Λάουρα Σταυρίδου, 26/2/2024 - 11:16 facebook twitter linkedin Ανάκληση προϊόντος και Εταιρική Ανθρωποκτονία. Μια ασφάλιση με ουσία και μέλλον! Λάουρα Σταυρίδου, 26/2/2024 facebook twitter linkedin Η ανάκληση προϊόντος μπορεί να γίνει εξαιρετικά κοστοβόρα για την εταιρεία που κάνει την ανάκληση. Ωστόσο μεγαλύτερη ανησυχία είναι η απώλεια της φήμης της εταιρίας. Καθημερινά γίνονται ανακλήσεις παγκοσμίως προϊόντων όπως καλλυντικά, φάρμακα, αρώματα, συμπληρώματα διατροφής, τρόφιμα και πολλά άλλα. Προσφάτως ο γίγαντας ηλεκτρονικών ειδών Philps κλήθηκε να ανακαλέσει μια συσκευή που βοηθάει στην άπνοια, επειδή ενδεχομένως προκαλέσει προβλήματα υγείας. Το κόστος την ανάκλησης ξεπέρασε τα 400 εκ. δολάρια. Στην Ελλάδα ο ΕΦΕΤ εκδίδει δελτίο τύπου με τις ανακλήσεις, καλώντας το καταναλωτικό κοινό να μην χρησιμοποιήσει τα συγκεκριμένα προϊόντα ή και να τα επιστρέψει στη εταιρία. Οι ανακλήσεις έχουν ένα μεγάλο εύρος, από κατεψυγμένα προϊόντα, μπισκότα και παστέλια μέχρι και πιάτα που η διακόσμηση τους εκπέμπει κάδμιο σε υψηλότερα από τα επιτρεπτά επίπεδα! Η Ασφάλιση αστικής ευθύνης προϊόντος προστατεύει την επιχείρηση από τις ζημιές που μπορεί να προκαλέσει σε τρίτους, τις σωματικές βλάβες ακόμα και την εταιρική ανθρωποκτονία από ένα προϊόν που παράγει, διανέμει ή εκπροσωπεί. Ο όρος «εταιρική ανθρωποκτονία» αναφέρεται στην ευθύνη που μπορεί να έχουν οργανισμοί και εταιρείες για την πρόκληση θανάτου. Η κάλυψη επεκτείνεται και στα έξοδα ανάκλησης του επιβλαβούς προϊόντος, αρκεί ο πελάτης να την ζητήσει αλλιώς είναι στις εξαιρέσεις του βασικού συμβολαίου της αστικής ευθύνης. Το συμβόλαιο καλύπτει λάθη και παραλήψεις δηλαδή αμέλεια και σε καμία περίπτωση τον δόλο. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 27/06/2025 - 09:00 Απασχολημένος αλλά όχι παραγωγικός; Μια συνήθεια που δολοφονεί το Ασφαλιστικό επάγγελμα!
Λάουρα Σταυρίδου, 24/06/2025 - 09:00 Ασφάλιση είναι…Πείθουμε τον πελάτη να αγοράσει την ιδέα του Ασφαλιστικού Θεσμού, πριν το προϊόν!
Λάουρα Σταυρίδου, 23/06/2025 - 08:55 Το λέμε στους πελάτες μας: Ισχυρή η Ευρωπαϊκή Ασφαλιστική αγορά έναντι του γεωπολιτικού κινδύνου!
Μπορεί ο πελάτης ν’ αντιληφθεί τη χαμηλή αυτοεκτίμηση ενός Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Τι μπορούμε να κάνουμε; Σας έχει τύχει ποτέ να χάσετε μια πώληση και να μη γνωρίζετε τον λόγο; Σας έχω νέα, μπορεί ούτε ο... Λάουρα Σταυρίδου, 20/06/2025 - 09:00
Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες -Τι είπε ο Βασίλης Μπόκας της Altius- Συναντήσαμε τον κ. Βασίλη Μπόκα, Εμπορικό Διευθυντή και Πρόεδρο της Altius. Κύριε Μπόκα, γνωρίζω ότι έχετε μια μακρόχρονη πορεία στην Ασφαλιστική... Λάουρα Σταυρίδου, 19/06/2025 - 09:20
Η επίδραση του πολέμου στα Ασφάλιστρα, για άλλη μια φορά! Με ψυχραιμία αντιδρούν οι αγορές στην σύρραξη μεταξύ Ισραήλ και Ιράν, σημειώνοντας συγκρατημένες αυξήσεις σε πετρέλαιο και ενέργεια, καθώς υπάρχει... Λάουρα Σταυρίδου, 18/06/2025 - 09:00
Η ποινικοποίηση της χρήσης του κινητού κατά την οδήγηση, θα επηρεάσει τις αποζημιώσεις; Αμετανόητοι οι χρήστες του κινητού κατά την οδήγηση, αδυνατούν να κατανοήσουν ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος, δεν μπορεί να κάνει δυο... Λάουρα Σταυρίδου, 16/06/2025 - 09:16
Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO Συναντήσαμε την κυρία Εύη Θανοπούλου, Διευθύντρια Υποκαταστήματος στην Ergo, με μακρόχρονη και πολυβραβευμένη πορεία στην Ασφαλιστική Αγορά. Η κυρία Θανοπούλου ξεκίνησε... Λάουρα Σταυρίδου, 13/06/2025 - 09:20
Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας; Για έναν επαγγελματία Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, η δημιουργία λίστας έστω και μικρής, για την προσέγγιση δυνητικών πελατών, είναι «εκ των ων... Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00