Γιώργος Μούζος, 18/7/2018 - 12:36 facebook twitter linkedin Renault Captur 1,5 dCi: Για trendy ασφαλιστές! Γιώργος Μούζος, 18/7/2018 facebook twitter linkedin Το Renault Captur, ανανεώθηκε όπου χρειαζόταν, ώστε να συνεχίσει να είναι ένα από τα πλέον μοδάτα crossover πόλης. Ειδικά στην έκδοση με τον 1,5 diesel κινητήρα, προσφέρεται για όσους λατρεύουν τις εξορμήσεις. Το Renault Captur είχε 4 χρόνια παρουσίας στην αγορά και με ανταγωνισμό να εντείνεται, η Renault έκρινε πως ήταν το κατάλληλο σημείο για να φρεσκάρει το όμορφο μοντέλο της. Με ποιοτικό εσωτερικό, τονισμένη εμφάνιση και έναν κινητήρα διαμάντι, αναμένεται να κερδίσει εκ νέου το αγοραστικό κοινό. Στιλ και μπρίο! Το Captur από την αρχή της εμπορικής του καριέρας ξεχώριζε για την όμορφη και ιδιαίτερη εμφάνισή του. Και στην ανανεωμένη του version, το Captur συνεχίζει να διακρίνεται με τις έντονες καμπύλες του, οι οποίες αναδεικνύουν την μυώδη του σχεδίαση. Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζουν τα νέα full LED φώτα, η μάσκα, το καπό και τα φώτα ημέρας LED σε σχήμα C, που φέρνουν λίγο στο Kadjar. Ο Crossover χαρακτήρας του μοντέλου ενισχύεται από τις ποδιές στους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, αλλά και από την σεβαστή απόσταση των 170 χλστ από το έδαφος. Το μεγάλο νέο όμως είναι, πως το Captur μπορείτε να το φέρετε στα μέτρα σας, μιας και η Renault προσφέρει μεγάλο εύρος εξατομίκευσης, με τους χρωματισμούς συνδυασμούς να ξεπερνούν τους 30, ενώ στο εσωτερικό υπάρχουν έξι διαφορετικά πακέτα! Πρακτικό και στιβαρό εσωτερικό Η μοντέρνα σχεδίαση όμως συνεχίζεται και στο εσωτερικό του Captur, το οποίο είναι δομημένο με ποιοτικά υλικά, ενώ και η συναρμογή είναι άψογη, όπως και το φινίρισμα. Στο ανώτερο σημείο της κεντρικής κονσόλας βρίσκεται η οθόνη του infotainment, το οποίο έχει μεγάλο εύρος συνδεσιμότητας. Οι προσφερόμενοι χώροι επαρκούν, καλύπτοντας τις μεταφορικές ανάγκες μιας 4μελους οικογένειας, με το χώρο αποσκευών να διαμορφώνεται από τα 377 έως και τα 455 λτ., ανάλογα με τη θέση του πίσω συρόμενου καθίσματος. Φυσικά συνεχίζουν να υπάρχουν οι πολυάριθμες πρακτικές λύσεις, όπως το ευρύχωρο, το συρόμενο ντουλαπάκι συνοδηγού Easy Life με χωρητικότητα 11,5 λτ, αλλά και οι αφαιρούμενες με φερμουάρ επενδύσεις. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Κινητήρας λίρα 100 Το όμορφο Captur, κινείται από το γνώριμο 1,5 dCi κινητήρας της Renault στην έκδοση των 110 ίππων. Ο εν λόγω κινητήρας διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία του, αλλά το κυριότερο για την άκρως λογική κατανάλωση καυσίμου. Τραβάει δυνατά από χαμηλά, χάρη στη διαθέσιμη ροπή των 260 Nm, από τις μόλις 1.750 σ.α.