close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Λάουρα Σταυρίδου: Τι μπορεί να κάνει ένα σωστό Slogan για τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή;
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου,
22/8/2023 - 08:46
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Λάουρα Σταυρίδου: Τι μπορεί να κάνει ένα σωστό Slogan για τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή;

Λάουρα Σταυρίδου, 22/8/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ας ξεκινήσουμε από το τι είναι το slogan. Είναι μια μικρή φράση, που συνήθως μπαίνει κάτω από το λογότυπο και σύμφωνα με την εγκυκλοπαίδεια του μικρού επιχειρηματία (Entrepreneur.com's small business encyclopedia) είναι μια «πιασάρικη φράση» που προσδιορίζει ένα προϊόν ή μια εταιρεία.

Η καλύτερη εκδοχή της είναι όταν εμπεριστατώνει τον σκοπό ή το όραμα της εταιρίας με δυο λόγια (mini-mission statement).

Οι εταιρείες έχουν σλόγκαν για τον ίδιο λόγο που έχουν λογότυπα: για διαφήμιση. Ενώ τα λογότυπα είναι οπτικές αναπαραστάσεις μιας μάρκας, τα σλόγκαν είναι ηχητικές αναπαραστάσεις μιας επωνυμίας και δημιουργούν μια σύνδεση στο μυαλό του καταναλωτή.

Το slogan περνάει ένα βασικό μήνυμα της επωνυμίας στο μυαλό των καταναλωτών, δηλαδή ποιοι είμαστε, ή τι μπορούμε να κάνουμε για σένα, ή ποια είναι η βασική μας Αξία.

Μερικά από τα πιο γνωστά slogans είναι της MasterCard «Υπάρχουν μερικά πράγματα που δεν μπορούν να αγοραστούν με χρήματα. Για όλα τα άλλα, υπάρχει η MasterCard», που ουσιαστικά εστιάζει στην αξία της εταιρίας, το slogan της Nike: «Απλά κάνε το» που εστιάζει στον πελάτη, το slogan των McDonald's: «I'm Lovin It» που εστιάζει στην εμπειρία του καταναλωτή.

Αν και η χρήση των slogans είναι συνηθισμένη μεταξύ των εταιριών κολοσσών, δεν υπάρχει κανένας λόγος να μη χρησιμοποιούνται ακόμα και από ατομικές επιχειρήσεις.

Μάλιστα, η ευελιξία, το χαμηλό κόστος και η υψηλή αποτελεσματικότητα των slogans τα καθιστούν σχεδόν υποχρεωτικά για εταιρείες οποιουδήποτε μεγέθους.

Το όφελος ενός σλόγκαν είναι πως το ίδιο μήνυμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πολλούς σκοπούς σε πολλά διαφορετικά μέσα (media) ώστε να είναι αξέχαστο. Το σλόγκαν μπορεί να τοποθετηθεί σε διαφημίσεις, αφίσες στο χώρο εργασίας, σε επαγγελματικές κάρτες, ακόμη και σε εταιρικά δώρα και εταιρικά χαρτικά, παρέχοντας μια ομοιόμορφη, συνεχή υπενθύμιση του τι κάνει την εταιρεία ξεχωριστή.

Συνεπώς ακόμα και ως Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μπορείτε να έχετε ένα slogan, με το οποίο θα υπογράφετε τα email σας.

Προσδιορίστε την αγορά σας και ερευνήστε τις προτιμήσεις και τις ανάγκες τους. Αυτό το βήμα είναι ζωτικής σημασίας, καθώς σας επιτρέπει να δημιουργήσετε ένα μήνυμα που να απηχεί στην συγκεκριμένη αγορά.

Εστιάστε στα κύρια οφέλη που προσφέρετε στους πελάτες σας.

Επιδιώξτε τη συντομία, αποτυπώνοντας ταυτόχρονα την ουσία.

