close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Αν δεν πιστεύεις στο προϊόν ή την υπηρεσία που πουλάς, σταμάτα!
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
5/7/2021 - 08:55
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Αν δεν πιστεύεις στο προϊόν ή την υπηρεσία που πουλάς, σταμάτα!

Δημήτρης Μπάτρης, 5/7/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πίστευα, ότι η νοοτροπία και η συμπεριφορά του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή του σήμερα έχει αλλάξει από την εποχή των 80’s. Πίστευα, πως έχει πίστη στο προϊόν που έχει αποφασίσει να προωθεί για να προσφέρει λύση σε σημαντικές ανθρώπινες ανάγκες. Πίστευα λάθος!

Πρόσφατα παρακολούθησα στα τηλεοπτικά κανάλια την εμφάνιση ενός ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, ο οποίος εξιστορούσε τη δική του ιστορία.

Υπήρξε καλλιτέχνης και λόγω της κρίσης αποφάσισε να «ασχοληθεί» όπως συνηθίζουμε να λέμε, με τις ασφάλειες. Το 2020 είχε ασφαλίσει συγκεκριμένο αριθμό πελατών για την υγεία τους και στο τέλος όπως ο ίδιος δήλωσε, του έλειπε ένα συμβόλαιο για να πάρει το «περίφημο» Bonus! Τότε και για αυτό μόνο το λόγο, σκέφτηκε να ασφαλίσει και τον εαυτό του.

Όταν του ζητήθηκε από την Εταιρία να κάνει προασφαλιστικό έλεγχο, τις γνωστές απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις για να πάρει τις καλύψεις, τότε διαπιστώθηκε σοβαρό πρόβλημα σε ζωτικό όργανο που έχρηζε άμεσης χειρουργικής επέμβασης. Η επέμβαση αυτή τον γλύτωσε από μεγάλες ταλαιπωρίες στο μέλλον και ουσιαστικά του έσωσε τη ζωή.

Δεν μπορώ να φανταστώ την εντύπωση που έδωσε ο «ασφαλιστής» αυτός όχι μόνο στους συναδέλφους και τους προϊσταμένους του, αλλά κυρίως στους πελάτες του, οι οποίοι έμαθαν με αυτόν τον τρόπο πως δεν είχε πρώτος απ' όλους καλύψει την υγεία του, όμως το έκανε για την πριμοδότηση, όταν ήταν ήδη αργά. Τι μάθημα πήραν άραγε όσοι είδαν η άκουσαν τη συνέντευξη; Ότι αν είχε καλύψει το στόχο του για να πάρει το Bonus, δεν θα είχε ασφαλιστεί;

Ο Manager του δεν ενημερώθηκε ώστε να επέμβει ως προς το τι θα έλεγε όταν θα έβγαινε στα τηλεοπτικά κανάλια; Όλοι γνωρίζουμε, ότι οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι έχουν βοηθήσει όχι μόνο τους ασφαλισμένους που πέρασαν τον προασφαλιστικό έλεγχο και απέκτησαν την κάλυψη, αλλά και εκείνους που δεν μπόρεσαν διότι ανακαλύφθηκαν προβλήματα υγείας και φρόντισαν ώστε να ακολουθήσουν θεραπεία ή παρακολουθούν στενά την κατάσταση της υγείας τους και παραμένουν ευγνώμονες.  

Όλο το θέμα αυτό μου θύμισε την εποχή της δεκαετίας του 80, όταν ρωτούσα «για ποιο λόγο πήρατε αυτή την κάλυψη» και ορισμένοι μου έλεγαν, «ήταν φίλος μου και έπρεπε να τον βοηθήσω στο ξεκίνημα του» ή «ήταν συγγενής μου και ήθελε να πιάσει τον στόχο για να πάει ταξίδι» ή ακόμα χειρότερα «ήταν κουμπάρος μου και ήθελε να πετύχει τον στόχο για να πάρει το Bonus του»!

Αδυνατώ να καταλάβω πως τα κίνητρα πωλήσεων των εταιριών, φτάνουν στα αυτιά του υποψηφίου πελάτη σαν κίνητρο για την απόκτηση κάλυψης της ασφαλιστικής του ανάγκης! Δεν πιστεύω ότι οι πωλήσεις αυτές, μπορούν να διατηρηθούν.

Οι εταιρείες έχουν εικόνα ως προς το πόσοι συνεργάτες του αποκλειστικού τους δικτύου έχουν αποκτήσει τις σημαντικές καλύψεις τους;

Διότι, όπως είπε και ο Μπεν Φέλντμαν «Αυτό που θέλεις να προσφέρεις στον άλλον θα πρέπει να το αποκτάς πρώτος εσύ».

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Ελπίζω στην αναβάθμιση της εκπαίδευσης των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών από τις εταιρείες τους, διότι τα ακούσματά μου με πείθουν πως απαιτείται μεγάλη βελτίωση στο κομμάτι της εικόνας που προβάλλουν οι συνεργάτες τους προς την αγορά! Τέλος, αναρωτιέμαι αν και πόσοι ασφαλιστικοί σύμβουλοι θα πάνε αυτό το καλοκαίρι διακοπές στην όμορφη Ελλάδα μας και όχι στα τροπικά μέρη για να γεμίσουν τις μεγάλες Μπαταρίες τους. Εύχομαι να είναι όλοι γιατί το αξίζουν!

