Γιώργος Μούζος, 28/2/2019 - 15:30 facebook twitter linkedin Τεράστια συνεργασία BMW & Daimler για αυτόνομα αυτοκίνητα! Γιώργος Μούζος, 28/2/2019 facebook twitter linkedin Η BMW και η Daimler συμφώνησαν να εξελίξουν από κοινού, ώστε να μειωθεί ο χρόνος, αλλά και το κόστος ανάπτυξης για την αυτόνομη τεχνολογία επιπέδου 3 και 4, που περιλαμβάνει αυτόνομη οδήγηση, συστήματα υποστήριξης του οδηγού, αλλά και τεχνολογία αυτόνομου παρκαρίσματος. Για την νέα αυτή συνεργασία σε ένα τόσο σημαντικό τομέα της αυτοκίνησης έκανε δηλώσεις ο Klaus Fröhlich, υπεύθυνος του στρατηγικού σχεδιασμού της BMW, ο οποίος ανέφερε: «Ακολουθούμε τη στρατηγική μας, κατορθώνοντας παράλληλα να συνδυάσουμε την τεχνογνωσία δυο ηγετών στο κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας και της τεχνολογίας, έτσι ώστε να φέρουμε νωρίτερα στο αγοραστικό κοινό αυτά τα σπουδαία συστήματα που θα βελτιώσουν κατά πολύ την οδηγική ασφάλεια. Υπολογίζουμε να είναι έτοιμα για κυκλοφορία το 2020». Τόσο η BMW όσο και η Daimler εργάζονται πάνω στην αυτόνομη τεχνολογία αρκετά χρόνια τώρα. Η BMW από το δικό της κομμάτι διαθέτει 70 αυτοκίνητα για δοκιμές, ώστε η παραγωγή των πρώτων αυτόνομων μοντέλων επιπέδου 3 να είναι έτοιμα για ευρεία παραγωγή το 2021. Από την άλλη, η Daimler δουλεύει πάνω στα αυτόνομα συστήματα επιπέδου 4 και 5, τα οποία θα επιτρέπουν την πλήρη αυτονομία, τόσο κατά την οδήγηση όσο και για την στάθμευση. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31 Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00
Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα; Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται... Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25