close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς οι ανθρώπινες σχέσεις συμβάλλουν στην ανάπτυξη πελατών!
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
28/6/2021 - 08:24
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς οι ανθρώπινες σχέσεις συμβάλλουν στην ανάπτυξη πελατών!

Δημήτρης Μπάτρης, 28/6/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Στα καλύτερα πανεπιστήμια του εξωτερικού στις μεταπτυχιακές σπουδές BA δυο είναι τα κύρια μαθήματα, η κοινωνική δικτύωση και η καριέρα τα υπόλοιπα είναι προαιρετικά, δυστυχώς στην χώρα μας κανένα δεν διδάσκεται.

Όπως γνωρίζουμε μια από τις μεγαλύτερες χαρές της ζωής είναι η επαφή με άλλους ανθρώπους, συνειδητοποιούμε ότι τα καλύτερα πράγματα στη ζωή είναι αποτελέσματα της δημιουργίας σταθερών σχέσεων και της επένδυσής μας σε αυτές.

Το ταλέντο, η ευφυΐα, μια καλή εκπαίδευση, τίποτα από όλα αυτά δεν εξασφαλίζουν την επιτυχία. Χρειάζεται κάτι άλλο «η ευαισθησία να καταλαβαίνουμε τι θέλουν οι άλλοι και η προθυμία να τους το δίνουμε». Η επιτυχία μας σε αυτόν τον κόσμο εξαρτάται από το αν είμαστε ευχάριστοι στους άλλους. Κανείς δεν κερδίζει δόξα, αναγνώριση, πρόοδο μόνο και μόνο επειδή πιστεύει ότι το αξίζει. Πρέπει να το πιστεύει και κάποιος άλλος.

Ένα ρητό που ακούγεται τακτικά στο χώρο των πωλήσεων είναι ότι «μεταξύ ίσων, κερδίζει ο συμπαθητικός». Αλλά και μεταξύ μη ίσων, πάλι κερδίζει ο συμπαθητικός. Τίποτα δεν αντικαθιστά τις διαπροσωπικές ικανότητες όταν προσπαθούμε να προοδεύσουμε σε οποιονδήποτε τομέα της ζωής μας. Οι άνθρωποι που αποξενώνουν τους άλλους περνούν δύσκολα και φυσικά δεν  προσφέρεται μια καριέρα στις πωλήσεις.

Οι σχέσεις μας βοηθούν να καθορίσουμε ποιοι είμαστε και τι μπορούμε να γίνουμε. Οι περισσότεροι μπορούμε να συνδέσουμε τις επιτυχίες μας με σημαντικές σχέσεις.

Ας παραδεχτούμε, ότι όταν λέμε αγαπώ κάποιον σημαίνει ότι ενδιαφέρομαι γι’ αυτόν, όταν δεν ενδιαφέρομαι για τους άλλους, είναι μάλλον απίθανο να δώσω προτεραιότητα στην δημιουργία καλών σχέσεων στην ζωή αλλά και στο επάγγελμά μου. Ένας από τους μεγαλύτερους πωλητές, ο Les kiblei, λέει «δεν μπορείς να κάνεις τον άλλον να νιώθει σημαντικός μπροστά σου, όταν μέσα σου αισθάνεσαι ότι είναι ένα τίποτα».

Η λύση είναι να εκτιμάτε τους ανθρώπους. Περιμένετε ότι καλύτερο από κάθε άνθρωπο. Υποθέσατε ότι οι άλλοι έχουν καλά κίνητρα, εκτός αν αποδείξουν το αντίθετο.

Αξιολογήστε τους σύμφωνα με τις καλύτερες στιγμές τους. Χαρίστε τους την φιλία σας αντί να ζητάτε την δική τους. Σε τελική ανάλυση, είναι δική τους απόφαση.

Ένας από τους συμπαντικούς παράγοντες παραγωγικότητας στις πωλήσεις είναι απλά ότι «δεν επικοινωνούν ούτε με τους ανθρώπους ούτε με τους πελάτες τους», και αυτό διότι δεν τους θεωρούν σημαντικούς τους άλλους, άλλοι νοιάζονται για τους άλλους αλλά δεν επικοινωνούν μαζί τους.

Ορισμένοι στις πωλήσεις προσεγγίζουν κάθε επικοινωνία με τους άλλους σαν συναλλαγή. Είναι πρόθυμοι να προσφέρουν, αρκεί να υπάρχει αντάλλαγμα. Αν θέλετε να δώσετε προτεραιότητα στις σχέσεις, θα πρέπει να ελέγξετε τα κίνητρα σας για να βεβαιωθείτε ότι δεν προσπαθείτε να χειραγωγήσετε τους άλλους προς όφελος σας. Όταν ξεκινάτε  μια σχέση,  να αναρωτιέστε «Για ποιο λόγο; Υπό ποιους όρους;». Μπορείτε να βελτιώσετε τις σχέσεις σας με καθημερινές πράξεις.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Ο καλύτερος τρόπος είναι να δώσετε προτεραιότητα στους άλλους, να θυμάστε τα ονόματα των άλλων, χαμογελάστε σε όλους, και προσφερθείτε να βοηθήσετε. Οι άλλοι δεν ενδιαφέρονται για το τι ξέρετε μέχρι να ξέρουν πόσο νοιάζεστε γι αυτούς. «Σκαλιστέ το όνομα σας στις καρδιές τους και όχι μόνο στην επαγγελματική σας κάρτα»!

Σας εύχομαι, στις διακοπές σας να γεμίσετε τις μπαταρίες σας με ενέργεια που απαιτεί το επάγγελμα σας, με καλές δημιουργικές Σχέσεις για πολύ καλύτερα αποτελέσματα το δεύτερο εξάμηνο!


