close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

 Πώς η σωστή εκμετάλλευση του χρόνου συμβάλλει στην επιτυχία του στόχου!
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
6/12/2021 - 08:51
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς η σωστή εκμετάλλευση του χρόνου συμβάλλει στην επιτυχία του στόχου!

Δημήτρης Μπάτρης, 6/12/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ένας ακόμη χρόνος μας αποχαιρετά σε λίγες μέρες. Ένας χρόνος με επιτυχίες ή δυστυχώς χωρίς την εκπλήρωση κάποιων προσωπικών ή επαγγελματικών στόχων. Ένας νέος χρόνος ανατέλλει, με νέες ελπίδες, καινούργιες ευχές και μεγάλες επιθυμίες για υλοποίηση νέων στόχων. Το σημαντικό προνόμιο είναι ότι όλοι μας έχουμε 24 ώρες κάθε μέρα για να ζήσουμε και να δημιουργήσουμε αξιόλογα πράγματα, ανάλογα με τις γνώσεις, τις ικανότητες, τις δυνατότητες και τα πιστεύω μας. Τι συμβαίνει όμως και δεν έχουμε όλοι τα αναμενόμενα αποτελέσματα στον ίδιο χρόνο;

Όλοι πιστεύουν ότι ελέγχουν και χρησιμοποιούν τον χρόνο τους σωστά. Είναι όμως έτσι; Η σωστή χρήση του χρόνου μας εξαρτάται, κατά ένα μεγάλο βαθμό, από την ικανότητα μας να πείθουμε τους άλλους να μας επιτρέπουν να τον χρησιμοποιούμε με το μεγαλύτερο δυνατό όφελος. Πρέπει να τους αποτρέπουμε από το να τον σπαταλούν. Αυτό απαιτεί ετοιμότητα, σιγουριά και λεπτότητα. 

Ακούμε πολύ τακτικά «δεν έχω χρόνο για να ασχοληθώ με τη διαχείριση του χρόνου μου»! Δηλαδή, όποιος το υποστηρίζει αυτό, δεν διαθέτει μια ώρα τουλάχιστον για να εκμεταλλευτεί με το καλύτερο τρόπο τις υπόλοιπες είκοσι τρεις. Θεωρητικά αυτό δεν ακούγεται δύσκολο. Οι περισσότεροι άνθρωποι των πωλήσεων πιστεύετε πως το κάνετε. Έχετε γράψει το κάθε ραντεβού σας και το χρόνο που θα απαιτήσει; Διότι αν απλώς σημειώνετε τις υποχρεώσεις σας και δεν υπολογίζετε το χρόνο που απαιτούν, τότε έχετε να προγραμματίσετε πολύ περισσότερα. 

Μια άλλη φράση που συχνότατα ακούμε είναι : «ο χρόνος είναι χρήμα»! Οι περισσότεροι γνωρίζετε τη φράση, αλλά ελάχιστοι την εφαρμόζετε στην πράξη. Πολλοί λίγοι πειθαρχούν στην τήρηση του προγράμματος, και υπολογίζουν την ανταμοιβή ρίσκου μέσα από το πρίσμα του χρόνου. Λίγο πιο απλά, επιβάλλεται να έχουμε κοστολογήσει την ώρα εργασίας μας σε κάθε ραντεβού πωλήσεων. Την τιμή αυτή δεν την ξεχνάμε και προσπαθούμε να την αυξάνουμε, γιατί τότε ο χρόνος είναι πράγματι χρήμα! Άρα δίνουμε αξία σε κάθε λεπτό. Δοκιμάστε να κλείνετε ραντεβού σε ανορθόδοξες ώρες, όπως 10:20 πμ ή 11:10 πμ ή 01:10 μμ, διότι καμία συνάντηση δεν τελειώνει ακριβώς σε στρογγυλή ώρα, ενώ με αυτό τον τρόπο δείχνετε πως σέβεστε και τηρείτε το χρόνο σας. Οι πελάτες δίνουν μεγαλύτερη προσοχή όταν είστε πολύ ακριβείς στην ώρα, διότι κερδίζετε χρόνο και υποχρεώνετε και τους άλλους να είναι τουλάχιστον το ίδιο ακριβείς.

