Λάουρα Σταυρίδου, 2/2/2024 - 08:48 facebook twitter linkedin Η Ασφαλιστική Απάτη επηρεάζει μόνο τις Ασφαλιστικές Εταιρίες ή κάθε έναν Ασφαλισμένο; Λάουρα Σταυρίδου, 2/2/2024 facebook twitter linkedin Τα νούμερα για την ασφαλιστική απάτη παγκοσμίως, σοκάρουν με το μέγεθος τους. Ο κλάδος στον οποίο εμφανίζονται τα μεγαλύτερα μεγέθη απάτης αλλά και τα συχνότερα περιστατικά, είναι ο κλάδος ζωής, με $74,7 δις το έτος. Στον κλάδο υγείας η ασφαλιστική απάτη φτάνει τα $36,3 δις το έτος. Ο κλάδος περιουσίας έχει απώλειες $45 δις και του αυτοκινήτου $7,4 δις. Συνολικά σε όλους τους κλάδους η ασφαλιστική απάτη κοστίζει στις επιχειρήσεις και τους ιδιώτες ασφαλιζόμενους $308, 6 δισεκατομμύρια δολάρια το έτος, σύμφωνα με τον οργανισμό Coalition Against Insurance fraud (https://insurancefraud.org/). Το σημαντικό όμως είναι πως το FBI εκτιμά ότι η απάτη κοστίζει στη μέση οικογένεια μεταξύ 400$ και 700$ ετησίως σε ασφάλιστρα. Οι απάτες που κάνουν οι ασφαλισμένοι χωρίζονται σε δύο κατηγορίες, την σκληρή απάτη (hard fraud) και την ήπια απάτη (soft fraud) . Σκληρή απάτη θεωρείται ότι συμβαίνει όταν ο ασφαλισμένος καταστρέφει σκόπιμα περιουσία με σκοπό να εισπράξει χρήματα από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Η ήπια απάτη, που είναι πιο συνηθισμένη, συμβαίνει όταν ο ασφαλισμένος υπερβάλλει, σε μια κατά τα άλλα νόμιμη αξίωση, ή παραλείπει σκόπιμα την αλήθεια ή λέει ψέματα σχετικά με πληροφορίες στην αίτηση για να λάβει χαμηλότερο ασφάλιστρο. Η ήπια απάτη θεωρείται έγκλημα ευκαιρίας. Φυσικά υπάρχει και η απάτη που γίνεται αναφορικά με υπεξαίρεση ασφαλίστρων από Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές ή Ασφαλιστικές Εταιρίες. Η τεχνολογία στην ασφάλιση στρέφεται κατά προτεραιότητα στην αντιμετώπιση της ασφαλιστικής απάτης, διότι δεν επηρεάζει μόνο τις Ασφαλιστικές Εταιρίες αλλά και τους ασφαλισμένους! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00 Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας;
Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!
Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00 Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές…
Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Της Λάουρας Σταυρίδου Σε μια εποχή όπου τα πάντα γίνονται γρήγορα και... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:18
Διαχείριση κρίσης; Προτιμήστε την Δράση και όχι την Αντίδραση. Είναι αλήθεια πως συνήθως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, περιμένει από τον ήδη πελάτη του, να επικοινωνήσει μαζί του για οποιαδήποτε θέμα... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 09:09
Ποιοι είναι οι λόγοι που ένα χαρτοφυλάκιο είναι «αδρανές περιουσιακό στοιχείο»; Ο όρος «αδρανές περιουσιακό στοιχείο» αναφέρεται σε ένα περιουσιακό στοιχείο που δεν χρησιμοποιείται ενεργά και έτσι δεν αποφέρει εισόδημα. Μπορεί για... Λάουρα Σταυρίδου, 03/06/2025 - 09:23
Οι συναισθηματικοί λόγοι που «κρύβονται» πίσω από την πτώση Ασφαλίστρων Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, δημοσιεύτηκαν άρθρα σχετικά με την πτώση Ασφαλίστρων στον κλάδο ζωής, υγείας, στις ασφαλίσεις συνδεδεμένες με... Λάουρα Σταυρίδου, 02/06/2025 - 09:03
Τι προτείνει ο οργανισμός Insurance Europe για την διευκόλυνση των καταναλωτών Επενδυτικών Ασφαλιστικών Προϊόντων; Ο οργανισμός Insurance Europe μέσω των 39 ενώσεων-μελών του, εκπροσωπεί 922.000 υπαλλήλους και περισσότερες από 4.900 ασφαλιστικές και αντασφαλιστικές επιχειρήσεις κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 30/05/2025 - 09:06
Γιατί τόσοι πολλοί άνθρωποι δεν έχουν Συνταξιοδοτικό Προγραμματισμό; Για άλλη μια φορά το δημογραφικό πρόβλημα της Ελλάδας, φέρνει στο προσκήνιο, το μεγάλο Ασφαλιστικό Χάσμα που προκαλεί την ελλιπή... Λάουρα Σταυρίδου, 28/05/2025 - 09:17