close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Πως μπορούμε να χτίσουμε μια ιδανική επικοινωνία; Χρησιμοποιούμε φράσεις με «προσωπικότητα»!
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου,
9/1/2024 - 08:45
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πως μπορούμε να χτίσουμε μια ιδανική επικοινωνία; Χρησιμοποιούμε φράσεις με «προσωπικότητα»!

Λάουρα Σταυρίδου, 9/1/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Υπάρχουν πολλές ισχυρές και εξαιρετικές φράσεις για την επικοινωνία μας με πελάτες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να δημιουργήσουμε αντίκτυπο και να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη τους.

Φυσικά θα πρέπει να επιλέξουμε φράσεις που τις υποστηρίζουμε, μας ταιριάζουν ώστε σε κάθε περίπτωση να νιώσει ο πελάτης πως είμαστε αυθεντικοί.

Μια βασική κατηγορία φράσεων είναι οι φράσεις ενσυναίσθησης. Τις χρησιμοποιούμε όταν θέλουμε να νιώσει ο πελάτης ότι καταλαβαίνουμε το συναίσθημα που μας περιγράφει, όπως πχ στην περίπτωση που είχε μια δυσάρεστη εμπειρία με Ασφαλιστική Εταιρία:

«Καταλαβαίνω και συμμερίζομαι απόλυτα την δυσαρέσκεια που δημιουργήθηκε».

«Αυτό θα με στεναχωρούσε κι εμένα».

«Ομολογώ πως και εγώ θα ένιωθα απογοήτευση».

Μια άλλη κατηγορία φράσεων είναι οι φράσεις ενθάρρυνσης. Τις χρησιμοποιούμε όταν θέλουμε να ενθαρρύνουμε τον πελάτη να μιλήσει περισσότερο, είτε γιατί θέλουμε να καταλάβουμε περισσότερα, είτε γιατί θέλουμε να αποφορτίσει το συναίσθημα του:

«Θα μπορούσατε να μου πείτε περισσότερα για αυτό;»

«Μιλήστε μου γι’ αυτό το θέμα, πως το χειριστήκατε; Τι έκβαση είχε;».

«Τι ήταν αυτό που σας προβλημάτισε περισσότερο σε αυτή την περίπτωση;».

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Φράσεις που μας βοηθούν να δούμε αν βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο, δείχνουν πως από τη πλευρά μας εκτιμούμε τη γνώμη του πελάτη. Πρέπει να είναι ειλικρινείς και ανοιχτές και σε καμία περίπτωση χειριστικές όπως συνηθίζονταν στο παρελθόν:

«Μη διστάσετε να με διορθώσετε αν έχω παρεξηγήσει κάτι».

«Μπορούμε να το προσαρμόσουμε στα σημεία που δεν σας ταιριάζει, αρκεί να ξέρω σε ποια».

«Πείτε μου πόσο κοντά είστε στο να πάρετε μια απόφαση».

«Εκτιμώ τα σχόλια σας, μόνο έτσι μπορούμε να σχεδιάσουμε κάτι που πραγματικά να αξίζει για εσάς».

«Θέλω να δω ότι όντως έχω καταλάβει αυτά που μου ζητήσατε να περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα και ειδικά το γιατί θέλετε να περιλαμβάνονται».

Φυσικά από τις φράσεις με ισχύ, δεν θα μπορούσαν να λείπουν και οι φράσεις συγνώμης. Εννοείται πως σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να περιλαμβάνουν το «αλλά» γιατί τότε ακυρώνεται όλη η προσπάθεια να ζητήσουμε συγνώμη:

«Σας ζητώ συγνώμη που ήρθατε σε τέτοια θέση».

«Αναγνωρίζω πως είναι δικό μας λάθος, επιτρέψτε μου να κάνω τα πράγματα καλύτερα»

«Λάθη γίνονται, είναι ανθρώπινο και φυσικά είμαστε έτοιμοι να τα διορθώσουμε».