Αν χρειάζεστε έμπνευση δείτε εδώ μερικά από τα πιο γνωστά ασφαλιστικά slogans:

"Here to help life go right," από την State Farm,

"Liberty stands with you," από την Liberty Mutual και

"Well insured by Allianz," από την Allianz.

Αν παρά την έμπνευση, το βρίσκετε δύσκολο, υπάρχουν online εργαλεία που ονομάζονται Slogan generators όπως το https://www.shopify.com/tools/slogan-maker, που ακόμα και μέσα στο πλαίσιο μιας δοκιμαστικής περιόδου, μπορείτε να φτιάξετε slogan δωρεάν!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Το λέμε στους πελάτες μας: Ισχυρή η Ευρωπαϊκή Ασφαλιστική αγορά έναντι του γεωπολιτικού κινδύνου!
    Λάουρα Σταυρίδου, 23/06/2025 - 08:55

    Το λέμε στους πελάτες μας: Ισχυρή η Ευρωπαϊκή Ασφαλιστική αγορά έναντι του γεωπολιτικού κινδύνου!

  • Μπορεί ο πελάτης ν’ αντιληφθεί τη χαμηλή αυτοεκτίμηση ενός Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Τι μπορούμε να κάνουμε;
    Λάουρα Σταυρίδου, 20/06/2025 - 09:00

    Μπορεί ο πελάτης ν’ αντιληφθεί τη χαμηλή αυτοεκτίμηση ενός Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Τι μπορούμε να κάνουμε;

  • Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες -Τι είπε ο Βασίλης Μπόκας της Altius-
    Λάουρα Σταυρίδου, 19/06/2025 - 09:20

    Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες -Τι είπε ο Βασίλης Μπόκας της Altius-

  • Η επίδραση του πολέμου στα Ασφάλιστρα, για άλλη μια φορά!
    Λάουρα Σταυρίδου, 18/06/2025 - 09:00

    Η επίδραση του πολέμου στα Ασφάλιστρα, για άλλη μια φορά!

  • Η ποινικοποίηση της χρήσης του κινητού κατά την οδήγηση, θα επηρεάσει τις αποζημιώσεις;

    Η ποινικοποίηση της χρήσης του κινητού κατά την οδήγηση, θα επηρεάσει τις αποζημιώσεις;

    Αμετανόητοι οι χρήστες του κινητού κατά την οδήγηση, αδυνατούν να κατανοήσουν ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος, δεν μπορεί να κάνει δυο...
    Λάουρα Σταυρίδου, 16/06/2025 - 09:16
  • Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO

    Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO

    Συναντήσαμε την κυρία Εύη Θανοπούλου, Διευθύντρια Υποκαταστήματος στην Ergo, με μακρόχρονη και πολυβραβευμένη πορεία στην Ασφαλιστική Αγορά. Η κυρία Θανοπούλου ξεκίνησε...
    Λάουρα Σταυρίδου, 13/06/2025 - 09:20
  • Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας;

    Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας;

    Για έναν επαγγελματία Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, η δημιουργία λίστας έστω και μικρής, για την προσέγγιση δυνητικών πελατών, είναι «εκ των ων...
    Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00
  • Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!

    Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!

    Ο κύριος Κώστας Πανούσης είναι Ασφαλιστικός Πράκτορας και έχει τη δική του εταιρία την Global Care. Με εμπειρία 36 ετών στην Ασφαλιστική αγορά, είναι...
    Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28
  • Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές…

    Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές…

    Με την υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων, οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, τρέχουν και δεν φτάνουν για να καλύψουν τη ζήτηση, όπως μου...
    Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00
  • Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt

    Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt

    Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) By Laura Stavridou In an era of instant everything — from rideshare apps...
    Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:20

