε στην Ευρώπη ένα χρόνο μετά, αρχικά με 3θυρο και αργότερα και με 5θυρο αμάξωμα, αλλά η παραγωγή του σταμάτησε το 2006. Εννιά χρόνια αργότερα το 2015 παρουσιάστηκε η 2η γενιά του, η οποία πρόσφατα δέχτηκε μια μικρή αισθητική ανανέωση. Όμορφο και δυναμικό Στο τομέα της εξωτερικής εμφάνισης το HR-V ενσωματώνει μια νέα μάσκα όπου κυριαρχεί το χρώμιο, ενώ ανασχεδιασμένα είναι τόσο τα φώτα όσο και ο προφυλακτήρας εμπρός. Γενικά η αισθητική του HR-V είναι μοντέρνα και ξεχωριστή, χάρη σε στοιχεία όπως το αιχμηρό εμπρός μέρος, οι ανάγλυφες πλαϊνές επιφάνειες, οι κρυφές χειρολαβές στις πίσω πόρτες και το «κουπέ τελείωμα» της οροφής. Ποιοτική και τεχνολογικά προηγμένη καμπίνα Το εσωτερικό του Honda HR-V ακολουθεί τις σχεδιαστικές νόρμες της μάρκας, έχοντας έναν οδηγοκεντρικό προσανατολισμό. Η κεντρική κονσόλα είναι στραμμένη προς τον οδηγό, με την ποιότητα των υλικών που απαρτίζουν την καμπίνα να είναι ποιοτική και καλά μονταρισμένη. Ένα ακόμα στοιχείο το οποίο εντυπωσιάζει στο HR-V είναι οι προσφερόμενοι χώροι του εσωτερικού, οι οποίοι είναι εξαιρετικοί, όπου θα καθίσουν με άνεση 4 ενήλικες. Για ακόμα μεγαλύτερη πρακτικότητα το HR-V διαθέτει τα γνωστά μας Magic Seats, τα οποία αναδιπλώνονται, σηκώνονται, σύρονται κατά το δοκούν. Όσον αφορά στο πορτ-μπαγκάζ αυτό έχει χωρητικότητα 453 λίτρα. Κινητήρας που χαροποιεί τον οδηγό του! Ο 1.500αρης i-VTEC κινητήρας διαθέτει μεταβλητό βύθισμα και χρονισμό των βαλβίδων (i-VTEC), καθώς και σύστημα άμεσου ψεκασμού. Η συνολική του απόδοση αγγίζει τους 130 ίππους, ενώ η ροπή τα 155 Nm. Οι αρετές του κινητήρα αναδεικνύονται χάρη στο κοντά κλιμακούμενο 6ταχυτο κιβώτιο. Ο συνδυασμός μοτέρ – κιβωτίου, προσφέρει επαρκές νεύρο στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, με την μέση κατανάλωση σύμφωνα με την Honda να αγγίζει τα 5,7 λτ./100χλμ. Στην πράξη βέβαια στο trip computer θα δείτε γύρω στα 7 λίτρα, νούμερα απόλυτα λογικό κι αναμενόμενο. Η διαδικασία του 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 10,2 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 192 χλμ/ώρα. Ικανοποιεί σε κάθε είδους διαδρομή Όταν αρχίσεις να ρολάρεις με το εντυπωσιακό HR-V, σου κάνει εντύπωση το πόσο ήσυχη και αποτελεσματική είναι η λειτουργία της ανάρτησης. Ελέγχει σωστά το αμάξωμα, παίρνοντας ελεγχόμενες και λογικές κλίσεις όταν ξεκινήσουν οι στροφές. Αν το πιέσετε αρκετά όμως θα εμφανίσει μια ελαφριά υποστροφή, η οποία διορθώνεται εύκολα και γρήγορα, με το πλαίσιο να είναι εξαιρετικά στιβαρό. Το τιμόνι ανά πάσα στιγμή προσφέρει την απαιτούμενη πληροφόρηση, ενώ αρωγός στη σβέλτη οδήγηση είναι ο λεβιές ταχυτήτων με τις κοντές και ακριβείς διαδρομές του, αλλά και τα δυνατά φρένα, που δεν εμφανίζουν σημάδια κόπωσης όσο έντονα κι αν τα χειριστείτε! Η απόσταση των 185 χλστ. από το έδαφος θα σας ταξιδέψει σε βατούς χωματόδρομους. Το ανανεωμένο Honda HR-V προσφέρεται στη βασική έκδοση Comfort από τα 22.325 ευρώ με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό που περιλαμβάνει: μεταλλικό χρώμα, 6 αερόσακους, σύστημα ελέγχου της ευστάθειας VSA, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, αυτόματο κλιματισμό, ράδιο-CD με Bluetooth/USB/AUX, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, cruise control, αυτόματα φώτα, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, ηλεκτρικό χειρόφρενο, Hill Start Assist και σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος CTBA. Πίνακας κόστους ασφάλισης Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 16/06/2025 - 09:00 Ανάλυση τηλεματικών δεδομένων: Το «κλειδί» για μείωση ζημιών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
Γιώργος Μούζος, 12/06/2025 - 09:08 BMW M2 CS: Τι σημαίνει για τους ασφαλιστές η κορυφαία σπορ έκδοση της BMW;
Γιώργος Μούζος, 10/06/2025 - 09:09 Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης
Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00 Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις;
Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς Η ραγδαία άνοδος των υβριδικών αλλάζει τους όρους εκτίμησης κινδύνου και απαιτεί από τους ασφαλιστές νέες στρατηγικές, τεχνογνωσία και εργαλεία. Μέχρι... Γιώργος Μούζος, 02/06/2025 - 09:00
Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές; Οι ασφαλιστές καλούνται να αντιμετωπίσουν νέους κινδύνους και να σχεδιάσουν έξυπνες καλύψεις για την εποχή του Internet of Things (IoT). Η... Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19
AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα; Από τα προγράμματα telematics μέχρι το EU AI Act, η ασφάλιση αυτοκινήτου περνά στην εποχή της προγνωστικής τιμολόγησης και αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11
Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων; Η υποχρεωτική εγκατάσταση του eCall στα νέα οχήματα υπόσχεται άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση ατυχήματος – αλλά μειώνει πραγματικά το κόστος... Γιώργος Μούζος, 22/05/2025 - 08:55
Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές για τις μειωμένες επιδόσεις των ηλεκτρικών οχημάτων και την επίδρασή τους στις αποζημιώσεις; Η ταχεία... Γιώργος Μούζος, 19/05/2025 - 08:55
Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές Πώς οι «over-the-air» αναβαθμίσεις αλλάζουν το τοπίο στην ασφάλιση αυτοκινήτου και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές σήμερα; Η εποχή όπου... Γιώργος Μούζος, 16/05/2025 - 09:07