Η χρήση της σωστής φράσης δείχνει πως έχουμε σεβασμό στον πελάτη μας και τον προδιαθέτει για περεταίρω συνεργασία.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Τι προτείνει ο οργανισμός Insurance Europe για την διευκόλυνση των καταναλωτών Επενδυτικών Ασφαλιστικών Προϊόντων;
    Λάουρα Σταυρίδου, 30/05/2025 - 09:06

    Τι προτείνει ο οργανισμός Insurance Europe για την διευκόλυνση των καταναλωτών Επενδυτικών Ασφαλιστικών Προϊόντων;

  • Γιατί τόσοι πολλοί άνθρωποι δεν έχουν Συνταξιοδοτικό Προγραμματισμό;
    Λάουρα Σταυρίδου, 28/05/2025 - 09:17

    Γιατί τόσοι πολλοί άνθρωποι δεν έχουν Συνταξιοδοτικό Προγραμματισμό;

  • Επιχειρηματική Ασφάλιση σε επιχειρηματία…γυναίκα. Τι πρέπει να ξέρουμε;
    Λάουρα Σταυρίδου, 27/05/2025 - 11:21

    Επιχειρηματική Ασφάλιση σε επιχειρηματία…γυναίκα. Τι πρέπει να ξέρουμε;

  • Πτώση μαρμάρων από μπαλκόνι - Γιατί δεν Καλύπτεται από την Ασφάλιση Αστικής Ευθύνης;
    Λάουρα Σταυρίδου, 26/05/2025 - 09:23

    Πτώση μαρμάρων από μπαλκόνι - Γιατί δεν Καλύπτεται από την Ασφάλιση Αστικής Ευθύνης;

  • Η Υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων και η άρνηση Ασφάλισης από τις Ασφαλιστικές - Τι ισχύει για το πρόστιμο;

    Η Υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων και η άρνηση Ασφάλισης από τις Ασφαλιστικές - Τι ισχύει για το πρόστιμο;

    Οι  νομοθετικές ρυθμίσεις του Ν. 5116/2024  προβλέπουν την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων, κατοικιών και οχημάτων έναντι φυσικών καταστροφών, λόγω ακραίων καιρικών...
    Λάουρα Σταυρίδου, 23/05/2025 - 10:16
  • Χάνεται το νόημα της Ανάλυσης Αναγκών με τα υψηλά Ασφάλιστρα Υγείας;

    Χάνεται το νόημα της Ανάλυσης Αναγκών με τα υψηλά Ασφάλιστρα Υγείας;

    Οι παλαιότεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές σίγουρα θυμούνται από τις εκπαιδεύσεις, πως το Ασφάλιστρο πρέπει να είναι ποσοστό του εισοδήματος και όχι...
    Λάουρα Σταυρίδου, 21/05/2025 - 08:57
  • Άνοιγμα ασφαλιστικής συζήτησης. Θέλει καλή προετοιμασία!

    Άνοιγμα ασφαλιστικής συζήτησης. Θέλει καλή προετοιμασία!

    Όπως σε μια παρτίδα σκάκι, το «άνοιγμα» είναι πολύ σημαντικό, έτσι και στη πρώτη συνάντηση με έναν πελάτη, η φράση...
    Λάουρα Σταυρίδου, 20/05/2025 - 09:36
  • Πελάτες ανεξάρτητοι, σκεπτικιστές, οικονομικά ανασφαλείς; Υπάρχουν Επιχειρήματα για όλους!

    Πελάτες ανεξάρτητοι, σκεπτικιστές, οικονομικά ανασφαλείς; Υπάρχουν Επιχειρήματα για όλους!

    Είναι γνωστό πως η εργασία του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή γίνεται πιο εύκολη αν καταφέρει να προσαρμόσει την επιχειρηματολογία του, ανάλογα με...
    Λάουρα Σταυρίδου, 19/05/2025 - 09:06
  • Μην αποκαρδιώνεστε! Η εργασία του ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή είναι σημαντική!

    Μην αποκαρδιώνεστε! Η εργασία του ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή είναι σημαντική!

    Οι παλαιότεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, σίγουρα θυμούνται τη φράση «η δουλειά μας δεν είναι επάγγελμα, είναι λειτούργημα». Η αλήθεια είναι ότι...
    Λάουρα Σταυρίδου, 16/05/2025 - 09:37
  • Είναι υποχρεωτική η παροχή Συμβουλής στον δυνητικό πελάτη από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή;

    Είναι υποχρεωτική η παροχή Συμβουλής στον δυνητικό πελάτη από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή;

    Μια από τις υποχρεώσεις του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή κατά τη συμμόρφωση με την IDD -Insurance Distribution Directive- και τη νομοθεσία (Ν....
    Λάουρα Σταυρίδου, 14/05/2025 - 09:10

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Μ. Θεμιστοκλέους: Στηρίζουμε τη διακοπή καπνίσματος με 52 εξειδικευμένα ιατρεία σε όλη τη χώρα
16:04 Μ. Θεμιστοκλέους: Στηρίζουμε τη διακοπή καπνίσματος με 52 εξειδικευμένα ιατρεία σε όλη τη χώρα
  • 16:00 Κ. Κυρανάκης: Αποφασισμένοι να δράσουμε για τη μείωση των θανατηφόρων τροχαίων ακόμη κι αν τα μέτρα είναι αντιδημοφιλή
  • 15:27 ΤτΕ: Αυξήθηκαν οι καταθέσεις των νοικοκυριών τον Απρίλιο, αρνητικό πρόσημο στις χορηγήσεις
  • 15:04 Howden Re: Οι ανανεώσεις Ιουνίου 2025 σηματοδοτούν μετάβαση σε πειθαρχημένο επανακαθορισμό της αγοράς αντασφάλισης
  • 14:15 Οι υψηλές αποδόσεις και η αναπτυξιακή τροχιά της Εθνικής Τράπεζας
  • 14:09 Επίσκεψη της Διοίκησης της Πειραιώς στην Κρήτη
  • 13:45 Γ. Χατζηθεοδοσίου: Νοσήλια και ασφάλιστρα, δύο όψεις του ίδιου νομίσματος - Να κινητοποιηθεί η κυβέρνηση
  • 13:37 Σημαντική αύξηση στα τροχαία τον Μάρτιο σε όλη τη χώρα, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ
  • 13:32 Πανελλαδικές εξετάσεις: Τα θέματα που «έπεσαν» στη Νεοελληνική Γλώσσα
  • 13:26 ΚΕΦΙ: Run-Bike-Care | Τρέξαμε πιο γρήγορα από τον καρκίνο
  • 13:10 Παγκόσμια Ημέρα Αναδοχής: Ελάχιστο ενδιαφέρον για αναδοχή παιδιών με αναπηρία ή άνω των 8 ετών
  • 12:46 Παράνομες συνταγογραφήσεις: Ο ΙΣΑ καταδικάζει απερίφραστα τα φαινόμενα διαφθοράς και ζητά την παραδειγματική τιμωρία των επίορκων ιατρών
  • 12:39 Έρχεται νέος φόρος «κεραμίδα» για 700.000 σπίτια στην Ελλάδα - Ποιους αφορά
  • 12:35 Human Capital Trends Event 2025: Η Deloitte χαρτογραφεί τις τάσεις και ανοίγει τον διάλογο για το μέλλον της εργασίας
  • 12:28 Η Πόλις εάλω…Η ψυχή εάλω…Ποιο το μείζον;
  • 12:20 ΕΑΔΕ: Θέσεις για την διαμόρφωση πλαισίου εμπιστοσύνης των πολιτών στην ασφάλιση & εύρυθμης λειτουργίας της ασφαλιστικής αγοράς
  • 12:00 Η Allianz και η Plus2Feet συνεχίζουν να δίνουν κίνηση και ελπίδα στα ζώα που το χρειάζονται, μέσω της δράσης «Walking Together»
  • 11:50 Μαρία Ωραιοζήλη Κουτσουπιά στο Europa Next: Η ζωή μας θα αλλάξει ακόμα περισσότερο με την τεχνητή νοημοσύνη
  • 11:30 Ιδιωτική ασφάλιση υγείας: Τελικά, αξίζει ή όχι;
  • 11:20 Πλαγίως: Η Μεσαία Τάξη και η φορολόγησή της
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/5 Το πάρτι των αλλαγών ξεκίνησε με την Generali πρωταγωνίστρια!
  2. 28/5 Ασφαλιστικό Συνέδριο Ύδρας: Τρεις CEO της ασφαλιστικής αγοράς αποκαλύπτουν τις θέσεις τους για την ασφάλιση υγείας, αυτοκινήτων και περιουσίας (video)
  3. 29/5 Υποχρεωτική ασφάλιση για φυσικές καταστροφές από 1η Ιουνίου σε επιχειρήσεις - αυτοκίνητα: Τι ισχύει, πού προβλέπονται πρόστιμα
  4. 26/5 Ο Ιωάννης ΚοτζαΑϊβάζογλου στην Howden Hellas, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Senior Corporate Executive
  5. 30/5 Ιδιωτική ασφάλιση υγείας: Τελικά, αξίζει ή όχι;
  6. 26/5 Προσβάσιμος από σήμερα ο Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας σε όλους τους γιατρούς - Πώς λειτουργεί
  7. 29/5 ΕΑΕΕ: Στο -11,3% η παραγωγή ασφαλίστρων ζωής στο α' τρίμηνο

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube