close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Δημήτρης Μπάτρης: Η επιτυχία της πώλησης δεν απαιτεί μόνο τεχνικές γνώσεις!
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
29/1/2024 - 09:28
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δημήτρης Μπάτρης: Η επιτυχία της πώλησης δεν απαιτεί μόνο τεχνικές γνώσεις!

Δημήτρης Μπάτρης, 29/1/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όπως έχει διατυπωθεί από την ψυχολογία του αγοραστή «οι άνθρωποι ενεργούν για τους δικούς τους λόγους…. όχι για τους δικούς μας». Γιατί συμβαίνει αυτό;

Διότι οι άνθρωποι θέλουν να ικανοποιήσουν τις δικές τους ανάγκες, όχι τις δικές μας. Μα θα μου πείτε ότι είναι γνωστό.

Αλλά …. δυστυχώς χιλιάδες άνθρωποι των πωλήσεων αποτυγχάνουν, «ακριβώς επειδή δεν καταλαβαίνουν τους ανθρώπους με τους οποίους έρχονται σ’ επαφή καθημερινά».

Οι πωλητές είναι συνήθως τόσο απασχολημένοι και αγωνίζονται να ικανοποιήσουν τις δικές τους ανάγκες και έτσι ξεχνούν όλα όσα αφορούν τις ανάγκες των υποψηφίων πελατών προκειμένου να δώσουν την καταλληλότερη λύση!

Η καθημερινή προσπάθεια τους για να επιτύχουν στις πωλήσεις, είναι το ενδιαφέρον να καταλάβουν τα προβλήματα και τις ανάγκες των υποψηφίων πελατών τους που από την μεριά τους, θέλουν να τις ανακαλύψετε εσείς και να δώσετε λύσεις, μέσω των προϊόντων που έχετε.

Βλέπουμε λοιπόν, πόσο απαραίτητο είναι να γνωρίζετε τα προϊόντα σας, έτσι ώστε να σχεδιάσετε το ιδανικό πρόγραμμα ασφαλιστικής κάλυψης, για τον πελάτη σας.

Στο σημείο αυτό θα ήθελα να προσέξετε μη πάθετε αυτό που έπαθε ο Γιώργος.

Ο Γιώργος Χ ήταν ένας ασφαλιστικος σύμβουλος με μέτριες πωλήσεις και πολύ καλή διατήρηση πελατών, αυτός γνώριζε τόσες λεπτομέρειες για τα προϊόντα όσες κανένας άλλος συνεργάτης, από όσους έχω γνωρίσει μέχρι σήμερα.

Γνώριζε τα πάντα σχετικά με τα τιμολόγια, τις εναλλακτικές λύσεις με τις παροχές του ανταγωνισμού κλπ.

Αυτός ο πλούτος των γνώσεων που είχε ο Γιώργος, δεν μπορούσε να τον βοηθήσει να πουλήσει. Την εποχή εκείνη αυτό το «φαινόμενο» αποτελούσε ένα πραγματικό «γρίφο».

Είχε έρθει τότε στην Ελλάδα, καλεσμένος στην ομάδα μου ο περίφημος Bill Yvanof από την Νέα Υόρκη στον οποίο εξήγησα τα πάντα και τον παρακάλεσα να μελετήσει την περίπτωση, βλέποντας φυσικά και τον Γιώργο ο οποίος ήξερε πολύ καλά αγγλικά.

Την επόμενη ημέρα που του είχα τραπέζι σε προσωπικό επίπεδο είχε βρεί την απάντηση.

Θέλετε να την ακούσετε;

Μην εκπλαγείτε…..ο άνθρωπος αυτός, μου είπε ο Bill, έμαθε τις ασφάλειες ζωής σαν «Προϊόν» και τίποτε άλλο.

Δεν μπόρεσε ποτέ να καταλάβει ότι οι άνθρωποι δεν αγοράζουν το προϊόν, αλλά αγοράζουν «Αυτό που το προϊόν θα κάνει γι’αυτούς».

Με άλλα λόγια, «οι Άνθρωποι αγοράζουν την ικανοποίηση μιας ανάγκης ή επιθυμίας που εκπληρώνεται με την αγορά του προϊόντος».

Ο πατέρας που υπογράφει μια ασφαλιστική σύμβαση, δεν αγοράζει μια ασφάλεια ζωής Χ κεφαλαίου, αγοράζει ίσως την εκπλήρωση του ονείρου του να δει τον γιό του κορυφαίο καρδιολόγο και, μέσω του προϊόντος, εξασφαλίσει τα οικονομικά μέσα για την εκπλήρωση της επιθυμίας του, όταν αυτός δεν μπορεί να βρίσκεται σε εργασιακή δράση ή δεν είναι στην ζωή. Το ίδιο ισχύει και στην καλύψη του στεγαστικού δανείου, όπου επιθυμεί η οικογένεια του να βρίσκεται πάντα στο σπίτι τους και όχι να απομακρύνονται όταν προκύψουν παρόμοιες καταστάσεις.

Όπως έχει αποδειχθεί, αυτή η επιθυμία του πατέρα μπορεί να πηγάζει από την ανάγκη που νιώθει κάθε άνθρωπος να πάρει και να δώσει αγάπη.

Αξίζει να κάνετε ένα πείραμα: Επιλέξτε ορισμένα προϊόντα που θα μπορούσαν να είναι χρήσιμα σε εσάς η στην οικογένεια σας. Μετά καλέστε έναν πωλητή να σας κάνει παρουσίαση. Σύντομα θα διαπιστώσετε ότι θα σας αναλύσει διεξοδικά όλα τα χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματα του προϊόντος και τι δουλειές μπορεί να κάνει.

Όταν σας αναπτύξουν ένα πλεονέκτημα, κάνε του την εξής ερώτηση: «και τι σημαίνει αυτό για μένα». Θα δείτε ότι οι περισσότεροι θα αρχίσουν να χάνουν τα λόγια τους, να εκνευρίζονται και γενικά, να μην είναι καθόλου αποτελεσματικοί στην παρουσίαση του προϊόντος τους.

Όπως καταλάβατε το πρόβλημα τους είναι το ίδιο με αυτό του Γιώργου. Γνωρίζουν το προϊόν τους, αλλά ελάχιστα κάθισαν να σκεφτούν το προϊόν τους σε σχέση με το τι αυτό σημαίνει για τους ανθρώπους που θα το αγοράσουν.

Σας κάνω μια πρόταση, να χρησιμοποιήσετε αυτή την εμπειρία με τον επόμενο υποψήφιο πελάτη σας, τον οποίο θα ενημερώσετε για κάποιο προϊόν.

Θα διαπιστώσετε οτι θα θυμάστε την τακτική πώλησης του πωλητή προς εσάς και δεν θα πέσετε στο ίδιο λάθος.

Για να αποφύγετε τη δυσάρεστη αυτή κατάσταση ακολουθήστε επιπλέον την παρακάτω συμβουλή «Συγχωνεύστε τις γνώσεις που έχετε για το προϊόν και τις γνώσεις σας που έχετε για την ανθρώπινη συμπεριφορά. Μπορείτε να ρυθμίσετε την μνήμη σας, έτσι ώστε να μην δέχεται ποτέ στοιχεία που αφορούν το προϊόν εάν δεν υπάρχει συγχωνευμένη μέσα τους και η έννοια του τι σημαίνει αυτό το συγκεκριμένο στοιχείο, για τον Άνθρωπο-Πελάτη».

Η φυσική κατάσταση μιας ανάγκης είναι να εκφρασθεί και να ικανοποιηθεί, έστω και αν το άτομο αυτό δεν έχει πλήρη συνείδηση αυτής της ανάγκης.

«Οτιδήποτε σκέφτεσαι, λες ή κάνεις κατά την διάρκεια μιας πώλησης, πρέπει να έχει σαν αντικειμενικό σκοπό, την ικανοποίηση των αναγκών του υποψηφίου πελάτη», αυτός είναι ο σκοπός σου!


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι) Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος & Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α.
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS. Το 1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99 Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας.
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος, το 2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE και από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ.

Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό

Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA

Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing

Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο

Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων

Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50
  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55
  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00
  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Τι κάνει σήμερα έναν Πωλητή, "Κορυφαίο στην Αγορά" Ο όρος «κορυφαίος» στην πώληση αναφέρεται σε έναν πωλητή που έχει καταφέρει να...
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η τεχνολογία στο επίκεντρο: Ο Όμιλος Munich Re και ERGO χαράσσουν το ψηφιακό τους μέλλον στη Βαρσοβία
14:17 Η τεχνολογία στο επίκεντρο: Ο Όμιλος Munich Re και ERGO χαράσσουν το ψηφιακό τους μέλλον στη Βαρσοβία
  • 15:10 Δημήτρης Τσεκούρας (CEO Arag Hellas): Ανθολόγιο εγκληματικότητας 2025
  • 14:49 ΟΑΣΕ: Ανακοίνωση-διάψευση για 6ημερη εργασία στην ΣΣΕ μεταξύ ΟΑΣΕ και ΕΑΕΕ
  • 12:00 Συγχωνεύσεις και Εξαγορές σε Ελλάδα, Κύπρο και στην ευρύτερη περιοχή - Από την Ενοποίηση στην Επιχειρηματική Συνέχεια
  • 11:49 Το πλοίο της Ελευθερίας» σαλπάρει στα σχολεία της Αιτωλοακαρνανίας
  • 11:43 Συνεχίζει πτωτικά το Χρηματιστήριο: Στις 1.974,61 μονάδες ο Γενικός Δείκτης Τιμών, με ισχυρή πτώση 1,94%
  • 11:40 Από τη μια στιγμή στην άλλη…Αληθινή ιστορία
  • 10:40 Η 7η Εθνική Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών φέτος στην Αθήνα- Ζάππειο Μέγαρο 18 Οκτωβρίου
  • 10:30 Η Ευρώπη στο επίκεντρο της κυβερνοεγκληματικότητας σύμφωνα με νέα έκθεση της Microsoft
  • 10:25 ΕΕΑ: Αποκαλυπτήρια του πρώτου αγάλματος αφιερωμένου στους μικρομεσαίους από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας
  • 10:10 Πλαγίως: Στην Ελλάδα σήμερα
  • 09:30 Φτωχοί κι εκτεθειμένοι στις κλιματικές απειλές: Διπλός κίνδυνος για σχεδόν 900 εκατ. ανθρώπους παγκοσμίως
  • 09:17 Οι κίνδυνοι των επενδύσεων σε μετοχές και μετοχικά χαρτοφυλάκια των Unit Linked!
  • 09:10 Ειρήνη Αγαπηδάκη: Δημιουργία Γραφείου Εντοπισμού και Αντιμετώπισης Fake News στον ΕΟΔΥ
  • 09:00 ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως: Με ευρεία πλειοψηφία υπερψηφίστηκαν τα μισά άρθρα του εργασιακού νομοσχεδίου παρά τις μεγάλες κοινοβουλευτικές αντιδράσεις
  • 08:55 Τι ζητάει η αγορά από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή;
  • 08:50 Η μνήμη ως μνημείο, το νερό ως αφήγηση
  • 08:45 Όταν ο ουρανός αλλάζει μορφή
  • 15:51 Η GP Ασφαλιστική μεγαλώνει και υποδέχεται νέα στελέχη
  • 15:49 Αρσάκεια-Τοσίτσεια Σχολεία Εκάλης: Η Eurohoops Academy υποδέχεται τη νέα σεζόν με ένα ξεχωριστό Opening Festival!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 13/10 Η Eurobank προχώρησε στην υπογραφή Σχεδίου Συμφωνίας (Term Sheet) με τη Fairfax για την απόκτηση της Eurolife FFH Life Insurance
  2. 16/10 Η μέρα που ο πόνος σώπασε, ένα θαυμαστό γεγονός που άλλαξε για πάντα την ιστορία της ιατρικής
  3. 15/10 Τι σηματοδοτεί η εξαγορά της Eurolife Ζωής από την Eurobank, στο NextDeal που κυκλοφορεί σε ηλεκτρονική μορφή
  4. 16/10 Στα Μελίσσια ο Κυριάκος Μητσοτάκης το ερχόμενο Σάββατο
  5. 17/10 Το πλοίο της Ελευθερίας» σαλπάρει στα σχολεία της Αιτωλοακαρνανίας
  6. 15/10 Αντίστροφη μέτρηση για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας στις ασφαλιστικές: κυρώσεις από τον Νοέμβριο
  7. 15/10 Ανασφάλιστα Οχήματα: Η δικαίωση του Δημήτρη Ζορμπά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube