Λάουρα Σταυρίδου, 23/1/2024 - 08:41 facebook twitter linkedin Ποιο Ασφαλιστικό προϊόν έχει χαρακτηριστεί ως «διαμάντι» για τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Λάουρα Σταυρίδου, 23/1/2024 facebook twitter linkedin Ποια είναι η ασφαλιστική αγορά της οποίας το μέγεθος εκτιμήθηκε το 2022 πως θα αποδώσει ασφάλιστρα 9,4€ δις; Σύμφωνα με την Grand View Research είναι η αγορά της ασφάλισης των κατοικιδίων (pet insurance) και μάλιστα με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 17,04% ως το 2030. Οι παράγοντες που επηρεάζουν αυτήν την αγορά είναι ο συνεχώς αυξανόμενος ρυθμός υιοθέτησης κατοικιδίων, ο «εξανθρωπισμός» τους σύμφωνα με τους ειδικούς, η εικόνα που υπάρχει για αυτά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το υψηλό κόστος κτηνιατρικής φροντίδας, η βαθιά συνειδητοποίηση κυρίως από τους millennials πως στον πλανήτη δεν είμαστε μόνοι μας και η επιβεβαιωμένη αντίληψη ότι η συνύπαρξη τους με τον άνθρωπο τον ωφελεί. Αν και το μέσο ασφάλιστρο στην ελληνική αγορά είναι περίπου 90€ για τα σκυλάκια και 80€ για τα γατάκια, στην Αμερική το αντίστοιχο είναι 535€ και 335€. Αυτό το αναφέρω διότι προβλέπεται πως και η ελληνική αγορά σε λίγα χρόνια θα ακολουθήσει την αύξηση ασφαλίστρων. Για κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, πέρα από ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο το οποίο θα προτείνει σε πελάτες που με χαρά θα το αγοράσουν και θα το διακρατήσουν για αρκετά χρόνια, είναι και ένα εύχρηστο Door Opener. Ίσως το καλύτερο που υπάρχει αυτή τη στιγμή! Ποιοι είναι οι δυνητικοί σας πελάτες; Το μεγαλύτερο ποσοστό των δυνητικών πελατών, θα το εντοπίσετε ανάμεσα στους millennials και ειδικά σε όσους δεν έχουν ακόμα παιδιά και στους baby boomers των οποίων τα παιδιά έχουν ήδη δική τους οικογένεια. Καθώς η ασφάλιση κατοικίδιων είναι αναπόσπαστο μέρος της υπεύθυνης φροντίδας τους, είναι ένα σχετικά ευπώλητο συμβόλαιο το οποίο εκτός των άλλων πλεονεκτημάτων, μπορεί να σας φέρει πιο κοντά σε οικογένειες και ανθρώπους με υψηλό οικονομικό προφίλ- για να μην ξεχνιόμαστε-. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18