λ. Αρωγός στην επίτευξη των καλών επιδόσεων είναι και το πολύ καλό σε αίσθηση 6ταχυτο μηχανικό κιβώτιο με την κλιμάκωση να ταιριάζει γάντι στο χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Η διαδικασία του 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 11,4 δλ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 180 χλμ/ώρα. Άνετο κι ευχάριστο συνάμα! Η σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση εκτιμάται από τα πρώτα μέτρα που θα διανύσει κάποιος με το ανανεωμένο Captur. Η καμπίνα μένει ανεπηρέαστη ακόμα και σε έντονες κακοτεχνίες του οδοστρώματος, ενώ εξαιρετική είναι και η ποιότητα κύλισης, μετατρέποντας έτσι τα μακρινά ταξίδια σε απόλαυση. Πέρα όμως από την άνεση που προσφέρει η ανάρτηση, εξασφαλίζει και κορυφαία πρόσφυση στο γαλλικό crossover, ενώ και οι κλίσεις υπό πίεση δεν είναι έντονες. Το τιμόνι διαθέτει καλή πληροφόρηση (μια μικρή ένσταση έχουμε μόνο στην αίσθηση), που σε συνδυασμό με το καλοζυγισμένο πλαίσιο οι σβέλτες αλλά προπαντός ασφαλείς βόλτες μπορούν να μπουν στην καθημερινή ατζέντα του Renault Captur. Τέλος, για όσους αρέσκονται στις εξερευνήσεις, η απόσταση των 170 χλστ. από το έδαφος, θα τους επιτρέψουν να κινηθούν σε light off-road διαδρομές. Εξαιρετική επιλογή για όσους θέλουν να ξεχωρίζουν Αναμφίβολα το Renault Captur απευθύνεται σε μοντέρνους οδηγούς που θέλουν να ξεχωρίζουν στο πέρασμά τους. Όντας βελτιωμένο αρκετά, το Renault Captur, αποτελεί μια ολοκληρωμένη πρόταση στην κατηγορία των μικρών crossover. Πίνακας κόστους ασφάλισης Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03 Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις!
Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55 Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ
Κρύβει τις πινακίδες του ο πελάτης σας; Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται και για τις κρυμμένες πινακίδες προβλέπει αυστηρά πρόστιμα, μέσω του άρθρου 94! Τι πρέπει να... Γιώργος Μούζος, 15/09/2025 - 08:55
Γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα: Ακόμα ένας πονοκέφαλος της ασφαλιστικής αγοράς Η παραποίηση των χιλιομέτρων που έχουν διανύσει τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα αποτελεί σοβαρό πρόβλημα για την ασφαλιστική αγορά στην Ελλάδα, επηρεάζοντας... Γιώργος Μούζος, 11/09/2025 - 08:55
Νοθευμένα καύσιμα και ασφαλιστικές επιπτώσεις! Πώς μια παραβατική πρακτική δημιουργεί νέους κινδύνους στην αυτοκινητική ασφάλιση Η νοθεία καυσίμων είναι ένα αέναο πρόβλημα που ταλανίζει χρόνια την... Γιώργος Μούζος, 08/09/2025 - 08:52
Ελαστικά: Οι λεπτομέρειες που πληρώνει ακριβά η ασφαλιστική αγορά Η αμέλεια στον έλεγχο τους αυξάνει τα ατυχήματα, τις αποζημιώσεις και πιέζει ολόκληρη την ασφαλιστική αγορά. Οι περισσότεροι οδηγοί ξοδεύουν ώρες... Γιώργος Μούζος, 05/09/2025 - 08:58
Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων Ο κανόνας που κάθε ασφαλιστής πρέπει να γνωρίζει και να μεταφέρει στους πελάτες του αν θέλει να μειώσει τις αποζημιώσεις... Γιώργος Μούζος, 03/09/2025 - 08:50
Η κλιματική αλλαγή ανεβάζει τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου: Πώς επηρεάζονται οι ασφαλιστές; Μετά την αγορά κατοικίας, η επόμενη μεγάλη πίεση για την ασφαλιστική βιομηχανία έρχεται από την ασφάλιση αυτοκινήτου. Η κλιματική αλλαγή δεν... Γιώργος Μούζος, 01/09/2025 - 09:02