Γιώργος Μούζος, 26/9/2018 - 15:22 facebook twitter linkedin Το BMW Group και η Swiss Re αναπτύσσουν από κοινού ένα πρωτοποριακό concept ασφάλισης! Γιώργος Μούζος, 26/9/2018 facebook twitter linkedin Η νέα μέθοδος υπολογισμού των ασφαλίστρων εξετάζει το γεγονός να υπολογίζονται και τα συστήματα ασφαλείας που φέρει ένα μοντέλο και τα οποία ενισχύουν την ενεργητική ασφάλεια, αποτρέποντας ένα ατύχημα, άρα μείωση των αποζημιώσεων και κατ’ επέκταση μείωση των ασφαλίστρων. Το BMW Group και η Swiss Re, μία από τις μεγαλύτερες αντασφαλιστικές εταιρίες παγκοσμίως, συνεργάζονται για να αναπτύξουν ένα συγκεκριμένο τρόπο ασφάλισης οχημάτων, τον οποίο θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι ασφαλιστές παγκοσμίως και ειδικότερα για τον υπολογισμό των ασφαλίστρων των αυτοκινήτων. Ο τρόπος υπολογισμού θα λαμβάνει υπόψη του τα συστήματα ασφαλείας που ενσωματώνει το κάθε μοντέλο. Ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας βρίσκεται σε μία μεταβατική περίοδο. Ήδη η αυτόνομη οδήγηση μας έρχεται όλο και πιο κοντά, όπου τα νέα μοντέλα ενσωματώνουν περισσότερα συστήματα υποστήριξης του οδηγού, με την BMW να είναι μια από τις πρωτοπόρες αυτοκινητοβιομηχανίες στο τομέα αυτό. Εντούτοις, τα συστήματα υποστήριξης των οδηγών που σχετίζονται με την ασφάλεια, δεν λαμβάνονται όσο θα έπρεπε υπόψη, στον τρόπο υπολογισμό των ασφαλίστρων. Οι αξιολογήσεις για το ασφάλιστρο, βασίζονται σε γενικά κριτήρια όπως η ηλικία του οδηγού ή η ιπποδύναμη ενός οχήματος. Κάτι που αναμένεται να αλλάξει τα προσεχή χρόνια, διαμορφώνοντας κι ανάλογα το ασφαλιστικό περιβάλλον. Με την τεχνογνωσία του BMW Group και την γνώση στην ασφάλιση της Swiss Re ως αντασφαλιστή, έχει αναπτυχθεί ένας αλγόριθμος, ο οποίος είναι ικανός παρά τη πολυπλοκότητα του concept, να υπολογίζει με τη μορφή βαθμολογίας τι προσφέρουν τα συστήματα ασφαλείας που ενσωματώνει ένα μοντέλο. Έπειτα αυτή η βαθμολογία εξυπηρετεί στον υπολογισμό των ασφαλίστρων, όπου όσο πιο υψηλή είναι, ανάλογη έκπτωση προκύπτει και στο τελικό ασφάλιστρο. «Στο BMW Group, είμαστε πάντα επικεντρωμένοι στον πελάτη. Για το λόγο αυτό, αναπτύξαμε μια λύση, μαζί με την Swiss Re, που θα επιτρέψει στους ασφαλιστές να υπολογίζουν τα ασφάλιστρα με βάση την απόδοση των τεχνικών χαρακτηριστικών ενός οχήματος», εξήγησε ο Thomas Wittig, επικεφαλής του BMW Group Financial Services. «Οι πελάτες μας θα επωφεληθούν δύο φορές: από την προστιθέμενη ασφάλεια και την ευκολία των έξυπνων συστημάτων βοήθειας, αλλά και παράλληλα από μια πιθανή μείωση των ασφαλίστρων τους». Επί του θέματος τοποθετήθηκε και ο Moses Ojeisekhoba, Chief Executive Officer Reinsurance της Swiss Re: «Το τοπίο της αυτοκινητοβιομηχανίας αλλάζει και εμείς στην Swiss Re θέλουμε να προωθήσουμε την καινοτομία στον τομέα της ασφάλισης αυτοκινήτων. Είμαστε ευτυχείς που το BMW Group επέλεξε να είναι συνεργάτης μας. Η συνεχής αξιολόγηση όλων των επιμέρους χαρακτηριστικών ασφαλείας και το πώς αυτά επηρεάζουν την καθημερινότητα του οδηγού είναι επιβεβλημένη. Έτσι, με την συνεργασία αυτή αναπτύξαμε από κοινού τον Δείκτη Κινδύνου ADAS, ο οποίος θα βοηθήσει στην εκτίμηση κινδύνων των ολοένα και πιο αυτοματοποιημένων οχημάτων και θα βοηθήσει τους πελάτες μας να απολαμβάνουν την ασφάλιση που θέλουν, όντας στα μέτρα τους». Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00