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Για πρώτη φορά στην Αθήνα το International Committee του Ομίλου Reale - Φιλοξενία από την Υδρόγειο Ασφαλιστική
15:53 Για πρώτη φορά στην Αθήνα το International Committee του Ομίλου Reale - Φιλοξενία από την Υδρόγειο Ασφαλιστική
  • 15:00 Νίκος Κωστόπουλος στο Europa Next: Η Ευρωπαϊκή Ένωση χρειάζεται μια κοινή στρατηγική πλατφόρμα για την άμυνα
  • 14:53 Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto
  • 14:50 Μέχρι 20% η συμμετοχή της «ΑΛΦΑ-ΔΕΛΤΑ Ασφαλιστικές διαμεσολαβήσεις Α.Ε.» στην «ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ Ανώνυμη Ασφαλιστική Εταιρία Ζωής»
  • 14:23 Κ. Πιερρακάκης: Οι τράπεζες πρέπει να ανταποκριθούν και να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων
  • 14:19 Το ΒΕΑ ζητά “φρένο” στην εφαρμογή του Ψηφιακού Πελατολογίου
  • 14:10 Στον Όμιλο Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Τσέτη η ανώτατη διάκριση υπευθυνότητας Kotinos Olympic Wreath!
  • 14:00 Η AEGEAN για 14η χρονιά «Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη» στα Skytrax World Airline Awards 2025
  • 13:52 500+ CFOs παρευρέθηκαν στο 23ο CFO Forum -την ετήσια κορυφαία συνάντηση των Οικονομικών Στελεχών- της KPMG στην Ελλάδα
  • 13:03 Συνεργασία της Εθνικής Τράπεζας με την Italgass και τα Γενικά Αρχεία του Κράτους
  • 12:50 ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Πυροπροστασία και Ασφάλιση Περιουσίας - Εκπαίδευση Συνεργατών για τα σύγχρονα δεδομένα
  • 11:50 Ξεκινά ο διάλογος με τους κοινωνικούς εταίρους για το νέο νομοσχέδιο για την εργατική νομοθεσία, την υγεία και την ασφάλεια στην εργασία
  • 10:34 Έρχεται ο «Αριθμός Ταυτότητας Ακινήτου» - Τι σημαίνει για τους ιδιοκτήτες - Περιλαμβάνει και στοιχεία ασφαλιστηρίων
  • 10:25 Πλαγίως: Στο περιθώριο των γεγονότων
  • 10:15 Κτηριακά Έργα & Ανάπτυξη Ακινήτων - Απαραίτητη η Ασφάλιση Επαγγελματικής Ευθύνης Μηχανικού
  • 10:00 Πώς μπορεί ο ασφαλιστικός σύμβουλος να πολλαπλασιάσει τον εαυτό του με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης
  • 09:44 Ο κίνδυνος στο Ορμούζ απειλή για την Ελλάδα - Τι θα γίνει αν κλείσουν τα στενά
  • 09:35 Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
  • 09:17 Μεγάλη φωτιά μαίνεται στη Χίο: Βροχή μηνυμάτων 112 για εκκένωση οικισμών
  • 09:12 Τουλάχιστον 22 νεκροί από τρομοκρατική επίθεση σε ελληνορθόδοξη εκκλησία στη Συρία - Ευθύνες στον ISIS από τις αρχές
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 18/6 Αποκλειστικό: Δημήτρης Σπυράκος - Ο Δείκτης ΙΟΒΕ δεν ίσχυσε ποτέ - Άκυρες οι αυξήσεις των ασφαλίστρων νοσοκομειακής περίθαλψης με βάση το Δείκτη ΙΟΒΕ
  2. 20/6 Netcompany: Τα έργα που υλοποιεί στον ασφαλιστικό κλάδο με ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ και ERGO - Με ποιες εταιρίες είναι σε συζητήσεις για νέες συμφωνίες
  3. 18/6 NN Hellas: Ο πελάτης δίνει το ρυθμό! (βίντεο)
  4. 23/6 Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto
  5. 23/6 Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
  6. 18/6 HDI Global SE: 30 χρόνια προσφοράς στις βιομηχανικές και επαγγελματικές ασφαλίσεις στην Ελλάδα (βίντεο)
  7. 20/6 Το νέο διοικητικό συμβούλιο του ΕΙΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube