Λάουρα Σταυρίδου, 9/1/2024 - 08:45 facebook twitter linkedin Πως μπορούμε να χτίσουμε μια ιδανική επικοινωνία; Χρησιμοποιούμε φράσεις με «προσωπικότητα»! Λάουρα Σταυρίδου, 9/1/2024 facebook twitter linkedin Υπάρχουν πολλές ισχυρές και εξαιρετικές φράσεις για την επικοινωνία μας με πελάτες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να δημιουργήσουμε αντίκτυπο και να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη τους. Φυσικά θα πρέπει να επιλέξουμε φράσεις που τις υποστηρίζουμε, μας ταιριάζουν ώστε σε κάθε περίπτωση να νιώσει ο πελάτης πως είμαστε αυθεντικοί. Μια βασική κατηγορία φράσεων είναι οι φράσεις ενσυναίσθησης. Τις χρησιμοποιούμε όταν θέλουμε να νιώσει ο πελάτης ότι καταλαβαίνουμε το συναίσθημα που μας περιγράφει, όπως πχ στην περίπτωση που είχε μια δυσάρεστη εμπειρία με Ασφαλιστική Εταιρία: «Καταλαβαίνω και συμμερίζομαι απόλυτα την δυσαρέσκεια που δημιουργήθηκε». «Αυτό θα με στεναχωρούσε κι εμένα». «Ομολογώ πως και εγώ θα ένιωθα απογοήτευση». Μια άλλη κατηγορία φράσεων είναι οι φράσεις ενθάρρυνσης. Τις χρησιμοποιούμε όταν θέλουμε να ενθαρρύνουμε τον πελάτη να μιλήσει περισσότερο, είτε γιατί θέλουμε να καταλάβουμε περισσότερα, είτε γιατί θέλουμε να αποφορτίσει το συναίσθημα του: «Θα μπορούσατε να μου πείτε περισσότερα για αυτό;» «Μιλήστε μου γι’ αυτό το θέμα, πως το χειριστήκατε; Τι έκβαση είχε;». «Τι ήταν αυτό που σας προβλημάτισε περισσότερο σε αυτή την περίπτωση;». NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Φράσεις που μας βοηθούν να δούμε αν βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο, δείχνουν πως από τη πλευρά μας εκτιμούμε τη γνώμη του πελάτη. Πρέπει να είναι ειλικρινείς και ανοιχτές και σε καμία περίπτωση χειριστικές όπως συνηθίζονταν στο παρελθόν: «Μη διστάσετε να με διορθώσετε αν έχω παρεξηγήσει κάτι». «Μπορούμε να το προσαρμόσουμε στα σημεία που δεν σας ταιριάζει, αρκεί να ξέρω σε ποια». «Πείτε μου πόσο κοντά είστε στο να πάρετε μια απόφαση». «Εκτιμώ τα σχόλια σας, μόνο έτσι μπορούμε να σχεδιάσουμε κάτι που πραγματικά να αξίζει για εσάς». «Θέλω να δω ότι όντως έχω καταλάβει αυτά που μου ζητήσατε να περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα και ειδικά το γιατί θέλετε να περιλαμβάνονται». Φυσικά από τις φράσεις με ισχύ, δεν θα μπορούσαν να λείπουν και οι φράσεις συγνώμης. Εννοείται πως σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να περιλαμβάνουν το «αλλά» γιατί τότε ακυρώνεται όλη η προσπάθεια να ζητήσουμε συγνώμη: «Σας ζητώ συγνώμη που ήρθατε σε τέτοια θέση». «Αναγνωρίζω πως είναι δικό μας λάθος, επιτρέψτε μου να κάνω τα πράγματα καλύτερα» «Λάθη γίνονται, είναι ανθρώπινο και φυσικά είμαστε έτοιμοι να τα διορθώσουμε». Η χρήση της σωστής φράσης δείχνει πως έχουμε σεβασμό στον πελάτη μας και τον προδιαθέτει για περεταίρω συνεργασία. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 30/05/2025 - 09:06 Τι προτείνει ο οργανισμός Insurance Europe για την διευκόλυνση των καταναλωτών Επενδυτικών Ασφαλιστικών Προϊόντων;
Λάουρα Σταυρίδου, 28/05/2025 - 09:17 Γιατί τόσοι πολλοί άνθρωποι δεν έχουν Συνταξιοδοτικό Προγραμματισμό;
Λάουρα Σταυρίδου, 27/05/2025 - 11:21 Επιχειρηματική Ασφάλιση σε επιχειρηματία…γυναίκα. Τι πρέπει να ξέρουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 26/05/2025 - 09:23 Πτώση μαρμάρων από μπαλκόνι - Γιατί δεν Καλύπτεται από την Ασφάλιση Αστικής Ευθύνης;
Η Υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων και η άρνηση Ασφάλισης από τις Ασφαλιστικές - Τι ισχύει για το πρόστιμο; Οι νομοθετικές ρυθμίσεις του Ν. 5116/2024 προβλέπουν την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων, κατοικιών και οχημάτων έναντι φυσικών καταστροφών, λόγω ακραίων καιρικών... Λάουρα Σταυρίδου, 23/05/2025 - 10:16
Χάνεται το νόημα της Ανάλυσης Αναγκών με τα υψηλά Ασφάλιστρα Υγείας; Οι παλαιότεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές σίγουρα θυμούνται από τις εκπαιδεύσεις, πως το Ασφάλιστρο πρέπει να είναι ποσοστό του εισοδήματος και όχι... Λάουρα Σταυρίδου, 21/05/2025 - 08:57
Άνοιγμα ασφαλιστικής συζήτησης. Θέλει καλή προετοιμασία! Όπως σε μια παρτίδα σκάκι, το «άνοιγμα» είναι πολύ σημαντικό, έτσι και στη πρώτη συνάντηση με έναν πελάτη, η φράση... Λάουρα Σταυρίδου, 20/05/2025 - 09:36
Πελάτες ανεξάρτητοι, σκεπτικιστές, οικονομικά ανασφαλείς; Υπάρχουν Επιχειρήματα για όλους! Είναι γνωστό πως η εργασία του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή γίνεται πιο εύκολη αν καταφέρει να προσαρμόσει την επιχειρηματολογία του, ανάλογα με... Λάουρα Σταυρίδου, 19/05/2025 - 09:06
Μην αποκαρδιώνεστε! Η εργασία του ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή είναι σημαντική! Οι παλαιότεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, σίγουρα θυμούνται τη φράση «η δουλειά μας δεν είναι επάγγελμα, είναι λειτούργημα». Η αλήθεια είναι ότι... Λάουρα Σταυρίδου, 16/05/2025 - 09:37
Είναι υποχρεωτική η παροχή Συμβουλής στον δυνητικό πελάτη από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Μια από τις υποχρεώσεις του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή κατά τη συμμόρφωση με την IDD -Insurance Distribution Directive- και τη νομοθεσία (Ν.... Λάουρα Σταυρίδου, 14/05/2025 - 09:10