Όταν προτείνετε μια μια πολύ συγκεκριμένη ή παράξενη ώρα για το ραντεβού, δίνετε στους πελάτες σας να καταλάβουν ότι δεν σπαταλάτε το χρόνο σας. Το κάθε επαγγελματικό σας ραντεβού, θα πρέπει να έχει μια συγκεκριμένη διάρκεια διότι όταν υπερβαίνουμε υπερβολικά το χρόνο, ο πελάτης πιστεύει ότι δεν έχουμε άλλο ραντεβού και έχετε όλο τον χρόνο να εξαντλήσετε στον ίδιο όλες τις τακτικές πωλήσεων. 

Ελέγξτε την κίνηση των δρόμων προς το σημείο που θα κατευθυνθείτε. Σήμερα έχουμε όλα τα σύγχρονα μέσα ενημέρωσης. Ας τα αξιοποιήσουμε! Πολλές φορές παρασυρόμενοι από την προσπάθεια να φανούμε συμπαθητικοί, δεν φέρνουμε τη συζήτηση στο επίπεδο του θέματος για το οποίο έχουμε κλείσει το ραντεβού, με αποτέλεσμα να χάνουμε πολύτιμο χρόνο. Καλό θα είναι από την αρχή να ρωτάμε τον πελάτη πόσο χρόνο έχουμε στην διάθεσή μας. 

Η αποτελεσματική χρήση του χρόνου απαιτεί συνεργασία από το κλείσιμο του ραντεβού. Εάν ακυρωθεί ένα ραντεβού σας, αξιοποιήστε το χρόνο να δείτε άλλον πελάτη σε κοντινή περιοχή. Όταν ορίζεται το χρόνο και τον τόπο συνάντησης, βεβαιωθείτε πως ο πελάτης σας βρίσκεται σε θέση να το σημειώσει, διαφορετικά θα πρέπει εσείς να το επιβεβαιώσετε. 

Όταν είστε στο γραφείο καλό θα είναι να έχετε προγραμματίσει τι θα κάνετε και για πόσο χρόνο. Συνήθως σπαταλάτε χρόνο με συναδέλφους σε μη δημιουργικές συζητήσεις, ή συζητώντας προβλήματα που μπορούν να μειώσουν τον ενθουσιασμό σας. Προσοχή λοιπόν στις ώρες γραφείου. Η αξιολόγηση της σωστής εκμετάλλευσης του χρόνου σας στις πωλήσεις και της αξία της ώρας του ραντεβού σας, επιβάλλεται να γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα και όχι στο τέλος της χρονιάς. 

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Η νέα χρονιά για να φέρει καλύτερα αποτελέσματα απαιτεί αλλαγές. Μη διστάζετε να τις κάνετε! 
Τέλος όπως είπε ένας μεγάλος πωλητής : «Ο Χρόνος μοιάζει κατα κάποιο τρόπο με το ταγκό. Για να χορέψει κανείς καλά, πρέπει να ξέρει τα βήματα πως να κινείται με χάρη μαζί με τους άλλους, πότε να ακολουθεί, πότε να οδηγεί και πότε να αλλάζει παρτενέρ και να προχωρά».  

Τις θερμές ευχές μου για ένα δυναμικό κλείσιμο πωλήσεων. 

 


Ποιός είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican Το 1988 Δντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε
και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

 

 

 

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • χρόνος
  • πωλήσεις
  • ραντεβού

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00
  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Τι κάνει σήμερα έναν Πωλητή, "Κορυφαίο στην Αγορά" Ο όρος «κορυφαίος» στην πώληση αναφέρεται σε έναν πωλητή που έχει καταφέρει να...
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Όπως γνωρίζετε, ο κάθε επαγγελματίας πωλητής προϊόντων ή υπηρεσιών θέλει να αποκτήσει εμπειρία στον κλάδο του, ώστε να είναι ορθός...
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Όλοι οι Άνθρωποι των πωλήσεων θέλουν να εμφανίζονται και να πιστεύουν ότι δείχνουν στους πελάτες τους πως έχουν εμπειρία στο αντικείμενο τους για...
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Όπως έχετε αντιληφθεί στην χώρα μας από μικρή ηλικία και στα σχολεία - σχολές δεν διδάσκεται η αποτυχία, αλλά τα παρουσιάζουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2025 - 13:15

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Audi: Καθρεφτίζει αυτό που είσαι - Στην καρδιά της πόλης, η καρδιά της καινοτομίας
16:00 Audi: Καθρεφτίζει αυτό που είσαι - Στην καρδιά της πόλης, η καρδιά της καινοτομίας
  • 15:54 2 Gold και 1 Silver βραβείo για την Deloitte στα BITE Awards 2025 για έργα που αφορούν εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης
  • 15:39 Ένα Τρεχαντηράκι!
  • 15:11 Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 22 έως 26 Σεπτεμβρίου
  • 13:15 Προετοιμασία για συνταξιοδότηση - 3 συμβουλές από την Allianz
  • 13:08 Εορτασμός με τιμές για τα 100 χρόνια του κτιρίου του Γυμνασίου Γαβαλούς
  • 13:05 “Πιο Δυνατοί από Ποτέ” - Εκπαιδευτική Ημερίδα Δυναμικού Πωλήσεων ERB CYPRIALIFE
  • 13:00 Σε υψηλά επίπεδα οι πωλήσεις από απόσταση λέει το ΚΕ.Π.ΚΑ.- Λίγα τα παράπονα για τις αποζημιώσεις ασφαλιστικών
  • 12:49 Ευπάλιο Φωκίδας: «Οι εισβολείς θα πυροβολούνται και θα θάβονται επιτόπου», προειδοποιεί πινακίδα!
  • 12:41 Συλλογος Εργαζομένων ERGO-ΟΑΣΕ: Εκδήλωση ενημέρωσης για την συλλογική σύμβαση και το ΤΕΑΕΑΠΑΕ
  • 11:11 ΟΕΕ: Προβληματισμός από την τελική απόφαση εισαγωγής του Οικονομικού Εγγραμματισμού στα σχολεία
  • 11:01 Νέα θεματική ενότητα στην Αστυνομική Ακαδημία για την ελευθερία της έκφρασης και την ασφάλεια των δημοσιογράφων - Σύνδεση με το έργο της Task Force της ΓΓΕΕ και συνεργασία με UNESCO & ICSJ
  • 10:56 Παρέμβαση Σαμαρά για τον απεργό πείνας πατέρα θύματος των Τεμπών έξω από τη Βουλή
  • 10:44 ΕΑΕΕ: Αποφάσεις στη νομοθεσία για τα προσωπικά δεδομένα
  • 10:39 «Μένουμε Ελλάδα» το μήνυμα του Χασέν Φεκί της Groupama - Στόχος η κορυφή στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
  • 09:54 Ο Αναστάσιος Παπαδόπουλος CEO στην Brokers Union
  • 09:50 Η Αυστριακή GRAWE διευρύνει την παρουσία της στην Κυπριακή αγορά - Η Prime Insurance είναι πλέον μέλος του Ομίλου GRAWE
  • 09:40 Εσύ ξέρεις τι ακούν οι άλλοι όταν μιλάμε για ασφάλεια;
  • 09:28 3 διακρίσεις για τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στα BITE Awards 2025!
  • 09:25 «Παιχνίδια» με την οικονομία, η «ώρα» της Moody΄s, τα εύσημα του ΟΟΣΑ και ο «ΔΑΙΔΑΛΟΣ», μετά τη Γαλλία και η Γερμανία(;) και τα νέα υψηλά της Wall Street
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 16/9 Η Εθνική Ασφαλιστική ενδυναμώνει τη διοικητική της ομάδα
  2. 19/9 «Μένουμε Ελλάδα» το μήνυμα του Χασέν Φεκί της Groupama - Στόχος η κορυφή στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
  3. 19/9 Ο Αναστάσιος Παπαδόπουλος CEO στην Brokers Union
  4. 18/9 Η Εθνική Ασφαλιστική αποκτά πλειοψηφικό πακέτο μετοχών των εταιριών Elysee
  5. 17/9 Οι τρεις μεγάλες προκλήσεις των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
  6. 16/9 Νικόλαoς Κόκκινος («Λάμπρος Κόκκινος Insurance Brokers»): Προχωράμε σε νέα στρατηγική συνεργασία
  7. 17/9 Μία συναυλία για τον Γρηγόρη Μπιθικώτση

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube