Γιώργος Μούζος, 28/5/2019 - 12:11 facebook twitter linkedin Η SEAT προωθεί τη στρατηγική για τη λειτουργική της ένταξη στην Κίνα Γιώργος Μούζος, 28/5/2019 facebook twitter linkedin Αντιπροσωπεία της Κινεζικής κυβέρνησης επισκέφτηκε την έδρα της SEAT στο Martorell στη Βαρκελώνη και συναντήθηκε με τους εταίρους της κοινοπραξίας JAC Volkswagen (SEAT, Volkswagen Group China & JAC). Την Κινεζική αντιπροσωπεία με επικεφαλής τον Κυβερνήτη της επαρχίας Anhui, Li Jinbin και τον Δήμαρχο της Hefei, Ling Yun Mayor, στην πρωτεύουσα της επαρχίας όπου βρίσκονται τα κεντρικά γραφεία της JAC, φιλοξένησαν οι Volkswagen Group CEO Dr. Herbert Diess, o πρόεδρος της SEAT Luca de Meo, Volkswagen Group China CEO Dr. Stephan Wöllenstein και ο JAC Chairman An Jin. Oι εταίροι της JAC Volkswagen και η κοινοπραξία, η οποία ιδρύθηκε το 2017 και επικεντρώνεται στην ανάπτυξη, παραγωγή και εμπορία μπαταριών οχημάτων, υπέγραψαν συμφωνία που επιτρέπει περαιτέρω πρόοδο για την ένταξη της SEAT στην Κίνα μέσα στα επόμενα δύο με τρία χρόνια. Η εν λόγω συμφωνία καθορίζει τη συνεργασία μεταξύ των εταίρων και τη στρατηγική για το μέλλον της κοινοπραξίας. Επιπλέον, η JAC Volkswagen θα γίνει παγκοσμίως ένα ολοκληρωμένο μέλος του Ομίλου Volkswagen και θα διαδραματίσει ενεργό ρόλο στο δίκτυο παραγωγής. Το νέο κέντρο R&D θα αποτελέσει τον ακρογωνιαίο λίθο για την επίτευξη του στόχου της ανάπτυξης λύσεων κινητικότητας και θα συμπεριλάβει μεταξύ άλλων, δυνατότητες για τη από κοινού ανάπτυξη μικρότερων ηλεκτρικών οχημάτων και εξαρτημάτων καθώς και διεξαγωγή έρευνας σχετικά με τεχνολογίες για εφαρμογές στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται υπό κατασκευή και προγραμματίζεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του το 2021 στο Hefei. Ο πρόεδρος της SEAT Luca de Meo τόνισε ότι « η υπογραφή αυτής της συμφωνίας αποτελεί ένα νέο βήμα προς τα εμπρός στο στρατηγικό σχέδιο για την παγκοσμιοποίηση της SEAT. Με την ένταξη της επιχείρησης μας στην Κίνα ενισχύουμε ταυτόχρονα το μέλλον της εταιρείας και την ηλεκτρική κινητικότητα. Σήμερα, η Κίνα είναι η χώρα αναφοράς για τα ηλεκτρικά οχήματα. Στόχος μας είναι να είμαστε ένα μέρος αυτού του οικοσυστήματος προκειμένου να ανταλλάξουμε γνώσεις και να κάνουμε πρόοδο στην επίτευξη παγκόσμιας βιώσιμης κινητικότητας». Η κινεζική κρατική αντιπροσωπεία πραγματοποίησε περιοδεία στις μοναδικές εγκαταστάσεις του SEAT Design Centre στη Νότια Ευρώπη, οι οποίες αποτελούν μέρος του Τεχνικού Κέντρου, του τεχνολογικού πυρήνα της SEAT που απασχολεί περισσότερους από 1.000 μηχανικούς, καθιστώντας έτσι την εταιρεία τον κυριότερο βιομηχανικό επενδυτή R&D στην Ισπανία. Οι εκπρόσωποι της επαρχίας Anhui στην Ανατολική Κίνα με πληθυσμό 62 εκατομμυρίων κατοίκων, επισκέφθηκαν επίσης ο εργοστάσιο στο Martorell, όπου συναρμολογούνται τα τρία πιο εμπορικά μοντέλα της SEAT τα Leon, Ibiza και Arona. Το εργοστάσιο στο Martorell είναι ένα από τα πιο σύγχρονα και αποδοτικά εργοστάσια στην Ευρώπη και παράγει πάνω από 2.300 οχήματα κάθε μέρα, ένα κάθε 30 δευτερόλεπτα (παραγωγή 2018: 474.300 αυτοκίνητα), τα οποία διανέμονται σε 80 χώρες. Η επόμενη στάση τους ήταν το CARS, το κέντρο ιατρικής περίθαλψης και αποκατάστασης για τους εργαζομένους της SEAT, όπου ειδικοί σε τομείς όπως η τραυματολογία, η καρδιολογία και η γυναικολογία προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα εξατομικευμένων υπηρεσιών. Δεδομένου ότι η πόλη της Βαρκελώνης είναι ένας κόμβος καινοτομίας και παγκόσμιας αναφοράς ως «έξυπνη» πόλη, μετά την επίσκεψη στη SEAT, η αντιπροσωπεία της Κυβέρνησης του Anhui ταξίδεψε στο SEAT Metropolis: Lab, το εργαστήριο καινοτομίας της αυτοκινητοβιομηχανίας που ενσωματώνεται στο δίκτυο ψηφιακών εργαστηρίων του Ομίλου Volkswagen καθώς και στο Pier01 (Βαρκελώνη Tech City), την καρδιά του start-up οικοσυστήματος της Βαρκελώνης. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45 Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται
Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10 Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00 Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;
Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα; Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται... Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25
Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε; Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να... Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50
Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας! Ένας σημαντικός οδηγός για ασφαλιστές, που συνδέει οδική ασφάλεια, προστασία παιδιών και ασφαλιστικές πρακτικές. Η οδήγηση με τα παιδιά στο πίσω... Γιώργος Μούζος, 01/10/2025 - 08:45
Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει... Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44
Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα Η μόνιμη ενεργοποίηση της ανακύκλωσης του αέρα μπορεί να ρίχνει την κατανάλωση, αλλά ανεβάζει το ρίσκο στον δρόμο. Όλο και περισσότεροι... Γιώργος Μούζος, 26/09/2025 - 08:47
Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις! Δίνει ο πελάτης σας στο ανήλικο παιδί του το αυτοκίνητο, έστω και για έναν γύρο στο τετράγωνο; Ενημερώστε τον πως... Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03