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικαρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος 

Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican

Το 1988 Διευθυντής Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
Το 1990-1995 Διευθυντής Πωλήσεων και το 1995-99 Εμπορικός Διευθυντής της ίδιας εταιρίας 

Το 1999-2014 Εμπορικός Διευθυντής στη ALLIANZ Ελλάδος

Το 2015-2018 Διευθυντής της BATRIS INSURANCE 

Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό 

Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA

Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι.Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing

Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο  

Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Δημήτρης Μπάτρης
  • πωλητές
  • πωλήσεις
  • ανθρώπινες σχέσεις
  • ανάπτυξη πελατών
  • πελάτες

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη
    Δημήτρης Μπάτρης, 04/11/2025 - 09:40

    Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Σήμερα η φιλοσοφία των πωλήσεων βασίζεται σε μερικές βασικές αρχές: 1) Η Βαθειά κατανόηση των αναγκών: Ο πωλητής δεν «προωθεί προϊόντα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27
  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50
  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55
  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Audi: Η τεχνολογία ψηφιακού φωτισμού ανοίγει νέο κεφάλαιο στην οδική ασφάλεια
16:18 Audi: Η τεχνολογία ψηφιακού φωτισμού ανοίγει νέο κεφάλαιο στην οδική ασφάλεια
  • 15:48 Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο: Με ελληνική και κυπριακή συμμετοχή το Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου και Ηλεκτροκίνησης, IAA Mobility 2025
  • 15:35 Η Ευρώπη της πολυπλοκότητας και ο στόχος της επόμενης μέρας
  • 12:42 Σεμινάριο Ασφαλούς Οδηγικής Συμπεριφοράς από τον Όμιλο Σαρακάκη - Αυξάνονται συνεχώς τα θανατηφόρα τροχαία, ανυπολόγιστο το ασφαλιστικό κόστος
  • 12:15 Η Howden Hellas αρωγός στην πρωτοβουλία του Εθνικού Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή
  • 11:11 ΑΑΔΕ: Αυτόματη έκδοση ΑΦΜ σε 43.000 ανήλικα τέκνα
  • 09:28 Προσωπικός αριθμός: Λήγει σήμερα η προθεσμία για την έκδοσή του - Θα αποδίδεται πλέον αυτόματα
  • 09:19 Με μεγάλη επιτυχία υλοποιήθηκε η ημερίδα του ΕΕΘ για την Ιδιωτική Ασφάλιση
  • 09:12 Αστική Ευθύνη στον κλάδο των οδικών μεταφορών - Υπάρχει σύγχυση στο θέμα της Ασφάλισης
  • 08:57 Χωρίς κυβερνητική προοπτική η χώρα, το «sos» της ελληνικής βιομηχανίας, «Κασσάνδρες» στη Wall Street, πιο ισχυρή η Πειραιώς με την Εθνική Ασφαλιστική
  • 08:46 «Στα Μέρη της Ακρόπολης» - Παύλος Χαμπίδης
  • 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
  • 08:40 Η αγαθή σκιά που άφησε ένας άνθρωπος
  • 21:23 87.026 οχήματα χωρίς ασφάλιση και τέλη κυκλοφορίας
  • 16:05 Το πρόγραμμα Miles+Bonus της AEGEAN εξελίσσεται - 12μηνη μεταβατική περίοδος για όλα τα μέλη και εισαγωγή νέων κανόνων
  • 16:00 9ο Συνέδριο «Το Φαρμακείο του Αύριο» - «Φαρμακείο 360ο: Συνδέοντας ανθρώπους, τεχνολογία & υγεία»
  • 15:08 Ιωάννα Λυτρίβη στο Europanext: Η Ελλάδα ακολουθεί μια ευρύτερη στρατηγική εξωστρέφειας και διεθνοποίησης των ελληνικών πανεπιστημίων
  • 15:00 Alpha Bank: Στη θέση του Chief of Shipping o Γιάννης Καραμανώλης
  • 14:54 Μαζί στο δρόμο, μαζί στις αξίες - Ο κ. Christov Assen, Πρόεδρος του Εποπτικού Συμβουλίου του Ομίλου Eurohold και η EUROINS Ελλάδος “έτρεξαν” για μια φωτεινή Καλλιθέα
  • 14:15 4ο Συνέδριο «10 Χρόνια Πάνορμος» 2025 Διεθνές Έτος Συνεταιρισμών
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/10 Έκτακτο: Έτοιμο το Υπουργείο Υγείας να υπογράψει συμβάσεις με ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες
  2. 3/11 Πειραιώς: Τι είπε ο Μεγάλου στους διεθνείς αναλυτές για το deal με την Εθνική Ασφαλιστική
  3. 31/10 Θεόδωρος Έξαρχος: Με τη στήριξη ενός σύγχρονου δικτύου, ο πράκτορας μπορεί να σταθεί ισότιμα σε κάθε αγορά
  4. 30/10 Το ταχυδρομείο που ένωνε τα χωριά
  5. 31/10 Η ασφάλιση φυσικών καταστροφών και 3 σημαντικές συνεντεύξεις στο NextDeal που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή
  6. 3/11 Ο «ξαφνικός θάνατος» και οι «γαλάζιες» αντιδράσεις, Μια κυρία στα..μπουζούκια, ο Λάτσης, ο Μυτιληναίος και τα ΕΛΠΕ και το «stop» στο 11μηνο ράλι
  7. 4/11 Η διπλωματία της ενέργειας αποδίδει, τα «γαλάζια» πυρά κατά Σκλήκα, ο «νέος ΟΤΕ», η «ψήφος» στην Eurobank και η ενίσχυση της Alpha στην Κύπρο

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube