close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

 Τι προσδοκούν οι πελάτες από τον σύμβουλο πωλήσεων;
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
1/6/2022 - 16:11
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τι προσδοκούν οι πελάτες από τον σύμβουλο πωλήσεων;

Δημήτρης Μπάτρης, 1/6/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όπως γνωρίζουμε, η σχέση μεταξύ πελάτη και συμβούλου πωλήσεων είναι "ζωντανή" και σε συνδυασμό με το προϊόν ή την υπηρεσία που έχει αποκτήσει ο πελάτης, συμπεριλαμβάνονται χαρακτηριστικά ανθρώπινων σχέσεων σε μορφή εμπορικής συναλλαγής. Τυγχάνει ανάγκης τακτικής επικοινωνίας, προκειμένου να αναπτυχθεί διαρκής και μακρόβια σχέση αμοιβαίου οφέλους. Τι αναζητά όμως ο πελάτης σε αυτήν την ζωντανή σχέση;

1. Αξιοπιστία

Η φερεγγυότητα είναι ένα από τα βασικά οφέλη που επιζητούν οι πελάτες και αποτελεί σημείο εκκίνησης κάθε σχέσης. Οι υποσχέσεις πρέπει να τηρούνται με ειλικρινή πληροφόρηση και τίμια επικοινωνία. Δεν αρκεί η αναφορά στα πλεονεκτήματα του προϊόντος και παράλειψη αναφοράς των μειονεκτημάτων.  
Η «αξιοπιστία φτιάχνει τη φήμη και κρατάει ψηλά το όνομα του πωλητή στο μέλλον». Θα εντυπωσιαστεί αν προκύψει πρόβλημα για το οποίο  εσείς δεν έχετε επί του παρόντος τη λύση λόγω έλλειψης προϊόντος και του το επικοινωνήσετε.

2. Εμπιστοσύνη

Όταν ο πελάτης αποκτά κάποιο προϊόν για τη λύση ενός προβλήματός του, αισθάνεται ότι πρέπει να υπάρχει κάποιο επίπεδο αμοιβαίας εμπιστοσύνης με τον πωλητή. Ο πελάτης μπορεί να θεωρεί δεδομένο ότι ο σύμβουλος πωλήσεων και η εταιρεία του σέβονται το απόρρητο των πληροφοριών όπως τον διαβεβαιώνουμε ή των πληροφορούμε εγγράφως μέσω εντύπων. Σήμερα αυτό καλύπτεται από τη νομοθεσία. Η εμπιστοσύνη είναι «η καρδιά του πωλητή», θέλει μεγάλη προσοχή διότι δύσκολα την αποκτάς και εύκολα την χάνεις. Οι σωστές ερωτήσεις προς τον πελάτη ώστε μαζί να ανακαλύψετε την ανάγκη του, κερδίζουν την εμπιστοσύνη του. Ο πελάτης σύντομα θα σας υποβάλει στο τεστ της αλήθειας και θα διαπιστώσει κατά πόσο αξίζετε την εμπιστοσύνη που σας δείχνει.

3. Προσβασιμότητα

Ο πελάτης θέλει να μπορεί να επικοινωνεί με τον πωλητή σε οποιαδήποτε λογική ώρα, χρησιμοποιώντας μέρος των σύγχρονων μέσων επικοινωνίας και όχι μόνο το κινητό του.
Από το πρώτο ραντεβού καθορίζουμε τα μέσα επικοινωνίας που μπορεί να χρησιμοποιήσει και τα τηρούμε ευλαβικά!
Ο πελάτης θέλει να γνωρίζει σε περίπτωση μεγάλης ανάγκης, πώς και με ποιόν τρόπο μπορεί να έρθει σε επαφή μαζί σας και σε πόσο χρόνο θα λυθεί το πρόβλημά του, καθώς γνωρίζει πως υπάρχουν υπηρεσίες 24ωρης λειτουργίας.

4. Αναγνώριση

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Είναι σύνηθες όταν ξανασυναντάτε ένα παλιό σας φίλο, τον αναγνωρίζετε και επανα-επιβεβαιώνετε τη φιλία σας αναφερόμενοι σε κοινές μνήμες και εμπειρίες του παρελθόντος. Γιατί άραγε μια πελατειακή σχέση να μην έχει τα ίδια χαρακτηριστικά;
Φανταστείτε ο γιατρός σας που σας έχει κάνει μια επέμβαση, να σας συναντήσει και να μην σας ρωτήσει πως είστε τώρα μετά την επέμβαση! Το πιο δυσάρεστο σημείο είναι να σας δει ο πελάτης και να περιμένει κάποιο σημείο αναγνώρισης που εσείς δεν του δίνετε. «Ο πελάτης περιμένει από εμάς όταν μας συναντά, να θυμόμαστε τις ανάγκες του στις οποίες έχουμε δώσει λύσεις».

5. Εξυπηρέτηση και βοήθεια

Είναι πολύ σημαντικό το επίπεδο και η ταχύτητα της εξυπηρέτησης να είναι πολύ υψηλά και αποτελεσματικά., Είναι μόνιμο ζητούμενο από όλους τους πελάτες. Συνήθως, μετά την ολοκλήρωση της πώλησης, υπάρχει μια στιγμή κρίσιμης σημασίας κατά την οποία ο πελάτης χρειάζεται βοήθεια.
Όταν του την παρέχουμε, τότε έχει «αποδειχθεί η αξία της σχέσης», και όπως λέγεται «ο σωστός φίλος στην ανάγκη φαίνεται». Άραγε ανταποκρίνεται η δική σας ταχύτητα και πληρότητα εξυπηρέτησης στις προσδοκίες των πελατών σας;        

6. Επιμόρφωση

Ο πελάτης αναγνωρίζει την εμπειρία του συμβούλου πωλήσεων και πιστεύει ότι θα επωφεληθεί από αυτή μέσα από καθοδήγηση για ρεαλιστική λύση των αναγκών του. Θέλει πολύ ο σύμβουλός του να είναι σύγχρονος, να γνωρίζει τις εξελίξεις των  προϊόντων του, αλλά και τον τρόπο επίλυσης των προβλημάτων του. Παρακολουθεί την ανέλιξή του, τις συμμετοχές του σε συνέδρια και τις προαγωγές του σε έναν ολοκληρωμένο υψηλού επιπέδου σύμβουλο πωλήσεων.

Θέλει να παίρνει πληροφορίες και για τις εξελίξεις σχετικά με τα θέμα που τον ενδιαφέρουν.

Το να κατανοεί ο πωλητής τις περιόδους αιχμής και τις στιγμές ηρεμίας του κύκλου εργασιών των πελατών, αλλά να έχει επίσης επίγνωση του κύκλου εργασιών τους και του τρόπου ζωής τους, μπορεί να βοηθήσει ώστε να βρεθούν κατάλληλοι δίαυλοι επικοινωνίας και να βελτιωθεί ο εντοπισμός και τελικά η εξεύρεση λύσεων στα προβλήματά του.

Το υψηλό επίπεδο επιμόρφωσης και ανταμοιβών των συμβούλων πωλήσεων, οδηγεί αυτομάτως σε πολύ καλύτερες αποδόσεις, που συμβάλλουν στην απόκτηση και διατήρηση ικανοποιημένων πελατών.


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican Το 1988 Δντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε
και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • πωλήσεις
  • πωλητές
  • σύμβουλος πωλήσεων
  • πελάτες

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Όπως γνωρίζετε, ο κάθε επαγγελματίας πωλητής προϊόντων ή υπηρεσιών θέλει να αποκτήσει εμπειρία στον κλάδο του, ώστε να είναι ορθός...
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Όλοι οι Άνθρωποι των πωλήσεων θέλουν να εμφανίζονται και να πιστεύουν ότι δείχνουν στους πελάτες τους πως έχουν εμπειρία στο αντικείμενο τους για...
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Όπως έχετε αντιληφθεί στην χώρα μας από μικρή ηλικία και στα σχολεία - σχολές δεν διδάσκεται η αποτυχία, αλλά τα παρουσιάζουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2025 - 13:15
  • Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Βλέποντας τις σημειώσεις μου από την συμμετοχή μου στα συνέδρια των εταιριών που συνεργάστηκα, έπεσα στο συνέδριο του 1986 της...
    Δημήτρης Μπάτρης, 17/02/2025 - 13:36
  • Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Όπως γνωρίζετε σήμερα οι περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες έχουν ή είχαν συνεργαστεί με διάφορους συναδέλφους σας ή με διαφορετικές εταιρείες που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 05/02/2025 - 12:20
  • Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Ο επαγγελματίας Πωλητής σκέφτεται μονίμως πως μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη, πως οι πωλήσεις του πελάτη, τα κέρδη του ή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 30/01/2025 - 09:04

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Νέο Ρεκόρ Guinness από τον Σπύρο Χρυσικόπουλο - Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική υπερήφανα στο πλευρό του από το 2018!
16:00 Νέο Ρεκόρ Guinness από τον Σπύρο Χρυσικόπουλο - Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική υπερήφανα στο πλευρό του από το 2018!
  • 15:40 1.057 χιλιόμετρα οδηγικής απόλαυσης χωρίς σταγόνα καυσίμου - με το Audi A6 e-tron στη Σκανδιναβία
  • 15:00 Ο αθέατος κίνδυνος που απειλεί τις μικρές επιχειρήσεις: Kυβερνοεπιθέσεις και η αξία της πρόληψης
  • 14:43 Προϋπολογισμός: Πρωτογενές πλεόνασμα 4,519 δισ. ευρώ στο α' εξάμηνο εφέτος
  • 13:58 Κ. Μητσοτάκης στο Υπουργικό: Οι 25 μεταρρυθμίσεις μέχρι το τέλος του έτους -Τι είπε για την Υγεία
  • 12:37 Έφυγε από την ζωή ο Ιωάννης Μακρυμίχαλος, ιδρυτικό στέλεχος του ΣΕΜΑ
  • 12:12 Ο Οίκος S&P προτείνει την αναβάθμιση της ελληνικής αγοράς σε "Ανεπτυγμένη"
  • 11:05 Ατύχημα στη Δονούσα: Τι θα γινόταν αν η ασθενής ήταν ασφαλισμένη;
  • 10:54 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Ιερά μονή Αγίου Παντελεήμονος Πεντέλης»
  • 10:05 Eurobank: Παραμένει ψηλά ο πληθωρισμός - Εικονική μείωση της ανεργίας
  • 09:52 Σε δόσεις η καλοκαιρινή άδεια με νέο Νομοσχέδιο - Τι θα ισχύει για εργαζόμενους και εργοδότες
  • 09:42 ΕΑΕΕ: Προτάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τροποποίηση του ισχύοντος πλαισίου κανόνων περί τιτλοποιήσεων εντός της ΕΕ (securitisations)
  • 09:34 Συντάξεις: Πότε ξεκινούν οι πληρωμές Αυγούστου - Ποιοι «πάνε ταμείο» τη Δευτέρα
  • 09:27 ΕΑΕΕ: Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοινώνει το νέο προϋπολογισμό της ΕΕ και προτείνει επιβολή νέου εταιρικού φόρου
  • 09:19 Υγεία: Οι συμβάσεις με ασφαλιστικές εταιρείες εξασφαλίζουν μια «υγιή» ρευστότητα
  • 09:06 Η…Γιορτή της Δημοκρατίας και η «Καμόρα», οι…επιθέσεις Πιερρακάκη, η fake ταξιδιωτική οδηγία, το 2026 η αναβάθμιση του Χ.Α
  • 09:00 Ποιες καλύψεις των κλάδων 8 και 9 αφορούν την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές;
  • 08:56 Geely EX5: Το EV με διπλή πεντάστερη πιστοποίηση που επανακαθορίζει το ασφαλιστικό ρίσκο
  • 08:53 Καλύπτουν τα ασφαλιστήρια τσίμπημα μωβ μέδουσας;
  • 08:50 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε ο κ. Γ. Παπαδόπουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 22/7 H Generali προχωρά στην εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
  2. 22/7 Ο Τραμπ στην Αθήνα(;) και ιταλικοί ύμνοι για την Ελλάδα, ο Γιά(ν)ης ξαναχτυπά, το μήνυμα της Αθήνας στους μετανάστες, και άλλος «πράσινος φραπές»
  3. 21/7 Ριζικές αλλαγές στις τραπεζικές χρεώσεις με παρέμβαση Πιερρακάκη: Τι θα ισχύει
  4. 25/7 Έφυγε από την ζωή ο Ιωάννης Μακρυμίχαλος, ιδρυτικό στέλεχος του ΣΕΜΑ
  5. 23/7 Brokers Union: Συνέδριο & Βραβεύσεις Συνεργατών 2024 - Μια βραδιά αφιερωμένη σε όσους χτίζουν το αύριο και φέρνουν στον όμιλο 57 εκατ. μικτά ασφάλιστρα
  6. 21/7 Ποια οχήματα εξυπηρετεί μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού και με ποιες παροχές;
  7. 21/7 Φωτιά τώρα στο Metropolitan General! (φωτογραφίες)

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube