Λάουρα Σταυρίδου, 18/8/2023 - 09:14 facebook twitter linkedin Λάουρα Σταυρίδου: Η σημασία της Ανατροφοδότησης- feedback- από τους πελάτες για τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή! Λάουρα Σταυρίδου, 18/8/2023 facebook twitter linkedin Ως Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ουσιαστικά διευθύνετε τη δική σας επιχείρηση. Σίγουρα κάνετε ό,τι καλύτερο μπορείτε για να ευχαριστήσετε τους πελάτες σας, να ικανοποιήσετε τις ανάγκες τους και να τους κρατήσετε στο χαρτοφυλάκιο σας. Αλλά πώς μπορείτε να είστε σίγουροι ότι οι προσπάθειές σας φέρνουν τα επιθυμητά αποτελέσματα; Εάν δεν προσπαθήσετε να μάθετε τι πιστεύουν οι πελάτες σας για τον τρόπο που παρέχετε τις υπηρεσίες σας, δεν θα μπορέσετε ποτέ να τους προσφέρετε την καλύτερη εμπειρία πελάτη.* Οι απόψεις τους σχετικά με την εμπειρία τους, είναι χρήσιμες πληροφορίες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προσαρμόσετε την επιχείρησή σας ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους με μεγαλύτερη ακρίβεια. Μπορείτε να φτιάξετε ένα μικρό ψηφιακό ερωτηματολόγιο, ή μπορείτε να στείλετε ένα έντυπο προς συμπλήρωση, σε πελάτες με μεγαλύτερη ηλικία. Επίσης μπορείτε να κάνετε αυτού του είδους την έρευνα, μέρος της εξυπηρέτησης. Μερικά χρήσιμα στοιχεία που πρέπει να ξέρετε είναι: Κρατήστε τις ερωτήσεις λιτές και το ερωτηματολόγιο μικρό. Προσπαθήστε να μην κατευθύνετε τις απαντήσεις. Εστιαστείτε σε κάτι που πραγματικά θα θέλατε να μάθετε. Δώστε τη δυνατότητα για επιπλέον σχόλια και δώστε προσοχή στα μεμονωμένα σχόλια. Μετατρέψτε τα σχόλια σε δράση και κοινοποιήστε το στους πελάτες σας. Δώστε τους τη δυνατότητα να περιγράψουν την βέλτιστη υπηρεσία που μπορείτε να τους δώσετε. Ακολουθήστε την τακτική «Είμαστε καλοί αλλά μας βοηθάτε να γίνουμε άριστοι!». Φυσικά δεν θα δημοσιοποιήσετε καμία θετική κριτική με όνομα, αν δεν έχετε πάρει έγκριση πρώτα από τον πελάτη. Το πιο σημαντικό πλεονέκτημα μιας έρευνας ανατροφοδότησης είναι το γεγονός ότι δίνετε τη δυνατότητα στον πελάτη να ακουστεί! *Αποτελεί πλέον στρατηγικό στόχο για κάθε επιχείρηση. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18