Καλό καλοκαίρι και καλές διακοπές θα τα πούμε ξανά τον Σεπτέμβρη.


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικαρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος 

Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican

Το 1988 Διευθυντής Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
Το 1990-1995 Διευθυντής Πωλήσεων και το 1995-99 Εμπορικός Διευθυντής της ίδιας εταιρίας 

Το 1999-2014 Εμπορικός Διευθυντής στη ALLIANZ Ελλάδος

Το 2015-2018 Διευθυντής της BATRIS INSURANCE 

Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό 

Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA

Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι.Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing

Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο  

Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Δημήτρης Μπάτρης
  • πωλητές
  • πωλήσεις
  • ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές
  • πελάτες
  • managers

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50
  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55
  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00
  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Τι κάνει σήμερα έναν Πωλητή, "Κορυφαίο στην Αγορά" Ο όρος «κορυφαίος» στην πώληση αναφέρεται σε έναν πωλητή που έχει καταφέρει να...
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αυξάνεται η παραγωγή του κλάδου πυρός και περιουσίας αλλά δεν...φθάνει!
16:35 Αυξάνεται η παραγωγή του κλάδου πυρός και περιουσίας αλλά δεν...φθάνει!
  • 16:27 Νάντια Γκογκοζώτου (ΕΟΠΥΥ): «Στόχος μας είναι να έχουν οι ασθενείς πρόσβαση σε καινοτόμες θεραπεíες!»
  • 16:11 Μέρες με νόημα - Ημερολόγιο Σμαρούλας Παντελή
  • 15:21 Το νέο business Audi A6 Sedan business που θέτει νέα πρότυπα σε σχεδίαση και αεροδυναμική
  • 12:55 Η Interamerican παρουσιάζει το Packmen Project στις 29 και 30 Οκτωβρίου στην Πλατεία Συντάγματος
  • 12:40 Η συννεφούλα - Εις μνήμην Διονύση Σαββόπουλου (1944-2025)
  • 12:15 Interamerican: Κάτι μεγάλο προσγειώνεται στο κέντρο της Αθήνας
  • 12:00 Πως διαμορφώνεται η επόμενη μέρα στα ανοιχτά γεωπολιτικά μέτωπα - Ξεκάθαρα μηνύματα Τραμπ σε Ρωσία και Ισραήλ
  • 11:40 Τα Πολυϊατρεία Medifirst και η Αθηναϊκή Γενική Κλινική τιμούν τον μήνα πρόληψης κατά του Καρκίνου του Μαστού με δράσεις ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης
  • 11:30 Η DEMO υποδέχθηκε νέους επιστήμονες στο πλαίσιο του θεσμού Business Days 2025
  • 10:54 Από σήμερα οι αιτήσεις για το voucher «North Evia Pass 2025»
  • 10:13 Η πρώτη καμπάνια των ERB CYPRIALIFE και ERB ASFALISTIKI της Eurobank στην Κύπρο
  • 09:20 Απαλλαγές κατά την αποζημίωση και τύποι απαλλαγών!
  • 09:06 Πώς ασφαλίζονται οι ιχθυοκαλλιέργειες - Οι βασικοί κίνδυνοι, οι καλύψεις και το κόστος
  • 09:00 Η ελληνική…φτώχεια, η πράσινη μετάβαση, μαγνήτης τα Αμοιβαία, και το ρεκόρ ζήτησης για την Alpha
  • 08:50 Ο Νίκος Καββαδίας γράφει για το άλογό του
  • 15:57 “My Career”: Για 7η χρονιά, NN Hellas & Junior Achievement Greece ενισχύουν τον επαγγελματικό προσανατολισμό των εφήβων
  • 15:07 ΕΑΕΕ: +4,8% το σύνολο παραγωγής ασφαλίστρων Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025
  • 15:00 Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών εισάγει πρώτος τη νέα εποχή «πράσινων χειρουργείων» στην Ελλάδα με την πιστοποίηση της TÜV NORD Ελλάδας
  • 14:39 Proactive Cyber Insurance: Μια Στρατηγική Επένδυση για τις ΜμΕ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 20/10 Το Παζάρι της Σπερχειάδας αντέχει στον χρόνο
  2. 20/10 Πώς το Άμπου Ντάμπι χτίζει το πιο ολοκληρωμένο οικοσύστημα υγείας στον κόσμο
  3. 22/10 Ανασφάλιστα ΙΧ: Η απροσδόκητη εξέλιξη που περιπλέκει τα πράγματα και «πονοκεφαλιάζει» τις ασφαλιστικές
  4. 21/10 Αλλάζει τα δεδομένα εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων η Generali
  5. 21/10 Εκλογικά παιχνίδια διαπλοκής, η «χούντα» Μητσοτάκη, ο μπλαζέ Stéphane Boujnah και η διεθνής διάκριση της Eurobank
  6. 20/10 Η Interamerican παρουσίασε το “Integrated Managed Care Model” στο 17ο Global Health Insurance Conference
  7. 21/10 Ο κομήτης Lemmon στον ουρανό της Ελλάδας

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube